RC10.FI
Yleiset => Sähköautot => Aiheen aloitti: Hedgehog - 05.08.09 - klo: 21.57
-
No niin yksi TT-01 kilpailu takana ja sen perusteella laadittu "Säänöt" ja tähän ketjun alkuun päivittyy tarvittaessa sääntö muutoset. Kisan perusteella hauska ja tasaväkinen luokka. Listasa muutoset jotka salittu ja millä eväillä kisa paikalle.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Tässä viimein valmis sääntö paketti helpottamaan kisaa mukaan tuloa.
----------------------------------------------------------------------------------------------
TT-01 TOURING RACE
TAMIYA TT-01 (hyväksytään myös vastaavat Tamiya TT-01 kopiot) Kaikki muu mitä säännöissä ei mainita on kieletty.
1.0 KORI.
Tamiyan vakio korit ja muut oikean auton näköiset n.s scale 1/10 kokoiset korit.
1.1 ILMANOHJAIMET
Korin mukana tulleet sallittu. Ylimääräiset siivet, diffusorit sun muut härpäkkeet
kielletty.
2.0 VÄLITYS.
61 vakio spurri, 19 - 21 pinjoni.
3.0 ALUSTA
Vakio amme. Laakerit sallittu. KEVENNYS REIJJÄT RUNKOON KIELLETTY
3.1 ISKUNVAIMENTAJAT
Kitka tai Öljy-iskarit
3.2 MAAVARA
Pakollinen
4.0 AKKUT
Pötkö-NIMHit tai / hardcase LIPOt, kunhat sopivat vakio paikkaan alkuperäisellä
akkupannalla.
5.0 NOPEUDENSÄÄDIN
Vapaa / Pakki kieletty kisoissa.
7.0 MOOTORI
Vakio tamiya silvercan 540. MOOTTORIA EI SAA AVATA.
8.0 RENKAAT
N.s katurengas pintakuviolla. Pitoainet kielletty
9.0 MINIMI PAINO
1300g ajokunnossa
10.0 BLING-BLING
Alumiiniosat sallittu jos joku niihin haluaa rahojaan tuhlata :)
Ja hiilikuitu ylädekki sallittu.
-
Voin samantien sanoa että ne jotka haluavat hiukan nopeampaa luokkaa niin tämä ei todellakaan ole se oikea silloin. Tämä luokka on oivallinen tapa aloittaa kisailun sekä nopeuden että hinnan takia.
Luokka tarjoaa todella tasaväkistä meininkiä radalla ja ainakin viimeisessä VTR-10 luokan kisassa niin tämä TT luokka on myös mukana.
Jerzi
-
Voin samantien sanoa että ne jotka haluavat hiukan nopeampaa luokkaa niin tämä ei todellakaan ole se oikea silloin. Tämä luokka on oivallinen tapa aloittaa kisailun sekä nopeuden että hinnan takia.
Luokka tarjoaa todella tasaväkistä meininkiä radalla ja ainakin viimeisessä VTR-10 luokan kisassa niin tämä TT luokka on myös mukana.
Jerzi
No eikö tuon sano jo järkikin. Täältä pisteet sarjan tekijöille. Ei pidä Mabucheja heittää roskikseen =)
-
Kiitos. Karvajalka, jerzi mukana kehitämässä luokkaa mun kanssa. Luokka tarkoitettu juurikin ihaka ekaa kisaa, kisaaville. Autot ns tarpeeksi rauhallisia mahdollistaen rataajon opettelun ja ennen kaikkea kestävän auton tähän hommaan tarjoaa juurikin
TT-01 itse yhden kisan ja noin 25 akkua ajaneena en ole vieläkään särkenyt yhtään tamiyan alkuperäista muoviosaa. Sitten kun auto oikeasti pysyy radalla ja haluaa vauhtia niin voi siirtyä Ajamaan vtr luokkaa kisaAlustalla. Meinaa vaikka nämä eivät ole tulen nopeita niin radalla pysyäkseen joutuu tekemään töitä, ihan oikeasti. Omassa ilmeisesti liian herkkä perä Diffi joka tekee perästä äkkinäisen ja olin kisasta noin 50% penkkalla.
