En vaan tule koskaan käsittämään tuota rengastushommaa, joka menee vaan huonompaan suuntaan koko ajan. Alkuperäiset Kyoshon chevron renkaat oli/on kuitenkin kaikista parhaimman näköiset, ja niiden valmistus käsittääkseni loppui kun muotit hajos tai hävis tai jotain. No, mutta jos uusia renkaita sekä vanteita on jatkuvasti varaa kehitellä uusia, niin miksei voisi sitten tehdä uusia muotteja kunnollisen näköisille monsterikumeille, ja myös pienemmällä reiällä samalla? Nyt on taas vannekokoa suurennettu tavallaan, kun on tuo sisäpuoli vieläkin isommalla halkaisijalla, joten kumia on vielä vähemmän siinä vanteella pehmentämässä laskeutumisia.
Jos minä olisin suunnittelemassa uutta versiota Madista, niin kyllä sais tuo kyllästymiseen asti nähty korikin mennä uusiksi, ja rengastus tulisi niin scaleksi kuin mahdollista, ja uskoisin että sillä reseptillä vehje myisi paremmin kuin koskaan aikaisemmin. Original Madissa oli renkaat kohdallaan, mutta kori oli hiukan höhlän näköinen, ja auto lyhyt ja korkea. Kruiserin myötä tuli tuo matalampi alusta, ja pidempi akseliväli, jotka tekivät siitä heti paljon uskottavamman näköisen, joten ei paljoa enään tarvitsisi, niin vekotin olisi niin monsterin näköinen kuin vain voi toivoa tehdasvalmiilta autolta.
Mutta kun ei täydellisessä maailmassa eletä, niin jatketaan sitten perinteiseen tyyliin, eli Kruiseri kaupasta, ja siihen sitten satanen lisää että saa kunnolliset renkaat alle, ja vaikka fiksumman korinkin...