Taitaa olla aika liukas alusta.
Oma mielipiteeni tuosta autosta radalla, että koita vetaa sitä tonttiin. Se kun on kuin monsteri vakiona. Tarkista pyöräkulmat ettei ihan hirveästi ole pielessä ja ruuvien ja muttereiden kiinnitykset ihan yleisesti. Eteen haritusta sopivasti, selviää kun testaa ja säätää, niin näkee mitä se vaikuttaa ja mikä tuntuu itselle sopivalta. No joo, joku aste tai puolitoista alkuun. Muuten pyöräkulmista ei tuossa saa säädettyäkään kuin camber-kulmat, paitsi vaihtamalla axle carrierit taakse. Alumiinisilla ja RPM:n muovisilla saa lisää aurausta. Sellainen 1 - 1,5 astetta lisää vakioon verrattuna voisi olla ihan ok. Itse olen käyttänyt aika runsasta kulmaa cambereissa, asteita en muista ulkoa. Taisin säätää siten, että ylätukivarsi uloimmassa kiinnityksessä (taka)rengas ihan pystyyn ja sitten tukivarsi/linkki sisempään reikään. Ehkä joku aste tai puolitoista voisi olla sopiva, omassa setupissa oli varmaan enemmän.
Iskarit... no joo. Litkut sisällä riippuu aika paljon siitä mihin reikiin ne laittaa. Itse laittaisin alapään niin ulos kun saa yläpään pitäisin siinä keskimmäisessä. Sisimpään siirtämällä saa autoa vielä alemmas, mutta tulee aika löysä jousitus jo sitten. Jousta toki saa esikiristettyä, mutta se taas nostaa autoa ja tässä kiesissä kun on painopiste jo muutenkin ihan tarpeeksi korkealla. Vähän merkistä riippuen eteen voisi laittaa jotain 60wt ja taakse 50wt. Männät voi olla aluksi alkuperäiset.
Etudiffiin jotain 30k tavaraa ja jos sulla on keskidiffi niin sinne jopa 100k. Näissä on niin pirun ohuet rattaat sisällä, että pitää olla vähän jäykempää tavaraa diffeissä että vaikuttaa mitään. Taakse vakiot tai joku 5k - 10k. Vakiona siellä ei taida tosin olla kuin joku rasva.
Kallistuksenvaimentimet on mielestäni välttämättömät, muuten on ihan turha säätää mitään. Kaikki säädöt menee kuitenkin uusiksi kun ne vaimentimet lopulta kuitenkin laittaa autoon.
Toisaalta en mä näistä mitään tiedä, enkä mielestäni saanut tuota autoa koskaan haluamaani setupiin. Lähelle kyllä, mutta sitten porsi voimansiirto ja meni hermot ja merkki vaihtoon.