Kirjoittaja Aihe: Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan  (Luettu 10068 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa s.m.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #30 : 26.04.05 - klo: 22.24 »
Joo, silloin kun tän topicin tein, niin aattelin vain niitä jotka pitävät Nikkoja TÄYSIN p*skoina, ja joilla ei mitään tee! Osittain se ehkä on kyllä tottakin, riipuen mallista ja paikasta missä ajaa.
Tuossa yks päivä olin piha hommissa, kun joku naapuriston lapsista, varmaan joku n. 6-7V. poika tuli siihen kadulle (hiekka) ajelee uuden karhealla Nikollaan, eipä siinä kyllä vauhti päätä huimannut, mut se pojan ilme oli kyl mieltä lämittävä, siin oli iloa ja ylpeyttä(tai ainankin se minusta siltä näytti).
Ja juuri tämmöinen ajatus oli silloin mielessä, tosin et siin olisi oma poikani, niin en todellakaan haluaisi, et kohta poika tulis itku kurkussa sisään, paiskaten auton lattialle "kiroten" sen ja minut kun olen sellaisen p*skan mennyt ostamaan, kun eilen se oli vielä maailman paras! Ja tämä ihan vain sillä kun muut pojat haukku, joko kateellisuuttaan tai, sit kun ovat jo saaneet sen oikean, niin muuten vaan ilkeilläkseen.
Sehän on kyllä selvä että vastaavia tapauksia tulee, jostakin aiheesta. Siitäkin sitä sit tietysti oppii, miten niihin seuraavan kerran suhtautuu.
Eli mitä väliä sillä on millä kukakin harrastaa ja mitäkin???->
Ja enkä sit tietenkään ketään tässä syyttele tai osoittele sormella. Tää vaan taas ihan pelkästään ajatukseksi!

Poissa BTCC

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #31 : 06.05.05 - klo: 12.17 »
Minäkin olen aloittanut harrastuksen Nikoilla.
Helsinki Motor show`ssa pääsi rälläämään Nikoilla(oli pitkä jono, mutta jonotin)se oli hauskaa katsella muiden menoa ja ajatella miten pesisin heidät omalla ASSOLLA :wink:
suorituskyky:riittävä+50% www.saikart.fi
BTCC=British Touring Car Championship t.Tuomas

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #32 : 06.05.05 - klo: 17.35 »
Luultavasti KAIKKI tai ainakin suurinosa on aloittanut tämän harrastuksen nikolla kuten minä.

Poissa asspee

  • Tulokas
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/cool/assupeepuli
Suvaitsevaisuutta Nikko kuskeja kohtaan
« Vastaus #33 : 15.07.05 - klo: 13.46 »
Täällähän puhutaan täyttä asiaa. Olen niin kurkkua myöten täynnä sitä että omalle pojalleni tyrkytetään kaiken maailman assoja sun muita kun hällä on "vaan" Nikkoja ja nyt tämä uus 1/6 "Savenmaan" auto. Tuskinpa monellakaan 11-vuotiaalla on rahaa laittaa "oikeaan" rc-autoon joku 300 euroa tai enemmän... hiljaa hyvä tulee :wink: