(http://img134.imageshack.us/img134/8494/logoxq5.gif)TEAM MAGIC M1B
Auto jolta odotan paljon, itse en tuosta pirssistä tiedä muuta kun sen että mutta on valmiina kasattuna odottamassa tämänpäivän servon ja motin asennusta. Enemmän lajia harrastaneilta olen kuullut paljon mielenkiintoista infoa autosta ja he saavat halutessaan ite jakaa tietojaan. Kuitenkin itse kasausta vierestä seuranneena voi sanoa että erittäin fiksuja ratkaisuja autossa on. Auto voidaan myös päivittää Turbo malliksi alle 100€ hintaisella paketilla. Alla JP Nitron:n (http://www.jp-nitroracing.com/) sivuilta kopioitua tekstiä.
Autoa Myy: JP Nitro Racing (http://www.jp-nitroracing.com/product_info.php?products_id=29&osCsid=e554e413f32fb84ed11278b23300e928)
Team Magic M1-Buggy
Team Magic buggya suunniteltaessa on kyseenalaistettu kaikki buggy-autojen vakiintuneet rakenneratkaisut. Autoon on valittu vain ne rakenteet, jotka todella ovat lunastaneet paikkansa ja ovat tarkoitukseensa parhaita mahdollisia. Kun jokin osa tai rakenneratkaisu on voitu tehdä paremmaksi nykyaikaisilla materiaaleilla, työstömenetelmillä ja suunnitteluvälinellä, on se valittu autoon.
Buggyissä yleisesti käytettyjen ratkaisujen hyödyntäminen aina uudestaan ja uudestaan ei takaa parasta mahdollista lopputulosta. Tästä syystä nykyisin markkinoilla olevat muun merkkiset buggyt eivät juurikaan eroa perussuunittelussa toisistaan: ohjausservo makaa tai on pystyssä, kaasuservo pystyssä, moottori sivussa, tankki moottorin eteen, jarrut keskidiffin yläpuolelle ym. Ratkaisuja jotka toimivat, onhan näin buggyt rakennettu jo 1980-luvulta alkaen! Mutta ovatko ne parhaat mahdolliset tämän päivän mahdollisuuksilla mitattuna?
Team Magic buggyssä hyödynnetyt nykyaikaiset menetelmät näkyvät ja tuntuvat koko autossa. Omistajan ei tarvitse varata vapaapäivää auton huoltoon, koska esimerkiksi keskidiffin irroittamiseksi tarvitsee avata 4 ruuvia, etu- ja takadiffin irroittamiseen 6 ruuvia! Tankin irroitus, vain sokat irti. Radiolevy on kiinni sokilla. Ja millainen radiolevy; korkealuokkaista, hyvin laminoitua hiilikuitua, joka on vielä jyrsitty alapuolelta osan keventämiseksi. Tämä hiilikuitu ei haperru itsekseen tai murru rasituksessa. Tämä on juuri sellaista kuin kaikkien hiilikuituosien pitäisi ollakin.
Auton painopiste on erittäin matala, se hyppää hyvin, materiaalit ovat korkealuokkaisia, ja mikä parasta, tehdas kantaa vastuunsa!
Auton alkuperäisessä etupään vanttiruuvissa oli karkaisuvirhe, se oli niin kova, että katkesi törmäyksessä helposti. Tämän takia tehdas päätti toimittaa kaikkiin autoihin uudet osat. Mutta ei pelkästään vanttiruuvit, vaan myös ylä- ja alatukivarret, uuden tankin, tankin kiinnitysosat, etupään tukivarsien kiinnitysosat jne. Tehtaan ajatus oli, että jos vanttiruuvi katkeaa, saattaa auto karata ohjaamattomana ja rikkoa edellämainitut osat! Ja nämä osat annetaan kaikkiin autoihin, myös niihin, joita ei ole vielä edes myyty!!!
Sama tehtaan omaksuma vastuunkanto näkyy myös siinä, että jokaiseen autoon annetaan uudet pinjonit ja lautaspyörät varaosina. Tämä sen vuoksi, että auton alkuperäiset pinjonin laakerit asennettiin muovirenkaisiin. Kun muovirengas liikkui, laakerin kulma ja samalla pinjonin kulma muuttui, jolloin lautaspyörän kuluminen ei enää ollut hyväksyttävää. Tämän vuoksi vielä myymättömiinkin autoihin annetaan mukaan, ei pelkästään uudet laakerit, vaan uudet pinjonit ja lautaspyörät, varaosiksi!
Maahantuojana, ja itsekin kilpaa ajavana, pidän yhtenä tärkeimpänä asiana varaosapalvelua. Autot kuluvat ja rikkoontuvat ja Suomen kesä on lyhyt, vaikkakin pitenemään päin. Siksi on tärkeää, että auton varaosat ovat Suomessa ja että täydellinen varaosapalvelu toimii myös kilpailupaikoilla. Tämän me lupaamme ja tästä me kannamme vastuun.
