Kirjoittaja Aihe: HoBao Hyper 7  (Luettu 51573 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 7
« Vastaus #270 : 11.04.04 - klo: 19.08 »
Tuo HoBaon kone jos sitä tarkoitat on tuskin tiukin mahdollinen kisakone eli ihan ei voi yleistää. Mulla on sellainen käsitys että .21 koneet ovat yleisesti ottaen muutenkin helpompia kuin tiukat italialaiset .12 koneet. Hyvä jos homma meni putkeen.

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
HoBao Hyper 7
« Vastaus #271 : 11.04.04 - klo: 19.19 »
Niin juuri toi HoBaon kone. No joo varmasti on kireempiäkin, mutta tarkoitan tolla myös sitä, että kun noviisi vaan jaksaa tehdä kaikki mahdolliset mitä vanhempi kuski neuvoo tekemään niin eiköhän se siitä. Minä ainakin tein kaiken mitä mulle kerrottiin ja hyvin kävi  :)  Ja kyl ainakin mun mielestä toi auto kulkee ihan kivasti. On meinaa mun eka neliveto autokin niin on kivaa mennä perä luisussa vielä, kun auto on koko ajan hallinnassakin  :D

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HoBao Hyper 7
« Vastaus #272 : 11.04.04 - klo: 19.20 »
sivusta seuranneena, sanotta että hobaon kone on kyllä hieno kokemus, sisään ajo oli mukavan nopea tempoista, eikä semmosta että käytä 2tankillista pienellä kaasulla ja venaa parituntia,

kone niin rikkaalle kun jakso kaasupohjassa käydä... ja homma oli siinä, sitten pikkuhiljaa neulaa tiukaten.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #273 : 11.04.04 - klo: 19.23 »
Lainaus käyttäjältä: "Ville Vainio"
sivusta seuranneena, sanotta että hobaon kone on kyllä hieno kokemus, sisään ajo oli mukavan nopea tempoista, eikä semmosta että käytä 2tankillista pienellä kaasulla ja venaa parituntia,

kone niin rikkaalle kun jakso kaasupohjassa käydä... ja homma oli siinä, sitten pikkuhiljaa neulaa tiukaten.

Niin. Ja kyllä sillä koneellakin aika lujaa pääsee!!  :mrgreen:  Minä en ole kuin vasta kerran ajanut täysillä.. huh.. toista kertaa en aja ennekuin tulee tilaa

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 7
« Vastaus #274 : 11.04.04 - klo: 19.41 »
No sehän se onkin, kuka tarvitsee oikeasti niitä kisakoneita mutta kyllä niistä jaksetaan jatkuvasti olla kiinnostuneita ja brassaillaan hevosilla. Tosiasia kuitenkin on että vähemmilläkin tehoilla pääsee ja bonuksena on että koneet ovat keskimäärin helpompia (poislukien halvimmat koneet). Jos olisin ostanut Hyperin niin luultavasti itsekin olisin hommannut siihen samalla hobaon koneen. Tai CMB:n tai Ossin.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HoBao Hyper 7
« Vastaus #275 : 11.04.04 - klo: 20.11 »
laitan varmaan savageenkin joskus kun tuosta 25:sta aika jättää niin hobaon 8port pro... ellei sitten vaihdu auto tunderiin...
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
HoBao Hyper 7
« Vastaus #276 : 12.04.04 - klo: 11.00 »
Se vielä kyllä täytyy sanoa, että tossa vetokäynnistyksessä on se huono puoli, että mulla ainakin tuli sormiin rakkoja  :(  Millais muuten teidän HoBaot on toiminut? Onko ollut mitään vikoja? Entä kuinka monta litraa ootte ajellut HoBaolla?

Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #277 : 12.04.04 - klo: 11.14 »
Mun Hobao on toiminu hyvin ilman hirveempiä vikoja. Koneen säätämisen kans on joskus ollu hermot tiukilla mut nyt se toimii lopultaki kunnolla. Ajelin viikonloppuna n. 1.5l ja kivaa oli. Vedin päin liiterin seinääki mutta mitään ei tullu. Tänään pitäis ruveta taas putsailee ku pääsi likaantumaan. 8)
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
HoBao Hyper 7
« Vastaus #278 : 12.04.04 - klo: 11.23 »
Mul on säädöt aika hyvät, paitsi tyhjäkäynnin kans on viel vähän jotain ettei tahdo käydä aina hyvin.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HoBao Hyper 7
« Vastaus #279 : 12.04.04 - klo: 11.26 »
enempi tyhjäkäyntiä?

vaiko alaneula liian rikkaalla?
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
HoBao Hyper 7
« Vastaus #280 : 12.04.04 - klo: 11.33 »
No mä muistelisin, että alaneula on melkein kiinni.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HoBao Hyper 7
« Vastaus #281 : 12.04.04 - klo: 11.37 »
noni sit aukaset vähän, ei saa muuten soppaaa.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #282 : 12.04.04 - klo: 13.14 »
Eikös sen alaneulan pitäs olla sen kaasarin reunan kaa tasoissa, ni silloin aika lähellä ?
Taas kehissä.. ;)

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
HoBao Hyper 7
« Vastaus #283 : 13.04.04 - klo: 14.59 »
ei neulojen asentoja voi vertailla, eika silla ole mitaan merkitysta montako kierrosta ne on auki.
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 7
« Vastaus #284 : 14.04.04 - klo: 22.52 »
No niin, nyt sain Hyperiin kopat. On muuten supersiistit! Tilasin sit tänään sanderssonalta valkoiset jouset, pari kierrosta renkaita (firet ja avengerit), sekä niille vanteet. Ohjausservoks tilaan joko GWS Servo S19CL MG:n tai Futaban S3305. Tuossa S3305:a on muuten 3 metalliratasta ja yks muovinen. Miten mahtaa olla keston laita? BTW, ihmettelin tuossa viikonloppuna ajellessani auton epätasaista käymistä ja käynnistysvaikeuksia. Kaasarin luistin kumihaitari oli päässy irti liimauksesta ja hönki ilmaa välistä.  8)

Laitan kuvia autosta ku saan näpsittyä otoksia. Kuvia koreista löytyy:
http://koti.mbnet.fi/chinny/RC/koreja/korit.html
http://koti.mbnet.fi/chinny/RC/koreja/korit2.html
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
HoBao Hyper 7
« Vastaus #285 : 16.04.04 - klo: 09.12 »
hmm... laitampa tänne juttua.

Voisin luopua omasta hyper7:sta, ei oikeen kerkee intin aikana ajeleen...

futaban rattiradiot, saman ikäset ku autokin... viime syksynä ostettu auto talvella, muutaman kerran ajettu talvella, ja nyt keväänä enempi, autolla ajettu 3-5l

Loistokunnossa, ei väljiä... ei muuta ku hehkua ja radalle.

Laittakaahan yv:nä tarjouksia... auto+sähköt, hehkua en antaisi.

Auto on siis todella hyvässä kunnossa, startterin käyttö voi olla vaikeaa koska vauhtipyörän hammastus on hiukan huono, mutta senhän voi vaihtaa, itse nykäsen aina vetostartilla käymään.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
HoBao Hyper 7
« Vastaus #286 : 16.04.04 - klo: 09.19 »
Ei saa luopua noin hyvästä autosta  :)

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 7
« Vastaus #287 : 16.04.04 - klo: 09.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Ville Vainio"

Voisin luopua omasta hyper7:sta, ei oikeen kerkee intin aikana ajeleen...


Eli myyt/myit Ville molemmat pelit Hyperin ja Savagen. Mikä tää MTA-4 on.. siis vaihdat TT:n monsteriin, saako kysyä miksi? Ihan muuten vaan..?