Kirjoittaja Aihe: CEN Racing MG10  (Luettu 44090 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Noxious

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://tekniikka.pommi.fi/
CEN Racing MG10
« : 02.05.07 - klo: 15.25 »
Elikkäs CEN:in uutuudesta kokemuksia/vinkkejä tänne ja toki kaikkee muutakin höpinää :smiley: Itselle tämä on toinen polttisauto, edellisestä on niin pitkä tovi että tämä tuntui sopivalta hinnaltaan ja ominaisuuksiltaan näin tavallaan taas aloittelijalle. Ensimmäinen käynnistys onnistui alle viiden minuutin kaikkineen niin tämä jo loi hyvän fiiliksen kun vertailee ex Thunder Tigeriin  :laugh:

Oma pirssi nykyisessä kuosissa... saanut lisävarusteiksi kuulalaakerit pyöriin (muuten voimansiirto on täysin kuulalaakeroitu valmiiksi), puskurin/pohjapanssarin keulaan (peräänkin tulee kun kerkeää), pienen pakoputken jatkeen ja lämpösuojan korille  :tongue:


Lähikuva pillinpäästä:
http://tekniikka.pommi.fi/kuvat/Kaikkee/Cen_MG10TR-005.jpg

Ainut miinus tähän mennessä, että kytkinkello meinasi lahota.. vaan se oli helppo korjata. Elikkäs itse kello irtosi hammarattaasta, korjasin sen lyömällä piikillä kuvassa näkyvät rattaanhampaat läjään:http://tekniikka.pommi.fi/kuvat/Kaikkee/Cen_MG10TR-006.jpg
« Viimeksi muokattu: 02.05.07 - klo: 17.48 kirjoittanut Noxious »

Poissa salde

  • Tulokas
    • Profiili
    • www.salde.net
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #1 : 03.05.07 - klo: 10.43 »
Kokemusta nyt ei kovin paljoa ole vielä autosta kertynyt.
Hieman juttua löytyy täältä

Löytykös tuohon ihan lisävarustelistalta muuten tuo laakerointisetti renkaille?
Vois itekkin vaihdella nuo liukulaakerit pois kun tuppaa olemaan heti alkuunsa jo väljät ;)

Poissa Noxious

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://tekniikka.pommi.fi/
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #2 : 03.05.07 - klo: 13.28 »
Hmm.. en tiiä mistään lisävarustelistasta  :smiley: ihan irtokappaleina kumisuojattuja 5x11x4 laakereita kävin JR:stä hakeen.

Kelit on tosiaan nyt vähän vastaan, eilenki kerkesi vaan pari tankkia körryytellä ku tuli jo vettä niskaan. Alkas olla auto jo valmis tositoimiin vaan... noo pitää leikellä taaksekin tuo pohjapanssari ja ehkäpä iskarinsuojatki sais värkättyä.

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #3 : 04.05.07 - klo: 18.50 »
Hommasin itsellekin moisen pirssin, sen stadium mallin.
Ihan kelpo peliltä vaikuttaa, ei tarvinnu mitään säätää ku ottaa auto laatikosta, akut paikalleen, löpöt tankkiin ja ajamaan. Se Skyion radio on hyvä!
Vaikuttaa aika kestävältä vehkeeltä, en oo säästelly kyllä tippaakaan tuota ja kärrynpyöriä on vedetty vaikka miten.
Ei tosta mitään saa näköjään rikki.. :)
Kirjottelen enemmän kunhan kelit tosiaan sallii. Mutta MG10 vaikuttaa erittäin laadukkaalta peliltä, hintaisekseen.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Noxious

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://tekniikka.pommi.fi/
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #4 : 06.05.07 - klo: 17.01 »
Jeh täälläkään ei oo mitään vielä hajonnut. Voltteja on tehty etukautta kierien ja sivuttain  :smiley:. Säätelyssä on tosin pääasiassa menny ajelut, nyt vaivaa sammuilu välillä varottamatta (tulppaa olen kokeillut vaihtaa). Meinaa myös ylikuumentua vaikka samalla myös tuntuu vieläkin olevan rikkaalla alkaa tyhjäkäynnillä röpöttään ja sammua. Pitänee lämpömittarin kanssa testailla nii on varmempaa tuolla vesi/sylkitestillä nyt menty. Tyhjäkäynnillä ei näy savua, mutta isommilla kierroksilla ja täysikaasulla.. onko OK??

