Helppo asentaa, kunhan ei tee sitä virhettä kuin itse etten tajunnu ettei traxxaksin nopari anna tuulettimen liitäntään kokoajan vain 5v. Eli jos haluaa tuon jännite ilmotuksen käyttöön niin akun liittimeen pitää tinailla johtimet.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9744
Toimitetaan siistissä metallisessa laatikossa ohjeineen.
Pistin tilaukseen - jos ohjeet eivät varsin suoranaisesti osoita sopivaa kytkentää niin vääntäisitkö ehtiessäsi vielä hieman rautalankaa sen osalta mitä tulisi yhdistää mihin. Ilmeisesti laite toimii kaikkien normiakkujen (nihm, lipo 2s 3s) kanssa? Kuulostaa myös haarautuvan jatkokaapelin paikalta - etenkin jos mittaria ei ole aina tarpeen pitää kiinni.
Ohjeet on selvät jos sähköstä jotain edes tietää(lähinnä mikä on + ja mikä - ).
Ite oon laittanu noparin tuulettimen liittimen paikalle sokeripalan josta lähtee sähkö nyt sekä moottorin tuulettimelle että tuolle anturille. Muita kytkentöjä ei ole tarpeen tehdä.
Jos haluat sen toimimaan oikein niin joko haarautuva akkuliitin tai sitten juotat ne johtimet suoraan siihen noparin akkuliittimeen jolloin toimii.
Anturihan taitaa toimia isoimmillakin lipoilla. Max jännitteet tais olla yli 20V mutta jokanen tarkistakoot itse ne rajat. Akku tyypillä ei ole merkitystä, anturihan mittaa vain jännitettä ja hälyttää jos se menee alle säädetyn rajan.
Säädintä on kyllä helppo käyttää mutta oon koittanu löytää luotettavaa paikkaa mitata tuolla kapistuksella moottoria. Nyt se on nippusiteen alla moottorin kyljessä, 15min ajon jälkeen näytti asteita 47 mutta sormikopelolla sanoisin sen paljon korkeammaksi. Kenties moottorin ja siilen välissä olis se paras paikka tuolle, tai jopa moottorin sisällä jos jaksais sen verran ottaa projektia alkuun.(huom, jos sen sinne laittaa niin pitää olla tarkkana mihin sen laittaa ja miten).
Hintansa väärti laite ihan jo lipo varoittimenakin.