RC10.FI
Kilpailut => Tulokset => Aiheen aloitti: PRCA - 04.03.09 - klo: 22.23
-
(http://i22.photobucket.com/albums/b306/crsc2005/RC/WJ4_s-2.jpg)
Kilpailupaikka: NIRC, Pirkkalaistie 7, 37100 Nokia
Voit katsella ilmoittautumisia täältä (http://spreadsheets.google.com/pub?key=paUrpeZmmQcb7lT7tjqYmJA&output=html&gid=0&single=true&range=C1:J100).
Lopputulokset:
Winter Jumps 4 - Nokia - M2-10 lopputulokset
A-finaali
1. Harri Peltomaa PRCA
2. Heikki Valtonen PRCA
3. Marko "Ekkuli" Eklund PRCA / TamUA
4. Mikko Mäkinen PRCA / VMF
5. Henri Valtonen PRCA
6. Jarno Siltanen Jyvsrk
7. Riku "Rolex" Tolonen PRCA / LemUa
8. Matti Eskelinen JyvSrk
B-finaali
9. Petri Ström JyvSrk
10. Olli Viitanen AAU
11. Henry Tanskanen UAU
12. Miikka Kauttu PRCA
13. Mika Ala-Villilä PRCA
14. Henry "Triac" Kanerva PRCA
15. Marko Mikama UAU
16. Mikko Santanen PRCA
C-finaali
17. Jesse Kähkönen SRC
18. Lassi-Jussi Väänänen PRCA
19. Jesperi Jyrkkänen PKSRCA
20. Tommi Sampo JyvSrk
21. Sakari Penttinen
22. Jani Hovi HyUA
23. Juha Yli-Hemminki
24. Juho Viitamäki Jyv Srk
D-finaali
25. Niko Vuorenmaa RiiUA
26. Kaius Perttilä UAU
27. Tommi Turku PKSRCA
28. Toni "Torpedo" Pietilä PRCA
29. Walter Virta PKSRCA
30. Jerzi Hellström UAU
* Triac = Three-wheeled car (http://en.wikipedia.org/wiki/Three_wheeled_car)
Winter Jumps 4 - Nokia - M4-10 lopputulokset
A-finaali
1. Ari Heinonen UAU
2. Arto Heinonen UAU
3. Harri Kervola JyvSRK
4. Matti Eskelinen JyvSrk
5. Jani Hovi HyUA
6. Jari Valkola UAU
7. Henry Tanskanen UAU
8. Jami Oksanen SRC
B-finaali
9. Markku Honkanen UAU
10. Janne Aspinen ridingJKL
11. Miro Simonen ridingJKL
12. Jussi Rinne
13. Tony Liusvaara PKSRCA
14. Pauli Helin TamUA
15. Max Mört PKSRCA
16. Henry Mört PKSRCA
Winter Jumps 4 - Nokia - M18 lopputulokset
1. Jerzi "VakioShark" Hellström UAU
2. Jesse Kähkönen SRC
3. Mikko "Tulosäänestys" Mäkinen VMF
4. Tommi Sampo JyvSrk
5. Mikko Santanen PRCA
6. Juho Viitamäki Jyv Srk
Lopputulokset taulukkomuodossa täällä (http://spreadsheets.google.com/ccc?key=paUrpeZmmQcZ-VqTJIcGSRw).
-
kisojen päivämäärä?
-
Joo tosiaan 28.3. (lauantai) *Päivitetty ilmoon*
Tervetuloa nauttimaan Nokian Indoor Racing Klubin tunnelmasta!
-
Otettiin käyttöön uusi ilmoittautumis systeemi. Toivottavasti tämä helpottaa ainaista ilmoittautumisten päivittämisrumbaa ja osallistumisten seuraamista.
Tsydeemin kehitysehdotukset tai risut & ruusut voi laittaa mulle sähköpostilla.
