Kirjoittaja Aihe: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit  (Luettu 1912986 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7860 : 22.08.11 - klo: 21.30 »
Itse olen tommosella rpm puskurilla jysäyttäny allekirjotuksen pedellä n.puolella kaasulla tolppaan ja puskuri ja auto kunnossa.

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7861 : 22.08.11 - klo: 21.34 »
Oikeanlainen taipuminen on juuri se ominaisuus mitä puskurilta vaaditaan.
Tuolla on lisää hyviä, suoraan valmistajalta:
http://www.t-bone-racing.com/

Poissa LorenttioRC

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7862 : 24.08.11 - klo: 19.59 »
Hyvältä vaikutti kyllä tuo rpm:än puskuri. Suojaa hyvin, on kestävän oloinen saa kovaa törmätä johonkin, että menee halki. Törmäystestikin liippasi läheltä, kun melkein puuta päin ajoin. Veikkaan, että sekin tulee joskus vahingossa tehtyä :smiley:. Oli kyllä hauska ajella spedellä uudesta hyppyristä, jonka sunnuntaina väsäsin ja muutenkin, kun ajot ovat viimeaikoina olleet vähissä. Servosta kuuluu kyllä rutiinaa, joka häiritsee ajajaa(minua), mutta ei vaikuta muuten ajoon. Pitää toivoa, että uuden saverin vaikutuksesta rattaat eivät menisi jälleen. Kaikista eniten ajamista häiritsee se, että koppa on takaa p*skana ja irtoilee pienetäkin töyssystä. Uuden kopan hankkimista pitäisi harkita jossain vaiheessa, samoin renkaiden.
TLR SCTE 2.0/ Losi SCTE 1.0/Traxxas Stampede vxl

Poissa monsteri79

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7863 : 26.08.11 - klo: 18.38 »
tuli sitten aloitettua tämä harrastus muka halvalla ja ostaa tältä foorumilta käytetty stampede vxl 2wd.
rikkihän se piru oli, kova sirinä kuuluu takaa eikä kunnolla pyöri renkaat. mikähän mahtais olla?

ei pitäs ostaa autoa kokeilematta prkl
Traxxas Stampede ja Rustler  2x HPI Blitz

Poissa allu 6

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7864 : 26.08.11 - klo: 18.44 »
tuli sitten aloitettua tämä harrastus muka halvalla ja ostaa tältä foorumilta käytetty stampede vxl 2wd.
rikkihän se piru oli, kova sirinä kuuluu takaa eikä kunnolla pyöri renkaat. mikähän mahtais olla?

ei pitäs ostaa autoa kokeilematta prkl
varmaan rikki jotain vaihteistossa. avaamalla se selviää mikä on vialla.
Trx slash 2wd,stampede 2wd ja latrax sst

Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7865 : 26.08.11 - klo: 19.40 »
Ohan se ikävää ostaa rikkinäinen. Mutta jos ettii positiivista niin oppii sen yleisimmän asian purkaa eli peräpään. Voi olla kiviä tai huonossa tapauksessa diffin rattaat.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7866 : 26.08.11 - klo: 19.53 »
Ja möi ehjänä? Kait sait edes halvalla?

Poissa monsteri79

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7867 : 26.08.11 - klo: 20.27 »
jep ja en kyllä oikeestaan edes saanu  :smiley:

taitaapi olla tuo spurri vai mikä lie tuo iso muovinen ratas että kuluva osahan tuo on tietysti mutta ajo halut ois vaan niin kovat!  :cry:  täytyy varmaan noita varaosia tilata heti kunnolla...
Traxxas Stampede ja Rustler  2x HPI Blitz

Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7868 : 26.08.11 - klo: 22.00 »

Spurri, pinjoni, tukivarret, vetarit, laakerit. Kulutustavaraa jota on hyvä olla kokoajan omassa varastossa.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7869 : 26.08.11 - klo: 22.13 »
Paras varaosa pankki on toinen saman moinen auto. Varsinkin jos on tiedossa ettei vaihda niin suosittelen. Koskaan ei tiedä mitä paukahtaa rikki ja viikkojen taukoja voi tulla. Vara-autoon voi kevyesti odotella kilkettä. + kun olet ostanut sen kassillisen varaosia sulla ei välttämättä edes ole tarpeellista osaa. + niistä et saa koskaan rahoja pois  + äkkiä niihin myös menee sen rullaavan pirssin hinta

