Kiitoksia vaan kaikille palautteesta. Mekin olemme vain ihmisiä ja aina emme pysty kaikkia miellyttämään. Täydellisiä myyjiä ei siis ole, mutta meillä kaikki myyjät ovat herrasmiehiä jotka ovat valmiita ottamaan palautetta vastaan. Sanoisin, että palvelun taso on meillä hyvää luokkaa ja vähintään 90% asiakkaista on tyytyväisiä. Tuota lukua pyritään saamaan ylöspäin erilaisilla toimenpiteillä. Olisi mukavaa AE-Mod jos voisit laittaa minulle yksityisviestiä ja kertoa miksi olet tehnyt näin radikaalin päätöksen etkä suostu astumaan liikkeeseen.
Viime vuoden loppu oli vaikea kun samaan aikaan muutimme isompiin tiloihin, avasimme uuden liikkeen, otimme käyttöön uuden varastonhallinnan ja verkkokaupan.
Taidan muuten tietää tuon Dusterin sähköpostin. Jos meiltä kysytään hintaa nimellä, niin kyllä annamme hinnan ja tarjouksen. Tässä tapauksessa oli vain lyhyesti kysytty parasta hintaa, mutta mitään yhteystietoja ei ollut mukana. Jos ei rohkene antamaan yhteystietoja niin silloin hinnan näkee verkkokaupastakin. Tarkoitus oli antaa yksilöllistä palvelua ja neuvotella asiasta puhelimitse. Tässä ehkä näette kuinka asioista voi nähdä montaa eri puolta.
Se on totta, että mitä pienempi putiikki niin sitä helpompi on palvella asiakasta yksilöllisesti. Toisaalta yritystoiminnan perusasia on se, että pyritään kasvamaan. Jossain toisessa palautteessa haluttiin mahdollisimman isoa ”kansainvälisen tason” firmaa Suomeen jossa olisi aina kilpailukykyiset hinnat. Samassa ketjussa toivottiin, että myyjien pitäisi olla harrastamassa rc-radoilla. Ehkä palautteista huomaa sen, että jos veisimme asioita toiseen suuntaan, niin sitten toiselta suunnalta löytyy enemmän arvosteltavaa.
Siihen pieneen Stålarminkadun putiikkiin ei ole enää paluuta vaikka joskus lämmöllä niitä aikoja muisteleekin. Uskomme kuitenkin omaan asiaamme ja viemme sitä eteenpäin.
Kevätsäitä odotellen
Hobbylinna / Mikko