..mun kommentit talkoisiin osallistumisesta ei olleet tarkoitettu syyllistämiseksi. Halusin vain tuoda julki sen että lähes joka radalla talkoisiin todellisuudessa osallistuu vain kourallinen porukkaa. En jaksa uskoa että polttiskrossaajat osallistuisivat kovinkaan aktiivisesti Hyvinkään talkoisiin, koska talkooaktiivisuus on aika hiljaista myös nykyisillä polttiskrossiradoilla..
Näistä epävirallisista kielloista löytyy Hyvinkäältä toinenkin esimerkki. Asvalttiradalla ei saa ajaa LS-5 autoilla. Sitäkään ei kukaan ulkopuolinen voi tietää ennenkuin joku paikallinen käy tietämätöntä ulkopaikkakuntalaista "valistamassa" ja ajamassa tämän pois radalta. Kuinka virallisia nämä kiellot ovat, sitä en tiedä, mutta "sisäpiiri" on näiden sääntöjen mukaan elänyt jo vuosia. Joku kyltti tms olisi kyllä hyvä olla olemassa jossa asiasta kerrottaisiin.
-A-
ps. en ole parempi kuin muutkaan, eli lapiollistakaan en ole savea lapioinut, kuten ei moni muukaan.
Kommentti olikin tarkoitettu ihan muuhun suuntaan. Sinun kirjoituksessasi tuli lisäksi ilmi sekin, että ko. alueelle ei edes saada rakennettua polttiksille sopivaa rataa vaikka olisi koko alue käytössä.
Syyllistäminen on ennen tätä ketjua ollut hyvinkään sisäradasta.Siellä on tosi surkeaa se, että matot pitää kantaa joka kerta alhaalta sinne saliin ja takaisin illan lopuksi.On totta että sieltä on noita livistämisiä sattunut.
No se sali onkin liian pieni touring autoille, ja sisäcrossiratana menee varmaan hyvin, mutta
edelleenkin sinne pitää ne matot raahata aina sieltä alhaalta, ja se ei kaikkien tervendentila huomioiden onnistu.
Minulla oli aikoinaan hyvä idea ongelman ratkaisuksi, mutta myöhästyin hieman.
Eli sisäänkäynnin seinän nurkkiin olisi rakennettu kulmakaapit PUUSTA kumpaankin reunaan. Niihin olisi mahtunut 3 mattoa/kaappi, ja lisäksi ne istumalentopalloverkkojen tolpat.
Menin katsomaan paikkaa tarkemmin mittanauhan kanssa, mutta sinne olikin laitettu ruma peltinen kaappi seinälle, joten se siitäkin taas....
Päätän OT:n , joten ei tämä koskenut Sinua Antti, alkaa vaan närästää kun joka tekstissä mainitaan jo talkooporukoista, onhan tää tietysti hienoa, että lisätään talkoiden määrää ettei aiheet lopu.
Silti polttisautoille ei hyvinkään rata-alue sovellu, mutta saadaanhan tää ainoakin rata sähköautoilta tuhottua.
PS. En minäkään siellä paljoa ole lapiohommissa ollut, toki silloin kun ne seinät pirstottiin sieltä alas, niin juniorin kanssa siivottiin asfalttirata ja crossirata siitä lasinsirujen ja puunkappaleiden määrästä, naulattiin seinälaudat takaisin seiniin (naulat hain omalla rahalla kaupasta, kun oli huono omatunto) ja saatiin kuin saatiinkin se päivän aikana siihen kuntoon että talkooporukka voi illalla tulla hommiin.
Niiden särkyjen kanssa meni vissiin viikonverran öitä, mutta ei silti harmittanut, olihan kyseessä hyvä asia.
Pari viimeistä kesää on sitten tullut illalla, yöllä, juhlapyhinä ravattua vahtimassa niitä "mopopoikia" , toki turhaan kun ei ketään ole tullut kiinni saatuakaan.