Poissa LorenttioRC

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7870 : 01.09.11 - klo: 16.27 »
Eilen tuli törmättyä spedellä melkein täydellä kaasulla kiveen. Jälki vain jäi puskuriin ja sitten taas jatkui matka. Eli olen todella tyytyväinen hiljattain hankkimaani rpm:än puskuriin, hintaa tuolla oli muistaakseni 9 euroa.
TLR SCTE 2.0/ Losi SCTE 1.0/Traxxas Stampede vxl

Poissa MikkoP

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7871 : 02.09.11 - klo: 10.03 »
Tervehdys kaikille,

tuli hankittua viikko sitten uutena Rustler XL5 (tämä waterproof-malli). Noin 10 akullisen jälkeen kävi niin, että kun laitettiin ladattu akku kiinni ja poika lähti ajamaan, niin auto liikkui noin viisi metsiä ja hyytyi siihen. Ajattelin ensin, että olisikohan nopari sittenkin imaissut kosteutta sisäänsä ja toin auton sisälle kuivumaan. Tunnin kuluttua mentiin uudestaan kokeilemaan ja sama juttu, auto liikkui viitisen metriä ja simahti siihen. Sen jälkeen ei elonmerkkejä moottorista ole tullut. Ohjaus kylläkin toimii täysin normaalisti.

Olen ohjelmoinut noparin uudelleen useamman kerran uudelleen ja se näyttää toimivan moitteetta (ainakin ohjelmointi onnistuu normaalisti, samoin eri modejen valinta). Moottori ei vain reagoi mitenkään. Olen tarkastanut kytkennät, akkukin on täysi. Eli olisiko nyt niin, että moottori on heittänyt henkensä? Testasin moottorin toimivuutta liittämällä akun suoraan moottorin piuhoihin, mutta mitään ei tapahtunut. Mitä olen tätä ketjua kahlannut läpi, niin tuo XL5:n vakiomottihan tuntuu olevan aika susi kestonsa puolesta.

Jos tuo ei tuosta enää herää henkiin, niin täytynee alkaa katselemaan harjatonta settiä. Täälläkin on näitä ennenkin kyselty, mutta kysytään nyt vielä kerran. Hinta saisi liikkua max. siinä 200 e hujakoilla motti+nopari -combolla ja tuon noparin pitäisi olla sellainen, missä on training-mode. Velineon+mambaa on kehuttu, mutta se näyttää menevän hieman tyyriiksi (n. 250e). Olen miettinyt Velineon+VXL3 -comboa, siinä vissiinkin on training-mode ja se olisi vesitiivis, tässä on kuitenkin talvi ja märät kelit tulossa. Voiko tuohon VXL3:n vesitiiviyteen luottaa vai tuleeko se kaiken varalle suojata minigrip-pussilla.

Tarvitseeko mun hankkia pinjoni erikseen vai tuleeko se noissa moottoreissa mukana?


Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7872 : 02.09.11 - klo: 10.19 »
Tervehdys kaikille,

tuli hankittua viikko sitten uutena Rustler XL5 (tämä waterproof-malli). Noin 10 akullisen jälkeen kävi niin, että kun laitettiin ladattu akku kiinni ja poika lähti ajamaan, niin auto liikkui noin viisi metsiä ja hyytyi siihen. Ajattelin ensin, että olisikohan nopari sittenkin imaissut kosteutta sisäänsä ja toin auton sisälle kuivumaan. Tunnin kuluttua mentiin uudestaan kokeilemaan ja sama juttu, auto liikkui viitisen metriä ja simahti siihen. Sen jälkeen ei elonmerkkejä moottorista ole tullut. Ohjaus kylläkin toimii täysin normaalisti.

Olen ohjelmoinut noparin uudelleen useamman kerran uudelleen ja se näyttää toimivan moitteetta (ainakin ohjelmointi onnistuu normaalisti, samoin eri modejen valinta). Moottori ei vain reagoi mitenkään. Olen tarkastanut kytkennät, akkukin on täysi. Eli olisiko nyt niin, että moottori on heittänyt henkensä? Testasin moottorin toimivuutta liittämällä akun suoraan moottorin piuhoihin, mutta mitään ei tapahtunut. Mitä olen tätä ketjua kahlannut läpi, niin tuo XL5:n vakiomottihan tuntuu olevan aika susi kestonsa puolesta.

Jos tuo ei tuosta enää herää henkiin, niin täytynee alkaa katselemaan harjatonta settiä. Täälläkin on näitä ennenkin kyselty, mutta kysytään nyt vielä kerran. Hinta saisi liikkua max. siinä 200 e hujakoilla motti+nopari -combolla ja tuon noparin pitäisi olla sellainen, missä on training-mode. Velineon+mambaa on kehuttu, mutta se näyttää menevän hieman tyyriiksi (n. 250e). Olen miettinyt Velineon+VXL3 -comboa, siinä vissiinkin on training-mode ja se olisi vesitiivis, tässä on kuitenkin talvi ja märät kelit tulossa. Voiko tuohon VXL3:n vesitiiviyteen luottaa vai tuleeko se kaiken varalle suojata minigrip-pussilla.

