Toi kytkin on ihan rikki.
Uudet palat, uudet jouset, uudet laakerit, uudet shimmit ja luultavasti uus kello kans. Uus ruuvi kampiakselin päähänkään ei olisi pahitteeksi.
Kytkinpaloja, jousia ja laakereita kannattaa tilata suoraan 4-5 settiä. Laakereita menee vielä enemmän.
Laakerit JP-Nitroracingistä.
Nyt kannattaa sitten harkita että minkä kytkimen ostaisi. Tavallinen kytkin on rakenteeltaan ja toiminnaltaan aika wanha, mutte edullinen.
Hyviä kytkinvaihtoehtoja joita kannattaa oikeasti pohtia tarkkaan on RMV Speed III Automatic -kytkin(
www.hobao.fi), Fioroni TurboSlide -kytkin (
www.iso-hepa.com), RMV Speed II -kytkin (
www.hobao.fi) ja sitten sellainen kytkin, josta en sano juuta enkä jaata, mutta muitten tuntemukset eivät ole olleet ihan mistään parhaimmasta päästä. Eli siis SPM -kytkin (
www.jp-nitroracing.com).
Itselläni on RMV Speed II kytkin menossa testiin, kunhan osat siihen saapuvat. Olen ajanut tavallisilla kytkimillä koko alkukesän. Ei niissä mitään vikaa ole, vain wanhanmallisia ja toiminnaltaan vähän könkköjä.