Kirjoittaja Aihe: Sastamalan rc-harrastajat  (Luettu 108174 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #150 : 01.06.10 - klo: 06.37 »
Juu nyt aluksi joku vois toimia PJ:nä ja hoitaa asioita kaupungin kanssa yms ,ilman mitään organisaatioo. Tietenkin muut jeesaa.

Muut jäsenet olis tässä vaiheessa vain nimellänsä mukana eikä jäsenmaksuja ole mikään pakko kerätä ennen kun jotain etuja on tarjota. Tosin, uskoisin että jonkinlaista avustusta lähinnä ratatarvikkeiden muodossa vois isoveli PRCA:lta päin olla tulossa jo nyt.

Vaikka eikös se niin mene että ensin maksetaan ja vasta sitten pidetään hauskaa. Meinaan että eikös nämä kokoontumisetkin yms ole jo jonkinlaisia jäsenetuja...itse ainakin olen valmis maksamaan jäsenmaksua jotta toimintarahaa saataisiin heti kasaan. Sitä kuitenkin menee jonkin verran, ainakin rataan, eikä ole oikein että tietyt tyypit joutuu sitten rahoittamaan suurimman osan vaan koska vielä ei kehdata periä jäsenmaksuja.

Jäsenrekisteriä keräisin jo heti alusta että saisimme tiedotuskanavan kaikille näistä asioista, ilman että kaikkee tarvii kirjoittaa julkisuuteen. Lisäksi rekisteri on hyvä olla heti alusta lähtien ihan jo vastuuasioidenkin takia.

Huomatkaa että itse en missään olosuhteissa voi ruveta PJ:ksi mutta jäsenasioita yms voin koittaa hoidella tässä alkuvaiheessa. Sekä tietenkin hoidella sponsori- ja yhteistyökumppanien asioita. Niin ja maksaa jäsenmaksuja. Vanha inkkari on puhunu, Ugh!

Poissa kanavaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #151 : 01.06.10 - klo: 06.57 »
Kokonnutaan jonnekkin niin kuin ehdotikkin ja pähkäillään porukalla mikä on parasta.
ehdotit huomista klo 17.00, sovitaanko että viikon päästä keskiviikkona samaan aikaan jotta
mahdollisimman monella olisi aikaa sovitella aikataulujansa,vaikka sinne Jaatsin kahvilaan.

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #152 : 01.06.10 - klo: 07.37 »
OK, kuulostaa hyvältä. Ja muistakaa kaikki tapahtuma-asioista kiinnostuneet tän viikon torstai:

"Soitin Nurmen Hennalle että olisko sen mielestä jonkinlainen palautekeskustelu paikallaan. Piti ajatusta erittäin hyvänä.

Tarkoitus on siis istua alas markkinaväen/Nuorkauppakamarilaisten kanssa ja käydä läpi Markkinoilta saadut kokemukset RC-autoilusta ja suunnitella tulevielle markkinoille osallistumistamme sekä kartoittaa muita kesän aikana olevia tapahtumia joihin meitä on jo nyt tiedusteltu/tilattu.(!)
Sain Hennalta mailin:

Heippa!

Eli ensi viikolla olisi vapaata. Ehdotan torstaita 3.6 kello 13? Muutkin päivät kyllä käyvät.
Mietin, että miltä kuulostaisi tervakallion leirintä alue? Sattuu tuo nykyinen vetäjä olemaan kamarilainen, ja voisi kysyä jos sieltä löytyisi nurmikkoa teille:)

--
terveisin,
Henna Nurmi"

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #153 : 01.06.10 - klo: 16.18 »
Tapaamispaikka muuttui...

Heips!

Sopii edelleen tuo torstai, paikalle pääsen ainakin minä:) Koitan saada vielä lisää porukkaa, jotta saataisiin mahdollisimman kattava näkemys asiasta.

Eli torstai 3.6 klo 13, olisko paikka siis täällä meidän työpaikalla?

Kyselin muuten tuosta leirintä-alueesta, ei löytynyt sieltä paikkaa. On kuulemma näitä karavaanareita sen verran runsaasti, että vievät vapaat paikat.


