Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 643960 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1710 : 14.08.05 - klo: 00.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Kyselin V-specciä joku aika sitten itsekin mutta ossin pilli ja käyrä setin kanssa alennuksineenkin hinta olis ollu jotain 430 e.


230E kone
95E pilli
Ton verran maksaa kone Saksasta ja pilli pingpongilasta, pillin mukaan tulppia 5E/kpl

 - Hount

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1711 : 14.08.05 - klo: 07.33 »
Katohan, ei tullutkaan kateltua. No ei sikseen, tuo Sirio on passeli.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1712 : 16.08.05 - klo: 13.26 »
Tällä hetkellä näyttää heikolta oman kondiksen suhteen mutta toivottavasti pääsen Saloon sunnuntaina ajamaan ekat tyypit tällä uudella pirssillä. Kuten jo aikasemmin kirjoittelinkin niin tuo uusi jousitus tuntuu todella hyvältä. Sirioon en ole vielä päässyt koskemaan ja kisat ajankin C5:llä jos se vaan nyt pelaa huollon jälkeen ok.

Tietääkös kukaan mitä svenssoneitten Linukselle sattui PM:ssä, eikös se ajanut tällä SP2:lla ja oli neo-buggyn mukaan nopea siihen asti...

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1713 : 16.08.05 - klo: 22.32 »
Olokin kohenee joten Saloon menemisen esteenä näyttää olevan enää sää.. :D

Tuota Siriosta .. mukana tullut manuaali oli kevyesti sanottuna suppeahko mutta tämä websaitti http://www.star-motor.com/ on sitäkin parempi.

Tuolta EXTRAS -osiosta löytyy sisäänajo-ohjeet videoklippeineen eri moottorimalleille, jossa mm. esimerkit siitä miltä moottorin pitää kuulostaa oikein säädettynä, hyödyllinen juttu etenkin kokemattomille mutta myös kokeneemmillekin kuskeilla. Yllättävää, että moottorin saa pilalle ajamalla sitä alhaalta liian rikkaalla (liian laihalta ylhäältä on tietty luonnollinen asia).

Hienosti tehty Italiaiselta firmalta, jotka eivät perinteisesti ole olleet niin edistyksellisiä tässä suhteessa.

Ohjeissa ei erikseen mainittu tuota nitro% mutta manuskassa mainitaan että sisäänajossa pitäs olla alle 15%. Niin kai sitten...

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1714 : 17.08.05 - klo: 09.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Yllättävää, että moottorin saa pilalle ajamalla sitä alhaalta liian rikkaalla (liian laihalta ylhäältä on tietty luonnollinen asia).


Jos me luettiin samaa kohtaa niin, ymmärtäisin asian hieman toisin. Eli moottorille ei ole vahingollista alhaalta laihalla ja ylhäältä rikkaalla. Tämä luki tekstissä. Samassa varoitettiin, että toisinpäin on vahingollista. Tämän ymmärtäisin kuitenkin vain siten, että ylhäältä laihuus rikkoo koneen riippumatta siitä, mitä alhaalla on. Olisihan asian voinut toisinkin ilmaista.

En ole kyllä koskaan kuullut, että liika alarikkaus olisi koneella vahingollista. Enkä myöskään keksi mikä tämän voisi aiheuttaa. Karstoittuminen voisi olla, mutta tällöinkin täydellä kaasulla moottori puhdistuisi. Olisi kyllä kiva kuulla syy, jos näin todella on.

On-Road autoissahan on joskus jouduttu käyttään tulosten parantamiseksi juuri tätä tekniikka, eli kone on alhaalta rikkaalla ja ylhäältä aivan piikissä. Tällöin pitkillä suorilla auto saadaan kulkemaan huimia nopeuksia, mutta kurveissa moottori saa sitten viilennystä ja voitelua rikkaan alaseoksen takia.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1715 : 17.08.05 - klo: 09.46 »
Totta, mielenkiintoista sinänsä ja siksi yllätyin itsekin. Tossahan lukee vapaasti suomennettuna:

Lainaus käyttäjältä: "star motor"

Normaalisti ET riko konettasi jos
- Ylhäältä liian rikkaalla
- Alhaalta liian laihalla
TOISINPÄIN voi olla erittäin vaarallista moottorillesi


En sitten pitäisikö sitä tulkita jotenkin muuten, mutta tavallaan ymmärrettävää koska jos moottori on liian rikkaalla alhaalta se täyttyy polttoaineesta ja saa tehdä kovasti töitä että jaksaa kiihtyä --> kuluttaa konetta? Liian laihalla ylhäältä luonnollisesti vähentää voitelua kovilla kierroksilla joka ei ole hyväksi.

