Omassa pikkurevossa oli servosaveri aika tiukka akseliinsa vesihiekkaleikin jälkeen.
Ei ohjaus enää tuntunut keskittävän ollenkaan.
Piti porata ne saverin puslat taas sopiviksi 5,2mm:n poranterällä.
Samalla voitelin koko saverin teflonilla.
Onko normaalia että korisokat ei pysy paikoillaan?
Ajelin tänään akulliset takapihalla ja toinen etusokka hukkui.
En löytänyt sitä nurmikolta vaikka koitin kovasti etsiä.
Tilasin myös ne gtr-vaimikkänenyoli iskarit Liquidistä.
Jäin vain kovasti aprikoimaan että mitkähän niihin jousiksi?
Liquidissä kun tuntui vaihtoehtoja olevan aika monta.
Progressiivisiakin kovasti mietin muttakun en noista värikoodeista ja muista näiden autojen jousiasioista mitään ymmärrä.
Tietääkö kukaan miten tuo vakionoparin lipo-cutoffi toimii?
Haistaako se itse kennomäärän vai onko se aina jokin tietty?