Tarvitseeko mun hankkia pinjoni erikseen vai tuleeko se noissa moottoreissa mukana?

En nyt muista XL5 noparia ulkoa mutta onko siinä erikseen modit lipoille ja nimheille? Siinä jossain rungossa pitäis olla musta teippi jossa kerrotaan ledin valon merkitykset, punainen nimheille ja vihreä lipoille. Vihreä ollut joissakin tapauksissa oletuksena päällä joka tarkottaa sitä että kun ajaa nimheillä niin jännite laskee "liian alas" noparin mielestä jonka takia se katkasee/rajoittaa virtoja motille. Tämän takia ohjaus toimii normaalisti kun siihen se ei vaikuta.

JOs tuo tarra löytyy niin modia saa vaihdettua näin:
Virrat päälle, painat SET nappia noin 10sec jonka jälkeen kuuluu muutama lyhyt ääni ja nykäsy ja ledi vaihtaa väriä. Sitte vaan baanalle.

Muutama combo vaihtoehto:
http://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=39213&grpid=4306&order_id=WO1314947544
http://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=39214&grpid=4306&order_id=WO1314947544
http://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=43324&grpid=4306&order_id=WO1314947544


Pinionia ei tule mukana. Yllä olevat esimerkit on toki enemmän kuivalle kelille eli ei ihan vastaa varmaan sun vaatimuksia.
Noin yleisesti ottaen kaikki sähköt kannattaa suojata varmuuden vuoksi vedeltä, siihen en ota kantaa mikä on hyvä mutta lämpöjä pitää seurailla.

Poissa ppulkkkin

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7873 : 02.09.11 - klo: 13.14 »

Ite ostin käytettynä Stampede XL-5:n ja sen päivitin ns. VXL-malliin sitte juurikin tuolla Traxxasin Velineon -combolla. Käytettynä ostin combonkin ja hyvin on pelannut, ei paljo uutta häpeä. Hyvin tyytyväinen olen ollut, ei ole liikaa ohjelmointimahdollisuuksia mutta ne tarpeelliset löytyy. Myös vesitiiviyteen kyllä luotan, joskaan nyt en ihan upottamista aio kyllä kokeilla. Roiskevedet nuo kyllä ainakin pitää ulkona.

Samalla sitten kannattaa kyllä harjattoman combon oston yhteydessä varautua uusimaan vaihdelaatikkoon kaikki muovirattaat metallisiksi. Ainakin mulla alko hajoilla heti Velineonin laiton jälkeen kaikkea semmosta mitä ei aiemmin ollu hajonnutkaan.

Tuhon sun hyytymiskysymykseen sen verran, että moottori se varmastikkin on. Traxxaksen orkkismoottorit ainakin Stampedeen oli aika kehnoja ja eikä kyllä nuo muutkaan harjalliset kovin kauan ainakaan mun käytöllä kestänyt. Kolmen orkkis hiilimoottorin hinnalla sain jo käytetyn Velineon combon, ni eipä ollu kahta sanaa miten kannattaa tehdä  :wink:

Tervehdys kaikille,

tuli hankittua viikko sitten uutena Rustler XL5 (tämä waterproof-malli). Noin 10 akullisen jälkeen kävi niin, että kun laitettiin ladattu akku kiinni ja poika lähti ajamaan, niin auto liikkui noin viisi metsiä ja hyytyi siihen. Ajattelin ensin, että olisikohan nopari sittenkin imaissut kosteutta sisäänsä ja toin auton sisälle kuivumaan. Tunnin kuluttua mentiin uudestaan kokeilemaan ja sama juttu, auto liikkui viitisen metriä ja simahti siihen. Sen jälkeen ei elonmerkkejä moottorista ole tullut. Ohjaus kylläkin toimii täysin normaalisti.

Olen ohjelmoinut noparin uudelleen useamman kerran uudelleen ja se näyttää toimivan moitteetta (ainakin ohjelmointi onnistuu normaalisti, samoin eri modejen valinta). Moottori ei vain reagoi mitenkään. Olen tarkastanut kytkennät, akkukin on täysi. Eli olisiko nyt niin, että moottori on heittänyt henkensä? Testasin moottorin toimivuutta liittämällä akun suoraan moottorin piuhoihin, mutta mitään ei tapahtunut. Mitä olen tätä ketjua kahlannut läpi, niin tuo XL5:n vakiomottihan tuntuu olevan aika susi kestonsa puolesta.