Poissa JMK

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1716 : 17.08.05 - klo: 11.28 »
Terve kaikille, olen tämmöinen alottelija tässä rc-auto-harrastuksessa ja ajattelin kysyä sitten alasta tietäviltä muutaman kysymyksen.. Kun ajattelin hankkia jonkin 1/8 polttisbuggyn, niin olisiko helpointa alottaa esim. infernolla? Saako käytettynä toimivia pelejä? ja missä hinnoissa kyseiset autot liikkuvat? (käytettyinä) Itsehän tarvitsisin koko setin,eli kaikki mahdollinen pitäisi löytyä... :)

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
auto
« Vastaus #1717 : 17.08.05 - klo: 12.14 »
Inferno on hyvä. mutta jos oot aloiteleva kuski ni ei kannata välttämättä hommata kaikkein kalleinta vehjettä. MP-7.5 ja siihen joku hyvä kone RB:n joku halpa malli ni saa ajettua paljon ja tehoakin on tarpeeksi.

käytettynäkin saa mutta.. luulisin et pidemmänpäälle uus on parempi. vaikka käytetyn voi saada halvalla=väljä kone, ja kaikki muutkin osat on enemmän tai vähemmän väljiä.

PS. täällä foorumilla ei sitten jatkossa kannata kysyä et kumpi auto on parempi... siitä seuraa noin 100 sivun verran tappelua ko. aiheesta.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1718 : 17.08.05 - klo: 13.52 »
Moi JMK

Joo, todellakin.. ja Infernon puoltajat leimataan hulluiksi koska hobao on sitä, tätä ja tota ja ainakin puolet halvempi ;-) Tosiasia kuitenkin on että Kyosho on kallis mutta on hyvän laadun takia halpa auto pitkän päälle. Ja iso plussa paitsi laadunvarmistuksesta tulee myös erinomaisesta ja kattavasta tukiverkosta ympäri maailman (=varaosat). Asia jolle vinoillen nauretaan, mutta samalla olla nurinkurisesti kateellisiakin.
No se tästä vuodatuksesta.

Mutta enivei, kuten Pete jo sivusikin, 777 (SP1) ei välttämättä ole helpoin auto ja vaatii jonkin verran setuppien hakemista jotta se alkaa toimia kuskin käsissä. Tässä mielessä 7.5 on parempi vaihtoehto koska se on tehty toimimaan myös aloittelijalle suoraan paketista.

Ongelma vaan on ettei 7.5 saa enää kuin readysettinä (RTR) ja ne ei laadultaan taas vastaa sitä mitä pitäs koska osissa joudutaan säästämään jotta kokonaishinta pysyy alhaalla. En sano että se on huono, mutta alkuperäinen kit olis parempi, niitä vaan ei enää saa.. paitsi tätä uutta 777:aa tietty.

Toisaalta tämä 777 Sp2 tässä mielessä palannut juurilleen, että sen pitäisi olla helpompi ja aloittelijankin ajettava suoraan boksista (more forgiving). Toisaalta hinta on yli 700e mutta kuten sanoin laatu maksaa ja tuo itsensä takaisin pitkässä juoksussa. Nyt tietty veijarit sanoo, että joopa joo, Mikallakin on jo kolmas pohjalevy tänä kesänä.. ja totta onkin mutta paljon muuta ei sitten olekaan tarvinnut ostaa ellen olisi itse halunnut :D

Veikkaan että Kyosho buggyn omistajat ovat (poislukien ehkä readysetit) ovat uskollisinta porukkaa autoilleen ja merkille johtuen erinomaisesta laadusta. Asia, jota seurataan esimerkiksi softabusineksessa kovasti sillä se tuo taalat kotiin pitkässä juoksussa. Uusi ostajia menee ja tulee ja mutta uskolliset asiakkat ovat ne tärkeimmät ja niistä Kyosho myös pitää kiinni. Se varmaan kertoo jotain. Vai kuinka moni SM tason kuski on viime aikoina vaihtanut merkkiä pois Kiososta? Ei tietääkseni moni. Turun Kioso kaupan myötä myös laadukas (=kilpailutason) Kioso ja RB palvelu on taattu. Muistan kyllä kun Hobao tuli muutama vuosi sitten, niin moni vaihtoi hinnan takia pois Kiososta mutta eipä niistä moni taida ajaa enää hobaollakaan. Toki jos hinta on AINOA kriteeri niin silloin et osta Kiosoa, sehän on selvä. On muuten merkki jolla on edes jotain jälleenmyyntiarvoakin (käytettyä myydessä).

