Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - *HOKE*

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 412
151
Tulokset / Vs: SC Winter Cup #4 5.3.2016 Ulvila Tulokset
« : 06.03.16 - klo: 14.11 »
Miinus merkkiä pitää antaa
- Kuulutukset ja ennen kaikkea se , ettei tiennyt sijoitustaan.
( Sori Sami, että korotin ääntäni Alkuerissä... oletin olevani reilusti edellä, kun mielestäni olit ison ajan jumissa )


Pakollisena huomautuksena.

Sääntö on edelleen.
Hetkellisesti nopeammalle on annettava tietä.

Itse sijoituksella ei ole mitään tekemistä tilan annon kanssa silloin kun ajetaan alkuerää.

Tästä oli vasta juttua eräässä keskustelussa toisaalla ja juuri tämän takia olen monesti kilpailuissakin mennyt sanomaan kilpailunjohtajalle että muitutetaanpas ohjaajakokouksessa kaikkia miten tilan anto sääntö menee... Sekä kuljettajia että tuomareita.
Alkuerässä sijoitus ei merkitse mitään tilan annon suhteen. Se annetaan aina hetkellisesti nopeammalle kuskille.
Eli suomennettuna... Aina kun takaa lähestyy kuljettaja.

152
Radiolaitteet / Vs: Traxxas radiot
« : 05.03.16 - klo: 20.19 »
Sillon ei tapahdu mitään.

153
Team Durango / Vs: Durango DEX410v5
« : 03.03.16 - klo: 08.19 »
Etutukivarsien ulkopäähän tulevat prikat siis.

Löytyvät samaan aikaan kuin etutukivarretkin, eli sijaitsevat etutukivarren ulkopäässä... Yhtä valua tukivarren kanssa.

154
Team Durango / Vs: Durango DEX410v5
« : 03.03.16 - klo: 00.30 »
Aloin niputtamaan omaa V5 autoa, pari bugia löytynyt ohjeista mutta muuten auto on ollut aika helppo kasata.. kellään muulla työn alla?

Tänään saapunee. Mikä kohta ei ollut kohdillaan niin osaa varautua?

Tässä nyt useamman kerran ohjeet kannesta kanteen penkoneena en löytänyt yhtään kohtaa jossa olisi ollut virhe.

Olisiko vaan sekoittanut että auton voi rakentaa moottori edessä tai takana, jolloin pitää olla eri asioita eripäin.
Mutta ohjeet ovat selvästi eri vaihtoehdot omilla sivuillaan joskin samalla aukeamalla.

Tai sitten olen vain kasannut liikaa autoja enkä enää näe mahdollisia virheitä.
Mutta yritin nyt kuitenkin  :smiley:

157
Jep. Oli myös yleisesti kaupan hyllyltä saatava auto. Joskin vanha malli jonka valmistus lopetettu, mutta osat edelleen saatavilla.
Eli tämänkin puolesta sääntöjenmukainen. Toisin kuin yhden kesken kisojen poistuneen auto jota et ole kaupan hyllyltä saanut.

Uuh.. olipa nasakka napautus.  Ihan suoraan olisit voinut kuule nimellä sanoa niin ei tarvisi kenekään miettiä edes kenestä on kyse. Kyllä tuohon saa ihan jokaisen osan suoraan Kyosho kaupasta tilattua, vähän joutuu vaan näkeen vaivaa erimalliin kuin näissä 4wd:stä "modatuissa". Ei varmaan tarvi alkaa vänkäämään onko tuo rakennelma lähempänä tuuppia vai 4wd autoa.

En tunne yhtään häpeää sen suhteen, että kisan jätin kesken. Kyseinen yhdistelmä oli jo oletusarvoisesti rajusti itsepitämääni luokan henkeä vastaan, mutta lähdin kuitenkin yrittämään. Hommasta ei tullut vittuakaan, niiin päätin jättää ennemmin kesken ajoissa, kuin mahollisesti tuhota jonkun muunkin kisan.  Rengashan toki oli vapaa, mutta saatujen tietojen valossa minipin oli reilusti nopeampi kuin muut renkaat, miksi siis antaa siinäkin tasoitusta? 

