Kirjoittaja Aihe: Honkala GP Kotka  (Luettu 314788 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa K@itsu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1110 : 13.10.10 - klo: 14.58 »
Miten on? Kun rata ei ole virallisesti auki, niin onko sinne miten mahdollista päästä esim. viikonloppuna testaamaan? En nassukirjaan kuulu, ja tämän takia sinne ei ole aikomus kirjautuakaan.   :evil:

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1111 : 13.10.10 - klo: 15.07 »
Luo itsellesi tunnukset tänne. Pistä vaikka sama nimimerkki kuin täällä. 5 avaimen hallitsijaa on jo rekisteröitynyt.

http://honkalagp.nimenhuuto.com

Salasana on kotka1

Vain avaimen haltijat tekevät itsestään 'Valmentajan' siellä profiilin muokkaus sivulla, jossa voi myös vaihtaa itselleen salasanan. Valmentajat näkyvät eri värillä.

Tarkoitus on se, että aina kun haluaa mennä ajamaan niin voi pistää itsensä 'IN'.

Avaimenhaltijat, eli valmentajat, pistävät itsensä 'IN' ja lisäävät siihen kellonajan jolloin ovat paikalla.

Olisi kiva jos avainhemmot voisivat pistää tiedon tuonne mahdollisimman aikaisin.

Tarkoitus on lopettaa tällä palsalla viestit tyyliin 'Onko ovet tänään auki?'.

Tätä rc10 palstaa on tarkoitus käyttää jatkossakin, mutta ei siihen, että tänne tulee sivukaupalla 'Onko auki', 'ei ole auki', 'en pääse lauantaina', yms. viestejä.
« Viimeksi muokattu: 13.10.10 - klo: 15.12 kirjoittanut JSJ »
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

Poissa Taiska

  • Jäsen
    • Profiili
    • Snooze
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1112 : 13.10.10 - klo: 16.02 »
Noh mun mielestä parastahan olisi jos olisi 2-3 tiettyä iltaa viikossa.
Eli ns vakituiset kerhopäivät ja kellon ajat.
esim Ti ja To illat 18:00-21:00
tai jotain vastaavaa.
Ja sit jos haluaa pitää ihan "kisoja" niin niistä vois sit sopia erikseen päivän ja ajan.

Mutta jo kokemuksesta tiedän että moinen säännöllinen toiminta tuottaa välillä ongelmia tuon muun arkielämän kanssa.

Tai sitten pitäisi olla tarpeeksi monta asiaan sitoutunutta että olisi varmaa että heistä ainakin joku pääsee paikalle kyseisenä kerho iltana.

Tiedä sitten onko säännöllinen kerhoilu mahdollista vai mahdotonta ??  :huh:

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1113 : 13.10.10 - klo: 18.15 »
Mulla ei kelpuuta salasanaa tuonne, eikä lähetä uutta vaikka kuinka namiskaa klikkailen.
XRAY 808 2009 Spec |

karvanaama

  • Vieras
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1114 : 13.10.10 - klo: 19.24 »
Noh mun mielestä parastahan olisi jos olisi 2-3 tiettyä iltaa viikossa.
Eli ns vakituiset kerhopäivät ja kellon ajat.
esim Ti ja To illat 18:00-21:00

Tiedä sitten onko säännöllinen kerhoilu mahdollista vai mahdotonta ??  :huh:

Tuohan se olisi ideaali tilanne, mutta siihen on turha tarttua, koska ketään ei voida harrastuspohjalta velvoittaa kiveenhakatun toiminnan pyörittämiseen.

Tätä on sikälikin turhaa pyöritellä enempää, koska toimiva, hyvin pientä viitselijäisyyttä vaativa systeemi on nyt luotu aukiolojen seuraamista varten ja jos ei sitä halua/viitsi käyttää, puhelin on havaittu myös toimivaksi yhteydenpitovälineeksi tässä porukassa. Ketään ei lähdetä kotoa hakemaan silloin kun ajetaan.