Lupailin etten olisi ihan yksin menossa  :wink:

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #154 : 01.06.10 - klo: 16.25 »
Kopioin tuolta PRCA foorumilta tällaisen Auvon laittaman viestin:

Tällänen soitto tuli tänään. Onko kellään halua lähteä Alastaroon ajeleen ja antaa nuorten kokeilla rc-autoa, toki vauhti pitää säätää radiosta tosi pieneksi. Asialla rupee oleen kiirus. Sastamalan jannuja kaivataan!?

Hei

Marika soitteli tänään sinulle Motorsport for All-tapahtumasta 13.6. klo 10-16 Alastaron kentällä. Tapahtuma on osa Motorsport for All-hanketta, jossa on rakennettu V1600-luokan kilpa-auto käsihallintalaitteille. Tapahtuman tarkoituksena on esitellä tätä autoa. Sen lisäksi tapahtuman ympärille on rakennettu autoiluun liittyviä pisteitä.

Hankkeen tarkoituksena on tarjota erilaista aktiviteettia vammautuneille nuorille ja tuoda esille uusi harrastemahdollisuus. Motorsport for all -hankkeen toimijoina ovat Pirkanmaan ammattikorkeakoulu ja Tampereen ammattikorkeakoulu yhdessä AKK-Motorsport ry:n ja terveysteknologian johtavien yritysten kanssa.

Toivoisimme teidän yhdistyksen osallistuvan tapahtumaan ja esittelevän pienimuotoisesti harrastustoimintaanne. Olisi mukava, jos yleisö pystyisi kokeilemaan rc-auton ajoa.

Yhteydenotot mielellään sähköpostitse, joskin puhelimitsekin käy.

Ystävällisin terveisin

Elisa Suutari
Poikkeama Osk | Proakatemia
Väinö Linnan aukio 15
33210 Tampere
Y-tunnus 2285763-8
www.poikkeama.fi

gsm 040 777 7543
elisa@poikkeama.fi




Mites on, onko kellään kiinnostusta lähteä vaikka mun kans paikalle. Mullahan ei autoa ole mutta voisin kuvitella saavani joltain lainaksi hyvää tarkoitusta varten esim. ShortCourse-auton. Polttiksilla ajavat olis kyllä enemmän kun paljon tervetulleita mukaan! Soitelkaa mulle jos vaan hiukankaan kiinnostaa ja kalenteriin sopii. Mun kyytiin mahtuu kaks ukkoa.

Köydetkin olis jo autossa valmiina...

En tiedä vielä ketä Tampereelta on lähdössä mutta koordinoin tän Auvon kanssa kun saan Sastamalan ukoilta vastaukset.
Ilmoittaakaa mulle 2.6.(ke) mennessä koska asialla on jo kiire!

Poissa Timbba

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #155 : 01.06.10 - klo: 16.50 »
Mun ainakin pitäs päästä sinne markkinatapaamiseen mikäli vielä tarvitaan.

Oon taas sunnuntain töissä joten alastaroon en pääse.
Savage 25

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #156 : 01.06.10 - klo: 17.19 »
Kaikki ukot tarvitaan paikalle että saadaan heti kaikki ideat "pöydälle".

Poissa kanavaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #157 : 01.06.10 - klo: 18.18 »
Minä ja Tapio lähdetään sinne Alastarolle. tuonne markkina jälkkäreille en pääse.

Poissa rahtari78

  • Jäsen
    • Profiili
    • SastamalaRC
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #158 : 01.06.10 - klo: 18.58 »
Mä saatan päästä tohon torstain tapaamiseen,huomenna tiedän varmemmin
Robitronic Trophy Truck ja Hobao Hyper 10sc

Poissa Terra Crusher

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #159 : 01.06.10 - klo: 21.13 »
jos tuo Torstain tapaaminen on täällä Vammalassa niin tod.näk pääsen myös paikalle, jos en satu olemaan missään maailman äärissä tuohon kellonaikaan.... Missä siis kokoontuminen on??  :shocked:  :shocked: Alastarolle en pääse eikä autokaan ole vielä kunnossa....  :cry:  :cry:
Terra Crusher 4X4, Schumacher Menace 21R pro 4X4 + Alfa Spider gt-10 4X4

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #160 : 01.06.10 - klo: 21.27 »
Ainiin...
Kokoonnumme JPS-mainoksen tiloissa Tyrviksen talossa. Klo 13.00 kaikki paikalle.

