Alottelin tos triplaseiskan kasausta, diffit ja takaboxi valmiina. Täytyy ihastella materiaalien laatua ja toleransseja, osat napsahtaa paikalleen paremmin kuin missään aiemmassa Kyoshon mallissa. Nätti toi sininen eloksointi livenä. No eipä tämä mitään uutta ole.
Toi etu TCD diffi on pikkasen karhea toiseltapuolen (kotelon puolelta), mutta toivotaan että se asettuu "sisäänajossa" kohilleen. Jos ei niin sitten täytyy ihmetellä sitä lisää. Ootteko havainnu vastaavaa?
Kitissä tulee öljyt mukana joka myös poikkeusta aiempaan; tonnista takana ja yllättäin vain neljätonnista keskellä. No mennään näillä ainakin alkuun.
Heinäkuussa on loma niin sitä kohti auto kasaan ja radalle. Eipä saanut gasoakaan tosta läheltä jote nyt on hyvä kasailla vaunua sitä odotellessa.
Vähän OT, mutta tulipa mieleen tosta Myllärin Petrin C5 koneesta jossa tais kiertokanki mennä väljäks kisoissa eikä pannu ottanu enää kierroksia.. omassani on tuo kovapinnoitus eli Concept Coating, joten olisko aavistuksen kovempi ja siten kestävämpi, en usko että sitä on C5 vakiona tai ainakaan sitä ei mainita. No toivottavasti Petri saa sen kuntoon. Mulla ainakin tuntuu olevan vielä kunnossa koska vauhtipyörässä tuntuu selkeesti vastusta vielä. Kyytiä se on kyllä saanut joten en ihmettelis vaikka sama tai jotain muuta käy mullekin tässä vielä. Luulen että siinä Jerryn C5 on sama coating Timpan jäljiltä.