Layoutin muutokset ja kotirata edut on niin käsiteltyä jo. Ainahan kotirata etu on jollakin, mitä järkee muuten olisi edes ajaa kotiradalla kisaa? Eihän kesälläkään aleta rataa muuttamaan enne kisoja. Monessa paikkaa ollut jopa vuosia sama rata. niin miksi talvella pitäisi.  Ne käy treenaamassa enemmän jotka pystyy.

Itse kisaan ei ole mitään sanottavaa, kivaa että osalla oli kivaa ja tulokset saatiin tästäkin kisasta aikaan.

En halua suoraan nimeltä mainita koska jotku eivät tykkää mikäli heidät suoraan nimetään.

Sinulla oli autossa paljon itse tehtyä.
Ne kaupan hyllyltäkään ostetut osat eivät käy edes pohjalevyyn ilman että yhään uutta reikää teit.
No jos tuo on sallittua sääntöjen sisällä niin miten ihmeessä autot jonka ostat kaupan hyllyltä ja otat siitä edestä vetoakselit pois, ei olisi suoraan kaupan hyllyltä saatava tuote.
Ei ensimmäistäkään modattua tai itse tehtyä.

Mikään sääntöhän ei määrittele tarkemmin 4 ja 2wd autoja.
Sen määrittelee vain se kuinka monesta nurkasta auto ruopii.
Voit jättää nelkusta vaikka takadiffin pois ja ajaa sillä etuvetoisena 2wd luokassa.
Säännöthän ei määrää edes krossissa että 2wd auton pitäisi raapia takapäästä.

Mun puolesta on aivan sama mitä siellä porukka rupeltaa ja mun mielestä Miro sinun projekti oli hieno.

Mutta sitä ihmettelen että jos "valitetaan" joidenkin autojen sääntöjenmukaisuudesta samalla kun itsellä todellisuudessa on sääntöjenvastainen laite... Sitä en nyt vaan ymmärrä.

158
Jep. Oli myös yleisesti kaupan hyllyltä saatava auto. Joskin vanha malli jonka valmistus lopetettu, mutta osat edelleen saatavilla.
Eli tämänkin puolesta sääntöjenmukainen. Toisin kuin yhden kesken kisojen poistuneen auto jota et ole kaupan hyllyltä saanut.

159
Hoke, nyt tehtiin päätös tehdä ajoissa kisa profiili että kaikilla on mahdollisuus opetella profiili ulkoa eikä pelkkää alustaa. Todennäköisesti profiilin muutos olisi vain kasvattanut kotietua ja olisi vielä enemmän tullut valitusta radasta.


Ton oli pakko olla kovimman luokan sarkasmia

Eli oppimalla sekä alustan että profiilin ei ole kotikenttäetua.

Mutta jos on kokemus ajoalustasta, mutta rata on uusi niin se on puhdasta kotikenttäetuutta.

Eihän niitä rataprofiileja kannata koskaan muuttaa vaan ajetaan samalla radalla koko ens talvi niin sit ei oo niin isoa kotikenttäetua kuin kaikille uudella profiililla  :laugh:

160
Nyt on pakko kommentoida vaikka en itse edes kilpailuun osallistunut, mutta tuo kotikenttä lätinä on jo niin surkuhupaisaa että pakko osallistua.


Ensimmäinen pääkaupunkiseudulla järjestetty kisa vuosikausiin missä ei rataa ole tehty uusiksi ennen kisaa.
Pääkaupunkiseudulta on aina tullut valitukset muille kerhoille tästä kotikenttäedusta kun ratoja ei muuteta ennen kisaa... varsinkin minun suusta ja välillä myös muutkin ovat uskaltaneet avata suunsa.