-
Otettiin käyttöön uusi ilmoittautumis systeemi. Toivottavasti tämä helpottaa ainaista ilmoittautumisten päivittämisrumbaa ja osallistumisten seuraamista.
Tsydeemin kehitysehdotukset tai risut & ruusut voi laittaa mulle sähköpostilla.
Toimii varsin näppärästi.
Eipä ole liikaa vielä M4 osallistujia, tolla kuskimäärällä vois pääastä jo B finaaliin :lol: (jos auto kestää)
-
Vuokrapondereita on saatavana ~8 kpl! (Tarkistan määrän piakkoin.)
Vuokra on 5€/kpl joka maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
Varaan nämä ilmoittautumisjärjestyksessä kahdeksalle ensimmäiselle ja merkitsen vuokraponderin numeron sulkeissa taulukkoon.
-
Vuokrapondereita on saatavana ~8 kpl! (Tarkistan määrän piakkoin.)
Vuokra on 5€/kpl joka maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
Varaan nämä ilmoittautumisjärjestyksessä kahdeksalle ensimmäiselle ja merkitsen vuokraponderin numeron sulkeissa taulukkoon.
Luettelo kilpailijoista ilmoittautumisjärjestyksessä on täällä (http://spreadsheets.google.com/pub?key=paUrpeZmmQcZnCgWaD9M5DA&output=html&gid=0&single=true&range=C1:J100).
Toivottavasti saamme vielä jokusen vuokraponderin hankittua, muuten loput joutuvat pärjäämään omillaan.
Lippulaivassa pondereita kierrätettiin, minun kanssa ajo ainakin kaksi muuta kuskia eri luokissa. (M2 ja minivessa). Erän jälkeen piti vaan muistaa palauttaa ponderi paikkaan x josta seuraava sitä tarviva sen haki (sikäli kun oli muistettu palauttaa :lipsrsealed:
-
Yleisen täsmällisyyden tietäen voisin kuvitella että menee melko sekavaks seikkailuks jos ponderia vaihtaa kuskilta toiselle. Sori vaan mutta jo kahden tai kolmen luokan ajaminen yhdellä ponderilla on melkosta vekslaamista joskus. Mitä nyt sivusta oon hommaa seurannut ;)
Mä koitan keksiä vielä jotain. Katellaan nyt viikonlopun yli.
-
Yleisen täsmällisyyden tietäen voisin kuvitella että menee melko sekavaks seikkailuks jos ponderia vaihtaa kuskilta toiselle. Sori vaan mutta jo kahden tai kolmen luokan ajaminen yhdellä ponderilla on melkosta vekslaamista joskus. Mitä nyt sivusta oon hommaa seurannut ;)
Mä koitan keksiä vielä jotain. Katellaan nyt viikonlopun yli.
Siis se toimi Lippulaivassa ihan hyvin.
Ponderit on numeroitu 0-9 ja kuskien numerot on jaettu luokkiin juoksevasti, eli numero ei ala aina 1:stä jokaisessa erässä vaan jatkuu edellisen erän numeroinnista.
Pondereihin on laitettu numero (0-9), joka vastaa sitten kilpailijan numeroa. Kuski ottaa velcrolla kiinnitetyn ponderin irti heti erän jälkeen, ennen nostamaan menoa ja palauttaa sen säilytyspöydälle.
Olen ajanut Lippiksessä kaksi kisaa ja toisessa kisassa yhdellä ponderilla ajoi kolme kuskia ja toisessa kaksi kuskia.
-
Siis se toimi Lippulaivassa ihan hyvin.
Ponderit on numeroitu 0-9 ja kuskien numerot on jaettu luokkiin juoksevasti, eli numero ei ala aina 1:stä jokaisessa erässä vaan jatkuu edellisen erän numeroinnista.
Pondereihin on laitettu numero (0-9), joka vastaa sitten kilpailijan numeroa. Kuski ottaa velcrolla kiinnitetyn ponderin irti heti erän jälkeen, ennen nostamaan menoa ja palauttaa sen säilytyspöydälle.