Kaikki asiat on päätetty kulloinkin paikalla olevan porukan kesken, joten niistä ei enään foorumiäänestyksiä erikseen järjestetä.

Paras tapa vaikuttaa asioihin, on olla paikalla silloin, kun niitä käsitellään. Tässäkin tietty muu elämä rajoittaa läsnäoloa, mutta ajankohdista kyllä tiedotetaan etukäteen, jotta aikaa jää järjestellä asioita. Samoja naamoja siellä on kuitenkin toistaiseksi tuijotettu pöydän takana kerta toisensa jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 13.10.10 - klo: 19.28 kirjoittanut karvanaama »

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1115 : 13.10.10 - klo: 19.44 »
Mulla ei kelpuuta salasanaa tuonne, eikä lähetä uutta vaikka kuinka namiskaa klikkailen.

Lähetin sulle YV:n

Se sähköpostin varmennus on yleensä hyvä suorittaa.

-JJ
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

Poissa Risu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1116 : 13.10.10 - klo: 21.31 »
vai että naamakirjaan  :cry:
ei näin

Samaa mieltä, täältä "meidät" löydetään helpommin. ja topikki valuu väkisinkin ales kun ei mitään keskustelua ole.

Myöskään osa ei tiedä, halua tai osaa käyttää "mikäliejoukkoejuttuolikaan" systeemiä jossa ilmotellaan milloin paikalla ja milloin ei.

Samaa mieltä tuosta naamakirjasta. En ole enkä mene sinne. Asioista toivottavasti jatkossakin saa lukea täältä.

Tuo joukkue juttu on varmasti hyvä. Minusta se on vaan tällähetkellä sekava. Jos avaimen haltija X lisää itsensä esiluotuun tapahtumaan perjantaille, jossa alkamis aika on 0:00 eikä lisää puhekuplaan aikaa niin vaikea arvata että monelta. Ja jos Y lisää ensi tiistaille esiluotuun tapahtumaan, jotta ajetaan SC cup se jää niiden esiluotujen tapahtumien takia vasta toiselle sivulle ja sitä ei huomaa vielä.

Tilanteessa jossa ei olisi yhtään esiluotua tapahtumaa se menisi jotenkin näin. Avaimen haltija X luo tapahtuman perjantaille, ajaksi laittaa samalla 17:00, puhekuplaan hän mahdollisesti lisää vielä "paikalla aina kello 21:00 saakka." Ja avaimen haltija Y lisää tapahtuman ensi tiistaille ajalle 18:00 SC CUP. puhekuplassa vaikka lisä infoaa "paikalla jo viidestä". Nämä molemmat tapahtumat näkyisi nyt selkeästi ekalla sivulla ja ne huomaisi ajoissa, jotta ehtii järjestellä omia menojaan.

Siellä taisi olla myös toiminto jolla saa sähköpostin kerran päivässä. Sisältönä uudet tapahtumat. Tähän sähköpostiin ei jo luotuihin tapahtumiin tehdyt lisäykset tule (juurikin se kun avaimenhaltija x lisäsi itsensä perjataille ja laittoi puhekuplaan ehkä ajan)

Tämä mun mielipide jotta se olisi selkeämpi. Tottakai kaikkeen tottuu ja oppii. Tuntuisi vaan tuo ehdottamani tapa helpommalta sisäistää, kun ei hyppäisi hirveä tapahtumien lista esiin heti kun on rekistöröitynyt sinne.

sähkäri

  • Vieras
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1117 : 13.10.10 - klo: 21.41 »
Kyllä tuota Risun ehdotusta kannattaa ainakin kokeilla.
Poistin testi mielessä lauantain ja loin sen uudestaa ja laitoin paikalla oloajan lisätietoihin.
Nyt näkyi aukiolo aika heti, eikä tarvitse sitä etsiä.