-
Tämän TT01 sarjanhan voi ihan hyvin laittaa VTR:n ja Minien kanssa yhteen. Tarkoittaa siis että kisoissa ajetaan kaikilla näillä autoilla, ei tietenkään yhtäaikaa
-
Juuri näin oli gallerian kisassa, Täytyy jossain välissä testaa yhteis lähtöä mini/TT-01 nopeus pitäisi olla samaa luokkaa. Mutta se testataan ennen kuin puhutaan lisää.
-
Tuossa linkkissä kuvia mun uudesta kisa korista. Hyvä vinkki niile jotka eivät halua riiskeerata orgis koria, HBX lanserin kori käy suoraan TT alustaa ja koritolppiin. :wink:
http://hedgehog.kuvat.fi/kuvat/Tamiya%20TT-01/
-
Tuossa linkkissä kuvia mun uudesta kisa korista. Hyvä vinkki niile jotka eivät halua riiskeerata orgis koria, HBX lanserin kori käy suoraan TT alustaa ja koritolppiin. :wink:
http://hedgehog.kuvat.fi/kuvat/Tamiya%20TT-01/
Ilmeisesti sillä ei ole paljoa hintaa myöskään?
Jos noin heittämällä sopii paikalleen, olisko tuo HBX olla kuinka tarkka kopio TT-01:stä?
-
Joo eipä ole hinnalla pilattu :p 15,- + postit. HBX lanseri on vanhemmalla Tamiyan TL01B alustalla, eli ei TT :undecided: tuossa linkki joka ainakin myy koreja 2-3 eri väriä tarjolla ja myös skylinen koreja tarjolla joka mulla oli ekaksi mutta se saa halvemmalla jos kävelee biltemaan ja musta/kulta värinä kelpaa, muut tuolta nettikaupasta.
http://www.rckauppa.fi
-
Seuraava alustava kisa päivä oisi 29.8 la Galerian radalla. Nyt TT ulkoiluttamaan mukavan kisailun merkeissä. Itseltä jää valitettavasti tt:n ulkoiluttus väliin vaasan reissun takia mutta toivottavasti uusia kasvoja innostuisi mukaan tähän leppoisaan luokkaan. Kisassa sää varaus.
-
ompa kiva lukea et joku viittii puuhata ns saippua koteloille omaa sarjaa,ite ku oon harrastellu n 2,5 vuotta rc autoja ja suurimman osan siitä tt01 autoilla...täytyypä kaivaa noi vaki maputsit esille tuolta laatikosta ja oikeen harkita joskus lähteväni kokeilemaan kisaa.omassa autossa tällä hetkellä kiinni mamba max 6900kv combo ja ei meinaa tt:een ajoominaisuudet oikeen riittää...et tommosta.
-
Siintä ajatus juuri lähti, kun moni ostaa ensi 4wd turistiksi TT01 niin niille pitää saada oma tasaväkinen luokka minien rinnalle. Nelikko on kuitenkin aivan erinlainen ajaa kuin etuveto mini ja tähän saa aika makeita korejakin. Galleriassa seuraava kisa 28.9.
-
juu täytyy yrittää päästä tuleen ja tosiaan saa tosi siistejä koreja itelläni on bmw m3 e30 ja escort mk1 ajo koreina.
-
:grin: Hiilikuitu ylädekki lisätty sääntöihin.
-
Joo terve tuloa kisaamaan 29.8 seuraava kisa vantaalla lavankossa. Siintä ajatus juuri lähti, kun moni ostaa ensi 4wd turistiksi TT01 niin niille pitää saada oma tasaväkinen luokka minien rinnalle. Nelikko on kuitenkin aivan erinlainen ajaa kuin etuveto mini ja tähän saa aika makeita korejakin.
Onkos TT kisa siis Lavangossa samaan aikaan kun VTR kisa Galleriassa?
-
Tuntuu pääkaupunkiseudulla olevan enemmänkin sääntö kuin poikkeus...
On muuten LS-5 ja GT kisat Kouvolassa myös tuona viikonloppuna....
-
Onkos TT kisa siis Lavangossa samaan aikaan kun VTR kisa Galleriassa?
