Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - ampperi

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 10
151
Sanoo herra 200k...

152
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 02.10.11 - klo: 12.18 »
Jep, mulla samoja kokemuksia MFR:n koneesta. Välillä hyvin pienet tapahtuvat säädöt saa koneen pelaamaan paremmin. Tullut opittua ajan kanssa ja nyt osaa jo "lukea" konetta aika hyvin käytössä => tietää mitä säätöä kone kaipaa... Ei ihan manuaalin mukaan pelkästään selviä.  :wink:

153
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
« : 02.10.11 - klo: 12.14 »
Mä sain asiasta JQ:n sivuilta sen kuvan, että se on vähän kuin isojen autojen takaisinkutsu (siksi yllä takuu on lainausmerkeissä), koska osa ei ole speksien mukainen JQ:n mukaan vaan on tapahtunut virhe valmistuksessa. Mutta en tiedä sen tarkemmin...

edit: Ja sotkeennuin tähän vaan auttaakseni kaveria tunnistamaan viallinen osa, kun muistin em. linkin takana olevan juttua.

154
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 02.10.11 - klo: 10.28 »
3-4 sek oli heitto, pääsia ettei kierrokset nouse paljon tai sammu heti. Nämä siis alaneulan suhteen.

155
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
« : 02.10.11 - klo: 08.24 »
Jos näyttää vasemman puoleiselta, saanee vaihdettua "takuuseen", rikki tai ei...?

156
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 01.10.11 - klo: 22.03 »
MFR:n optioiskareihin vaihdoin ölpät. Kokeillaan menoa löysemmillä - UR 45 eteen, 35 taakse.

157
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 01.10.11 - klo: 21.58 »
Joo, ei se paras tapa ole. Mutta jos alaneula ei ole liian rikkaalla, ei kone ota paljon kierroksia. Vähän kierrokset nousee ja sitten sammuu 3-4 sekunnin jälkeen letkusta puristettaessa. Jos taas sammuu heti, kun koskee letkuun, on alaneula piikillä.

Parempi on tosiaan sammuttaa vauhtipyörästä tai vaikka tukkimalla pakoputki, niin ei mene turhaan sitä vähääkään laihalle.

158
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 01.10.11 - klo: 18.31 »
Alaneulan pitäisi kyllä olla sädetty niin, että pysähdyksissä (ainakin muutaman sekunnin kuluttua pysähtymisestä) lämpö laskee tasaisesti. Jos näin ei käy, myös ajaessa lämmöt vaan nousee ja nousee... => alaneula liian laihalla.

159
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 28.09.11 - klo: 16.14 »
The Car myydään vain kittinä eli ei sisällä radioita, moottoria tai muita tarvittavia vehkeitä. Vain auto kuuluu pakettiin, muut pitää ostaa erikseen.
Sopivuus riippuu siitä, missä aiot ajaa. Buggyt (kuten The Car) menevät parhaiten radalla tai muulla suht' tasaisella alustalla. Truggyt ja monsterit menee sitten karummassa maastossa. Ja vielä löytyy Short Course ja crawler autotkin.

160
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 22.09.11 - klo: 21.57 »
Tuolla on aika edullisia. Voi myös katsoa etusivun mainostajien kaupat läpi...

161
Vapaa keskustelu / Vs: Netin nopeus
« : 21.09.11 - klo: 02.13 »
Elisa 24/1


162
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 10.09.11 - klo: 12.28 »
Löytyy, noita saa muualtakin, mutta tuosta näkee merkkejä ja malleja.

163
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 10.09.11 - klo: 12.16 »
Noup, 19 tai 14 mm (13 pallukka "Features" alla). En tiedä saako adaptereita, MFR:ään saa ja siinä on sama 19/14mm...

edit: TRW106 on osanumero MFR:n adaptoreihin.
edit2: Mutta tuskin sopii sellaisenaan, ovat varmaan hubikohtaisia...

164
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 09.09.11 - klo: 15.27 »
Hintakin on suunilleen samalla tasolla muiden kilpureiden kanssa kun katsoo mistä auton ostaa...

Kerro ensin, mistä tämä jatkuva tarve kaunistella K-kaupan hintoja tulee? Muilla merkeillä ei vastaavia lauseita säikeissä näy...

165
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 09.09.11 - klo: 14.52 »
Entä 350 sataa, kun suositaan kotimaista?

166
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 09.09.11 - klo: 14.45 »
Pitikö laittaa tämä...?

167
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 09.09.11 - klo: 14.35 »
Hintakin on suunilleen samalla tasolla muiden kilpureiden kanssa kun katsoo mistä auton ostaa...

Jep... :roll: Eiköhän tämä yksi linkki riitä...