Poissa veijo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1118 : 13.10.10 - klo: 22.52 »
Lieriön jälkeiset portaat tänään poistettu ja lankut korvattu anakondalla. Väliaikanen rata on tehty eli pääse ajelemaan mut lieriö ei ole käytössä. Lieriön päälinen levytetään tasaiseksi ja tehdään siirettävät nousut ja laskut niin pääsemme muokkaamaan rataa helposti. Myös kuningas anakando 50m(mikä aiheutti suurta kunnioitusta)  sai vähän lentävää kylkeen. Nyt kaveri on viidessä osassa mikä helpottaa radanmuokkausta. Pari kumpua lisätty radalle mutta aika vaisuksi jäi ensivaikutelma, kyl lieriön kohta tekee radasta täydellisen.

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1119 : 13.10.10 - klo: 22.58 »
Kyllä tuota Risun ehdotusta kannattaa ainakin kokeilla.
Poistin testi mielessä lauantain ja loin sen uudestaa ja laitoin paikalla oloajan lisätietoihin.
Nyt näkyi aukiolo aika heti, eikä tarvitse sitä etsiä.

Joo tämä on selvempi. Tehdään näin tästä eteenpäin.

-JSJ
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

Poissa mata80

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1120 : 14.10.10 - klo: 10.28 »
Ja jottei niin selvää olisi ni lisätäämpä tälläinen http://www.osallistujat.com. Rekistöröitykää ja liittykää Honkala GP joukkueeseen salasana: pyhättö ja mielipiteitä otetaan vastaan myös "Porsaanreikä Risulta"  :grin:

Poissa JupeX

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1121 : 14.10.10 - klo: 12.58 »
http://www.osallistujat.com.  mielipiteitä otetaan vastaan myös  :grin:

Ainaki tuo on kalenterin osalta selvempilukuinen. Ja sähköposti ilmoitukset on mukava lisä. Mun puolesta siirrytään tähän.

sähkäri

  • Vieras
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1122 : 14.10.10 - klo: 14.25 »
http://www.osallistujat.com.  mielipiteitä otetaan vastaan myös  :grin:

Ainaki tuo on kalenterin osalta selvempilukuinen. Ja sähköposti ilmoitukset on mukava lisä. Mun puolesta siirrytään tähän.

Näyttää selkeältä palvelulta. plussana keskustelualue onko auki kysymyksille yms. ja plussana ilmainen SMS palvelu, joka lähettää viestin kaikille jäsenille milloin auki :azn:

Poissa Smuli85

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1123 : 14.10.10 - klo: 21.35 »
Slash 2wd/Tamiya DF03Ra

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1124 : 14.10.10 - klo: 22.08 »
http://www.venom-group.com/itemdesc.asp?ic=8502EU

Olisikohan tuo kiva peli.. :)

Voi olla, mutta varaosia et saa yhtähyvin kuin Asso, HPI tai Traxxas autot.

Niin täällä lisää. http://rc10.fi/index.php?topic=44493.msg447220#msg447220
« Viimeksi muokattu: 14.10.10 - klo: 22.19 kirjoittanut JSJ »
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

Poissa Risu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1125 : 15.10.10 - klo: 01.50 »
Tuollehan on nykyään suomessa kauppias. Liekö miten on varaosat siellä http://rc10.fi/index.php?board=49.0

sähkäri

  • Vieras
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1126 : 15.10.10 - klo: 10.23 »
Kumpaa aletaan käyttämään???
Itse olen Osallistuja.comin kannalla, jonne olen jo pari tapahtumaa lisäännyt  :wink:


http://www.osallistujat.com



http://honkalagp.nimenhuuto.com

Poissa JupeX

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1127 : 15.10.10 - klo: 10.28 »
Osallistujat saa mun äänen.