Onhan se, kuten edelliselläkin kerralla. Ajetaan TT/Mini lähtö jos saadaan tarpeeksi autoja viivalle. Kannibalisoin osia omasta TTstä sen verran, että auto joutuu jäämään hyllyyn tällä kertaa.
-
VTR & Mini / TT-01 Kerhokisa on siis siirretty Lavangosta Gallerian katolle.
-
Joo terve tuloa kisaamaan 29.8 seuraava kisa vantaalla lavankossa. Siintä ajatus juuri lähti, kun moni ostaa ensi 4wd turistiksi TT01 niin niille pitää saada oma tasaväkinen luokka minien rinnalle. Nelikko on kuitenkin aivan erinlainen ajaa kuin etuveto mini ja tähän saa aika makeita korejakin.
Onkos TT kisa siis Lavangossa samaan aikaan kun VTR kisa Galleriassa?
Tuntuu pääkaupunkiseudulla olevan enemmänkin sääntö kuin poikkeus...
On muuten LS-5 ja GT kisat Kouvolassa myös tuona viikonloppuna....
VTR / Mini / TT-01 kisat siirretty Lavangosta Gallerian katolle. Ja pahoittelen mahdollisia päällekkäisyyksiä, valintojen muailma...
-
Joo terve tuloa kisaamaan 29.8 seuraava kisa vantaalla lavankossa. Siintä ajatus juuri lähti, kun moni ostaa ensi 4wd turistiksi TT01 niin niille pitää saada oma tasaväkinen luokka minien rinnalle. Nelikko on kuitenkin aivan erinlainen ajaa kuin etuveto mini ja tähän saa aika makeita korejakin.
Onkos TT kisa siis Lavangossa samaan aikaan kun VTR kisa Galleriassa?
Ei ja Ei, TT:teet seuraa VTR:än mukana GALERIAAN. Sanon kerran vielä epäselvyyksien takia.
-
No miks se on "VTR & Mini / TT-01 Kerhokisa" sitten??????
-
No miks se on "VTR & Mini / TT-01 Kerhokisa" sitten??????
Onko väliä :huh:
Kiva että joku on innostunut näistä veto jutuista eikä vaan samat naamat vuodesta toiseen kuten olen ymmärtänyt esim Kuusankosken/kouvolan nurkilla. Miten nekin jaksaa aina vaan tehdä seuran hyväksi ilmaista työtä :undecided: Minä ainakin nosta hattua niille ja siellä on aina ollut kiva kisailla koska sielläkin homma toimii hienosti :wink:
Ja kohta nähdään taas jälleen kerran.
Jerzi
-
Joo, siis en mitenkään halunnut dissata kisajärjestäjiä tms, vaan ihmettelin lähinnä outoa disinformaatiota josta alkaa menemään sekaisin varmaan jo järjestäjätkin pikkuhiljaa....
Ensin kisa ilmoitettiin lavankoon vtr, mini ja tt, sitten siirrettiin galleriaan jossa ei sinänsä mitään outoa.
Sitten saakin yhtäkkiä lukea ettei tt seuraakaan muita galleriaan, onko tt kisa siis lavangossa vai onko sitä ollenkaan?
Ja kyllä meille kuusaalle on pikkuhiljaa uusiakin naamoja löytynyt, tuoreimpana esimerkkinä nuorimies joka alkaa opiskelemaan ajanottosysteemiä tulevassa vtr/mini kisassa.
-
Joo, siis en mitenkään halunnut dissata kisajärjestäjiä tms, vaan ihmettelin lähinnä outoa disinformaatiota josta alkaa menemään sekaisin varmaan jo järjestäjätkin pikkuhiljaa....
Ensin kisa ilmoitettiin lavankoon vtr, mini ja tt, sitten siirrettiin galleriaan jossa ei sinänsä mitään outoa.
Sitten saakin yhtäkkiä lukea ettei tt seuraakaan muita galleriaan, onko tt kisa siis lavangossa vai onko sitä ollenkaan?
Ja kyllä meille kuusaalle on pikkuhiljaa uusiakin naamoja löytynyt, tuoreimpana esimerkkinä nuorimies joka alkaa opiskelemaan ajanottosysteemiä tulevassa vtr/mini kisassa.