168
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 04.09.11 - klo: 20.50 »
Joo, mutta se on etulaakeri ainakin kuvissa ko. koodilla...

169
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 03.09.11 - klo: 19.01 »
Pakkohan siihen on takalaakeri löytyä :angry:
Tosin osakuvassa/listassa ei mainita koodia kuin etulaakerille... Eikä netistäkään löytynyt haulla.

170
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 01.09.11 - klo: 21.28 »
Jep, katsoin netistä väärää manuaalia.  :roll:

171
Kyosho / Vs: Inferno NEO ja Mad Force Kruiser
« : 01.09.11 - klo: 21.19 »
Katsoin manuaalia ja tarviit muihin kuin vakiomoottoriin moottoripukin ja kytkin/vauhtipyöräsetin. Tämä on taas tätä K-RTR-hommaa, ettei tehdä standardien mukaan...  :evil:

Lisäksi nopealla selauksella esim. diffeihin kannattaa laittaa toiset rattaat (eli 4 ratasta/diffi). Iskareistahan olikin jo toisaalla puhetta.

172
Polttisautot / Vs: 1/8 Rallygame autot
« : 01.09.11 - klo: 16.56 »
Luottokortilla Luottokunta kantaa riskin!

173
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 01.09.11 - klo: 14.00 »
Mulla on suurentunut tuo komposiitti reikä iskarissa, onko siis järkevää tilata nuo uudet o-renkaat ja kokeilla pitääkö? kelasin aluks et vaan tiivisteet menny... mut varsi suurentanut tuota ulostuloa.  :shocked:

Ei taida pelkkä uusi o-rengas pelastaa. Ja tämä on just noissa ongelma: Ei voi vaihtaa sitä komposiitti/muoviosaa kuten kunnon iskareissa, muuten kuin tilaamalla koko paketti ja vielä 2 kpl runkoja.

Itse ratkaisin ongelman maksamalla 200 egeä optioiskareista... Ei varmaan mitään järkeä, mutta pysyy ilma ulkona ja litkut sisällä.  :laugh:

174
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 30.08.11 - klo: 21.53 »
... liian vaikea vaihtaa "tavikselle" tälläisen vastauksen sai Kössiltä.
Oikea syy taitaa kyllä olla se, että mieluummin myydään 27 eurolla melkein kokonaan uudet iskarit kuin että saisi alle kympillä iskarin korjaussetin tähän tyyliin...
Varsinkin, kun tuo runko, joka siis jatkuu alaosaan asti, on aika heppoista "komposiittia". Hyvin nopeasti iskarin varsi vääntää rungon alareiän isommaksi ja iskari alkaa vuotamaan. No, rahat pois RTR-kuskeilta...  :angry:

175
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 30.08.11 - klo: 19.45 »
Ja oli ihan kuvakin o-renkaasta Neon ekassa viestissä... :roll:

Kuva vielä tässä:
http://img3.imageshack.us/img3/7221/29082011331.jpg

Ja mnä en ainakaan löytänyt Kyoshon sivuilta 3,5 mm o-renkaita 10 kpl pussissa, mutta RF:stä löytyy Xrayn 3,5 mm o-renkaat. Ja varmasti löytyy muiltakin merkeiltä.

176
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 30.08.11 - klo: 16.36 »
Diafragma = O-rengas?

177
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 30.08.11 - klo: 07.26 »
Jos sisähalkaisija on 3 mm ja kumin paksuus 2 mm, niin 3 + 2 + 2 = 7 mm.

Tönärillä mittasin iskarin varren paksuudeksi 3 mm (MFR vakio komposiitti big boret).

178
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 29.08.11 - klo: 20.20 »
MFR:ssä samat iskarit...? Varsi on vain 3 mm paksu, joten 3,5 mm:stä vuotaa öljyt veks...

Ja nettiin vaan hakuja "o-rengas 3x2mm"... Racing Factoryssä oli ainakin tuolla koolla eli 3 sisähalkaisija/2mm paksu.

179
Polttisautot / Vs: Team Associated SC8
« : 29.08.11 - klo: 16.28 »
Hobbylinnasta voisi saada tilaamalla, SC8 ei ole valikoimassa...

180
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 28.08.11 - klo: 18.21 »
Siis jos moottori ja renkaat ottaa kierroksia ilmassa, mutta renkaat maassa vain kone ottaa kierroksia (auto ei liiku), vian luulisi olevan kytkimessä. Sinuna laittaisin sen osiksi, katsoisin ettei mitään rikki, kasaisin uudestaan ja kokeilisin. Jos ei pelaa, ostaisin uuden kytkimen.

Kun painat kaasua renkaat maassa, niin pyöriiko vauhtipyörä ja kampiakseli? Pyöriiko spurri yhtään eli se ratas, johon kytkin yhteydessä.

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 10