Timitri87:lle myös 'pieni'
miinus täältä vaikka tästä tapahtumasta vähän onkin jo aikaa mutta nyt kun on tullut esille että muillakin ollut jonkinlaisia ongelmia kaverin kanssa.
Itse olin myymässä polttoainepönttöä jossa oli jäljellä kolmisen litraa tuoretta tavaraa. Ensin tuli illalla YV:tä että haluisi ostaa ja käskin soitella seuraavana päivänä. Kaveri sitten soitteli mutta en ollut tavoitettavissa. Soittelin takaisin ja yritin saada selvää kuka 'langan' toisessa päässä on, tuntui olevan kovin vaikeaa esitellä itsensä edes kysyttäessä, ei esitellyt mutta selvisi kyllä muutoin. Kerroin että jos kiinnostaa niin voin seuraavana päivänä ottaa aineen mukaan ja tuoda duunimatkalla.. tähän asti kaikki hyvin mutta sitten kaveri alkoi vaatimaan että toisin tavaran hänelle samana päivänä iltasella, enhän nyt tietenkään lähtenyt ajamaan 40+ kilometriä omaan piikkiini. Tämän jälkeen tyyppi alkoi vielä tinkaamaan vaikka olin aikaisemmin jo viestissäni ilmoittanut että X on lopullinen hinta, tämän kuultuaan hänellä ei ollutkaan rahaa vaan sitä oli kuulema tulossa illalla ja sanoi että soittaa sitten. Noh, eipä soittanut.. onneksi
En kirjoittanut tätä sillä että olisi jotain hampaankolossa kaveria kohtaan mutta varoituksen sanaksi muille jos aikovat samaisen kanssa kauppoja tehdä.