No minä käsitin asiat niin että kisat siirrettiin lavangosta koska siellä ei saa ajaa niin miksi sellaisen käsityksen sitten voi saada että TT jää lavankoon kisailemaan.
Vai olenko missannut jotain tässä välissä :huh:
Jos kisajärjestäjä siirtyy paikasta A paikaan B niin kaipa ne kaikki lajit siinä seuraa mukana :p
Kiva että jaksatte pojat nyt kuitenki. Tämä on tätä kuin teet jotain mistä ei saa mitään niin valituksia tulee entistä enemmän, näin se vaan on eikä pelkästään tästä lajista.
Jerzi
-
Ei ja Ei TT:teet seuraa VTR:än mukana GALERIAAN. Sanon kerran vielä epäselvyyksien takia.
Mitähän tämä sitten meinaa... ?
-
Ei ja Ei TT:teet seuraa VTR:än mukana GALERIAAN. Sanon kerran vielä epäselvyyksien takia.
Mitähän tämä sitten meinaa... ?
Minä näen tuon silleen että viimeisen EI jälkeen puuttuu PILKKU mutta minä laitoin sen ihan omasta päästä sinne sen ja sain sitten loppu tulkokseksi sen että TT seuraa VTR galleriaan :undecided:
Jerzi
PS Rapatessa roikkuu :lol:
-
Nojoo, vaikeeta tuo toinen kotimainen.... :mrgreen:
-
PS Rapatessa roikkuu :lol:
miten niin roikkuu?
-
PS Rapatessa roikkuu :lol:
miten niin roikkuu?
No niin, eli rapatessa roiskuu :lol: mutta voi myös roikkua :lol:
Jerzi
-
Ei ja Ei, TT:teet seuraa VTR:än mukana GALERIAAN. Sanon kerran vielä epäselvyyksien takia.
Mitähän tämä sitten meinaa... ?
Juuri sitä mitä siinä lukee, :grin: :mrgreen: :p LANVANKOSSA ei ole kisaa kyseisenä päivänä. jos luet muutaman viestin ylös päin niin tämä viesti on vastaus niihin edellisiin viesteihin.
-
saattaapi olla tyhmä kysymys,mutta kun noita vaki kannuja on kahden valmistajan tekemiä ja tämä yleisesti mainittun maputsin valmistus on tietojeni mukaan lopetettu,joten kelpaako johnsonin valmistama vaki kannu joka tulee uusien tt01 autojen mukana.tietojeni mukaa tämä jonhsonin valmistama olisi kireämpi(pari lankaa vähemmän)
-
Tamiyan omaa käytetään. Pitää tukkia tuo asia, mutta minusta tamiyan vakio hopea kannua pitäisi olla saatavana.
-
Tässä kone jota käytetään. 53689 tamiya 540-J motor. Mm racing factorysta löytyy.
-
TUORING race... LOL :mrgreen:
Ihan vain kysymys... miksi joka autolle pitää olla oma luokkansa?
Olemassaolevista varmasti löytyis jokaselle sopiva :wink:
-
Ihan vain kysymys... miksi joka autolle pitää olla oma luokkansa?
Onhan siinä se hyvä puoli, että ei tartte miettiä minkä auton hommaa VTR-10 sarjaan kun voi suoraan tyytyä TT01 sarjaan, jolloin automalli on jo valittu :smiley:
-
jolloin automalli on jo valittu :smiley:
...ja minisarjassako ei automalli ollut jo valittu? Sama motti jne jne...
-
Onhan siinä se hyvä puoli, että ei tartte miettiä minkä auton hommaa VTR-10 sarjaan kun voi suoraan tyytyä TT01 sarjaan, jolloin automalli on jo valittu :smiley:
...eikä tule sitten VTR:äänkään tungosta kun on kuusi kuskia/kisa...
Edit: näemmä kuusaan seuraavassa kisassa viisi ilmoittautunutta per luokka...
-
TUORING race... LOL :mrgreen:
Ihan vain kysymys... miksi joka autolle pitää olla oma luokkansa?
Olemassaolevista varmasti löytyis jokaselle sopiva :wink:
Siksi että saadaan lisää kuskeja ajamaan kisaa. Ja tämä luokka on edullinen verrattuna muihin rataluokkiin.