Olen ajanut Lippiksessä kaksi kisaa ja toisessa kisassa yhdellä ponderilla ajoi kolme kuskia ja toisessa kaksi kuskia.
Jep, tällä tyylillä on ajettu jokainen kisa ja homma on pelittänyt liki poikkeuksetta moitteetta. Silloin joskus kun personal pondereita ei vielä ollut niin muuta vaihtoehtoahan ei edes ollut...
-
Ennen personalpondereita oli talon puolesta nämä isot akulliset ponderit joita oli 2x10 kpl.
Eli esim punaiset ponderit 1-10 ja siniset ponderit 1-10 samalla numerolla.
Käytännössä siis ei ollut merkitystä kumman värisellä ponderilla ajoit, kunhan numero oli sama.
Tämä myös helpotti erien välissä kun 1 erän kuski ajoi vielä eräänsä niin seuraavan erän kuskit pystyivät hakemaan ponderit autoon kuluvan erän aikan.
Näin ei tullu kaaosta erien välissä kun käsi ojossa odotellaan edellistä erää palauttamaan pondereita.
No näin oli ennen.
Nyt homman voi järjestää tosiaan kuten lippiksessä.
Mikäli pondereita ei riitä yksi per tarvitseva.
Tai sitten pari kuskia käyttää samaa ponderia.
-
Okei okei. Kuulostaa hyvältä. Joka tapauksessa koitan saada jostain lisää koska siten se olis niin paljon helpompaa kaikille.
Jos se olis musta kii, ostaisin kerholle riittävästi omia mutta kun se ei ole.
-
Näyttää siltä että saamme vuokrapondereita lisää noin 10 kpl. Tarkempaa tietoa ensi viikolla.
-
4wd:ssä on aika vähän kuskeja tällä hetkellä...miks ei voi ilmottautua ajoissa? onko pakko ilmottautua vasta päivää ennen kisoja?itsekkin olen kisoja järjestänyt ja tiedän mikä rumba on järjestää kisoja-----ilmoitukset ajoissa, se on ihan h..ttiä alkaa niitä ilmottautumisia sumblimaan yks päivä ennen kisoja.
-
"Ilmoittautuminen: 24.3 mennässä." Loput jäpittää jälki-ilmoittaumis jonossa sit aamulla.
Toisten osallistujien takia olis tietysti suotavaa mahollisimman ajoissa laittaa ilmot.
Vaikka ohan se tiäretty että meillä ov vähäv väkisikki tällanen tamperjelaine rreiru meininki täälä. Ettei seny ihan nino, nääs!
-
Yksi asiaa paistaa läpi nyt todella hienosti, gigazia radioita on melkein 100% käytössä, ihan uskomatonta. Onko jo ajettu kisat jossa se on ollut 100% käytössä. Mahtavakeksintö tuo giga ja todella iso taakka kisa järjestäjältä pois.
Jerzi
-
Onhan PAKITTAMINEN kieletty WJ säännöissä :shock:
Jerzi
-
Onhan PAKITTAMINEN kieletty WJ säännöissä :shock:
Jepjep.
"Säännöt muutoin kesäsarjan mukaiset, paitsi renkaat vapaat ja 2s lipo-akkujen käyttö on sallittu."
-
Onhan PAKITTAMINEN kieletty WJ säännöissä :shock:
Jepjep.
"Säännöt muutoin kesäsarjan mukaiset, paitsi renkaat vapaat ja 2s lipo-akkujen käyttö on sallittu."
Jo näihän se varmasti on mutta halusin vain varmistuksen asiaan.
Jerzi
-
Sen voisi mainita ajajakokouksessa selkeesti, että ne pakit oikeesti pois päältä. Ainakin M4-10- ja M2-10-luokissa.
Olen nähnyt jokaisissa tämän vuoden WJ:ssä pakittelua radalla, lähinnä ne on just aloittelijoita, jotka eivät välttämättä edes tiedä ko. säännöstä.
