61
KerhoCup-ratasarja / Vs: GT2000 sääntökeskustelu
« : 19.10.20 - klo: 18.19 »No aloitetaas nimenhuuto....Eikä tulekkaan montaa nimeä jos niitä pommitetaan jo säännöillä pois?
En kyllä oikeen tiedä mitä sanoa kun säännöt luki...
Jos etuvetoja EI haluta mukaan niin helpompaa se sanoa kuin torpata säännöillä.
Etuvetoon tehoa alas motilla,kevyempi runko mutta raskaammat ja painopisteeltään korkeammat korit?Oonko mä ainoa joka tämän epäkohdan näkee??
Jos se Vaasan kisan tulos "pelästytti" niin kerrotaan uudelleen,mitenkään kehumatta ketään sen enempää mutta siellä oli paikalla vanhan FWD luokan kärkinimiä ajamassa.Ne eniten testanneet.
Nekään ei vallannut helpolla GT-luokan A-finaalipaikkoja.Eikä vallannut nytkään itseasiassa.Eka ja vipa ruutu...ja kaikki tietää kuinka kova luu se 1 ruudun ajanut siinä sakissa oli?
Miksi ei voitu vaan mennä sillä formalla eteenpäin?
Tällä "samakone" jutulla en usko että ne FWD autot tule juurikaan mukaan.
Vapaammalla painolla mutta 17.5 moottorilla ne oli täysin samaa kisavauhtia kierroksen AVG-listalla.
Älkääkä edelleen katsoko jotain pääsuoran vauhtieroa,siellä mutkaosuudella ne sai pataan ja lujaa.Vaikka oli sen 100-200g kevyempiä ja 17.5 kone...HOXHOX
Ja jos niille tulee koreihin "omalista fwd:lle" niin samaan suuntaan sitten gt-korilistakin.
Pannukakut ja tossun pohjat pois ja auton näköiset,samanlaisella painopisteellä sinnekkin.tai sitten jotain realismia jos sitä haluaa hakea...
Mulle käy tuo FWD-lista jos 4wd osasto saa samanlaisen tyyliset?
Ottakaa alkuun nuon vaikka säännöt ja mennään Talvi,katsoo tilanteen sen jälkeen.
Ja pisteille oikeus noilla Vaasassa ajetuilla säännöillä.
Eli:
FWD vapaa paino
17.5 vapaa
0-ennakko säädin
Renkaat samat kuin 4wd
Korilista edellä mainittu
Ja jos vieläkin pelottaa 4wd kuskeja niin jos alkuerissä FWD-rules ja vie nallekarkit niin ajakoot omat finbaalit,omana luokkana.
Tähän sarjaan tarvitaan voluumia,enemmän kuskeja ja sinne stanujen suuntaan huhuilu ja petaaminen ei toimi.Se on nähty ennemminkin.Sieltä voi pari hassua tulla silloin tällöin mutta thats it ja sille marginaalisakille ei kannata sääntöjä pedata.
Harmittaa jos tällä torjutaan ne mahdolliset GT-luokaan tulijat fwd-autoilla vaan sillä että moottori tuodaan alas.
Vaasan kisassa tais jopa 2 innostua ja meinasivat että tälläisellä Vaasassa ajetulla formaatilla saattais tulla muutama muukin..
Ei sen puoleen,jos ja kun pääsee vaan matolle taas ajamaan niin jos joku lähettää mulle tommosen 21.5t koneen niin voin testata.Ja sanoa ihan rehellisen mielipiteen 21.5 vs 17.5
Kyllä,jos oon ollut väärässä tehoeron suhteen niin uskallan sanoa sen julki.
Mahdollisuuksien mukaan voin lähteä vaikka teidän radalle ajamaan testiä?Katsotaan se tilanne.
Myöhäistähän on aloittaa sääntöjen rukaaminen talvikaudelle tässä vaiheessa,kaikilla meillä on omat tosielämän esteet,ymmärrän täysin ja tässäkin kohdassa nostan ekana käden ylös.
Nyt vois hyvin setviä tämä asian päätökseen , kun sarjan alku siirtyi ainakin vähän eteenpäin ......
Ja Turun testien perusteella olisi hyvä edetä .......
En mä näistä mitään ymmärrä , mutta hoputan vain selvittämään ennen kauden alkua !!!!!
Barbie/KerhoCup-konserni