Mutta niin voisko joku kattoa neulojen tehdasasetukset tai mitkä nyt toimivat, nii lähden uudestaan niistä liikkeelle. Niin ja tulppana minulla Rossi R3 (medium) entäs muilla?

Okei rauhotuin hetken ja kävin tässä illanpäälle pärräämässä. Pistin reilusti rikkaalle, vaihdoin R2 tulpan ja säätelin siitä laihemmalle, niin taidan nyt olla aika lähellä oikeaa.
« Viimeksi muokattu: 06.05.07 - klo: 21.10 kirjoittanut Noxious »

Poissa neggu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #5 : 06.05.07 - klo: 21.18 »
Aattelin itekki ostaa tommosen mg10 mt auton ekaks autoks..
onko vinkkej mitä kannattas suoraan ostaa mukaan muutakun noi rengaslaakerit?
ja tai tarvisko mitään vaihtaa parempaan ?

Poissa salde

  • Tulokas
    • Profiili
    • www.salde.net
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #6 : 06.05.07 - klo: 21.41 »
Aattelin itekki ostaa tommosen mg10 mt auton ekaks autoks..
onko vinkkej mitä kannattas suoraan ostaa mukaan muutakun noi rengaslaakerit?
ja tai tarvisko mitään vaihtaa parempaan ?

Laakerien lisäksi varmaan parempaa filtteriä kaasariin.
Itse ainakin laitoin G70331 Cenin filtterin.

Tietty kun ekaa autoa oot ostamas ni tarvit starttisetin mistä löytyy ainakin hehkulaite, tulppa-avain ja tankkauspullo, tarvit myös polttoainetta. Itse ainakin ajelen 15% cool powerilla.

Akkuja 4 kpl autoon, mielellään Ni-MH ja kapasiteetiltään yli 2000mAh,
Akkuja 8 kpl radioon, tässä voi käyttää Ni-Cd kennoja ja kapasiteetiksi riittää hyvin jo 800mAh.
Tietty vielä kunnon laturi joka lataa molempia kennotyyppejä ja osaa tunnistaa koska lataus tulisi lopettaa, ettei tarvitse itse kellosta kytätä aikaa koska akut ovat täynnä.

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #7 : 07.05.07 - klo: 10.48 »
Mäkin ajan tolla 15% Coolpowerilla, tuppaa käymään tosiaan aika kuumana. Rossin R7 tulppa auttaa siihen kuumana käyntiin, ajattelin laittaa vielä yhden tai kaksi kansipahvia että sais lämmöt laskeen.
Inframittaria ei ole täälläkään.. :( säätö vaikeaa.

Neggu, sanoisin että auto toimii melkein parhaiten aloittelijan käsissä nitrottomalla Coolpower FAI polttoaineella, ei taatusti ole ylikuumenemis ongelmia ja sitä ei tarvi pelätä että suorituskyvyssä tarvisi tinkiä, tuolla koneella ei huomaa ajossa onko tankissa nitroton löpö. En usko tehoerojen olevan kriittisiä. 15% nitroa en ainakaan suosittele, 10% vois ehkä mennä, paras vaihtoehto kuitenkin FAI, koska on halvempaa ja sisäänajossahan se eka gallona melkeen menee.

Noxious: seosruuvi on 2,5 kiekkaa auki tehtaalta tullessaan, tyhjäkäynnin seosruuvi n. 0,5mm kaasarin rungon sisällä, 45 asteen kulmassa. got it?
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa salde

  • Tulokas
    • Profiili
    • www.salde.net
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #8 : 07.05.07 - klo: 12.45 »
Noxious: seosruuvi on 2,5 kiekkaa auki tehtaalta tullessaan, tyhjäkäynnin seosruuvi n. 0,5mm kaasarin rungon sisällä, 45 asteen kulmassa. got it?

