151
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 EM/MM-kisoihin yksityyppirenkaat?
« : 15.06.11 - klo: 15.39 »
Että oli vaikeaa, kun oli niin helppoa! Joo, tiedän kyllä tuon tunteen omista reissuista, että viimeisenä päivänä tietää jo miten pitäisi ajella ja millä säädöillä. Itselleni on mystistä, että "ne" eurooppalaiset haluavat ajella niillä tasaradoilla. Paha vaan, että kesän A-EM kisoissa on vielä huonompi rata tässä suhteessa. Rata on rinteessä, mutta hypyt puuttuvat sekä pinta on liki betonia.
Isojen kisojen rengasvalinta näyttelee turhan suurta roolia lentokoneella lentäville suomalaisille. Kustannussyistä on rajallinen määrä mahdollisuuksia. Ei voi olla mukana sitä 5 -10 settiä sitä oikeaa kuvioo, kumia ja inserttiä varsinkaan kun sitä ja keliä ei etukäteen tiedä.
Valittamalla ei kuitenkaan tilanne parane vaan mm harjoittelemalla säätämistä, jotta osaa reagoida heti oikein. Paljon rahaa, suhteita, renkaita vielä mukaan.
Pakko toistaa verkkokalvoille jäänyt näkymä Ronnefalkin äijästä toissavuoden EM-kisoista. Hän oli ensimmäinen varikolla ja samoin viimeinen. Panostaminen on ainoa tie huipulle.
Isojen kisojen rengasvalinta näyttelee turhan suurta roolia lentokoneella lentäville suomalaisille. Kustannussyistä on rajallinen määrä mahdollisuuksia. Ei voi olla mukana sitä 5 -10 settiä sitä oikeaa kuvioo, kumia ja inserttiä varsinkaan kun sitä ja keliä ei etukäteen tiedä.
Valittamalla ei kuitenkaan tilanne parane vaan mm harjoittelemalla säätämistä, jotta osaa reagoida heti oikein. Paljon rahaa, suhteita, renkaita vielä mukaan.
Pakko toistaa verkkokalvoille jäänyt näkymä Ronnefalkin äijästä toissavuoden EM-kisoista. Hän oli ensimmäinen varikolla ja samoin viimeinen. Panostaminen on ainoa tie huipulle.