Juu, me just ennen radalle tuloa Sawen kanssa nollattiin kaasuvastekäppyrät referenssiin, eli suoraksi. Aiemmin oli paljon miellyttävämmät kaasuvasteet, jotka pelasi hyvin. Nytten lopussa tuli kummallinen tehonlisäys ja alusta puuttu potku. Pitänee säädellä kaasukäppyrät takaisin vanhaan suuntaan...
Itse ajoin suht hyvää kyytiä etupompuissa ulos radalta ja suoraan kottikärryn renkaaseen. Varmana pidin, että paljon romua tuli. Kuitenkaan mitään ei hajonnut (sillä kerralla). Kyllähän siellä muuten jotakin taas tietenki hajosi, mutta varaosia löyty laatikosta. Nyt onki kesän aikana melkein koko taka-akselisto pistety uusiksi. Toiselta puolelta menny koko vetopuoli p*skaksi rattaasta eteenpäin aina diffiin asti (laakerit, vetoakselit, akselikupit (mikälie)). Tukivarret kans tietty, tukivarsitangot, sen kiinnikkeet rungon puolella ja yksi pallokuppi. Ei ole paljoa alkuperäisosaa persiissä jäljellä. Nopariki on alkanu hajoamaan käsiin ja lämpöongelmat pahentuneet. Muutamaan otteeseen on motille lähtevien piuhojen liitin irronnu ja sitä on joutunu kolvailemaan takasin alitehosella kolvilla. Myös vastarille lähtevä yksi piuha irtosi repien samalla koko pädin noparin piirilevyltä. Sekin on nyt kolvattu suoraan padille tuleviin läpivienteihin. Kyllä tässä hommassa touhua riittää...