Poissa Terra Crusher

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #161 : 02.06.10 - klo: 08.46 »
Sinne siis koitan keritä myös mukaan...  :laugh:  :laugh:
Terra Crusher 4X4, Schumacher Menace 21R pro 4X4 + Alfa Spider gt-10 4X4

Poissa wiitanen

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #162 : 02.06.10 - klo: 23.46 »
nopean haun eprusteella ainakin jonkinlainen manuaali löytyis pdf:nä jos osaa englantia kirjoittaa j apyytää lähettämään sen sähköpostina itsellesi..  :azn:

http://www.rcmt.biz/bd/showthread.php?t=4288

Ja toisen pikaisen etsinnän myötä iso kuva josssa osia perkuleesti:

http://www.tamiyausa.com/pdf/exp/43501e.pdf
« Viimeksi muokattu: 02.06.10 - klo: 23.50 kirjoittanut wiitanen »

Poissa Terra Crusher

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #163 : 03.06.10 - klo: 09.27 »
Juurikin äsken laskeskelin Tamiyausapartsin sivuilta että noin 75$ tekis osat....  :cool: Sit kun vielä olis joku tuttu jenkkilässä ketä hakis ja lähettäis ne äkkiä tänne.....  :lol:  :lol: sais hiukan nopeemmin kun tilaamalla.... Toimitusaika noin viikko.....  :undecided:
Terra Crusher 4X4, Schumacher Menace 21R pro 4X4 + Alfa Spider gt-10 4X4

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #164 : 03.06.10 - klo: 10.59 »
Uus kone maksanee noin 100-150$ elikä ilman muuta sitten uusi. Kysele vaikka sieltä Nypasta.

Poissa Terra Crusher

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #165 : 03.06.10 - klo: 11.15 »
Nypasta löytyi kaikki osat  :cheesy:  :cheesy: Tulee joko huomenna tai ens viikolla riippuen siite kuinka kerkee postittaan niitä...  :huh:  :huh:
Terra Crusher 4X4, Schumacher Menace 21R pro 4X4 + Alfa Spider gt-10 4X4

Poissa Terra Crusher

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #166 : 03.06.10 - klo: 17.25 »
Tsuida duida!!!! Sunnuntaina sitten taas Sylväälle onko sinne lupaa jo kyselty??? Vai onko jo vakkari lupa saavutettu???  :laugh: :laugh:
Terra Crusher 4X4, Schumacher Menace 21R pro 4X4 + Alfa Spider gt-10 4X4

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #167 : 03.06.10 - klo: 20.01 »
Tuon yhen vähän vajaakuntoisen peräkärryn joka on siis leimassa ja vakuutettu mutta valoja tarttis vähän raneilla. Mullon kyllä kaikki hilut hankittuna jos löytyy mekkari.

Kärry olis siis köysien kuskailuun nyt kesän ajaksi ja ehkäpä lopullisesti sitten seuran toimintaan.

Eli kaikki vaan ajelemaan ja eikös se lupa ollutkin vähän niinkun toistaiseksi?

Poissa rahtari78

  • Jäsen
    • Profiili
    • SastamalaRC
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #168 : 03.06.10 - klo: 21.42 »
Kyllä se sunnuntaina on lähettävä ajeleen,kun sai tänään osia ja auton taas
kuntoon.Toivottavasti pääsis vähän pitempään ajeleen kuin viimeksi.
Robitronic Trophy Truck ja Hobao Hyper 10sc

Poissa m1qq0

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #169 : 03.06.10 - klo: 23.17 »
No ei se lupa mitenkään toistaiseksi voimassa olevaksi ole missään vaiheessa luvattu, mutta kyllä se talkkari todella suopeasti lupasi sitä kenttää viime sunnuntaiksi joten luulisi heruvan tälläkin kertaa. Voin soitella sille huomenna.