Mulla tuo ei ollut kuin 1,5 kierrosta auki pakasta vedettynä.
Taisin lähteä 2,5 kierroksesta sisäänajaan mikä on tosi rikkaalla ku öljyä lentää tyhjäkäynnillä melkosen paljon putkesta pihalle ja savuttaakin aika reippaasti.
Nyt mennään jossain 1,5-2,0 kierroksen välillä ja tuntuu jo olevan hieman lähempänä oikeaa, luultavasti ainakin mun MG10:lle tuo 1,5 on aika lähellä oikeaa sisäänajon jälkeen, mistä voi hienosäädellä sopivaksi ;)

Tässä pitää nyt muistaa että jokainen motti ja kaasari on yksilöitä ja hyvinkin voi olla tuo kierros eroa kahden kaasarin välillä.

Tyhjäkäynnin seosruuvi on melkolailla samoilla mullakin, siihen en oo vielä koskenut ollenkaan kun tuntuu olevan aika kohdallaan valmiiksi. Tuntuu olevan tosi jäykkäkin säätää sitä, liekkö sit niin tiukka tiiviste siinä.

Tulppana vielä tuo alkuperäinen kun vielä mennään sisäänajon loppuvaiheita ;)
Pakissa on kyllä mukana ollut rossin R3 vaihdettavaks hetiku tuo sisäänajohehku "kilahtaa"
tuo rossin R3 pitäisi olla vielä kylmä tulppa, joten hieman epäilyttää että kuinka laihoilla sitä oikein ajellaan ;)
Inframittari näyttänyt semmösiä 100C lukemia, 120C lienee se oikea käyntilämpötila.

Poissa neggu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #9 : 07.05.07 - klo: 22.20 »
kiitti vinkeistä
nyt olis tilattuna kaikki tarpeellinen paitti auto
senkin tilaan tässä jokupäiä tai sitten käyn itse hakemassa
sit pääsee huristeleen oikeen kunnolla :D

Poissa werty

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #10 : 09.05.07 - klo: 07.13 »
Millainen radio tässä tulee mukana?Paljonko kulkee noin suunnilleen?

Poissa salde

  • Tulokas
    • Profiili
    • www.salde.net
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #11 : 09.05.07 - klo: 08.43 »
Millainen radio tässä tulee mukana?Paljonko kulkee noin suunnilleen?

http://www.cenracing.com/skyion.html

tommonen radiohan tuossa paketissa tulee mukana.

Radiosta löytyy muuten kolmas kanava ja vastarissakin ilmeisesti oli tämä kolmas kanava, nastat vaan on jätetty pcb:ltä pois.

ei muutaku pakkimoduulia viritteleen jostain toisesta mallista ;)

Poissa Noxious

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://tekniikka.pommi.fi/
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #12 : 09.05.07 - klo: 11.26 »
Noniin jäi ajelut tuossa toissapäivänä vähäksi kun huomasin, että moottori on irti. Siinä sitten kokeilin sitä suosittua paineilmalla ja WD40/CRC puhdistamista, varoin eka kerrasta oppineena diffeihin päin suihkimista vaan silti oli laakerit täynnä hiekkaa :angry:.   

Noh nyt on auto käytetty palasina ja samalla huomasin moottorin takalevyn olevan löysällä... veikkaan että nyt alkaa auto taas vastaamaan säätöihin :smiley:. Että katelkaahan noita paikkoja, en itse nähnyt lukitteesta edes jämiä.. nyt sitä siellä on.

Tahtoo diffeihin kumisuojatut laakerit! 15x21x4 on vaan vähän oudompi koko, vai onko? Jospa CEN:iltä kohta sais.

werty: Radio on vähän heppoisen oloinen, mutta ominaisuuksia on enemmän kuin paljon kalliimissa radioissa ja ajotuntuma on kuitenkin hyvä. Miksi autosta pitää aina kysyä paljon se kulkee???  Ei tuosta pitkiin ratoihin ja kiihytyksiin ole mutta tarpeeksi se kulkee  :smiley:.

