Kirjoittaja Aihe: Kyoshon Inferno Gt ralliauto  (Luettu 8998 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #30 : 04.03.07 - klo: 16.12 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Ei mahdu ei... koko auto on tehty siten että sitä ei pysty käynnistämään...

No totta helv.... se sinne menee.


Ai. Mää luulin et kyseisellä autolla ajetaan :lol:  :lol:

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #31 : 05.03.07 - klo: 14.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Joona H"
Jossain oli kerran video missä joku käynnisti Thunder Tiger.28:n eli tuon Menacen moottorin "isoveljen" käsikäyttöisellä vintilällä :lol:
Eli vois kuvitella että joku perus-Makita riittää ihan hyvin.


Hoke taas huutelee asioista mistä ei ilmeisesti ole minkäänlaista kokemusta?

Tuo TT:n .28 PRO moottori käynnistyy v*ttuilematta jo 550rpm porakoneella, käyttämäni kone on joku 7,2v techline räpsy, varmaan noita 5 euron paskoja, isäni pihiyden tuntien.
550rpm on minimi.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #32 : 05.03.07 - klo: 18.09 »
Voihan palikka...

Minähän sanoin että tarvitsee tarpeeksi kierroksia.
En ole sanonut yhtään että mikä kierrosmäärä pitää olla.

Ja sinä huutelet vielä enemmän tietämättä asioista tuon taivaallista.
Kyllähän se sisäänajettu säädöissä oleva kone käyntiin lähtee pienillä pyöräytyksillä, mutta annetaanpa se huonosti pyörittävä väännin aloittelijan kouraan ja käsketään käynnistämään aivan uusi sisäänajamaton moottori joka on vieläpä rajusti rikkaalla...
Eipäs onnistukkaan.

Ajattele ennenkuin kirjoitat mitä ylipäätään ajetaan takaa...

Poissa ely

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
hoken hermot
« Vastaus #33 : 06.03.07 - klo: 14.26 »
herra hokella taitaa olla huonot hermot.  :lol:
lähtee niinkö mummo metrin hangesta!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #34 : 06.03.07 - klo: 17.31 »
Öööö...

Ei.
Mistähän kohtaa tuosta sai päähän että mulla olis hermo menny, tai että olisin pienimmässäkään määrin edes hermostunut?

Silti en välttämättä jätä piikittelemättä jos joku mulle sanoo että höpisen asiasta josta en tiedä.

Päälle voisin oikeastaan nauraa vielä hyvinkin savisesti...
Eihän mulla polttomoottoreista kieltämättä ole kokemusta edes puolia tuplaesan kokemuksista  :P

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #35 : 10.03.07 - klo: 09.23 »
Lainaus käyttäjältä: "tuplaesa1"
Lainaus käyttäjältä: "Joona H"
Jossain oli kerran video missä joku käynnisti Thunder Tiger.28:n eli tuon Menacen moottorin "isoveljen" käsikäyttöisellä vintilällä :lol:
Eli vois kuvitella että joku perus-Makita riittää ihan hyvin.


Hoke taas huutelee asioista mistä ei ilmeisesti ole minkäänlaista kokemusta?

Tuo TT:n .28 PRO moottori käynnistyy v*ttuilematta jo 550rpm porakoneella, käyttämäni kone on joku 7,2v techline räpsy, varmaan noita 5 euron paskoja, isäni pihiyden tuntien.
550rpm on minimi.


No kyllä mun Dewaltilla saa ton verran kierroksia...

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #36 : 10.03.07 - klo: 09.25 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Voihan palikka...

Minähän sanoin että tarvitsee tarpeeksi kierroksia.
En ole sanonut yhtään että mikä kierrosmäärä pitää olla.

Ja sinä huutelet vielä enemmän tietämättä asioista tuon taivaallista.
Kyllähän se sisäänajettu säädöissä oleva kone käyntiin lähtee pienillä pyöräytyksillä, mutta annetaanpa se huonosti pyörittävä väännin aloittelijan kouraan ja käsketään käynnistämään aivan uusi sisäänajamaton moottori joka on vieläpä rajusti rikkaalla...
Eipäs onnistukkaan.