Ja ilman muuta ollaan pojan kanssa tulossa ajelemaan kun näyttäisi olevan muitakin innokkaita taas lähdössä ajelemaan!!

Ja eikös toni noilla peräkärryillä ole maailmansivun ajeltu takavalot pimeinä? :wink: ainakin täällä teukkulassa on sellainen tapa. Tosin  :police: saattaa olla asiasta erimieltä.
Laitoin siihen kärryyn uudet takavalot millä olen siinä pyörinyt, ja niinkuin kaikki varmaan on huomannut musta ei ole sähkömieheksi. Mikään valo ei pala.b :undecided:

Mulla ois muuten sitten yks RTR nelkku krossi myynnissä jos naapurilla tms. on kova hinku mukaan ajeleen.  :wink:
« Viimeksi muokattu: 03.06.10 - klo: 23.27 kirjoittanut m1qq0 »
Xray XB8-e, Xray XT8-e, Traxxas Summit

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #170 : 03.06.10 - klo: 23.23 »
No mulla vois olla vähän hinkua... Mulla olis tossa pari Jesin akkuakin lojumassa joita uskaltautuisin tässä erikoistilanteessa lainata käyttöön.

Olisko se sitten jo kolmelta vai miten porukat kerkiää?

Voin aivan hyvin tehdä radan jo valmiiks jos Tomi vaikka tuo ne neljä lavaa taas. Voin toki itekin tuoda mutta mä aattelin tuovani jokusen lavan ajokorokkeeks. Ne mahtuu sitten kivasti tohon mun kärryyn köysien kans ja sen voi sitten kuka tahansa hinata pihaansa. Tosiaan mahd. lähelle ajopaikkaa ;)

Poissa rahtari78

  • Jäsen
    • Profiili
    • SastamalaRC
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #171 : 04.06.10 - klo: 08.11 »
Joo mä voin tuoda lavat.Mulle ainakin sopii kolmelta.Ja seuraavat neljä viikkoa on koko ajan aikaa,kun alkoi kesäloma :cool:
Robitronic Trophy Truck ja Hobao Hyper 10sc

Poissa Terra Crusher

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #172 : 04.06.10 - klo: 12.15 »
Dodii  :lol:  :lol: Nyt olis pussillinen osia, vielä kun sais laatikon ja koneen kasaan....  :undecided:  :undecided:  :shocked:
Terra Crusher 4X4, Schumacher Menace 21R pro 4X4 + Alfa Spider gt-10 4X4

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #173 : 04.06.10 - klo: 21.40 »
Perustin sähköpostiosoitteen sastamalarc (ät) gmail.com. Sinne siis asiat jotka tarvii tiedottaa kaikille "jäsenille". Myös kuvapalvelu käytössä osoitteessa http://picasaweb.google.fi/sastamalarc. Sinne voi lisäillä kuvia tapahtumista ja muusta aiheeseen liittyvästä. Tallennustilaa on kohtuu hyvin, sinne vaan jos on räpsyjä tullut otettua.

Veskun kans tossa tänää juteltiin että pistetään nyt kuitenkin se jäsenrekisteri pystyyn eli kaikki laittaa nyt tietonsa mulle. Rekisteriä voi sitten käyttää esim. tiedottamiseen yms. Kaikkeahan ei oikeen viitti tänne julkisuuteen kirjootella.

Tomin kans ollaan suunnittelemassa hyndien runkojen väsäämistä nyt kun Tomi on lomilla. Onko muita vapaaehtoisia niihin talkoisiin? Mä piirrän rungot CADiin, aluputkesta rungot ja vanerista kansi. Toinen on se aluverkko mutta täytyy selvittää hinta/saatavuus ensin. Ei pitäis tulla kuluja kun koitan repiä matskut jostain sponssina/kierrätettynä. Kyselkääs vanerilevyjä jostain. 4 ja 6 mm levyä molempia 10 m2. Vähintään 1000x1500 mm palasina. Mieluiten täysinä levyinä.
Voi ne rungot tehdä mustastakin mutta sillon tulee painoa aika paljon.