M18-luokassa ilmeisesti pakki on saanut olla päällä noparissa, mutta sitä "ei ole saanut käyttää", koska ymmärtääkseni kaikki pikkunoparit ei tue tuota reverse lock-outtia?
-
ymmärtääkseni kaikki pikkunoparit ei tue tuota reverse lock-outtia?
Eipä onnistu kaikissa "isoissakaan" halvemmissa nopareissa. Poika ajoi just kisan Nosram Evilillä jossa ei ole mitään säätöjä mihinkään suuntaan ja pakkiviivettä jarrutuksen jälkeen ei ole... Vaatii setupit korvien väliin ettei auto karkaa pakille jarrun jälkeen... :wink:
-
Hyviä huomioita!
Kun joku aloitteleva lukee tätä, varmaankin miettii miks ei saa pakittaa. Eikä kuitenkaan kehtaa paljastaa kokemattomuuttaan kysymällä.
Vastaan siis varmuudeksi.
- Pakittaminen on kisoissa kiellettyä siksi että kun ajetaan muiden kanssa samaan suuntaan, on erittäin yllättävää yht'äkkiä huomata kun joku ajaakin täysin eri suuntaan. Hämmentävä tilanne ja erä pahimmillaan pilalla jo tästä.
- Törmääminen pakittavaan autoon on molemmille autoille aina paljon vakavampi kuin samaan suuntaan ajettaessa.
- Samasta syystä ei missään olosuhteissa saa pysähtyä nopeasti ajettavan suoran päähän tai muuten nopeaan kohtaan ainakaan ajolinjalle.
Nostajille:
- Autoa ei voi myöskään nostaa tällaiseen paikkaan.
- Pysähdyksissä olevan auton tulee aina olla sellaisessa paikassa jossa muut kuljettajat näkevät sen ja pystyvät reagoimaan tilanteeseen.
Tässä vielä linkki kisojen aloitusoppaaseen. http://rcnetti.wmhost.com/kisak.php (http://rcnetti.wmhost.com/kisak.php)
Iso käsi Vesa Koskivuolle!
-
Vastaan siis varmuudeksi.
- Pakittaminen on kisoissa kiellettyä siksi että kun ajetaan muiden kanssa samaan suuntaan, on erittäin yllättävää yht'äkkiä huomata kun joku ajaakin täysin eri suuntaan. Hämmentävä tilanne ja erä pahimmillaan pilalla jo tästä.
- Törmääminen pakittavaan autoon on molemmille autoille aina paljon vakavampi kuin samaan suuntaan ajettaessa.
- Samasta syystä ei missään olosuhteissa saa pysähtyä nopeasti ajettavan suoran päähän tai muuten nopeaan kohtaan ainakaan ajolinjalle.
Vielä loogisena syynä, jos radalla on auto poikittain ja pakkia ei ole niin takaa on aika turvallista ajaa ohi.
taitaa kaikki kisakuskit ainakin olettaa ettei auto yhtäkkiä peruuttele radalla.
nim: itekin pamauttanu eteen peruuttavan päälle, ei tosin kisoissa :undecided:
-
Pakittaminen pitää olla kielletty aina, treeneissä tai kisoissa niin ei ole kuin yhteen suuntaan mihin mennään ja se on eteenpäin.
Jerzi
-
Pakittaminen pitää olla kielletty aina, treeneissä tai kisoissa niin ei ole kuin yhteen suuntaan mihin mennään ja se on eteenpäin.
Jerzi
fiksua kieltää pakki treeneissä silloon sielä jokanen pomppii radalla työntelemässä autoa pois köysistä.järki treeneissä siinä perruuttelussa ja kisoissa tietysti pakki kielto.
-
Joopa joo, taas se vääntö pakittamisesta alkaa :roll:
Ennen kuin jatkatte niin penkokaa keskustelu Ompun ajoista, sielä löytyy 6-0 perustelut miksi treeneissä on pakista hyötyä.
