Mutta, mutta. Nyt kun minulla on tuo 4 asteen levy autossa, niin aloin katsoa, että voisin vain kääntää ne takatukivarret vastakkaisille puolille. Siitä näyttäisi tulevan 11mm akseliväliä, mutta kun siirrän ne prikat toiselle puolelle rengasta, niin se tasoittuu lähelle suoraa linjaa diffistä ulospäin. Onkohan tällaista kokeillut joku?
Nonnii. Nyt sain innostusta sen verran, että vaihdoin takatukivarret päittäin ja tulihan siitä autosta pitempi. Ainakin pikaisen kokeilun mukaan ei huonontunut. Pitää vaan säädellä painoja autoon ja varmaan takajousitusta myös, että saa pidon palaamaan takarenkaille.
Sen verran takana renkaat on, ettei tämä varmaan toimisi muilla kuin 4 asteen aurauspalalla.
Uutta koppaa kyllä kaipaa jo, mutta kun ne on vaan aika tyyriitä.
edit: Kävin toisen akun ajamassa radalla ja kyllä se auto minusta paremmaksi muuttui. Paino on nyt niin edessä, että hypyissä saa painaa kunnolla kaasua nokan pitämiseksi ilmassa, mutta se on ihan hyvä. Perä lentää hiukan rauhallisemmin kuin ennen ja se on mielestäni kaikkein tärkeintä. On tätä kyllä vaikea arvioida, kun rata on ihan erilainen eri vuorokauden aikoina, että mikä osa muutoksesta on sitten sitä auton pituuden muutosta... mutta on se minusta tälle radalle parempi pidempänä.