Kirjoittaja Aihe: Hauskimmat pätemiset!  (Luettu 3791 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juke-

  • Veteraani
    • Profiili
Hauskimmat pätemiset!
« : 23.12.05 - klo: 13.58 »
Eli kertokaapa tänne tarinoita kuinka kaverit ovat alkaneet pätemään rc-autoista teille vaika eivät tiedä niistä mitään.

Itselle tämä asia on tullut monesti vastaan: Kerran ajoin ultimallani pihassa ja kaveri tuli pätemään että voisit virittää tota sun autoo koria keventämällä.
Toinen kaveri sanoi mulle että sen sukulainen oli tehny sytkärin kipinäosasta jonkun virityksen sähköautoon ja nyt se kulki sitten lujempaa. Ja sitten vielä yks sano nähneensä nikon joka kulki viittäkymppiä. :mrgreen:
joo o

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Hauskimmat pätemiset!
« Vastaus #1 : 23.12.05 - klo: 14.32 »
On olemassa nikko, joka kulkee vakiona 60km/h :) ettei se vaan ollut se polttisnikko?
| Academy | Axial |

Poissa Juke-

  • Veteraani
    • Profiili
Hauskimmat pätemiset!
« Vastaus #2 : 23.12.05 - klo: 14.34 »
No oli mullakin pienenä nikko ripper ja sen luvattiin kulkevan 40 mutta kävelemällä meni eelle. Ja se oli sähkönikko ja se oli nähny ku sillä ajetaan.
Onko polttis nikkoa olemassa?
joo o

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
k
« Vastaus #3 : 23.12.05 - klo: 14.36 »
yks häiskä tuli sanoon et kannattaa laittaa tehomäntä. ajoin mp6:sella..
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa Loikkaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hauskimmat pätemiset!
« Vastaus #4 : 23.12.05 - klo: 14.44 »
mulla oli hyvä kun kaveri haukku mun savagee et "mitä sä millään nikoilla ajelet, jotain pikku autoja prkl!" sit ku se näki sen ajossa ja kunnolla niin oli suu auki ja kysy "voiks koittaa" sit vastasin et "ethän sä millään nikoilla ajele"  :lol:
tää nyt ei oikein liittyny tohon mut oli pakko kertoo :D

niin joo ja sit tällänen: yks kaveri sano "katotaan vaan niin toi sun pure ten alpha ei pysty meneen näitä liukumäen rappusia alas, mut mun nikko taas menee" ja tolla väitti että sen nikko ois parempi  :lol:  ja sen kanssa oli yks tyyppi joka harrastaa nykyään RC:tä  :wink:  :lol:

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Hauskimmat pätemiset!
« Vastaus #5 : 23.12.05 - klo: 15.18 »
`
Pojista vanhimmalla oli pienenä NIKKO Typhoon auto, jolla ajoi avaralla koulun pallokentällä sen laidassa seisoneeseen betoniporsaaseen.  :shock:
Betoniporsaasta lohkesi alareunasta iso lohkare betonia.  :oops:

Huolestuin, että joudummekohan korvaamaan tuon vahingon.  

Aikanaan kaupungin miehet tulivat siirtämään betoniporsasta pois, ja totesivat:
"Tämä possuhan on fiksusti tehty, kun saa nostoliinat alta menemään!"

Siitä lähtien ovat betoniporsaat tehty tehtaalla jo, sillä aukolla varustettuna!!!!  :wink:

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE TASAPUOLISESTI !
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa tumppi91

  • Veteraani
    • Profiili
Hauskimmat pätemiset!
« Vastaus #6 : 23.12.05 - klo: 15.19 »
Kävikö autolle mitään? :roll:

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Hauskimmat pätemiset!
« Vastaus #7 : 23.12.05 - klo: 15.28 »
Lainaus käyttäjältä: "tumppi91"
Kävikö autolle mitään? :roll:

Auto on "perintönä" päätynyt nuorimmalle pojalle, ja toimii edelleen hienosti.
On varmaan yksi kovimmin kulkevista NIKKO-autoista, kaksi vaihdetta ja kaikki....

Niin, tuulilasin yläreunaan jäi pienet hankaumat, koska betoniporsaan lohjennut osa jäi aika röpelöiseksi reunaltaan.

Mainostarralla tuo tuulilasin hankauma on peitetty, siitähän periytyy tuo nykyään niin muodikas mainosten laitto tuulilasin yläreunoihin....  :lol:

Puskuri kun on muovia, niin vain hankaumajäljet jäivät....
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa zabooner

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hauskimmat pätemiset!
« Vastaus #8 : 23.12.05 - klo: 17.01 »
"""Kaveri""" tuli sanomaan että "miks et laita sähköautoos polttomoottoria????? "
" Vaihdat vaan alustaa!11!!1"

Poissa Esto_r

  • Jäsen
    • Profiili
Hauskimmat pätemiset!
« Vastaus #9 : 23.12.05 - klo: 17.17 »
Lainaus
On olemassa nikko, joka kulkee vakiona 60km/h Smile ettei se vaan ollut se polttisnikko?