Markkinoitten palautekeskustelussa eilen oli puhetta seuraavista asioista.
+ Meidän todellinen halu tulla paikalle yllätti positiivisesti.
+ Yleisö nautti näytöksestä. Lippusiiman takana kävi lähes tuhat ihmistä.
+ Autojen ääniä kehuttiin.
+ Yllättävän vähän valituksia.

- Radan somistus vähän karu.
- Showmaisuus puuttui.
- Kuulutukset/selostaja olisi pitänyt olla.
- Hiekkakenttä aiheutti pölyämistä ja kivien lentelyä.

Seuraavalla kerralla ehdottomasti näin:
Isosti, selostettuna, nurmikentällä/asvaltilla ja yleisölle tarjottava ajomahdollisuus (hintaa vastaan).



Tapahtumakalenteri

12.6. Street Fighters - Würth:in pihassa.
   Meillä on mahdollisuus mennä paikalle ajamaan autoilla näytöstä ja jakamaan esim. flyereita sis. RC-autoilutietoa yms.
   Tapaan keskiviikkona Street Fighters tapahtuman vetäjän noin klo 17:30. Siiloin selviää millaista "eistystä" meiltä odotetaan. Joka tapauksessa tapahtumaan odotetaan noin 2000 henkilöä joten tiedotteiden jakamiseen on oivalliset mahdollisuudet.

25.7. Häijään markkinat
   Häijäässä on ainut ongelma tilojen löytyminen. Joku pellon pohja vois olla yks paikka, sitä käytetään myös parkkipaikkana.
   Toinen vaihtoehto on Tanssikrouvin piha mikä ei tod. ole tasainen. Mutta kiinnostusta oli jos vaan löytyy paikka missä rallata.

Syksyllä Autoliiton tiepalvelupäivät Ellivuoressa.
   Heikki Vierula pyysi meitä jo pari vuotta sitten esiintymään mutta silloin homma kariutui kaluston puutteeseen. Harrastajat eivät olleet valmiita antamaan omia autojaan yleisön ajettaviksi. Nyt onkin tarkoitus hankkia sitä varten omat erilliset autot. Sponsoria haetaan...



Eräs Pasin kaveri on kuulemma valmis tekemään meille jonkinlaiset bannerit + muita julkaisuja. Mä koitan saada aikaiseksi jotain raameja millaista toivotaan, laitan sitten tänne jotain ranskalaisia viivoja ennen kun tekemistä alotetaan.

JPS-Mainos/Suurkuva toimittaa printit ja bannerit valmiista matskusta. PRCA:n banneri tulee samalla tehdyksi että jos Henkka on linjoilla, laitapa kuva valmiiks.

Mitähän unohdin...

Poissa Terra Crusher

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #174 : 05.06.10 - klo: 08.39 »
 :grin: Nyt kone käy normaalisti, mut oli vielä vaihteet hukassa....  :undecided:  :shocked: Koitan keritä kasaamaan auton kuntoon asti Sunnuntaiksi,nää työt vaan rajoittaa tota harrastamista jonkun verran.....  :wink:  :wink:
Niin semmonen kaveri kun DJ-Yake vois keritä kehitteleen meille jtn. kuvan tynkää... laittakaa Tonille ehdotuksia/ ideoita niin saan ne sit sieltä ja voin toimittaa eteenpäin..  :cool:
Terra Crusher 4X4, Schumacher Menace 21R pro 4X4 + Alfa Spider gt-10 4X4

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #175 : 05.06.10 - klo: 11.09 »
Mielellään viikonlopun aikana hoidettais nämä nimiasiat ja mainosbannerit summuut.