Jerzi
-
Siksi että saadaan lisää kuskeja ajamaan kisaa. Ja tämä luokka on edullinen verrattuna muihin rataluokkiin.
Jerzi
Noni! Kaikki ketkä omistavat auton, perustavat jokaiselle autolleen luokan - johan saadaan kilpailijoita! :lol: Pls?
-
Siksi että saadaan lisää kuskeja ajamaan kisaa. Ja tämä luokka on edullinen verrattuna muihin rataluokkiin.
Jerzi
Noni! Kaikki ketkä omistavat auton, perustavat jokaiselle autolleen luokan - johan saadaan kilpailijoita! :lol: Pls?
No minäkin kannatan ajatusta ja monestakin eri syystä :shock: Yiedän että moni on sitä vastaan mutta mikä sen parempaa että pääsee kisailemaan.
Jerzi
PS Kisa järjestäjiä ei vaan löydy Suomenmaasta liikaa se pitää muistaa ja minun mielestä nämä kaverit tekevät hyvää työtä jotta saavat kisat/säännöt pystyyn.
-
Omasta puolestani voin vastata, että VTR-10 eikä TT-01 autoa ei tällä haavaa löydy, mutta jompi kumpi olisi mielenkiintoinen nimenomaan kisailumielessä. Mitään tuittupäistä ajoa ei ollut tarkoitus lähteä vetämään, joten TT-01 on jopa VTR-10 autoja omalla tavallaan mielenkiintoisempi, kun oletettavasti kalusto on tasaisempaa ja budjetti edullisempi.
VTR-10:n hankkimisessa jo hirvittää sekin, että hankkii väärän alustan ja epämenestys (eli menetys) on taattu! :huh:
TT-01 ei voi mennä enempää pieleen kuin muillakaan. Ministä toki jo tietää, että pieleen on mennyt... :laugh:
-
VTR luokkaan menee mikä tahansa alusta kunhan siihen saa n.4 välitys autoon ja miten niin minit mennyt pieleen :huh:
Jerzi
Sorry OT :shock:
-
Sorry OT... ja provo...
VTR:n suhteen veikkaan, että hivenen on eroa mille alustalle sen luokkaan määritellyn koneen laittaa. Tosin sitä en osaa sanoa onko radalla suurta eroa, mutta kokonaisuutena joku vaihtoehdoista on luultavasti se paras, en vain tiedä että mikä. TT-01 -luokassa tätä ongelmaa ei ole, kun vaihtoehtojakaan ei ole.
Tiedä häntä saisiko TT-01 luokkaan vielä semmoisen alaluokan, jossa ajettaisiin periaatteessa VTR-10 mukaisilla spekseillä, paitsi ulkonäkörajoitukset hieman toisin.
-
joo, hyvä idea, jaetaan TT01 luokka vieläpä alaryhmiin......
-
Tiedä häntä saisiko TT-01 luokkaan vielä semmoisen alaluokan, jossa ajettaisiin periaatteessa VTR-10 mukaisilla spekseillä, paitsi ulkonäkörajoitukset hieman toisin.
Voihan sitä TT01 rungolla lähteä VTR kisailuun mukaan, ei tarvitse sitten uutta luokkaakaa. Voi jopa toimia esim Kuusankosken ralliradalla ihan mukavasti kun vauhtia ei ole liiemmin varsinkaan mutkaosuudella.
TT01 sarjasta on kuitenkin hyvä aloittaa sillä ajolinjat oppii siellä paremmin kun voi pääsääntöisesti keskittyä vain ohjaamiseen :) 17.5 koneella TT kulkee jo luultavasti varsin mukavasti ja kaasuakin pitää jo mutkissa höllätä. Täytyykin joskus kokeilla teeteellä VTR kisaa...
Itse osallistun mieluiten tt01 sarjaan kun semmoinen menopeli sattuu olemaan jo kaapissa. Sarjaa voisi kaiketi laajentaa muillakin samankaltaisilla autoille (kuten Biltema), kunhan moottori on sama kaikille, hintahan oli kokonaiset 15,90€ :) http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SAHKOMOOTTORIT-JA-TARVIKKEET-Vakiomoottorit-ja-hiilet/53689-Tamiya-540-J-Motor-101905
-
Oikeasti, jos halutaan että VTR-10 luokka kasvaa ja kehittyy suosituksi kerhokisaluokaksi niin kannattaako rinnalle tehdä toista, yhtä tasavauhtista luokkaa?