Osta uusi ja opettele alusta asti sen kasaaminen säädöt ym. On säälittävää lukea noista veijareista jotka on ajanu useamman kuukauden jollain RTR:llä ja sitten ne ei edes tiedä missä on kytkin kun jotain hajoo... Osta kitti, kasaa se ja olet alusta asti mukana. Täällä kyllä neuvotaan myös...
Että tämmöistä...

Poissa JMK

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1719 : 17.08.05 - klo: 16.45 »
kiitos neuvoista..joo itekki oon miettiny tota kitti systeemiä,että siinä tulis sitten auto tutuksi perin pohjin.. katotaan nyt mitä tulee vastaan.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1720 : 17.08.05 - klo: 18.10 »
Mika, empänyt sanoisi että asia olisi aivan noin...

-Ajomäärä ratkaisee, mä oon ajanu about 9-9½gal tänäkesänä tähän mennessä
-Hobao tulis loppujenlopuks kalliimmaks? no ei oo tulos :DDD

Ainoat varaosat mitä hobaoon tänäkesänä ostettu: Vastariboksi (5e), ohjauspalat (35e) ja antenniputket (5e).
Autonkin vaihdoin tässä kesän puolivälissä. Tosin, vaihdoin käytettyyn. Käytetyn mukana tuli pari säkillistä varaosia, joista kasasin 2 autoa, joista myin toisen. Itellä on kisa-auto ja reeniauto täl hetkellä.
Veikkaisin, että itellä 2 täydellistä settiä tullut maksamaan yhtä paljon kuin Mikan MP777SP2 setti..


-Hobaossa ei tarvitse hakea setuppia, sen ovat jo valmiiksi hakeneet HoBaon tiimikuski Jose. Hobao toimii vallan mainiosti myös vakiosetupilla. Salon kerhokisoissa paras RTR hobao taisi olla juuri semeissä 4-5 sijalla.

-Varaosapalvelu _toimii_. Varaosia löytyy monesta eri paikasta.
Sabe, salo, turku, vantaa, yms yms yms..
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa cevipu

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1721 : 17.08.05 - klo: 18.19 »
Kannattaa tutkia ainakin myös XRay:n, Hobaon ja Mugenin vaihtoehdot.

Esim. ohjeet ovat Xray:ssa ensiluokkaiset. Todella mukava auto koota kun ohjeet ovat kunnossa. Laatu on omien kokemusten sekä muiden puheiden mukaan erinomaista.  

Jos sanotaan tosiasiana (?) että Kyosho on pitkän päälle halpa auto, samaa voidaan varmaankin sanoa myös Xray:sta ja Hobaosta  (miksei myös Mugenista?). Varaosapalvelu on pelannut hienosti XRay:n suhteen ja samoin asia taitaa olla myös Hobaon kanssa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1722 : 17.08.05 - klo: 18.36 »
Aivan...

Ja jos mennään tuolle linjalle että mikä tulee halvimmaksi niin kyllä se on ehdottomasti HoBao...

Varaosat ovat puolet halvempia kuin esim. Kyössöön.
Lähes puolet halvempia verrattuna reiskaan ja reilusti halvempia verrattuna muukenoon.

HoBao kestää...
Kuten myös lähes kaikki muut.
Osien kulumisessa Reiska on kokemuksen mukaan paras, mutta toisaalta kun vihdoin on esim saanu vetarit kulutettua vaihto kuntoon niin HoBaoon saa kaks satsia samalla hinnalla...

Jos puhutaan siitä mikä tulee aloittelijalle halvimmaksi niin on lähes turhaa edes ihmetellä koska vastaus on ylivoimaisesti Hobbao.
Jokainen hajoittaa varmasti autostaan jotain... Jokainen auto kestää lähes saman, mutta HoBaon saa kuntoon naurettavan paljon halvemmalla.
Tästä on eivan turha edes vääntää koska asia on näin.
Jos kestävyyttä epäilee niin katsokaa hyvät immeiset Josea... Jos joku oikeesti saa auton samalla vauhdilla päin aitaa tai mitä voikaan keksiä niin sillon on kyllä jo yritystä... Ja HoBao vaan kestää.