Minä olen jopa ehdottanut jo muutama vuosi sitten omalle kerholle että ei kosketa rataan ollenkaan ennen WJ kisaa niin päästään todistamaan jengille minkälainen hyöty siitä on että radalla on treenattu vähintään kuukausi.
Noh sain kaikenlaisia vastauksia... eihän me voida olla niin veemäisiä... jaa ei vaikka muualla tämä on ihan tuttua toimintaa... tai... kyllähän sä tiedät mikä itku siitä tulee.

No nyt ensimmäinen kerta vuosiin kun täällä oli rata apaut kuukauden sama jolla lopulta ajettiin myös kisa.
Ja mitäs siitä tuleekaan...?
No itkua kotikenttäedusta.
Kyllä... ihan syystäkin mielestäni, koska sitähän se on.

Josko tästä vois muutkin kerhot nähdä ja ottaa opiksi että rata pitää olla uusi kisoissa.

Turussa tämä tehtiin tänä talvena viimein.
Perjantain treenissä ajettu rata ei ollut se millä ajettiin lauantaina, ja vielä sunnuntaiksi rata oli muutettu.
Ei kokonaisuudessaan, mutta pari kohtaa jotka muuttivat koko radan luonteen.

Juuri näin.

161
Tulokset / Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« : 23.02.16 - klo: 20.13 »
Mun auto heitettiin maxin eteen ja vielä sopivasti tolpan taakse.
Ainoa asia mitä pystyin tilanteessa tekemään edes vähentääkseni osuman vaikutusta oli hieman nykäistä kaasua ja toivoa että auto ehtii tulla alta pois.
Ei ehtinyt.

Minun omakohtainen kokemus on ollut jo pidemmän aikaa että minua ajellaan ja tilanne on puhdas kisatilanne tai minä olen ollut siihen mukamas syyllinen hidastamalla jne.
Eli ei rangaistusta tai muutakaan.
Jos minä olen edes jossain tilanteessa mukana saan kuulla siitä vähintään varikolla yms.

Olen saanut huomata että aina kun se pinkki edes vilahtaa samalla neliömetrillä niin se väri nähdään puhtaasti omana lukunaan eikä enää pystytä edes objektiivisesti ajattelemaan vaan minä olen aina sikaillut, spedeillyt jne.
Ja jos minut sikaillaan niin ei kun sekin oli minun vika.

Näissä kisoissa ja jopa toisessa puhetta aiheuttaneella videolla minut ajeltiin katolleen ympäri seiniä... Minut kontitettiin useaan kertaan yms... Ei sitten niin mitään tuomioita vaan ainoa kommentti kuului kuuluttajalta... "hoke jäi vähän kärsiväks osapuoleks"

Jokainen voi toivottavasti nähdä mikäli muita videoita saamme näkyviin, miten tasan siistiä kilpaa ajan kavereiden perässä odotellen tilaisuutta. Lähellä mutta osumatta... Jos osun vedän samantien pelit sivuun ja päästän kaverin takas edelle.
Tätä saan harvoin itselle takas...
En ole voinut voittaa tätä sarjaa kolmea kertaa peräkkäin olemalla vain sikailemassa ja kolaroimassa.

Ilmeisesti olen ollut niin pitkään ajamassa ja yleensä aina kärkikahinoissa että alkaa porukalla olemaan puhdas ennakkoasenne pinkkiä autoa kohtaan.
Tuntuu täysin siltä että mitä pidempään voitin kisoja sitä enemmän alkoi mussutukset huijaamisesta, pitoaineiden käytöstä jne jne jne.
Pienestäkin virheestä hirveä haloo ja hellurei päälle vaikka en olisi edes tilanteeseen syyllinen.
On sekin nähty missä minä ja kilpakumppani ollaan kolistu seinille, kilpakumppani on saanut stopparin mutta tietynlaisilla laseilla varustetut silmäparit ovat tulleet minulle huutamaan.
Ilmeisesti nyt kun en ole enää treenannut ajamista käytännössä koko talvena kuin neljänä päivänä ja tämä treenaamattomuus alkaa näkymään myös hieman nopeuden hidastumisena tai varsinkin varmuuden heikentymisenä... Nyt kun se pinkki auto nähdään edellä niin siitä halutaan mennä samantien ohi hirveellä innolla. Näitäkin tilanteita kun on nähty.
Eniveis... Oli syy nyt sitten mikä tahansa että mun ei anneta nykyään ajaa käytännössä edes kilpaa kavereiden kanssa kun jo lähellä ajaminenkin on tuomittavaa ja pikkuvirheestä saa kuulla koko varikko... tai jopa ilman virhettä saa koko varikko kuulla...

En tiedä mikä tähän on puhtaasti syynä, mutta mun on pakko todeta tasapuolisesti jokaiselle joiden nimeäkään en tunne...
Mietittäiskö nyt ihan oikeesti hetki.
Enkö minä ole auttamassa ja neuvomassa jokaista kysyjää ja monesti jopa kysymättäkin???
Enkä minä tosiaan yritä auttaa ja opettaa varsinkin jokaista nuorta???
Enkö minä ole ollut auttamassa, neuvomassa ja setuppitipsejäkin heittelemässä????

Minäkö ihan tosiaan olen se joka pilaa muiden kisan jne???

Miksi edes kaverit, tutut ja puolitutut ei voi ottaa sitä ennakkoasennetta että nimenomaan minähän se sitä pinkkiä siinä ajan... Minä joka autan jos pystyn... ja monesti jopa tuputan apua kysymättäkin.
Eikö silloin voitais ottaa ennakkoasennetta niinkuin se yleensä otetaan kaveria kohtaan...?
Eikö vois edes ekana tulla mieleen että ollaan hiljaa... rauhotutaan... keskustellaan asiasta sitten jälkeenpäin mitä tilanteessa noin niinkuin oikeasti tapahtui???

Jos mut nähdään vain ja ainoastaan "uhkana" eli kilpakumppanina joka on pakko voittaa... Silloin tapahtuu juuri näin niinkuin olen pitkään saanut huomata monelta eri suunnalta... Ja taas jälkikäteen ollaan kavereita jne... Mutta kun ne ihmiset jotka eivät tiedä mitä oikeasti tapahtui, saavat minusta juuri sen ennakkoasenteen että olen K.pää kaikkien kisan pilaaja yli isolla egolla varustettu ajotaidoton kusettaja. (ynnä muut mitä kaikkea olenkaan jo saanut muutaman vuoden aikana kuulla)

Yksinkertaisesti sanottuna... Mun hauskuus koko ajamisesta on karissu jo jokin aika sitten.
Pienimmästäkin virheestä saan kuulla haukut... Saan kuulla haukut vaikka en edes tekisi mitään... Saan kuulla haukut vaikka käyn pahoittelemassa virhettäni... Ja pahinta... tämän kaiken kuulee myös ihmiset jotka eivät tiedä asiasta tuon taivaallista ja minusta tehdään henkilönä tietynlainen mielikuva johon tähänkin olen saanut törmätä todella monta kertaa...
On jopa eräs nykyään kovan luokan krossikuski EOS kisoissakin pyörinyt joka on jopa aikaa sitten kertonut kuinka hänelle kerrottiin minkälainen F Face se Hoke on... hänkin oli sitten saanut sen mielikuvan että näinhän se on... Ennenkuin saikin yhtäkkiä vahingossa kuulla/tajuta että mitäs ihmettä... Tämä kaverihan on se joka on häntä auttanut, kertonut neuvoja jne jne jo vaikka kuinka ja paljon ja jonka kanssa on tullut höpistyä paljon kaikenlaista rc autoiluun liittyvää... Ja hänen mukaansa ainakin silloin... jopa hyvin jees kaveri.

