Useimmiten alkuvaiheessa, kun autoa tulee sählättyä hyndien alastuloihin ja ties minne, niin jos mun pitäs kolme osaa pakkiin hankkia, niin ne olis:
35 2620 front turnbuckle
35 2150 front upper arm ball joint (ja mahdollisesti myös 35 2130)
Ja koska mulla on vain R:n manuaali, niin en nyt saa vikalle osalle osanumeroa, mutta alatukivarren sisempi pinni on kans semmoinen "hyvä olla olemassa" -palikka. Se kun käy L/R ja F/R
Kylmällä kelillä voi sit hajoo ties mitä, ei ole talviajoon tehty krossien muoveja. (Ne kun olis sit varmaan kesällä turhan lötköä, jos talvella olis sopivaa.)
Renkaan kuluma riippuu aivan täysin radasta ja käytössä olevasta renkaasta. CrimeFighter on hyvä kisarengas, mutta enemmän treeniä ajavalla säästyy rahaa, kun ajaa jollain muulla kisojen ulkopuolella.
Niin ja mikäli sulla ei jo ole, niin hanki softit alatukivarret ja jätä ne kovat pakkiin varalle. Saat autoon hieman leveyttä, hieman enemmän joustoa (=anteeksiantavampi) ja niiden kanssa ei pitäisi ainakaan tulla mitään kestävyysprobleemeja, eli lisää kaluston luotettavuutta. Niin ja niillä sai vielä ulosjoustoakin lisää.
Juu ja aivan kuten Mikakin sanoi, niin minigrippiin jokunen ilmansuodatin valmiiksi öljyttynä, ja kytkinlaakereita on aina hyvä olla. Kahdella vastariakulla tulisi selvitä kaikissa tilanteissa, koko kisapäivän läpi. Sitten jos vielä on laturi, joka kykenee esim 0.5A lataukseen, niin ei pitäisi mitään ropleemaa tulla eteen virran loppumiseen liittyen.