Säästäkää pliis, tämä osio turhalta ja tyhmältä pakkiväännöltä treeneissä. Kisat on asia erikseen ja siellä ei pakitella, käsittääkseni tämä topicci käsittelee WJ kilpailua eikä treenejä.
-
Joopa joo, taas se vääntö pakittamisesta alkaa :roll:
Ennen kuin jatkatte niin penkokaa keskustelu Ompun ajoista, sielä löytyy 6-0 perustelut miksi treeneissä on pakista hyötyä.
Säästäkää pliis, tämä osio turhalta ja tyhmältä pakkiväännöltä treeneissä. Kisat on asia erikseen ja siellä ei pakitella, käsittääkseni tämä topicci käsittelee WJ kilpailua eikä treenejä.
Käsittelee tämä WJ:n treenejä, eli kun on harjoitukset ennen alkueriä. Ei tästä tarvitse mielestäni mitenkään väitellä. Kisoissa ei vain käytetä pakkia, oli treenit tai virallinen osuus.
EDIT: Jerzi avasi yleisen keskustelun asiaa koskien tänne. (http://rc10.fi/index.php?topic=34545.msg317426#msg317426)
-
Koko kilpailun ajan pakittaminen radalla on kiellettyä. Ennen kilpailua kannattaa kytkeä pakki pois jos noparissa sellainen mahdollisuus on.
Tehdään yhdessä hyvät kisat. Me järkätään paikka, kilpailijat ajaa rehdisti ja kaikilla on hauskaa.
-
Selvennetään vielä että treeneillä tarkoitin niitä treenejä joita ei ajeta kisapäivän aikana. Kisassa ja kisapäivänä ajetuissa kisatreeneissä pakittaminen on luonnollisesti kiellettyä.
Tämä omalta osalta tässä :wink:
-
Kiitos kuitenkin kaikille erittäin tärkeiden asioiden esilletuomisesta.
Näistä sääntöasioista aivan selvästi tarvitsee edelleenkin keskustella. Jatketaan tosiaan mielenkiintoista keskustelua asianmukaisissa topikeissa. Ajajakokouksessa käydään sitten vielä nämä asiat läpi. Tervetuloa siis vaan mukaan vaikka oliskin pakillinen nopari.
-
Onkos rata vielä tämän videon muodossa?
http://www.youtube.com/watch?v=GNOLzaQ_vwc
-
Rata on sama.
Tässä videoo viime kisoista.
http://www.youtube.com/watch?v=jUuoVZkcbm0
-
Hyvä... Pääsee kotona huitomaan ohjain kädessä mielikuvaharjoituksia.
Saas nähä mitä emäntä tykkää kun seisoo ohjain kädessä olohuoneen pöydällä tiukassa etukenossa hirvee veivaus päällä nostajaa huudellen.
-
Hyvä... Pääsee kotona huitomaan ohjain kädessä mielikuvaharjoituksia.
Saas nähä mitä emäntä tykkää kun seisoo ohjain kädessä olohuoneen pöydällä tiukassa etukenossa hirvee veivaus päällä nostajaa huudellen.
Tulee vesilasin ja 2 erivärisen pillerin kanssa viereen ja komentaa ottamaan iltalääkkeet.
-
Rata näyttää kyllä hienolta, pitänee pakata muutama varaosakin matkaan.. :wink:
-
Oikea puoli on jostain syystä useammin hajalla.
Taulukko hajonneista osista (http://www.prc-autoilijat.fi/smf/index.php?topic=208.0).
-
Todellista tilastotiedettä :laugh:
Pitäsköhän tehdä sama homma Lippiksessä? Vois laittaa taulukon numeroihin nollat perään ja kauppiaille muikean naaman :mrgreen:
-
Oikea puoli on jostain syystä useammin hajalla.
Taulukko hajonneista osista (http://www.prc-autoilijat.fi/smf/index.php?topic=208.0).