Väitöksiä saa laukoa, mutta perusteluja sitten perään...

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1723 : 17.08.05 - klo: 19.29 »
Mä tänne väliin heitän oman mielipiteeni että jos olet ihan tyhjästä aloittamassa, niin ehkä olisi parempi vaikka jonkun kokeneemman avustuksella koittaa löytää joku kohtuullisen hyväkuntoinen käytetty setti jolla pääsisi kokeilemaan hiukan miltä harrastus tuntuu ennenkuin pistää sen puolitoista kiloeuroa uuteen kalustoon kiinni - ennenkuin edes tietää miten tosissaan sitä aikoo alkaa ajamaan.

Ei suomen M8 niin kovatasoista taida olla että heti ensimmäiseksi kalustoksi edes kisoihin tarttisi olla sitä uusinta autoa ja tiukointa konetta. Ei tarvii edes toisessa kisassa.

Toki jos pätäkkää löytyy ylimääräistä niin ainahan uusi on uusi, merkistä riippumatta.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1724 : 17.08.05 - klo: 19.45 »
Hobao miesten on aina pakko aloittaa tuo täällä....!!!
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa kaide

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://Kaide.gfoto.com
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1725 : 17.08.05 - klo: 19.53 »
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Hobao miesten on aina pakko aloittaa tuo täällä....!!!

tää on hyvä tietää jos on itellä jotain mielenpäällä... :mrgreen:

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1726 : 17.08.05 - klo: 22.03 »
Lainaus käyttäjältä: "rala.p"
Ei muuten voi muuta kuin kehua tuota Ossin V-spec mottia, lähtee aina ekalla pyöräytyksellä käyntiin ja käy kunnes polttoaine loppuu.
Alavääntöäkään ei ole kyllä turhaan kehuttu, on se kyllä joka euron arvonen motti.
Ossin pilli siihen kyllä pitäis vielä hommata.


Hommasin tänään Nosramin inline pillin v-specciin, alavääntöä tulee ja top-endikin jäi hyvälle tasolle, suosittelen. Aiemmin minulla oli Cipollan 071 pilli ja siihen verrattuna vääntöä tuli mainiosti lisää. Saatavuus HL:n hyllystä heti...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1727 : 17.08.05 - klo: 22.08 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

Osien kulumisessa Reiska on kokemuksen mukaan paras, mutta toisaalta kun vihdoin on esim saanu vetarit kulutettua vaihto kuntoon niin HoBaoon saa kaks satsia samalla hinnalla...


Onko sulla hoke niistä vetareista ne sisäpään tapit huomattavan kuluneet ? Jos on niin mitä ilmeisimmin niihin on tulossa "huolto" sarja eli uudet tapit tjms. Tiedä häntä... (voidaan jatkaa reiska topicissa)

Itse myös allekirjoitan tuon kulutuskestävyyden Reiskan osalta ...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1728 : 17.08.05 - klo: 22.29 »
Mulle neuvottiin ulkomailla OS V-Speciin joko Radiosistemin (Crono) pilliä pitkällä käyrällä tai sitten Mielke pitkällä käyrällä.

Pitänee kokeilla. Mielke löytyy jo.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1729 : 17.08.05 - klo: 23.05 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"

Tästä on eivan turha edes vääntää koska asia on näin.


Kerrankin täällä joku (tosi)kisaaja uskaltaa laukoa jotain.

Sitten vielä noista O.S. koneista, eli saako sitä potkua esiin EFRA-pilleillä? Ratapuolellakin sanoivat että menee niin ¤#€#&:sti O.S.:n omalla pillillä, mutta hyväksytyillä meno vähän tasaantuu muiden tasolle.
---

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1730 : 17.08.05 - klo: 23.15 »
Mainitsemani pillit ovat EFRA hyväksyttyjä. Muuten se huipputeho ei ole tärkein.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1731 : 17.08.05 - klo: 23.16 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"

Sitten vielä noista O.S. koneista, eli saako sitä potkua esiin EFRA-pilleillä? Ratapuolellakin sanoivat että menee niin ¤#€#&:sti O.S.:n omalla pillillä, mutta hyväksytyillä meno vähän tasaantuu muiden tasolle.


OSsin T-2050 on femca leimattu, joten suomen krossikisoissa on sallittu...  ja ainakin tolla Nosramin pillilla näytti menevän ihan riittävästi... eli = ¤#€#&:sti :D
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1732 : 17.08.05 - klo: 23.26 »
Otetaas uusiksi... Lukekaapas toi mun viesti uudelleen.

