Hiiih.... Vaihdoin 13 pinjonin 18 pinjoniin ja perus 8.4v akku kiinni ja oh-hoh! Moottori, akku ja nopari alkaa hehkua! Ja huiput putosi 52->45km/h. Ajoaikakin lyheni kymmenellä minuutilla. Vähän huudattaa kaasu pohjassa niin kaasukin alkaa pätkiä.
Miten kuumana toi käy 11.1v lipo akul....
Taidan laittaa perus pinjonin takaisin.
Ja Uudet Caliber M2 renkaat.... Niis on pitoa loputtomiin, asfaltilla vähän liikaakin. Auton saa ympäri tosi helposti!
Asiaa!!! Mut olihan hauskaa
PS. Kopan alla on vielä overtray parilla tuuletus aukolla....
koita ottaa tuo overtray pois.
Itsellä kanssa aika loputonta tämä lämpöongelma tuon 4x4 mallin kanssa, kohta kaikki mahdolliset laakerit vaihdettu, pienimmillä mahdollisilla välityksillä mennään, lämpenee sekä ezrun4000kv+100esc+2s yhdistelmällä että sidewinderin4600kv combo+2s yhdistelmällä YHDISTETTYNÄ siili+puhallin yhdistelmään ihan tolkuttomasti.
5min ajoa on jo aivan liikaa, ajo sitte pihalla, radalla, missä vain. Ei vaan tajua mikä siinä on....
jos heittää kamat 2wd vaikka 3s lipon kera, voi ajaa vaikka hamaan tulevaisuuteen asti ilman lämpöongelmia.