Meikä o tuhonnu varmaan itestään tuon määrän osia :cry:
ku ei natsaa ni ei natsaa, tuut sillee vähä ylikovaa mutkaan nii se menee nätisti.
-
Tossa on lähes kaikki palikat listan viimeiseen päivittämiseen asti. Se oli helppoa kun lähes kaikki mekkaaminen tapahtu paikan päällä.
Me kerättiin lähes kaikki hajonneet osat samaan kippoon ja sieltä laskin ne yhteen.
Etutukivarrethan on identtiset mutta niistäkin sais melko luotettavasti selville puolet kun kattoo miltä puolelta osa on kulunut ja sijoittaa ne sen perusteella omille puolilleen. On vissiin ollu vähän luppoaikaa :|
-
Ja muistutetaan nyt vielä että tuossa on siis alle kuukauden saldo hajonneista osista ettei tule väärinkäsitystä siitä miten tuolla autot kestää.
-
Kysymys kaikille kuskeille.
Millä renkailla meinaatte ajaa. Kuulin että nokialla ajetaan pelkästään foameilla ja lippiksellä ajetaan kumeilla, mikäköhän on se oikea :huh:
Jerzi
-
Kysymys kaikille kuskeille.
Millä renkailla meinaatte ajaa. Kuulin että nokialla ajetaan pelkästään foameilla ja lippiksellä ajetaan kumeilla, mikäköhän on se oikea :huh:
Jerzi
Mustilla ja mielellää pyöreillä. Ite meenasin Holarit taakse ja inside jobit eteen. Testataan kohtuu kuntosella renkaalla ilman pitoja jos ei toimi niin sit aletaan läträämään.
mister m.e sano että osa hypyistä olis foameilla haastavia.. tiedä sitten.
-
Eskelinen ajo foameilla ja Kervola kumirenkailla aika tasatahtiin warmuppikisassa tammikuussa. Itse ajattelin ajella holareilla, onpahan hyvää treeniä kesää varten :wink:
-
Osa hypyistä on haastavia millä tahansa renkailla ;)
-
Vielä pari päivää aikaa ilmoittautua mukaan kauden viimeiseen ja ratkaisevaan Winter Jumps kisaan. Vielä mahtuu lauteille!
-
pääseekös perjantaina jo treenaamaan?
-
Itse menen ainakin perjantaina päivällä... Sehän on jäsenille auki 24/7, vierailijat pääsee 5€:n kertamaksulla ajamaan kun vaan siellä on joku päästämässä sisään.
PRCA:n sivusto:
http://www.prc-autoilijat.fi/smf/
Eli mihin aikaan pe olisit tulossa? Perjantain aikana hiukan vielä järjestellään varmaan ja siistitään, mutta ei pitäisi pahemmin ajelua haitata.
Riku
-
moro, ajattelin klo1800 pintaan saapua. Tarkoitus ois lykkiä 4-5akullista ainakin...
-
Ok, soita vaikka minulle 040-7307838/Riku Tolonen kun olet tulossa, niin opastetaan paikanpäälle ja päästetään sisään.
Riku
P.S. Älä mene Omenaan yöksi, Jyväskylän Iskuryhmä voi todistaa että siellä tulee niin kipeäksi ettei aamulla voi edes pikkuautoa ajaa... :laugh:
-
Ilmoittautuminen on nyt päättynyt. Jos vielä haluat muuttaa ilmoittautumistietojasi, se käy hyvin paikanpäällä.
Julkaisemme aikataulun ja erälistat mahdollisimman pian.
Kilpailuun ilmoittautuneiden lista (http://spreadsheets.google.com/pub?key=paUrpeZmmQcb7lT7tjqYmJA&output=html&gid=0&single=true&range=C1:J100).
-
Buffetista löytyy:
kinkku/juusto sämpylää
lihapiirakkaa/2 nakilla
grilli makkaraa
karkkia
kahvia
limpsaa
-
hyvä, soittelen. Onkohan siellä pöytää lainata tai vastaavaa? Muovipöydän osto on mahdotonta näin talven aikaan.