Sanoin että Kyosho miehet leimataan hulluiksi koska (lopun tiedättekin)..
ja sanoin että moni vaihtoi Hobaoon hinnan takia joka pitänee paikkansa mutta sen jälkeen on moni vaihtanut Xrayihin tai GS:ään (näitä en erikseen maininnut). Ei kai olisi pitänyt sanoa...

Muuten puhuin vain kyoshosta.

Mitä mun pitäisi perustella lisää, Hoke???

Onko teistä "tosi kisaajista" kukaan muu kuin Jose muuten ajanut Kyoshoa, esim. Triplaa tai seiskapuolkkia ?

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1733 : 17.08.05 - klo: 23.34 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
En mä lähde vertailemaan mutta halusin sanoa kaverille että kaikesta kohinasta huolimatta Kyoshon autot ovat harkitsemisen arvoisia pelejä..


Kyllä varmaankin, mutta sanoisin, että kannattaa aina ajaa uusimmalla ja tuoreimmalla versiolla, koska siihen on saatavissa tiimi- ja kärkipäänkuskien säätövinkit ja varaosapalvelu on varmistettu ainakin vuodeksi sekä myös jälleenmyyntiarvo on kaikista paras. Lisäksi uusi on aina uusi.

PS. kyllä ne samalla merkillä ajavat osaavat neuvoa aloittelijalle autoon helpommatkin säädöt, jos kisasäädöt tuntuu liian agressiivisilta.

PS2. on kyllä tullut tykästyttyä tuohon O.S.:n kasvojenkohotukseen; koneet kulkee ja porttteja on sen verran kuin niitä tarvitaan  :mrgreen:
---

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1734 : 17.08.05 - klo: 23.36 »
Mä ehdin jarkko muotoilla uusiksi jo tossa välissä, joten luetko ystävällisesti uudelleen mun viestin ja kommentoit sitten taas. Tänks.

edit:
Nyt kun mä luen sun viestiä niin olen ymmällä - luulin että olet mua vastaan mutta mehän ollaan ihan samaa mieltä :D

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1735 : 17.08.05 - klo: 23.41 »
Jos mut lasketaan tosi kisaajaksi niin ajelin tänään 777 SP2 autoa :-)
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1736 : 17.08.05 - klo: 23.45 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"

edit:
Nyt kun mä luen sun viestiä niin olen ymmällä - luulin että olet mua vastaan mutta mehän ollaan ihan samaa mieltä :D


En viitsi ottaa kantaa noihin autoihin sen kummemmin enää, kun en ole niitä omistanut. Mutta, jossain välissä se varaosien puute tulee noilla vahemmilla vastaan, ei toki ekan vuoden jälkeen vielä, mutta kuitenkin... se oli pointtina.
---

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1737 : 17.08.05 - klo: 23.46 »
Lainaus käyttäjältä: "Niko"
Jos mut lasketaan tosi kisaajaksi niin ajelin tänään 777 SP2 autoa :-)


Hienoa Niko! Kyllä lasken sinut sellaiseksi, itse en välttämättä kuulu kisaajiin mutta olen minäkin ajanut täänä kesänä oman mittapuuni mukaan paljon  8)

Oliko muuten ihan p*ska?

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1738 : 17.08.05 - klo: 23.47 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"

En viitsi ottaa kantaa noihin autoihin sen kummemmin enää, kun en ole niitä omistanut. Mutta, jossain välissä se varaosien puute tulee noilla vahemmilla vastaan, ei toki ekan vuoden jälkeen vielä, mutta kuitenkin... se oli pointtina.

Näin on. 7.5 on vielä tuotannossa RTR:nä, mutta tuki loppuu aikasemmin kuin 777:n, se on varmaa. Jos Kyoshoon päätyy, niin ostaa kitin joka on siis 777 (muita vaihtoehtoja ei ole).

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1739 : 17.08.05 - klo: 23.47 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
PS2. on kyllä tullut tykästyttyä tuohon O.S.:n kasvojenkohotukseen; koneet kulkee ja porttteja on sen verran kuin niitä tarvitaan  :mrgreen:


Joo ei niitä 8+1 tarvita, ihan 3+1 riittää ;) ja sori OT...

Mika: Onko olemassa jotain saittia mistä esim: 777 setupit on imastavissa?
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |