0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: rcta1 - 23.01.09 - klo: 18.04Tietääkö kukaan minten canonDC95 dvd kameralta voisi saada videoita tietokoneelle?kännykällä kyllä saa.Isket Dvd:n koneeseen ja kopiot videot koneelle?
Tietääkö kukaan minten canonDC95 dvd kameralta voisi saada videoita tietokoneelle?kännykällä kyllä saa.
RIP minun wanha canon 20d jolla oli kuvattu reilu 162,000 kuvaa. Kuin vein kameran jas tekniikalle niin teknikko ihmetteli noita ampumis lukuja ja pitkään mutta nyt on uusi jo hommattu ja se on 10 parempi eli 30d.Jerzi
Aika hyvä siel tunturi rallissa ku muuta ajaa jollai 4wd mitsuilla ja kimi ajaa etuveto (punto:lla?) melkee yhtä nopeeta..
Lainaus käyttäjältä: RealTaste - 25.01.09 - klo: 01.15Aika hyvä siel tunturi rallissa ku muuta ajaa jollai 4wd mitsuilla ja kimi ajaa etuveto (punto:lla?) melkee yhtä nopeeta.. Sooon kylläkin 4WD
Aika hyvinhän tuo kesti... Jossain arvoitiin max 100000 kestävän mekaniikan.Itsellä kiikarissa tuo 40D, katsotaan jos kiinnostais vaihteeksi kuvaaminenkin...
Kyl noi on ne arvot joilla kamera myydään niille ketkä ei tiedä mitä tarvitsee :PToki sarjakuvaus nopeus on joskus tarpeen.
30d 5 kuvaa/s ja 8,2Mp ja 2,5" lcd vs. 40d 6,5 kuvaa/s ja 10,1Mp ja 3" lcd40d vei mun mielestä 6-0 mut nää on makuasioita...
Minun tarpeet riittivät vallan mahtavasti tuohon 30d, turhaan olisin laittanut ylimääräisiä saturaisia jotta olisin saannut 40d.Jos siinä olis ollut iso herkkyyttä enemmän niin asia olis ollut toinen silloin mutta sekin on sama kuin 30d.Jerzi
Sitten se ilmoitettu sarjakuvausnopeus voi olla jotain ihan muuta kuin todellinen nopeus, koska kamera ei ehkä ehdi tarkentamaan niin nopeasti kuin ottaisi kuvia. Ja muistikorttikin tarvitsee olla jo aika nopea noissa kameroissa että voi kuvata yli sekunnin kerrallaan ja kortti ei jää tallentamaan kuvia.