Ajattele ennenkuin kirjoitat mitä ylipäätään ajetaan takaa...


Joo ei mulla ole porakone käynnisteista autoo ollu ja Hoke on oikeassa että aloittelijalta tuskin käynnistys onnistuu. Ja tuskin multakaan...

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #37 : 10.03.07 - klo: 09.32 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Aaargh... no eihän sinne porakonetta työnnetä vaan semmoinen pitkä kuusikulmainen kärki.

Nyt tää alkaa taas menemään aivan puhtaaks chattailuks.


Muuten tuosta kuusikulmaisesta kärjestä, niin tuleeko kyseinen juttu mukana kun ostaa :?:

Poissa Jusa

  • Tulokas
    • Profiili
Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #38 : 13.03.07 - klo: 23.12 »
Inferno GT on tosi hauska ajella asfaltilla.
Talviajokin teimme asentamalla trukin renkaat pidennysholkeilla ja vaihtamalla iskarit pehmeämpiin. Eihän tällalailla hyvää saa, mutta kuitenkin ajokelpoisen lumihangillakin.

Poissa Jusa

  • Tulokas
    • Profiili
Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #39 : 13.03.07 - klo: 23.20 »
Tietääkö joku nettiosoitetta, mistä saa infernoihin sopuhintaisia varaosia (esim Ruotsista -Saksasta USAsta), kun Suomen varaosasaanti on niin pirun huonoa ??

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #40 : 14.03.07 - klo: 14.25 »
Juu olen katellut autoa eikä varaosia helpolla saa.
Sen takia Inferno gt autoon tulee isooo miinus...

Mika R

  • Vieras
Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #41 : 14.03.07 - klo: 16.11 »
Suomessa pitää ostaa osat Kyoshokauppiaalta

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #42 : 15.03.07 - klo: 14.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika R"
Suomessa pitää ostaa osat Kyoshokauppiaalta


Juu niin pitää ja ne on niin hiton hinnakkaita...

Poissa MarkoL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #43 : 15.03.07 - klo: 15.51 »
Mitä olen muutamia ulkomaisia Kyoshon orkkisosien hintoja nähnyt niin aika samaa luokkaa ovat Suomessakin. Tarvikeosia ja toisien merkkien osilla saa hintaa alaspäin jos tietää mistä ettiä. Ite kyllä käytän pääasiassa Kyoshon omia palikoita niin ainakin sopii ja ovat hyvä laatuisia jos olisi enemmän aikaa kikkailla autojen kanssa niin sitten tulis varmaan etittyä muita vaihtoehtoja jotka olis vielä mullistavampia palikoita Kyoshon omat mutta sitten ne on helposti kalliimpiakin.

Marko
Kyosho: ST-R(R) brushless, XL Mad Force RB TM728, Rock Force, Blizzard EP, Tamiya: Wild Willy 2, Clod Buster/Bullhead. Vintage: Tamiyat Clod Buster, Blackfoot sekä Marui Big Bear

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #44 : 15.03.07 - klo: 15.59 »
Kyöstin hinnat jokapuolella maailmaa kutakuinkin samat.
- Tapsa

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #45 : 15.03.07 - klo: 17.25 »
Ai näinkö on nykyään? Ovatko japsitkin nostaneet hinnat Suomen tasolle? Kun viime keväänä tilailin osia Hongkongin rcmartista, niin olivat siinä puolet ja hiukan allekin Suomen hinnoista ja dollari on nyt vielä heikompi... Harmi ettei kyseinen pulju enää kauppaa K:ta.
Kyosho - Futaba - Novarossi

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #46 : 15.03.07 - klo: 17.46 »
Niin luulisi että Japseilla on halvemmat palikat mut voin olla väärässä...