VTR on kuitenkin "oikeilla kilpa-alustoilla" ajettava, leppoisa ja pipoakiristämätön luokka, jolla olisi oikeasti mahikset kasvaa ainakin Minin veroisiin mittoihin (kunhan i*ioottimainen "väärän" merkkisen moottorin rajoitus poistetaan ensin) Näin saisimme varmasti enemmän kuskeja, kun stanuluokan autolla voisi osallstua semmoisenaan kori ja renkaat vaihtamalla.
Tuonkin moottorisäännön perimmäistä syytä jokainen voi vaan arvailla hiljaa mielessään, CS "tarjoushinnan" ja SP:n hinnan erotus on kuitenkin vain 9 euroa.
-
Tuonkin moottorisäännön perimmäistä syytä jokainen voi vaan arvailla hiljaa mielessään, CS "tarjoushinnan" ja SP:n hinnan erotus on kuitenkin vain 9 euroa.
Jokuhan voisi jopa hiljaa mielessään luulla että kyseessä on maksettu juttu...
VTR-10:n hankkimisessa jo hirvittää sekin, että hankkii väärän alustan ja epämenestys (eli menetys) on taattu!
Tuskinpa mikään alusta on "väärä"... tarkoitushan ei ole verenmaku suussa kilpailla muutenkaan, vaan tarkoitus hakea Mini-luokan kaltaista hauskanpitoa. Tärkeää ei ole voitto, vaan reilu peli ja hauskanpito!
Mikäli luokkia joka autolle kyhätään (jopa jollekin autolle useampia alaluokkia), ei kohta enää riitä mihinkään luokkaan kuljettajia.
-
Oikeasti, jos halutaan että VTR-10 luokka kasvaa ja kehittyy suosituksi kerhokisaluokaksi niin kannattaako rinnalle tehdä toista, yhtä tasavauhtista luokkaa?
VTR on kuitenkin "oikeilla kilpa-alustoilla" ajettava, leppoisa ja pipoakiristämätön luokka, jolla olisi oikeasti mahikset kasvaa ainakin Minin veroisiin mittoihin (kunhan i*ioottimainen "väärän" merkkisen moottorin rajoitus poistetaan ensin) Näin saisimme varmasti enemmän kuskeja, kun stanuluokan autolla voisi osallstua semmoisenaan kori ja renkaat vaihtamalla.
Tuonkin moottorisäännön perimmäistä syytä jokainen voi vaan arvailla hiljaa mielessään, CS "tarjoushinnan" ja SP:n hinnan erotus on kuitenkin vain 9 euroa.
Siis tämä luokkahan on todella hyvässä lähtökuopissa monestakin syystä. Esim se että rajoitetaan moottoria niin se tekee jo tästä luokasta edullinen. Rtr paketti kaikkien ulottuvilla.
Ja onhan tämä näyttävä luokka noin visuaalisesti.
se on hyvä asia että moottori on yksi tyyppimoottori niin ei tule varikolla sitä meininkiä että miksi ihmeessä tuolla menee kovempaa kuin minulla.
Jerzi
-
Itse harkitsen ajavani kyseisillä autoilla ja kannatan ehdottomasti sarjaa. Näin aloittevalle kuskille kynnys aloittaa kilpailut ovat mielestäni todella matala. Kun kalusto ei maksa maltaita. Ja jos homma ei tunnukkaan kiinnostavalta niin, ei tule ainakaan paljon persnettoa kalusto hankinnoista. Kun kokoajan puhutaan Tamiya TT-01 autosta, jos menen ostamaan esim. Tamiya TT-01E auton. Joka pohjautuu TT-01:n niin, saanko ajaa tällä TT-01E autolla kyseistä sarjaa? Okei, saattoi olla tyhmä kysymys jonkun mielestä. Mutta toivon asiallisia vastauksia silti kaikilta. Tosiaankin olen vasta aloittelemassa kilpailu toimntaa.