Olen ymmälläni vai sanoisko mielumminkin että hyvin surullinen ja turhautunut tähän koko touhuun ja asenteeseen minua kohtaan.

Yritän silti jeesata jokaista mahdollisuuksieni mukaan. Mahdollisuudet vaan aina vähenee sitämukaa kun saan lokaa niskaan... Ja miksi... koska olen edelleen yksi piikki kaikkien A finalistien lihassa kun pitäis kilpaa ajaa...
Voitaisko keskittyä rehtiin kilvanajoon, heittää ylävitoset kun oli mahtavaa vääntöä radalla... Keskustella mitä ihmettä meni pieleen puolin tai toisin sillon jos jotain tapahtuu ja hyväksyä myös se että itsessäkin saattaa olla joskus se syy vaikka ei sitä heti näkiskään.

Mut edelleen se ennakkoasenne...
Jokainen varmasti tietää että annan radalla latua samantien kun tarvetta ja mahdollisuus.
Moni on senkin saanut jo huomata.
En ajele ketään tahallani ja aika vähän niitä vahinkojakaan tulee verrattuna erittäin moneen muuhun kuskiin. Senkin huomaa jos ottaa ne yksväriset lasit pois silmiltä.
Korjaan virheen pysähtymällä radalla ja mikäli olen jonkun ajoa oikeasti haitannut tai jopa pilannut, tulen pyytämään anteeksi kunhan pöly on laskeutunut.

162
Tulokset / Vs: Winter Jumps 4 - Nokia - Tulokset
« : 22.02.16 - klo: 22.36 »
Katsomosta korokkeelle ja turhaan.
Jokainen paikalla ollut tilanteen nähnyt pystyy varmaan komppaamaan.

Jos nostaja heittää auton toisen eteen, on siitä täysin turha ruveta meuhkaamaan kuskille joka ei asialle voi mitään.

164
Yleinen keskustelu / Vs: Transponder
« : 18.02.16 - klo: 19.21 »
No ei ihme että muistelin Oulussakin olleen RC4 laitteisto niillä kerroilla kun siellä on tullut käytyä.

Jaakkohan siellä onkin ollu Vaasan laitteiden kanssa

165
Kilpailukutsut / Vs: Winter Jumps 4 - Nokia 20-21.2
« : 29.01.16 - klo: 22.40 »
Onko nyt ihan tosissaan nelkussa staggeri eturenkaana???

Eikös sen pitäny olla mattoratojen rengas?

Perjantain treenistä en sitten enempää taas jaksakaan mainita...

166
Mikä tuosta tulee kun on noin iso pömpeli tuon kokoiselle littunäytölle?
Ilmeisesti loota on myös kotelona tietokoneelle vai mikä?
Mielenkiinnolla tarkempaa infoa odottelen.

167
Polttisautot / Vs: M8 nitro moottori kisakäyttöön
« : 26.01.16 - klo: 23.22 »
Itse tullut ajettua useita merkkejä läpi.
MAX
OS
HoBao
CMB
Novarossi
Picco
Alpha
Joku halpamerkki minkä nimeä en muista
SH
Jotain unohdin aivan varmasti, eikä lista ole todellakaan järjestyksessä.

Jokaisesta merkistä voin lopulta todeta että kun kaikki niksit on vihdoin oppinut niin eipä noissa eroja ihmeemmin ole. Joku on helppo säätää, mutta ajettavuudeltaan haastavampi... Toinen vaikeampi säätää, mutta ajettavuudeltaan parempi...
Paitsi kun lopulta on huomannut niin kunhan koneen on säätänyt niin loputhan onkin ollut kiinni oikeastaan vain kytkimestä ja joissain tapauksissa jopa auton välityksestä.
Lopputulema on aina ollu se että yhtään kisaa ei ole ratkennut yhdenkään koneen takia. Syy on ollut peilissä.
Jos otetaan kolme viimeisintä merkkiä millä olen ajanut niin kaikilla olen päässyt jopa kympin tankin kun paketti on löytynyt kasaan ja kuukin on ollut oikeassa asennossa.

Se miksi tässäkin olen taas Alphaa suositellut, on tullut esille monilta.
Säätämisen helppous.
Ei tarvitse ihmeitä tietää, kunhan tietää perusteet niin säätöihin saa.
Ainakin säätöihin että käy ja kukkuu ja kipittää saman mitä muutkin koneet.
Tottakai jotku vääräleuat voi keksiä tähänkin sanottavaa että onhan mullakin ollu kone pielessä ja joskus jopa sammunutkin.
Kyllä. Niin on. Ja syykin siihen on joka kerta kaivettu omatoimisesti esille.
Joko on testailtu jotain viritelmiä tai joku moottorista riippumaton tekninen vika... Tai ihan vaan allekirjoittaneen laiskuus tai typerä virhe.

Jokainen myös vähänkään vaivaa näkevä tai jo minut tietävä tietää että multa saa vaikka jokaisen tässä topikissa mainitun moottorin. Eli ei ole intresseistä kiinni sitten pisaraakaan.

Mielelläni ajaisin millä tahansa merkillä jos ilmasiks saisin tai lompakossa olis vähän ylimääräsempää...
Silti suositteluun menis edelleen Alpha kun helppoutta tai huokeaa hintaa haetaan.

Ja kun niistä intresseistä oli puhe jo poistetuissa viesteissä nii, mieluitenhan suosittelisin sitä arvokkainta mahdollista... Siitähän ne isoimmat rahatkin jää kouraan  :wink:

168
Yleinen keskustelu / Vs: Transponder
« : 25.01.16 - klo: 21.54 »
Oho... Jyväskylässä vihdoin päivitetty laitteisto.
Hyvä hyvä.

169
Yleinen keskustelu / Vs: Transponder
« : 25.01.16 - klo: 15.38 »
Esimerkiksi pääkaupunkiseudulla ja Turussa on kaikkialla uudet laitteet, eli ei tarvita hybridi mallia.

Esimerkiksi winter jumps kilpailuissa ainoastaan Jyväskylä on ollut paikka jossa on käytetty vanhempaa laitteistoa, eli tarvittu hybridiä.
Missään muualla ei.

Toisinsanoen...
Mikäli oma ajopaikka on siis kilparata jossa on käytössä kierroslaskenta, on käytännössä vain Jyväskylä missä ei RC4 toimi.
Mikäli rata on jossain pienemmässä kerhossa kuin nämä tyypilliset suuremmat kaupungit niin kannattaa tietysti tarkistaa omalta kerholta onko käytössä RC4 vai vanhempi laitteisto.

170
Jokainen tähänmennessä testaamani laturi on storage tilassa ladannut nopeasti.
Riippuen tietysti siitä minkä latausvirran on asettanut.
Monissa latureissahan tämä säädetään sieltä lipo lataus puolelta, eli siis latausohjelmasta ja storagessa on mahdollista säätää ainoastaan purkuvirta.

Purkuvirta tosiaan monissa vain sen 1A, mutta lataus sitten sen mukaan mitä on säädetty, eli vaikka nyt sen 5A

Jos ei omista laturia jossa on nopea purku niin nopein tapa laittaa akku storageen on ajaa ensin noin 5 min ja sen jälkeen laittaa lataukseen storage ohjelmalla.


171
Polttisautot / Vs: M8 nitro moottori kisakäyttöön
« : 24.01.16 - klo: 16.43 »
Ne asiat mistä suivaannuin, ei ollu faktaa.

Rupesit mutisemaan muiden intresseistä jne. Se on puhtaasti p*skan puhumista ja jopa henkilökohtaista sellaista.