Poissa Ilmari_S

  • Veteraani
    • Profiili
Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #47 : 15.03.07 - klo: 20.24 »
Varmaan hinnoissa on olemassa muutamat poikkeukset. ;)
Huehue

Poissa Juhanu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #48 : 16.03.07 - klo: 14.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Ilmari_S"
Varmaan hinnoissa on olemassa muutamat poikkeukset. ;)


Niinpä :)

Poissa Ryyneri

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #49 : 21.03.07 - klo: 18.47 »
Moi oon tässä noin puoltoista vuotta harrastanut rceillä ajoo ja nyt oon hankkimassa uutta ja oon ajatellu oostaa ton inferno gt ja tilata siihen landmaxin korin ja renkaiden tukivarret jotta auto näyttäisi sopusuhtaisemmalta. Jotenka kannattaako ostaa koko autoa ja jos kannattaa niin kestääkö rattaistot muita 28 koko luokan moottoreita eli tehokkaampia ?

Poissa auvo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #50 : 21.03.07 - klo: 20.00 »
Suosittelen mielummin esim. Rc-Garagesta tavallinen buggy ja siihen rallygame korisarja.(sis. korin, koritolpat,vanteet,renkaat,jouset, ruuvit ja mutterit ja sokat). Yhden subarun korin (100e) hinnalla saa nämä kaikki ja jää vielä rahaakin reilusti.
Itsellä on 206:n pösön koppa ja istuu ihan mallikkasti hongnor:n buggyn päälle. Autossa voi olla tavalliset krossirenkaat tai korisarjan mukana tulleet rallygame renkaat, mitkä toimii asvaltilla hyvin.

15 minuutissa auto muuttuu takasin täysiveriseksi krossariksi.
.21 moottori kiirättää aivan riittävästi, mutta hongnorin voimansiirto kyllä kestää isommankin padan.

Kuva pösöstä: http://www.vinku.com/kuvia/RC/HongNor/Buggy/206_etu.jpg
Kuva krossarista: http://www.vinku.com/kuvia/RC/HongNor/Buggy/Hongnor_buggy.jpg
Video ensi ajosta pösöllä: http://www.vinku.com/videot/RC/HongNor/Buggy/HN_X1_206rallygame.wmv
*HongNor X2CR-E*Losi SCTE*

Poissa Ryyneri

  • Jäsen
    • Profiili
Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #51 : 22.03.07 - klo: 13.42 »
Joo kiitos tosta vaihto ehosta mutta oon tullu siihen tulokseen että ostan tuon inferno gt kuhan on rahaa. Mutta vielä tohon rattaisto kysymykseen haen vastausta.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #52 : 22.03.07 - klo: 13.49 »
Mulla on tossa ST nelarissa 2-vaihteinen laatikko ja hämmästyttävän hyvin kestää rattaat. Pinjonit on terästä joten niissä ei tietty ongelmaa, mutta myös laatikon päärattaat (spurrit) ovat erinomaisessa kunnossa vaikka offroadia on hiekalla ja maastossa vedetty. ST:n etu on tietty maavara verrttuna ralliin, mutta en usko että rattaat ainakaan moottorin tehosta hajoaa, jos välykset ym. on oikein. Sitä paitsi ei se stanu pata nyt niin surkea ole ainakaan siitä päätellen miten Kallion Markus sillä ajoi trukkikisoissa Valkeakoskella. Toi nelari on väännön puolesta sitä paitsi vielä väkevä, joten en usko että tulee mitään ongelmaa. Vaihteen "hammas" voi olla kovilla mutta se on vaihdettavissa oleva osa...ja on sekin ainakin vielä mulla kestänyt.

Poissa Ryyneri

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #53 : 22.03.07 - klo: 15.28 »
Kiitoksia kovasti.

Mika R

  • Vieras
Vs: Kyoshon Inferno Gt ralliauto
« Vastaus #54 : 16.06.07 - klo: 22.08 »
Täytyy sanoo et tää uus GT Inferno on aika siisti



http://www.kyoshoamerica.com/carsandtrucks/onroadcars/31815-B.asp