Edit: Kuva sisuksista, mukavasti metallia kuitenni. Veto tosin välittyy tuon muovisen diffikuoren kautta taakse ja eteen. Kestänee kuitenni tuossa koossa tämän vehkeen tehot.


Pistetään vielä panssareista.. ovat jo hyvin ottaneet osumaa :)
http://tekniikka.pommi.fi/kuvat/Kaikkee/Cen_MG10TR-007.jpg
« Viimeksi muokattu: 09.05.07 - klo: 13.11 kirjoittanut Noxious »

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #13 : 09.05.07 - klo: 12.10 »
Joo eihän tuo vehje mikään vauhtihirmu ole, mutta kiihtymään lähtee mielestäni ihan tarpeeksi ja lyhelle syheröiselle radalle se olisi omiaan. Vaan eipä samoilla välityksillä voikaan vaatia maksimaalista huippunopeutta ja kiihtyvyyttä, se on vähän niinq joko tai.. :)
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa säästäjä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #14 : 09.05.07 - klo: 15.09 »
Onko tuo pilli miten tukevasti kiinni heiluuko paljoa?
[Hong Nor x1crt]

Poissa Noxious

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://tekniikka.pommi.fi/
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #15 : 09.05.07 - klo: 17.07 »
Voi tuosta pillistä vaikka auton nostaa eikä se juuri jousta. Pyörähtää kyllä aika helposti käsin mutta ei itsestään :)

Vaan mulla menee hermot noihin sammumisiin. Tuntuu että täydellä tankilla kerää löpöä hyvin ahkeraan ja puolikkaalla pelaa paljon paremmin. Letkut on ehjät ja paineletkussakin ilma huilaa. Mikähän pissii?

Onko tuo kaasarin päässä oleva neula nyt loppupeleissä mikä? sillä ei tunnu olevan tyhjäkäynnin/pienienkierrosten seoksiin mitään vaikutusta. Ainut jos ruuvaa liikaa niin ensimmäinen o-rengas paljastuu ja näin vain rikastaa seosta :) Kovin sisässä ei myös kärsi olla tai luistinneula ei enää tule ollenkaan pois sen sisältä eli täysikaasun rikastusta ei olisi? Tuo neulan toiminta tuntuu enemmän seosventtiililtä mitä lueskelin tuolta Ari-Pekan RC-sivuilta
 

 

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #16 : 12.05.07 - klo: 14.04 »
Itsekin tuskailin/tuskailen edelleen lämpötilaongelman kanssa, infraa ei edelleenkään käytettävissä..
Sylki kiehahtaa heti vaikka moottori on niin rikkaalla että meinaa sammua, savua tulee rankasti.

Vaan eipä hätää, otin kannen irti ja lisäsin yhden kansipahvin, nyt toimii jo paremmin, tulpaksi vaihdoin  Rossin seiskan. Pitää vielä lisätä yksi kansipahvi, kaverilla magnumissaan niitä 3.
Cenin koneissa kuulemma tuota lämpötilaongelmaa ollut, mutta tuntuisi korjaantuvan puristussuhteen nostamisella. MG10:n koneessa ei ollut lainkaan kannentiivistettä.
Tähän moottoriin käypää en JR-Hobbysta löytänyt, piti hieman askarrella osaa nro G70344-03

siinäpä läppää hieman, laitan nyt toisen kansipahvin ja ilmoittelen tuloksista piakkoin..