-
Itse harkitsen ajavani kyseisillä autoilla ja kannatan ehdottomasti sarjaa. Näin aloittevalle kuskille kynnys aloittaa kilpailut ovat mielestäni todella matala. Kun kalusto ei maksa maltaita. Ja jos homma ei tunnukkaan kiinnostavalta niin, ei tule ainakaan paljon persnettoa kalusto hankinnoista. Kun kokoajan puhutaan Tamiya TT-01 autosta, jos menen ostamaan esim. Tamiya TT-01E auton. Joka pohjautuu TT-01:n niin, saanko ajaa tällä TT-01E autolla kyseistä sarjaa? Okei, saattoi olla tyhmä kysymys jonkun mielestä. Mutta toivon asiallisia vastauksia silti kaikilta. Tosiaankin olen vasta aloittelemassa kilpailu toimntaa.
Heips! Kyllä vain saat kisata tt-01 type E:llä. itsekin kisaan ko alustalla. Se on juurikin luokan idea päästä tutustumaan kisaamiseen ja opetella rataajoa edullisesti.
-
jolloin automalli on jo valittu :smiley:
...ja minisarjassako ei automalli ollut jo valittu? Sama motti jne jne...
Jos nyt ei kuitenkaan verrata etuvetoja nelivetoihin. :undecided: Monella jo tt hyllyssä/kaapissa ja ne eivät valtämättä halua ostaa uutta autoa ja oikea kisa turisti A maksaa pelkkä alusta lähes saman kuin tt rtr paketti B kisa alusta liikaa säätöjä aloitelialle (suurempi mahdollisuus säätää pieleen) C kulkee aivan likaa radalla ajoon opetteluun D paljon herkempi rikkoutumaan ulos ajoissa tai ainakin säädöt pilalla. Vieläkö pitää perustella lisää?
-
Auton ostin käytettynä. pitäisi saapua ensiviikolla. Joten yksi lisää ajamaan kyseisessä luokassa. Onko akuilla jotain vaatimuksia? Pitääkö kuulua johonkin seuraan? Ja saa myös antaa muitakin neuvoja jotka ovat tarpeen kilpailtaessa.
-
Tämä luokka kuulostaa hyvältä! Jos sitä yrittäisi ensi kesänä päästä osallistumaan parin auton voimin edes yhteen kisaan niin siitä se sitten lähtee,ehkä :mrgreen: Tänä kesänä ei valitettavasti ole mitään mahdollisuuksia päästä ajamaan :cry:
-
Tervetuloa! Katsotaan jospa saataisiin myös talvella jotain kisan tynkää pystyy. :p
-
Tervetuloa! Katsotaan jospa saataisiin myös talvella jotain kisan tynkää pystyy. :p
Ostin juuri tt01E:n ihan talviharraste välineeksi ja sitten huomasin tämän topikin. Tämä on ainakin itselle juuri sopiva luokka. Yksi syy siihen on edullinen auto ja toinen syy tämä korisääntö. Eli kun ei niin verissäpäin taistella niin uskaltaa ehkä laittaa jonkun näyttävän korinkin kisaan. Onhan se katsomostakin kivempi katsoa kun erinäköisiä autoja kiitää radalla eikä pelkkiä `poljettuja ranskanleipiä´ :evil: Uskoisin että kiinostusta löytyy talvikisoillekin, kun harvenpi ajaa talvella ulkona sillä ykköskalustolla.
-
:grin: tere tulemas mukaan.
-
Varmaan omakin TT01 kohtapuoliin rantautuu... pitääkin tulla kisailemaan sillä ja ottamaan pojilta tikkarit pois... :grin:
-
:angel: Hyvä, hyvä ja tere tulemas hauskaa pitämään. Milläs kopalla tt rantautui?? :shock:
-
mä arvaan että biimerin E30??
-
Tottakai samanlainen kuin ennenkin, BMW M3 Evo Schnitzer, eli korimallia e30! TOTTAKAI!
Kuvia olenkin jo postannut TT01 -topiciin...
Käytän tosin vielä vanhaa koppaa, ei uskalla heti pilata tota koria...
Mut tiedoksi! Noita koppia on jälleen valmistuksessa, ja sen saatavuus paranee! Koria tullaan myymään tulevaisuudessa myöskin normaalin TT01 lisäksi E- ja D-malleihin!