-
Joitakin pöytiä on, ja tilapäisiä tasojakin saadaan tehtyä..
Riku
-
Grillin hinnasto nähtävissä täältä (http://docs.google.com/Presentation?id=dd4524qj_1fxqk89f3)
-
Voiko joku ystävällisesti tulostaa minulle tuon aikataulun huomiseksi.
Isot kiitokset sille.
Jerzi
-
Mitä sä aikataululla.
Grillin hinnastoa kattelet kuitenkin enemmän.
-
Suur kiitokset kaikille kilpailijoille, tuomareille ja kaikille mukana olleille, varsinkin nuoremman kaartin otteet ilahdutti suuresti. Kisat oli mahtavat!
Onnea Harrille ekasta voitosta!
Paljon onnea ja menestystä myös muille voittajille ja tervetuloa taas Nääsmaalle kisailemaan!
Lopputulokset:
Winter Jumps 4 - Nokia - M2-10 lopputulokset
A-finaali
1. Harri Peltomaa PRCA
2. Heikki Valtonen PRCA
3. Marko "Ekkuli" Eklund PRCA / TamUA
4. Mikko Mäkinen PRCA / VMF
5. Henri Valtonen PRCA
6. Jarno Siltanen Jyvsrk
7. Riku "Rolex" Tolonen PRCA / LemUa
8. Matti Eskelinen JyvSrk
B-finaali
9. Petri Ström JyvSrk
10. Olli Viitanen AAU
11. Henry Tanskanen UAU
12. Miikka Kauttu PRCA
13. Mika Ala-Villilä PRCA
14. Henry "Triac" Kanerva PRCA
15. Marko Mikama UAU
16. Mikko Santanen PRCA
C-finaali
17. Jesse Kähkönen SRC
18. Lassi-Jussi Väänänen PRCA
19. Jesperi Jyrkkänen PKSRCA
20. Tommi Sampo JyvSrk
21. Sakari Penttinen
22. Jani Hovi HyUA
23. Juha Yli-Hemminki
24. Juho Viitamäki Jyv Srk
D-finaali
25. Niko Vuorenmaa RiiUA
26. Kaius Perttilä UAU
27. Tommi Turku PKSRCA
28. Toni "Torpedo" Pietilä PRCA
29. Walter Virta PKSRCA
30. Jerzi Hellström UAU
* Triac = Three-wheeled car (http://en.wikipedia.org/wiki/Three_wheeled_car)
Winter Jumps 4 - Nokia - M4-10 lopputulokset
A-finaali
1. Ari Heinonen UAU
2. Arto Heinonen UAU
3. Harri Kervola JyvSRK
4. Matti Eskelinen JyvSrk
5. Jani Hovi HyUA
6. Jari Valkola UAU
7. Henry Tanskanen UAU
8. Jami Oksanen SRC
B-finaali
9. Markku Honkanen UAU
10. Janne Aspinen ridingJKL
11. Miro Simonen ridingJKL
12. Jussi Rinne
13. Tony Liusvaara PKSRCA
14. Pauli Helin TamUA
15. Max Mört PKSRCA
16. Henry Mört PKSRCA
Winter Jumps 4 - Nokia - M18 lopputulokset
1. Jerzi "VakioShark" Hellström UAU
2. Jesse Kähkönen SRC
3. Mikko "Tulosäänestys" Mäkinen VMF
4. Tommi Sampo JyvSrk
5. Mikko Santanen PRCA
6. Juho Viitamäki Jyv Srk
Lopputulokset taulukkomuodossa täällä (http://spreadsheets.google.com/ccc?key=paUrpeZmmQcZ-VqTJIcGSRw).
-
Olisiko olemassa listaa, mistä näkisi finaalien eräsijoitukset?