Edit: heh, hassu asiavirhe, nooh eipä se siitä enää kahdella pahvilla parantunut.
« Viimeksi muokattu: 12.05.07 - klo: 21.03 kirjoittanut tuplaesa1 »
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa ajomies

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #17 : 12.05.07 - klo: 17.02 »
lisäsin yhden kansipahvin, nyt toimii jo paremmin, tulpaksi vaihdoin  Rossin seiskan. Pitää vielä lisätä yksi kansipahvi, kaverilla magnumissaan niitä 3.
Cenin koneissa kuulemma tuota lämpötilaongelmaa ollut, mutta tuntuisi korjaantuvan puristussuhteen nostamisella

siis puristusten laskemisella  :roll:
Team Durango DESC410R, Axial SCX10 Tundra, Xray T2R Drift project, HPI Cup Racer, Tamiya Mini

Poissa Noxious

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://tekniikka.pommi.fi/
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #18 : 13.05.07 - klo: 23.44 »
Tänäänkään ei löytyny säätöjä ja kytkinkello lahosi :( Tässä illalla iski sitte rakentelu into ja syntyi seuraavaa :P


Ylempi suuremmalla resolla:
http://tekniikka.pommi.fi/kuvat/Kaikkee/Cen_EP_MG10TR-003.jpg

lähikuvaa
http://tekniikka.pommi.fi/kuvat/Kaikkee/Cen_EP_MG10TR-002.jpg

Kiihtyvyys aika surkea, mutta kulki ihmeen lujaa vaikka on bilteman poran akut ja samasta laitteesta nopeudensäädin. Moottorista ei oo mitään tietoa mikä, jostain porakoneesta luultavasti sekin.

Saa nähdä jääkö nitrokone tuohon hyllylle koristeeksi =) harjatonta peliin :P

tuplaesa1: Kyllä kai mulla löyty tuolta kannen uumenista yks kuparinen tiiviste, lie vois toisen laitella. Tuo seiska kuulostaa kyllä hurjalta.. muilla on kolmosta :) noo löyty yks tulppa joka vastaa rossin 4:sta nii vois sitä kokeilla kun saa kytkinkellon.
« Viimeksi muokattu: 14.05.07 - klo: 11.29 kirjoittanut Noxious »

Poissa salde

  • Tulokas
    • Profiili
    • www.salde.net
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #19 : 14.05.07 - klo: 12.57 »
Mitenkäs onko muilla ollut vakio-ohjausservo riittävä?

Mulla ainakin tuntus tarvittevan tehokkaampaa servoa kääntämiseen.

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #20 : 14.05.07 - klo: 19.39 »
Noxious, oisko paha jos vääntäsit mulle pellistä moisen sähkömoottorin kiinnikkeen? Ja toisit joku päivä JR:ään? Moottorin akselin ja moottorin kiinnitysreikiä ei tarvitse porata, kunhan sen sais pohjalevyyn/pukkeihin kiinni.
Vois itsekin harkita jotain harjatonta + lipoja... :D
Tuo on sen verran kevyt auto että vois liikkuu aika mahtavasti..
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #21 : 14.05.07 - klo: 22.10 »
http://mallimania.com/

Kappas, niille jotka autoa eivät vielä tunne, löytyy mukavahkova tietopaketti mallimaniasta.
Käykäähän lukaisemassa!
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Noxious

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://tekniikka.pommi.fi/
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #22 : 15.05.07 - klo: 00.07 »
Nonni testasin lisätä toisen kannentiivisteen ja kylmemmän tulpan (rossin 4:sta vastaava) ensin meni kuin nikko auto, mutta säätöjen haussa alkoi kulkeen ja lämmötkin pysyi melkein kurissa :) Paljon varmemmin kävi mutta tehot on vielä hukassa.. pitää kokeilla hioa ohuemmaksi tuota extra tiivistettä. Nyt on inframittari niin ei tarvi arpoa, suosittelen kaikille! :)

Niin ja sain samassa testi töhäkässä jotain rikkikin. Pienen ilmalennon alastulon kärrynpyörien jälkeen toisen takapyörän aurauskulma näytti lisääntyneen kummasti =) http://tekniikka.pommi.fi/kuvat/Kaikkee/Cen_MG10TR-crash-01.jpg tappi oli kuitenkin taipuisaa ja homma korjaitui oikaisulla. Eikä edes hajonnut muuta... vähän toinen tukivarren reikä suureni alusta, joka ei haittaa mitään.