Ajatttelin vähän jotain tällasta.
- Väreistä pari ehdotusta.
- Logo "Sastamala RC" isolla ylös. Selkeä fontti, särmän tyyppinen.
- Motto "For Fun" -Hauskanpidon takia. Ehkäpä alle selkeästi eri tekstillä ja vähän pienemmällä.

Ehkäpä jotain tällaista:
http://www.badboyvette.com/main/content/images/uploaded/chevyc1corvettelogo53.jpg
Tässä on kans aika hyvä mutta ehkä vähän selkeempi. http://wenrickracing.com/wenrick_racing_logo_trans.gif

Niinsiis onko toi "Sastamala RC" nyt sitten sopiva nimi tulevalle seuralle? Onko parempia ehdotuksia?

Tosiaan koitan tässä nyt alkaa piirteleen jotain kuvia hyndien rungoista. Muutenhan voitais tehdä vaikka protokin mutta kun ei ole sitä RHSää missään valmiina. Tarvii sitten ostaa jollain rahalla alumiinia. Aluhan ei ole juurikaan kalliimpaa mustaan verrattuna eli siitä ne kannatta tehdä. Jos mun piirustukset ei kelpaa, voidaan tietysti koittaa protoilua.



Muista Pasi ajaa kone kunnolla sisään. Puhaltimella 90 asteeseen, seos selvästi rikkaalle että pillistä lentää fuilia, pukilla sellasella 5-8000 kierroksella. Annat käydä pari tankillista ja annat jäähtyä aina välissä. Muista mäntä alakuoloon aina! Kahen-kolmen tankin jälkeen ajoon pienillä kierroksilla ja seosta vähän kireemmälle, siis VÄHÄN. Pari-kolme tankkia ajoa ja joka kerta jäähdytys, seosta kireemmälle ja sitten hakemaan kireetä säätöä.

Kai tilasit jo niitä uusia filttereitä. Siihen Hobaon suodatinrunkoon saa filsuja ainakin Nikolta Hobao Finlandista ja ehkäpä JP-Nirtostakin.

Poissa m1qq0

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #176 : 05.06.10 - klo: 14.55 »
Voin jeesailla aikataulun puitteissa ainakin niitten hyndien kanssa sitten kun niitä aletaan kasaan.

Niin ja tänä sunnuntaina mennään omin luvin sinne kentälle. Saattoi olla että en todellakaan muistanut soitella sille talkkarille... :embarrassed:
Xray XB8-e, Xray XT8-e, Traxxas Summit

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #177 : 06.06.10 - klo: 10.27 »
Eikö muuten ole enempää porukkaa lähdössä sinne Alastaroon? Kyllä siellä porukkaa sais olla enemmänkin. Ei ole tarkoitus että yleisö ihan jokaisella autolla pääsis ajaan vaan lähinnä kait Auvon ja Alhojen sekä Mikon SC10 kalusto olis yleisöllä kokeilussa jonkin aikaa. Muuten ajeltais vaan.

Mites on, voinko ottaa noi köydet ja hyndän mukaan sinne?

Poissa m1qq0

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #178 : 06.06.10 - klo: 10.43 »
Tänään taitaa jäädä ajelut omalta ja pojan kohalta kuitenkin väliin kun oon kolmena vuotena luvannut viedä poitsun sinne stunt car showun, ja nyt ollaan vissiin menossa katsastamaan sekin tapahtuma.
Jos resurssit antaa periks niin tullaan vähäks aikaa kuitenkin sylväälle ennen.

Millainen lössi teitä on lähössä sinne alastaroon?
Xray XB8-e, Xray XT8-e, Traxxas Summit

Poissa rahtari78

  • Jäsen
    • Profiili
    • SastamalaRC
Vs: Sastamalan rc-harrastajat
« Vastaus #179 : 06.06.10 - klo: 10.45 »
En tiedä vielä varmaksi,mut saattaisin päästä sinne alastaroon lähtemään.
Varmistuu ke-to aikaan.Siitä tän päiväisestä,kolmelta siis ja mä tuon ne neljä lavaa?
Robitronic Trophy Truck ja Hobao Hyper 10sc