Pitkästä aikaa tännekin täytyy vähän kommentoida. Pikapuoliin tuleva perheen lisäys ja työt ovat pitäneet viime aikoina minun VTR-kiesin poissa radoilta. Pyörillä kulkevien menopelejen spekseistä ovat lähinnä lastenvaunut olleet tutkinnan alla
Pitänee kuitenkin koittaa jos perjantaina pääsisi vähän akkuja verryttelemään.
Noista viimeisistä puheenaiheista:
Pitoaineiden sallimiselle puoltoa täältäkin. Joillain matoilla ne on ihan pakolliset toisilla vähemmän. Eiköhän kisojen järjestäjät osaa sallia tai kieltää ne omien mattojen perusteella. Olihan driftimäinen kylkimyyry ihan hauskaa vähän aikaa, mutta VTR-kisoihin se tuskin kovin hyvin sopii.
Painorajaan en ainakaan itse kaipaa korotusta. Assoon sai laittaa yli 100g lisäpainoja, että siitä tuli laillinen. Tosin käytössä on tuo kevyimmäksi punnittu Cudan kori, 3700mAh LiPot ja servo sattuu olemaan matalaprofiilisena vähän tavallista kevyempi. Noita vaihtamalla pääsisin varmaan aika lähelle 1425g ilman lisäpainojakin.
Tuo SPXn antama lisäteho on vähän epäreilulta ja luokkaan sopimattomalta kuulostava juttu. Muilta osin auton kun ei tosiaan tarvitse olla mitään hi-techiä ja siltikään ei erityisemmin tarvitse tasoitusta antaa. Mutta eipä sitä oikein voi alkaa noparia boikotoimaan valmistajan kekseliäisyyden takia. Ja eiköhän ne muutkin valmistajat tuon jipon pian kopioi omiin malleihinsa. Mitenkään erityisen vaikealtahan tuon "kakkosvaihteen" toteutus ei kuulosta.
Millaisilla välityksillä olette muuten ajelleet VTRiä Torpassa?