Kirjoittaja Aihe: mielipidettä tarvis 3:Sta autosta !!!  (Luettu 5956 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: mielipidettä tarvis 3:Sta autosta !!!
« Vastaus #30 : 17.05.07 - klo: 16.52 »
Onneksi suomestakin löytyy valinnanvaraa. Kotisivujen linkkiosiosta voi päätellä mitä liikkeitä suosin ja miksi. :wink:

Poissa HPI-man

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: mielipidettä tarvis 3:Sta autosta !!!
« Vastaus #31 : 17.05.07 - klo: 17.00 »
Mulla on esim. Atala RC:stä sama juttu. Monet foorumilaiset ovat haukkuneet, mutta minulla palvelu on sujunut mutkattomasti ja ovat antaneet aina hyviä ohjeitakin.

Poissa jsiksu

  • Jäsen
    • Profiili
    • Hobao Hyper ST
Vs: mielipidettä tarvis 3:Sta autosta !!!
« Vastaus #32 : 18.05.07 - klo: 00.57 »
Jaa, emmä ole saanut JR:stä kuin hyviä kokemuksia, aina on palveltu iloisesti ja osat löytyny suoraan hyllystä.
Muutamaa Schumin osaa sai odotella 2 viikkoa viime kesänä.
Myyjät antaa hyvin vinkkejä nitroautoiluun, teillä on poijjaat nyt kyllä vähän väärä kuva ko. liikkeestä.

NO OMAPAHAN ON HÄVIÖNNE! :)

Paljonko ne maksoi että laitat kehuja   :mrgreen:

Onhan kaalikeittokin hyvää jos ei paremmasta tiedä :p

Omat kokemukset on tästä liikeestä täysi 0,
Valitettavasti se että hyllyt notkuu tavaraa ei auta siihen kun ei löydy halua palvelvella asiakasta rehellisesti.
Huijata siellä kyllä osataan ja ottaa hintoihin kunnon "Oulu lisä"
« Viimeksi muokattu: 18.05.07 - klo: 01.02 kirjoittanut jsiksu »
Naisen mieli on miehen mieltä puhtaampi, se vaihtuu useammin.

Poissa jsiksu

  • Jäsen
    • Profiili
    • Hobao Hyper ST
Vs: mielipidettä tarvis 3:Sta autosta !!!
« Vastaus #33 : 18.05.07 - klo: 01.13 »
Ensimmäistä kertaa joku antaa positiivisen palautteen jr-hobbystä? Sanoisin kuitenkin, että kyllä jokainen liike asiakasta palvelee, se on vissi, omia kokemuksia en jr-hobbystä viiti antaa, kun eivät ole kovin positiivisia.

Palvelunhan voi hoitaa monella tapaa! Ahneus taitaa olla tärkeämpi kuin asiakkaan tyytyväisyys...
Naisen mieli on miehen mieltä puhtaampi, se vaihtuu useammin.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: mielipidettä tarvis 3:Sta autosta !!!
« Vastaus #34 : 18.05.07 - klo: 01.52 »
Mulla on esim. Atala RC:stä sama juttu. Monet foorumilaiset ovat haukkuneet, mutta minulla palvelu on sujunut mutkattomasti ja ovat antaneet aina hyviä ohjeitakin.
Toisinaan sujunut ihan ok. Juuri tilasin varaosan jonka kuvittelin saavani tyyliin 5 eurolla kirjeessä laskun kanssa. Tilauksen yhteydessä sovittiin että toimitetaan kirjeessä laskun kera, tämän jälkeen tiedustelin vielä osan hintaa mutta vastausta ei kuulunut. Parin viikon odottelun jälkeen oli minulle postissa 23 euron postiennakkokirje. Kallista muovia tuli minulle kun itse tilattu osa maksoin 8,10e tuotteessa olleen hintalapun mukaan.
Saa nähdä miten homma etenee. Uskaltanen sanoa että en ole K-kaupan tarroja ainakaan kamoihini pistämässä tai lisäämässä linkkiä kotisivuille. Jos vielä joudun siellä asioimaan niin toivon homman toimivan paremmin...

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: mielipidettä tarvis 3:Sta autosta !!!
« Vastaus #35 : 18.05.07 - klo: 20.54 »
JR:ää kehun kyllä ihan ilmaiseksi, aina on mulle tullut hyvää palvelua, huijattu ei ole kertaakaan.

Voisko joku kertoa tarkalleen mikä JR:n palvelussa mättää ja miten sieltä on huijattu teitä?
Kuulostaa nimittäin todella omituiselta..
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Mika R

  • Vieras
Vs: mielipidettä tarvis 3:Sta autosta !!!
« Vastaus #36 : 18.05.07 - klo: 22.56 »
Kuulin luotettavasta lähteestä, että Cenin autot hajoaa käsiin jos niillä oikeasti ajaa. Kai se on toi ämpärimuovi. Eli ne kannattaa unohtaa. Hyllyssä kyllä kohtuu hyvän näköisiä, ei siinä mitään.

Kysyin asiaa CENin forumista, josko olis jollain kommenttiä tähän kestävyyteen eli onko tukivarret hajoilleet.. pari jenkkiä vastasi ja ei kuulemma ole ollut - paitsi kylmissä oloissa.. Suomen kesässä ei siis pitäisi hajota... katsotaan miten käy

Poissa Anzka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: mielipidettä tarvis 3:Sta autosta !!!
« Vastaus #37 : 05.09.07 - klo: 08.09 »
Sieltä kestää saada paketti aivan tajuttoman kauan, ja ne hinnat. Ihan selkää viiltää.
Isoveli tilasi sieltä lennokin. No mites muutenkaan ku eka lennokki valmiina hajalla.No se  tilas toisen. Siinä menikin lähemmäks kuukaus. Sitten sen lennokeista meni siivet hajalle.  Se tilas uudet.Siinäkin kesti het kunnolla.
Eli ei kovin "positiivista" kokemusta koko liikkeestä ole.
Jos sabesta tilaaa niin mikäs se siellä postilaatikossa on seuraaavana päivänä. Kirje tai sitten paketti postilla noudettavissa. Ja he ottavat yhteyttä s-postilla todella nopeaa.
Sabe:n olen ollut TODELLA tyytyväinen. Niin ja suosittelisin jsiksu:lle tota gs stormia tai hobao:ta. Jos piha sudittelu autoks meinaat niin kallistuisin GS:n puolelle. Hobbylinnasta saa siihen ihan kohtuullisesti vara-osia. :grin:


JR:ää kehun kyllä ihan ilmaiseksi, aina on mulle tullut hyvää palvelua, huijattu ei ole kertaakaan.

Voisko joku kertoa tarkalleen mikä JR:n palvelussa mättää ja miten sieltä on huijattu teitä?
Kuulostaa nimittäin todella omituiselta..
Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: mielipidettä tarvis 3:Sta autosta !!!
« Vastaus #38 : 05.09.07 - klo: 18.48 »
Ottaisin varmasti/varmaan Hobaon.