Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Aiheet - hankar

Sivuja: [1]
1
Yleinen keskustelu / Titaaniruuveja M3x8 tai pidempiä
« : 24.04.14 - klo: 14.39 »
Tässä ois tarve kahdelle kappaleelle M3x8 titaaniruuveja. Mielellään kuusiokolo kannalla.

Mistäs PK-seudulta mokomia saisi hommattua? Kiire hätä hoppu, joten kiva ois jos sais hyviä vinkkejä -kiitos!

2
Yleinen keskustelu / 3,8" renkaat (ja vanteet)
« : 27.02.12 - klo: 10.46 »
1/8 kokoiseen monsteriin / truggyyn tarvisi hommata uudet renkaat ja vanteet. TT:n MT4 G3 auton alkuperäisiä renkaita on kehuttu keveiksi ja muutenkin hyviksi mutta jotain pitävämpää ja karkeampi kuvioista rengasta siihen kaipaa. Pro-Linen Big Joe vaikuttaisi muuten hyvältä, vaan monessa paikkaa on kritisoitu niiden painoa. Toisena kiinnostavana on Pro-Linen Trencher, mutta niiden painosta ei ole oikein käsitystäkään. Trenchereistä näyttäisi vielä olevan kahta eri leveyttä ja se leveämpi malli on se mikä kiinnostaa. Laitoin Pro-Linelle kyselyä noista painoista, saa nähdä millon saa vastausta jos edes saa.

MT4 G3:n alkuperäiset renkaat:


Proline Trencher 3,8"


Proline Big Joe

Onko ehdotuksia muista saman tyyppisistä renkaista? Mielellään järeät kumit jotka ei sitten kuitenkaan painaisi ihan älyttömiä, kun se massa ei ole hyvä asia noissa liikkuvissa osissa.


Vanteiksi olen meinannut joko Prolinen desperadoja tai Axialin 8-Spokeja.

Desperadot


8-spoket


Noissa vanteissa huomio kiinnittyy siihen, että desperadoissa on renkaalle olake vain sisäpuolella mutta 8-spokeissa on olakkeet kumin kahtapuolen. Jos ja kun noista välillä liimauksetkin tahtoo irrota, niin fiilis on sellainen että noi axialit voisivat olla paremmat ja muutenkin tuo olake molemmilla puolilla tukee sitä rengasta paremmin ja rajoittaa liikkumista ja se taas luultavasti edesauttaa liimausten kestoa.

Pitääkö teoria käytännössä paikkansa noiden liimausten kestävyyden suhteen? Onko noita vanteita virallisesti kahta eri tyyppiä, eli pitääkö renkaatkin valkata sen mukaan onko vanteessa olake vain sisäpuolella vai kahtapuolta?

Sivuja: [1]