Plussat:
Tarvikkeista Arrowmaxin tuotteet olleet tähän mennessä pelkkää priimaa. Käytössä hex/allen avaimia sekä rattaita ja kestää käyttöä eikä korkkaa kantoja ellei ole pehmeitä ruuveja ja innostuu kiristeleen kovasti. Istuvuus avaimilla aika jämpti, mutta niinhän se pitääkin olla.
Lyhyen käyttökokemuksen perusteella Turnigyn akut ajaa asiansa aivan mainiosti käytössä myös.
Imax B6 mini laturi toiminut kuin unelma akkujen latauksessa. Käy hyvin alkuun harrastelijalle, kun ei ole superkiire ladata akkua tai ladata useampaa akkua yhtäaikaisesti. Hinta edukas ja alkuasetusten haun jälkeen superhelppokäyttöinen ja varmatoiminen. Kannattaa tsekata, että mukana tulee riittävä muuntaja antamaan virtaa pihalle täydet.
Aliexpress pyöränmutterit 1:8 - en ees tiedä miten tulin ilman näitä toimeen. Kyseessä siis alumiiniset lukitusurilla olevat mutskut. Taistelin muutaman ekan akkuparin pyöränmutterien kiinnipysymisen kanssa, mutta näiden päivityksen jälkeen ei oo tarttenut enää keräillä pyöriä matkalta. Hinta on edullinen, mutta toimitusaika superhidas. Kannattaa tilata pari sarjaa heti laakista jos huollon jälkeen jääkin kiristämättä kunnolla joku fillari ja mutsku eksyy. Näitä ei tosin saa kuin parissa värissä vakiona, mutta voihan ne aina maalata tai käsitellä muuten. Värit sininen ja oranssi.
Sitten vähän miinusta, mutta paljon plussaakin:
Pikkiriikkisen miinuksen annan Team c:n tr8e:n muutamalle muoviosalle keston osalta, MUTTA muutenhan auto ollut rtr-autona aivan mainio harrastuksen herättelyssä henkiin! Sähköt peruskauraa ja moottori hyväluonteinen (eli vääntöä piisaa) ja nopari toimii harrastajalle riittävän hyvin. Ohjausservo on toimiva ja sillä pääsee hyvin alkuun. Isot pojat tosin päivittää heti järeämmän tilalle kun servossa on ruutia vain 6kg. Radiossa on hyvä kantama, mutta välttävät säätömahdollisuudet. Iskunvaimentimet ja alusta ylipäätänsä ovat aivan riittävät tähän autoon. RTR-mallissa erityisesti metalliosista hieman tingitty sekä määrällisesti että laadullisesti eli esim. iskaritornien laatu ei ole kovin silmiä hivelevä ja itsella oli jonkun verran väljää ohjauksen (steering rack) tangon toisessa ruuvin reiässä. Otin osan irti ja totesin reiän olevan soikea jo uutuuttaan, mutta vain toiselta puolen osaa. Käänsin osan toisinpäin ja se istui hieman tukevammin. Itse päädyin kuitenkin päivittämään sen kisamallin versioon hyvin pian. Metalliosien kesto on ollut ulkonäöstä huolimatta hyvä sen mitä tähän mennessä ajellut autolla. Kokonaisuutta arvostellen hyvä 1:8 buggy peruskäyttäjälle, mutta vaativamman kaverin kannattaa ostaa kittiversio suoraan.
Mua on väitetty trollaajaks tän kyseisen yksilön vioista täällä kertomisen takia, mutta itse veikkaisin yksinkertaisesti huonoa tuuria enkä oikeastaan yhtään mitään muuta.
Isoja miinuksia ei ole tällä vuosikymmenellä vielä päässyt kertymään mistään.