Poissa JT80

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1128 : 15.10.10 - klo: 11.55 »
Multakin ääni Osallistujat.comille
Hpi Blitz, TT-01D

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1129 : 15.10.10 - klo: 14.01 »
osallistujat.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa Smuli85

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1130 : 15.10.10 - klo: 16.52 »
Osallistujat (jos mun ääni lasketaan)  :grin:
Slash 2wd/Tamiya DF03Ra

Poissa Risu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1131 : 15.10.10 - klo: 18.09 »
samaa mieltä. osallistujat parempi

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1132 : 15.10.10 - klo: 18.20 »
Mä olen kummassakin. Siinä Osallistujat hommassa on jotain ihmeellisiä renkaanvaihto juttuja 2 sunnuntaina Autosalvassa. Ei kai liity meihin.
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1133 : 15.10.10 - klo: 20.36 »
Lähetin kisailmoituksen Nokialle. Nähdäkseni meitä on nyt 3 menossa.

Siellä ei kai vielä selvää onko Corri kisa lauantaina vai sunnuntaina. Paremman näkönen puoliso ehkä lähtee mukaan, riippuu kisa päivästä. Eli ehtiikö shopata koko päivän vai ei.

Voidaan sen takia olla yö siellä.
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

sähkäri

  • Vieras
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1134 : 15.10.10 - klo: 20.49 »
Mä olen kummassakin. Siinä Osallistujat hommassa on jotain ihmeellisiä renkaanvaihto juttuja 2 sunnuntaina Autosalvassa. Ei kai liity meihin.

Juu kyllä liittyy. se on sitä varain keruuta yhdistykselle, mistä kokouksessakin kovaan ääneen keskusteltiin :wink:

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1135 : 15.10.10 - klo: 21.36 »
Mä olen kummassakin. Siinä Osallistujat hommassa on jotain ihmeellisiä renkaanvaihto juttuja 2 sunnuntaina Autosalvassa. Ei kai liity meihin.

Juu kyllä liittyy. se on sitä varain keruuta yhdistykselle, mistä kokouksessakin kovaan ääneen keskusteltiin :wink:

No niinpä tietysti.

-JJ
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

sähkäri

  • Vieras
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1136 : 17.10.10 - klo: 16.46 »
 Tänään oltiin vaihtelemassa renkaita autosalvassa. Vaihdettiin renkaat 21 autoon ja meitä oli 5 henkeä paikalla ja aikaa meni n. 3 tuntia.
31 päivä olisi toivottavaa saadaa muutama henkilö lisää paikalle. Laskeskeltiin että 9 hengellä homma pyörisi jouhevasti. Autoja on kuitenkin vielä jäljellä ja lisää tulossa kuun vaihteessa.
Kaikki vaan mukaan, vaikka ajamaan autoja halliin jos ei viitsi käsiä liata  :wink:
Käykää ilmoittautumassa www.osallistujat.com :issa, jotta tiedetään paljon on väkeä tulossa. Ajaksi laitettu alustavasti 10-18, mutta jos joku pääsee vain tunniksi tai kahdeksi niin tervetuloa.

ToHe

  • Vieras
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1137 : 19.10.10 - klo: 16.18 »
Jos 9 tekijää olisi niin 3 tuntia kauempaa ei tarvitsisi kenenkään olla. Koitan tehdä muutamia akuutteja pois iltaisin töiden jälkeen.(ettei kuntotarkastuksessa kukaan väännä talvirenkaita siinä alle)

Poissa veijo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1138 : 19.10.10 - klo: 20.42 »
Rata on nyt valmis, eiku ajamaan. Ensiviikolla tehdään vuokrasopimus, ennen sitä pitää kaikki romut siirtää alakertaa ja tehdä kunnon siivous.

Poissa veijo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Honkala GP Kotka
« Vastaus #1139 : 20.10.10 - klo: 18.30 »
osallistujat sivulle päivitetty muutama puuhastelu tapahtuma.