Hyytävä kehuminen omista tekemisistä ja merkeistä ja muut tekee niin ja näin ja kohtelee koneitaan väärin.
Ajoin omalla koneellani pitkän kestotestin ihan huvikseni. Kahden vuoden kisat kesti ilman pienintäkään huoltoa.
Ei laakereiden vaihtoa, ei putsailuita, kiertokangen vaihtoa jne.
Vain ja ainoastaan ajoa, eikä edes öljyämistä talvivarastoinnin ajaksi. Vanhat sopat oli jopa tankissa kun keväällä autoa rupesin käynnistelemään.

Ei hokkuspokkuksia ja pitkiä liipalaapa selityksiä täällä miten kaikki tekevät asiat väärin.
Ei uutta moottoria toisen perään koska näin ne krossaajat sanojesi mukaan tekee.

Pahinta BS jauhantaa ja tuollainen saa verenpaineen nousemaan.
Varsinkin kun sen tekee henkilö jolla ei mikään muu ole sekuntiakaan intressinä kuin vain "oman" merkin ja tekemisen hehkuttaminen... Sekä muiden merkkien ja henkilöiden tekemisten mustamaalaus.

Lätinäsi alkoi heti kun kerroin kysyjälle millä hän pääsee kaikkein helpoimmalla, niinkuin halusi.
Valmiiksi sisäänajettu moottori jne.
Ja vieläpä todella hyvästä ja laadukkaasta moottorista kyse.

Jo alkoi satuilusi ja muiden dissaaminen taas kerran.

172
Polttisautot / Vs: M8 nitro moottori kisakäyttöön
« : 23.01.16 - klo: 23.35 »
Yllä oleva ympyrä kertoo siis ilmeisesti siitä millä merkeillä niitä tiimikuskeja on jotka kaltoinkohtelee koneitaan jne mistä Paimen aikasemmin puhui.

 :wink:

173
Polttisautot / Vs: M8 nitro moottori kisakäyttöön
« : 21.01.16 - klo: 22.30 »
Mulla on vuosien kokemus muutamasta eri lajista ja on tullut haettua suomelle voittopokaalia useammankin kerran...

Ainiin... mutta niillä ei olekaan mitään merkitystä krossimoottoreiden suhteen.
Vielä vähemmän tekemistä sen kanssa millä inresseillä moottoria suosittelen.
Suosittelen sitä mihin nykypäivän kokemuksen omaan ja mihin uskon myös rehellisesti uskon... Ilman uskomuksia tai periaatteita.

Eiköhän tämä ole tässä  :afro:

174
Polttisautot / Vs: M8 nitro moottori kisakäyttöön
« : 21.01.16 - klo: 21.46 »
Kuten sanoin. Puhun vain asioista joista tiedän, eikä mulla ole mitään tarvetta mustamaalata ketään.

Ja tulihan se maailman typerin hokema sieltä esiin.
Sw minkä jokainen räksyttäjä sanoo joilla menee sormi suuhun kun huomaa itsekin miten hölmöjä mustamaalauksia on tullut kylvettyä.

Samat jorinat on nyt kuultu jo yli vuoden... Miten tiimikuskit sitä... Noi tota diipadai... "mutta kyllä minä olen parempi, jne"

Kokeilisit edes joskus mitä tällä vuosituhannella on tarjolla niin saattaisit hämmästyä.
Ainiin, mutta kun periaatteet ja REDS on oikea valinta koska sinä hierot sen lamppuöljyllä niin että kone säätää jopa itse itsensä.

Noh... Kesällähän tuo nähdään kun tulet vihdoin edes tutustumaan nitrokrossiin.

Ps: Jokainen joka on perillä edes hitusen minun intresseistä, tietää että voisin oikein hyvin suositella vaikka sitä REDS:iä ihan yhtälailla kuin Alphaa, Bullittia, OSsia jne jne jne.
Omasta kaapista löytyy useampaa merkkiä kuin edellä tuli edes mainittua... Suosittelen kenelle tahansa juuri sitä jonka tiedän olevan kysyjälle se paras vaihtoehto missä ei tarvitse maksaa turhia raapustuksista tai muista turhuuksista joilla ei ole mitään arvoa uutta moottoria miettivälle.