tuplaesa1: En tiedä kannattaako tuosta alumiinista taitella harjattomalle pukkia, on meinaan sen verta pehmyttä. Kuten pohjapanssarin naarmuista näkyy :) Jostain L-profiilista tai sitten erilaista desingiä eli ei päädystä kiinni. Talveksi ainakin vois kehitellä harjatonta tai ainakin jotain sähköä jos tuo on vielä silloin sen verran kasassa :P

Poissa Noxious

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://tekniikka.pommi.fi/
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #23 : 19.05.07 - klo: 15.21 »
Nyt on autokin saatu pelaamaan, pidetty hauskaa ja rikottu osia :) Huomasin tuossa että rossin tulppa menee reilusti palotilaan, joten toinen tulpantiiviste on niiden kanssa tarpeellinen. Varmaankin nosti puristussuhdetta sen verran että sammuili yms. nyt on kylmempi ja palotilan tasalla tulppa. Vähän rikkaalla vielä mennään vaan pysyy lämmöt kohillaan.. pitää vielä säädellä/vaihtaa tulppaa.

Muutama video hypyistä ja yksi rysäyskin tallentui.. veden liukastama kenttä ja kuskikin vähän hakee :) Noo hajonnut osa oli jo aiemmin liimattu, nyt meni tosin vierestä halki.

Onnistuneita hyppyjä
http://www.youtube.com/watch?v=iuTclCX8vhc

hyppyjä ja kärrynpyörät :)
http://www.youtube.com/watch?v=4B7VgA4C5xo

Poissa ElmoRc

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #24 : 20.05.07 - klo: 18.41 »
Terve! Mä olen ajatellu myös tällasen hankkimista. Mutta kertokaahan, onko teillä MT vai ST, ja kumpi kannattaisi ostaa? Lähteekö trukilla paremmat hypyt?

Poissa salde

  • Tulokas
    • Profiili
    • www.salde.net
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #25 : 20.05.07 - klo: 22.06 »
Terve! Mä olen ajatellu myös tällasen hankkimista. Mutta kertokaahan, onko teillä MT vai ST, ja kumpi kannattaisi ostaa? Lähteekö trukilla paremmat hypyt?

MT:n ja ST:n ainoat erot on koppa ja renkaat.

Muuten täysin sama auto.

Poissa Harw

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #26 : 01.06.07 - klo: 16.59 »
Itsekkin entisenä CENin omistajana ihmettelen tuota kytkinkellon kiinnitystä hammasrattaaseen. Mikähän idea siinä on? viisaammat voi kertoa. Ei kyllä voi tajuta mitä ne insinöörit siellä on ajatellu ku tuota viljelevät :/ eihän tuommonen voi vaan kestää. Toinen ala-arvoinen juttu on nuo ilmanpuhdistajat. Muuten kone pelas kyllä hyvin. Hyvältä näyttää nuo pohjapanssarit tuossa kuvassa :P

Poissa ElmoRc

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #27 : 01.06.07 - klo: 19.39 »
Noniin, Jr-hobbystä se lähti, vieläpä melko edulliseen hintaan. Sisäänajossa tuli kuitenkin yllättävän vähän ongelmia mutta pari sentään :wink: Kun hehkun ottaa pois auton käytyä jo 5min ja lämpötilan ollessa päälle sadan asteen, hurina loppuu siihen. Eli auto sammuu heti kun hehkun ottaa poies, siis tyhjäkäynnillä. Vai ei kai sisäänajossa hehku liputtaen mennä?

Poissa Piva

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #28 : 05.06.07 - klo: 23.16 »
Onko kenelläkään kyseisen auton omistajalla haisuakaan ns. huippunopeudesta??

Missään ei siitä mainintaa tunnu olevan??
« Viimeksi muokattu: 06.06.07 - klo: 20.37 kirjoittanut Piva »
Traxxas Rustler @ Sidewinder 5700kv

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CEN Racing MG10
« Vastaus #29 : 05.06.07 - klo: 23.41 »
ElmoRc joko tulppa on rikki tai säädöt liikaa pielessä.