Jos tuo ei tuosta enää herää henkiin, niin täytynee alkaa katselemaan harjatonta settiä. Täälläkin on näitä ennenkin kyselty, mutta kysytään nyt vielä kerran. Hinta saisi liikkua max. siinä 200 e hujakoilla motti+nopari -combolla ja tuon noparin pitäisi olla sellainen, missä on training-mode. Velineon+mambaa on kehuttu, mutta se näyttää menevän hieman tyyriiksi (n. 250e). Olen miettinyt Velineon+VXL3 -comboa, siinä vissiinkin on training-mode ja se olisi vesitiivis, tässä on kuitenkin talvi ja märät kelit tulossa. Voiko tuohon VXL3:n vesitiiviyteen luottaa vai tuleeko se kaiken varalle suojata minigrip-pussilla.

Tarvitseeko mun hankkia pinjoni erikseen vai tuleeko se noissa moottoreissa mukana?
Stampede w/ Velineon VXL || Losi MicroT || Eurgle 2,4 Ghz

Poissa ppulkkkin

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7874 : 02.09.11 - klo: 13.15 »
tuli sitten aloitettua tämä harrastus muka halvalla ja ostaa tältä foorumilta käytetty stampede vxl 2wd.
rikkihän se piru oli, kova sirinä kuuluu takaa eikä kunnolla pyöri renkaat. mikähän mahtais olla?

ei pitäs ostaa autoa kokeilematta prkl

Tähän kommentoidaan sen verran, että tässä tapauksessa diagnoosi oli liian väljä pinion-spur väli, jolloinka sitten spurrista oli rattaat pyyhkästy sileäksi :azn:

Periaatteessa siis toimivaa autoa oli myyty, mutta unohdettu sanoa että tarkistappas välitykset...
Stampede w/ Velineon VXL || Losi MicroT || Eurgle 2,4 Ghz

Poissa MikkoP

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7875 : 02.09.11 - klo: 13.44 »
Kiitokset vastauksista. Täytyy alkaa hankkia sitä harjatonta settiä. Olipa pettymys kestävyyden suhteen tuo vakiomotti.


Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7876 : 02.09.11 - klo: 13.46 »
Kiitokset vastauksista. Täytyy alkaa hankkia sitä harjatonta settiä. Olipa pettymys kestävyyden suhteen tuo vakiomotti.

Tarkistitko tuon lipo asetuksen?

Poissa MikkoP

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7877 : 02.09.11 - klo: 14.52 »
Tarkistitko tuon lipo asetuksen?

jep, senkin olen tarkastanut. Mulla on nimh-akku käytössä, joten olen laittanut noparin nimh-asetukselle (palaa pun.valo) eli siitäkään tämä ei nyt kiikasta.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7878 : 02.09.11 - klo: 18.34 »
Vakiomoottori (Titan 12T) on tunnettu siitä, että se kestää keskimäärin noin 20 ajokertaa ja on sillä selvä. Hiilien varret katkeavat ja siksi moottori ei enää toimi. Kestääkö se sitten jossain tapauksessa vain 10 kertaa ja jossain toisessa 40 kertaa on vain satunnaista vaihtelua. Uuden auton ollessa kyseessä ja noin vähän käytetyn, kannattaa ottaa yhteyttä myyjään ja vaatia takuuseen uutta moottoria siihen ja sellaista mallia joka myös kestää, sillä samanlaiseen vaihtamisessa ei ole mitään järkeä.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa sprawl

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7879 : 02.09.11 - klo: 18.52 »
Kannattaa kysyä myös sitä että jos on harjatonta miettiny että jospa myyjä hyvittää siitä uuden hinnasta suoraan osan pois korvaukseksi. Tosin eipä tuo taida paljon yli 20e maksaa.

Poissa MikkoP

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7880 : 02.09.11 - klo: 19.19 »
Joo en enää aio hankkia samanlaista konetta tuohon autoon. Nälkä kasvanut tässä viikossa jo sen verran, että pitää saada enemmän potkua. Taloudellisessa mielessä olisi tosiaan ollut viisasta hankkia suoraan se vxl-malli, mutta toisaalta mukavaa tämä auton päivitys näinkin, että pikku hiljaa parannellaan suorituskykyä. Poika sitten ajaa training-modella ja iskä täydellä teholla  :smiley:. Joko uutta tai käytettyä comboa tässä katsellaan sekä lipo-akkua ja laturia. Varmaan joku 2s lipo voisi olla ihan pätevä. Niin paljon tehoa ei kuitenkaan ole tarkoitus hankkia, ettei auto pysy maassa.