Olen jostain lukenut että se nopeus on suhteellinen nopeus vai miten se nyt sanotaankaan...  :shock:
Hpi mt2 18ss

Poissa Loikkaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hauskimmat pätemiset!
« Vastaus #10 : 23.12.05 - klo: 18.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Esto_r"
Lainaus
On olemassa nikko, joka kulkee vakiona 60km/h Smile ettei se vaan ollut se polttisnikko?


Olen jostain lukenut että se nopeus on suhteellinen nopeus vai miten se nyt sanotaankaan...  :shock:


niinhän se on! jollekkin nikoille luvataan nopeudeks jopa 200 km/h  :lol:  sit jossain lukee pienellä et "kyseessä on suhteellinen nopeus"  :lol:

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
Hauskimmat pätemiset!
« Vastaus #11 : 23.12.05 - klo: 18.27 »
jep jep, suhteellinen nopeushan tarkoittaa sitä että paljon se kulkISI oikean kokoisena(..?)
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa tumppi91

  • Veteraani
    • Profiili
Hauskimmat pätemiset!
« Vastaus #12 : 23.12.05 - klo: 18.38 »
Niinpä eli jos on 1/10 auto ja sanotaan että suhteellinen nopeus 300 niin se jaetaan 10 eli tulee 30kmh. :wink:  ja jos on 1/16 auto niin suhteellinen nopeus jaetaan 16:sta :wink:  jne....

Poissa Juke-

  • Veteraani
    • Profiili
Hauskimmat pätemiset!
« Vastaus #13 : 23.12.05 - klo: 20.27 »
Ei kun se sanoi että sillä oli ajettu ja se oli nähny eikä mitään suhteellisia nopeuksia.
joo o

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Hauskimmat pätemiset!
« Vastaus #14 : 23.12.05 - klo: 21.03 »
Ennen ulvilan ekaa monsteri kisaa olin ajamassa meidän pihan nurmikolla ja siinä sitten luukutin iloisesti. No alkoi kerätä porukkaa tuo auto ja ajoin auton minun viereen ja auto kävi tyhjä käyntiä ja minä siinä sitten tankkasin  auton niin kaveri kysyi että onko tuo sähkö tai polttis auto, no minä kysyin että mitäs luulet, sitten kaveri kehtas viellä sanoa että on sähkö auto. Kaveri n.13-15v ja ei ollut varmasti ikinää nähnyt rc autoa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Hauskimmat pätemiset!
« Vastaus #15 : 23.12.05 - klo: 21.11 »
:lol:

Poissa tumppi91

  • Veteraani
    • Profiili
Hauskimmat pätemiset!
« Vastaus #16 : 23.12.05 - klo: 21.24 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Ennen ulvilan ekaa monsteri kisaa olin ajamassa meidän pihan nurmikolla ja siinä sitten luukutin iloisesti. No alkoi kerätä porukkaa tuo auto ja ajoin auton minun viereen ja auto kävi tyhjä käyntiä ja minä siinä sitten tankkasin  auton niin kaveri kysyi että onko tuo sähkö tai polttis auto, no minä kysyin että mitäs luulet, sitten kaveri kehtas viellä sanoa että on sähkö auto. Kaveri n.13-15v ja ei ollut varmasti ikinää nähnyt rc autoa.
Jerzi

Jos se luuli että heität jotain öljyä sähkömoottoriin :mrgreen:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Hauskimmat pätemiset!
« Vastaus #17 : 23.12.05 - klo: 22.01 »
Kaaadoin joo öljyä moottoriin :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Hauskimmat pätemiset!
« Vastaus #18 : 25.12.05 - klo: 09.23 »
no ittelläni ei oo tullu mitään pätemisiä vastaan.

Olin ajamassa touringilla ulkona  sitten otin korin pois kun joku asia oli pielessä sitten pahuksen kakarat ilmaantui paikkalle ja siihen 5cm päähän auton moottoria sorkkimaan "mikä toi on? mikä tää on?"  ja Joku sitten viel kiskas johdon irti ja se siitä..
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa Loikkaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hauskimmat pätemiset!
« Vastaus #19 : 25.12.05 - klo: 11.22 »
kakaroista tuli mieleen...
olin kerran koulun kentällä ajelemassa ja laitoin tankkauspullon, missä oli polttoainetta, maahan ja olin ite vähän kauempana ajamassa, sit onneks huomasin että yks kakara oli ottanu tankkauspullon käteen ja katteli ihmeissään sitä sit huusin jotain et "laita se pois!! siinä on myrkkyä!" sen jälkeen se kakara pysy kaukana.

Poissa jake_

  • Jäsen
    • Profiili
Hauskimmat pätemiset!
« Vastaus #20 : 31.12.05 - klo: 17.16 »
Ei kun nääs semmonen asia mulla vaan oli näistä pätemis asioista, että eilen kun olin starttailemassa semmosen puupalikan päällä nii siihen tuli samantien koko kadun kovin pätijä. No siinä sitten kun se pure pärähti käymään ja vähän lämmittelin konetta siinä puupalikan päällä nii tämä pätemisen päällikkö kysy että onko tuo neliveto vai takaveto kun kaikki renkaat pyöri ... :lol:
Kyosho V-One RRR & Pure Ten Alpha GP