Eipä tässä mitään kiristelyä olla hakemassa. Taisi vaan rph:llä iskeä vähän kipinää kun keskiviikkoehtoona oli vähän heikonlainen talkoolaisten määrä :) Vähän putkia korjailtiin ja siivottiin aluetta.
Onhan sieltä itse kukin ollut pois sillon tällön :oops:
Kävi syksyllä niin perinteisesti, että kun rata oli ajokunnossa niin paino siirtyi ajamiseen. Olihan se ihan ymmärrettävää, alkoi olemaan minullakin takki vähän tyhjä ja innostus vähäinen, kun monta kuukautta oli lapioitu.
Nyt pienten kevätpuristusten jälkeen alkaa olemaan rata kuitenkin ihan siistissä kunnossa ja kohta voidaan olla siinä vaiheessa, että riittää kun ajokaistaa ylläpitää ja korjaa rikkoutuvia "juttuja". Kunhan sähköt saadaan kuntoon ja pukki siirrettyä jossain välissä. Toki aina tulee villejä ajatuksia jos jonkinmoisista asioista, mutta en minä ainakaan jaksa kokoaikaa jotain tehdä
lisää, ei siitä kuitenkaan mitään lomakohdetta olla tekemässä. Kunhan kamat saa kannettua korokkeen pyödälle ja kerättyä pois kun lähdetään ajamasta, ja kerran parissa viikossa / tarvittaessa talkooehtoona fiksata ajokaista ajettavaan kuntoon. Se riittää ainakin minulle.
Niin ja mitä sm-kisoihin tulee niin jeesiä tarvitaan, että ne voidaan pitää. Ja näillä jeesaajilla ei tarkoiteta oman kerhon porukoita vaan niitä jotka sen kisahomman osaa.
Ps. mutta nyt viikonloppuna ottamaan lunkisti ja krossailemaan, minä ainakin menen
>Tomi