Poissa LorenttioRC

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7881 : 03.09.11 - klo: 11.23 »
Kyllä 2s lipo riittää varmasti harjattomassa rustlerissakin.
TLR SCTE 2.0/ Losi SCTE 1.0/Traxxas Stampede vxl

Poissa ppulkkkin

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7882 : 04.09.11 - klo: 21.41 »

2s LiPoilla täälläki ajellaan ja löylyä on ihan riittämiin. Yks 3s akkuki löytyy, mutta siitä taas tuntuu olevan löylyt vähä kateissa. Pitäs saaha heräteltyä sekin, alkaa olla vähä tylsää ku ei auto pääse enää yllättämään :tongue:

Joo en enää aio hankkia samanlaista konetta tuohon autoon. Nälkä kasvanut tässä viikossa jo sen verran, että pitää saada enemmän potkua. Taloudellisessa mielessä olisi tosiaan ollut viisasta hankkia suoraan se vxl-malli, mutta toisaalta mukavaa tämä auton päivitys näinkin, että pikku hiljaa parannellaan suorituskykyä. Poika sitten ajaa training-modella ja iskä täydellä teholla  :smiley:. Joko uutta tai käytettyä comboa tässä katsellaan sekä lipo-akkua ja laturia. Varmaan joku 2s lipo voisi olla ihan pätevä. Niin paljon tehoa ei kuitenkaan ole tarkoitus hankkia, ettei auto pysy maassa.
Stampede w/ Velineon VXL || Losi MicroT || Eurgle 2,4 Ghz

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7883 : 15.09.11 - klo: 17.53 »
Mikä ihme on kun spurreja menee kun leipää.Oon nyt muutaman akun aikana saanu 3 83t spurria 2 90t spurria ja yhen 86t spurrin rikki.Välys on ihan oikea ja slippi ei oo ees tapissa.Ja noita rupes menemään kun vaihdoin 6000kv ezrunista velineoniin.

Poissa ppulkkkin

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7884 : 15.09.11 - klo: 18.59 »
Kiero spurri ja pinioni tarkalla sivusuunnassa?

Silleenki on käyny, että se akseli jossa spurri on, on löystynyt ja päässyt liikkumaan
sivusuunnassa. Yllättävän vaikea huomata ennenku siirtyy niin paljo että jääkin
siihen  :laugh:

Mikä ihme on kun spurreja menee kun leipää.Oon nyt muutaman akun aikana saanu 3 83t spurria 2 90t spurria ja yhen 86t spurrin rikki.Välys on ihan oikea ja slippi ei oo ees tapissa.Ja noita rupes menemään kun vaihdoin 6000kv ezrunista velineoniin.
Stampede w/ Velineon VXL || Losi MicroT || Eurgle 2,4 Ghz

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7885 : 15.09.11 - klo: 19.21 »
Voiko se hajottaa spurreja että pinioni ottaa spurriin kiinni vain osittain.

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7886 : 15.09.11 - klo: 19.28 »
Hä? Siis välillä ei pinjonin hampaat yllä, vai välillä ottaa sinne pohjaan asti? Kuulostas hölmöltä. Onko koneen etulaakeri kunnossa?
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7887 : 15.09.11 - klo: 19.32 »
Siis että levys suunnassa ei ota kokonaan kiinni.

Poissa hapsu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7888 : 15.09.11 - klo: 20.04 »
Saako rustleriin mistään pidempiä koritolppia tai voiko jollakin konstilla sellaiset tehdä itse? Kun pitäisi saada  kuplan kori paikalleen.

Poissa pasi78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« Vastaus #7889 : 15.09.11 - klo: 21.51 »
Mikä ihme on kun spurreja menee kun leipää.Oon nyt muutaman akun aikana saanu 3 83t spurria 2 90t spurria ja yhen 86t spurrin rikki.Välys on ihan oikea ja slippi ei oo ees tapissa.Ja noita rupes menemään kun vaihdoin 6000kv ezrunista velineoniin.

Ittellä ainakin menee spurreja aika tihejään kun ajelee montulla ohuessa hiekassa.Sen verran hiekanmuruja menee väliin et rakse alkaa ja kohta spurri sileenä.

Yksi uusista pinioneista oli myös kapeampi ku spurri joten ne ei ottanut koko leveydeltään kiinni toisiinsa ja sekään ei ollut pitkäikäinen ratkaisu..

Missään ei ilmoiteta pinionin leveyttä niin tuli vahingossa ostettua kapeempi..Tai ehkä ilmoitetaankin enkä huomannut eli omakin kämmi saattaa olla.