175
Polttisautot / Vs: M8 nitro moottori kisakäyttöön
« : 21.01.16 - klo: 19.44 »
Jep jep.

Sitten pitää ottaa huomioon että mun allekirjotuksilla ei ole tämän topikin kanssa mitään tekemistä.
Pystyn suosittelemaan jokaiselle Alpha moottoria ihan puhtaalla omallatunnolla.
Olen kyseisellä merkillä ajanut vuosia ja täysin syystä.
Ajaisin vaikka allekirjoitus olisi mikä tahansa.
Jokainen harrastaja joka on kyseisellä moottorilla ajanut, varsinkin näillä nykyään markkinoilla olevilla malleilla, on antanut ainoastaan hyvän palautteen, ja moni nykyään eri merkeillä ajavista on todennut että niillä mentäis mikäli ei olis sponssikuviot vaatinu muuta.

Mielenkiintoista miten yrittämällä yrität mustamaalata porukan intressejä.
Noh... Onneksi jokainen minut oikeasti tunteva tietää tasan tarkkaan että en koskaan puhu muista asioista kuin niistä mistä tiedän ja jaan tietoa ja neuvoja puhtaasti hyvästä tahdosta.
Muuten pidän suuni kiinni, enkä yritä muiden intressejä maalailemalla käännellä kenenkään ajatuksia.
En hiero öljylamppuja ja selittele sitä sun tätä poppajuttuja nitromoottoreista.
Näytän kädestä pitäen ja käyn neuvomassa ja jeesailemassa porukkaa merkeistä riippumatta.

176
Missä kaikissa ohjain vastari yhdistelmissä saa ajoakun jännitteen näkymään.
Ainakin Sanwa MT-4 + RX462 yhdistelmällä onnistuu
Onko muita?
Sanwa radio MT4-S / M12 / M12S ,joissa tuki SSL-tekniikalle, ja RX-472/RX-482 & Sanwa Super vortex zero / uudempi Sanwa säädin.

Jeph... Mutta tuohan vaatii nimenomaan kyseiset säätimet.
Muuten homma on kiinni Sanwan kohdalla radio mallista + vastarista.
Oman muistini mukaan siis ainoastaan 462 vastaanottimella saadaan ajoakun jännite lähettimelle joka tukee telemetriaa, mikäli siis käytössä jokin muu nopeudensäädin.

Eli:
M12 mallit +462 vastari
MT4 mallit +462 vastari
MT-S +462 vastari

177

Nostaminen on aina p#rseestä, mutta mitä isompi auto sitä vähemmän joutuu kumartelemaan.  :smiley:

Nostaminen kuuluu kilpailuun ja ihan yhtä tärkeää kuin itse ajaminenkin.
Toivottavasti sama asenne ei ole liiakseen tarttuvaa ettei tarvii porukan tulla kisoista kotiin liian iso tatti otsalla.

Harva kuski on kovin hymyileväinen kun kisa menee pilalle jonkin kolaroidessa ja nostajan mielestä on fagotista mennä nostamaan.

178
Radiolaitteet / Vs: Radiolaitteet
« : 04.01.16 - klo: 21.10 »
Usean eri auton asetukset

179
Polttisautot / Vs: M8 nitro moottori kisakäyttöön
« : 02.01.16 - klo: 00.42 »
2130 jos haluat helppoutta,
2107 jos haluat säädellä vaihdettavalla pakoaukolla.

Molemmat täydellisiä vaihtoehtoja kyseiseen koneeseen.

180
Polttisautot / Vs: M8 nitro moottori kisakäyttöön
« : 01.01.16 - klo: 18.32 »
Dragon III

Valmiiksi sisäänajettu ja erittäin soiva peli.

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 412