Moi,
Vanha aihe, mutta kokeilin moottoria hetki sitten ja alla on tulos:
- Autona Losin SCTE
- Nopeudensäätimenä LRP SXX TC v2
- Testattu 13/14T:llä
Referenssinä kerrotakoon auto ennen ajettua mm. Novak Ballistic 550 4.5 ja Tekin Pro 4 4000 moottorilla:
1) Moottori kuumeni aivan hulluna muutamassa minuutissa rata-ajoa ILMAN jatkuvaa "luuri pohjaan" ajelua. Jopa 13T:llä se veti noparin cut-offiin, syynä liian kuuma moottori. Normaalisti Novakin kireämpi moottori on ollut tuolla hyvin rauhallisissa lämmöissä.
2) Seuraava yritys 14T:llä. Sama lopputulos
3) Takaisin 13T:n, mutta tekniikan siirto toiseen SCTE:n varmuuden vuoksi.
Lopputulos: moottori kuumeni aivan samalla tavalla, rattaiden välys oikea ja noparista ennakot/boost asetukset koko ajan nollissa.
Sitten kesken hiljaista ajoa toisella akulla, lämmöt vielä ko. koneessa alhaisessa vaiheessa (eli 50...70 astetta) liikkuminen loppui kokonaan. Syynä noparin tilttaaminen. EI käynnisty enää.
Nyt odottelen tehtaan vastausta myyjälle, onko takuun alainen vika vai ei. Kun kaikki on ollut oikein kytketty ja käytetty, niin ei pitäisi olla epäselvyyttä asiassa. RC Techin kautta löytyy keskustelua, kuinka surkea tämä v2-säädin on ollut.
http://www.rctech.net/forum/electric-off-road/595069-lrp-sxx-v2-escs-stop-working.htmlMoottorin lähetin suoraan maahantuojalle tarkistettavaksi samassa paketissa. Mikäli siinä ei ole vikaa, niin se kuumenee näin raskaassa autossa liikaa =ei ole käyttökelpoinen ko. autossa.
Siinä omat kokemukseni nyt LRP:n tuotteista. Arvaatkaa ostanko ko. kamaa vielä jatkossa?
T: Nyt Tekin RX8 & Tekin Pro4 4000 kv. Vasta ajettu yksi kisa, mutta ajijaijai kuinka herkkua :-)