-
Täytyy tässä mikkomäkismäisesti sen verran huomauttaa, että voitin d-finaalin, en ollut toinen, kuten tuloslista väittää. :)
-Niko
-
Tuloslistat korjattu. Pahoittelut.
-
Täytyy tässä mikkomäkismäisesti sen verran huomauttaa, että voitin d-finaalin, en ollut toinen, kuten tuloslista väittää. :)
-Niko
:lol: Ja homma sai jatkoa :lol:
Jerzi
-
(http://lh6.ggpht.com/_0sQShRNSxEg/Sc-g_iP8Y9I/AAAAAAAAB1E/whw-weXZ3Hg/s800/IMG_2418.JPG)
Muutama kuva kisoista (http://air.bit.ly/tkulf)
EDIT: muokattu linkkiä.
-
Tämä kuva jos jokin kertoo kuinka hauskaa oli kisapäivänä. http://picasaweb.google.fi/janne.aspinen/WinterJumps4Nokia?feat=directlink#5318646617219644130
Ja huomautus viellä.
Minun mielestä nostajat toimivat todella hyvin ja ripeästi kuin otetaan huomioon kuinka paljon oli välillä nostettavaa oli taso mikä tahansa.
Lavalla käyttäydyttiin todella mallikkaasti
Jaa semmoista nähtiin myös että EM voittaja vuodelta -86 Mika Leppälahti kävi kisoissa katsomassa missä mennään nykyään.
Jerzi
-
Vaikuttaa olevan loisto meininki kuvia katsellessa! Todella kiva :smiley:
Onnea kaikille, voittajille kans
-
Harmi että flunssa esti jälki ilmoittautumisen, ikävä jäädä pois kivoista tapahtumista.
En meinannut tunnistaa jerziä kuvista, naama näyttää jotenkin alastomalta noin vähäisellä karvapeitteellä :wink:
-
Harmi että flunssa esti jälki ilmoittautumisen, ikävä jäädä pois kivoista tapahtumista.
En meinannut tunnistaa jerziä kuvista, naama näyttää jotenkin alastomalta noin vähäisellä karvapeitteellä :wink:
Otin karvat pois näkkileivällä ja karkeaalla pyyhkeellä :lol:
Sanotaan näin että nyt on hieman kevyempi ja mukavampi olo myös. En suosittele sitä kennellekkään :afro:
Tässä kuva minkä näköinen se karva oli.
HUOM, LAPSILTA EHDOTTOMASTI KIELLETTY ILMAN FAIJAN SUOSTUMUSTA :evil:
http://jerzi.palvelee.fi/albumi/sm14ls-5tattis18.5.08/250097
Kuin tuota kuvaa katsoin niin nauroin itsekkin aivan mielettömästi (ka muija myös) ja ei mikään ihme että et tunnistanut :wink:
Olis muuten hyvä tehdä pankkiryöstö tuolla parralla ja sitten ajaa se heti pois :lol:
Jerzi
-
Laita nyt hyvä mies varoitus tuohon tokan linkin kohdalle, täällä on lapsiakin, pelästyy mokomat :wink: :mrgreen:
-
Härre god,
Ja joku on väittänut, että Gösta Sundqvist on delannut.
http://jerzi.palvelee.fi/albumi/sm14ls-5tattis18.5.08/250097
http://www.ksml.fi/uutiset/kulttuuri/tribuuttilevy-leevi-the-leavingsille/23300
Sori OT.
Kisoissa hetken katsojana olleena voin allekirjoittaa tuon rennon oloisen meiningin. Harmi, että tuonne kisapaikalle kulkeminen on hieman hankalaa, koska juuri tuollaiset kisat olisi lajille parasta mahdollista pr:ää ja noihin pitäisi saada mediaa ja katsojia paikalle. Kiitokset ex Kangasalalaiselle nykyiselle Jyväskyläläiselle kisaajalle ulko-oven avaamisesta. Meinasi usko loppua ulkona lumisateessa.