Kirjoittaja Aihe: VXL3-s Ongelma  (Luettu 1845 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jannekoskinen

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
VXL3-s Ongelma
« : 28.12.11 - klo: 20.35 »
Minulla on vxl3-s jonka kanssa minulla on ongelma. Kyseinen ongelma on että säädin toimii muuten, mutta ei anna moottorille mitään tehoa. Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Onko kenelläkään ratkaisua tähän ongelmaan? Pitäisikö minun ostaa uusi säädin?
Liian monta auto tähän tilaan

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VXL3-s Ongelma
« Vastaus #1 : 28.12.11 - klo: 21.19 »
Ei yhtään tehoa? eli eikö pyöri ollenkaan vai pyörii laiskasti? kaks ideaa mikä vois olla, eli jos pyörii laiskasti niin training mode menny päälle tai jossei pyöri ollenkaan niin ehkä kalibrointi hukassa? kokeile kalibroida täyskaasu, pakki ja vapaa asennot nopariin. Varmista että täysteho moodi päällä. Ohjekirjassa on hyvin kuvailtu miten säädöt tehään. Kato samalla että nappula palautuu painamisen jälkeen takas ylös.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa jannekoskinen

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: VXL3-s Ongelma
« Vastaus #2 : 28.12.11 - klo: 22.44 »
Ei pyöri ollenkaan mutta sain sen ongelman hoidettua äsken. Kalibraatio pielessä.
Liian monta auto tähän tilaan

Poissa jarru

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: VXL3-s Ongelma
« Vastaus #3 : 29.12.11 - klo: 13.02 »
Sama homma oli itselläkin ja syynä oli jumittava noparin nappi. Nappi kun on tarpeeksi kauan pohjassa niin silloin nollautuu kaasunasennot ja ne joutuu opettamaan rakkineelle uudestaan. Sain itse takuuseen onneksi uuden noparin. On varsin huonoa suunnittelua, että nappi pääsee jumittamaan niin helposti kun ei siihen kovin paljoa tarvitse ohutta hiekkapölyä mennä että tähän tilanteeseen päädytään. Kannattanee suojata nappi vaikka teipinpalasella ettei väliin pääse likaa.