Jos tätä aihetta ei ole (ainakaan en lyhyellä hakupinnallani saanut kaivettua) niin nyt on.
ainakin oli lähes koko kuluneen kauden lennokkimiehiä ja pari muuta on maahantuojan leivissä :)
Elähän nyt Pekka niin kirjaimellisesti ota
Jees. Jotain havaintoja voi varmaan kirjoitella kun topikinkin avasit :wink:
TEAM MAGIC M1B
:angel: :angel:
Radiolevy on kiinni sokilla. Ja millainen radiolevy; korkealuokkaista, hyvin laminoitua hiilikuitua, joka on vielä jyrsitty alapuolelta osan keventämiseksi. Tämä hiilikuitu ei haperru itsekseen tai murru rasituksessa. Tämä on juuri sellaista kuin kaikkien hiilikuituosien pitäisi ollakin.[/i]
jos radiolevy on kiinni sokilla sen jäykistävä vaikutus on kyseenalaista ja siinä tapauksessa miksi se on hiilikuitua, ei hiilikuitu sinänsä ole mikään autuaaksi tekevä juttu
Onko tämä yleinen huomio, vai perustuuko oikein tietoon auton rakenneratkaisuista? Auton alustassa on viisi alumiinitolppaa, joista kolme työnnetään radiolevyssä olevien reikien läpi. Sovitus on tarkka, radiolevy istuu just´eikä melkein. Sen jälkeen sen irtoaminen estetään sokilla.
Uskoisin, että perustuu jonkinlaiseen tietoon mekaniikkasuunnittelusta: kyllähän tuon sanoo jo maalaisjärkikin, että ruuviliitos tuossa kohtaa on paljon jäykempi kuin sokkaliitos, se että onko se riittävän jäykkä, voidaan olla montaa mieltä. Itse laittasin tuon kyllä kiinni ruuveille, varsinkin, jos haluaisin rakenteesta mahdollisimman jäykän. Mielestäni hiilikuidun jäykkyys menee vähän hukkaan sokkaliitoksilla tuossa kohtaa.
Kyllä, olet oikeassa, ruuviliitos on varmasti normaalioloissa jäykempi! Tässä nimenomaisessa kohdassa, tässä autossa, en näe siinä kuitenkaan mitään etua. Edelleen toivoisin, että tutustuisit autoon sen verran, että tietäisit tuon ratkaisun toteutuksen ja tarkoituksen. Nyt ilmeisesti vertaat rakennetta muihin autoihin, joissa ruuvikiinnitys on varmasti järkevä ja tarpeellinen ratkaisu.
Tämä sokilla kiinni oleva radiolevy, yhdessä muun auton rakenteen kanssa, antaa riittävän jäykkyyden auton alustalle. Aivan yhtä riittävän kuin muissakin autoissa. Jäykkyys myös säilyy ja auto on vieläkin, kaikkien kilpailujen ja kaputtien jäljiltä, jäykkä.
Autossa on jäykistyslinja seuraavasti: Keulajäykkäri-diffiboksin kansi-etujäykkäri-keskidiffi-takajäykkäri-diffiboksin kansi. Nämä muodostavat yhtenäisen, jatkuvan linjan. Sen lisäksi auton takadiffiboksista on sivulle menevät jäykistimet. Kun tähän lisätään radiolevy ja moottoripukki, ei ole tarvetta enää kiinnittää radiolevyä ruuveilla. Rakenteesta johtuen siihen kohdistuu vain vaakatasoista voimaa, jonka se pystyy mainiosti käsittelemään (juuri kokeilin radiolevyä heiluttaa, se on niin tiiviisti paikallaan, etten usko ruuvikiinnityksellä saatavan mitään etua, siis tässä autossa). Rakenne mahdollistaa sen, että tankki (3 sokkaa) ja radiolevy (3 sokkaa) voidaan irroittaa todella nopeasti, huolto ja puhdistaminen on helppoa ja nopeaa.
Korostan vielä, että radiolevy istuu paikalleen todella napakasti ja tarkasti, ja hiiilikuidun jäykkyys ei todellakaan mene hukkaan. Se ei hölsky ja siinä ei ole väljää. Se on nostettava paikaltaan tasaisesti, jokaisesta kolmesta kohdasta saman verran kerrallaan, muuten jämähtää paikalleen.
Mutta ei Sinun tarvitse minua uskoa, tule itse toteamaan ja taivuttelemaan vuoden vanhaa Mätzikkiä. Voit samalla verrata sitä uuteen, ajamattomaan runkoon. Silmiäsi Sinun on kai pakko uskoa. Olen varma, että kokonaisratkaisun nähtyäsi et varmasti alkaisi sitä ruuveilla kiinnittämään :grin:
No hyvä :grin:
Jostain syystä kuskit suhtautuu aika tunneperäisesti autoihinsa, joten luulen että helpompaa olisi saada tyttöystävää/vaimoa lainaksi kuin kuskin autoa!
Mutta jos kelit ja aikataulu sallii, niin eiköhän tyypit järjesty, keväällä viimeistään :azn:
Nyt mulle jäi vähän avoimeksi... tyypit autosta vai vaimosta??? :lol: :p
:wink:Nyt mulle jäi vähän avoimeksi... tyypit autosta vai vaimosta??? :lol: :p
Hoke, sinähän elät vakaassa parisuhteessa, älä tämmöisiä mieti :angel:
Kattelin noita fotoja ja pisti silmään että miten mahtaa toi siivenkannatin kestää?
Hitto olisit tullu lavankoon niin oltais nähty, oli monta autoa radalla. Jopa yks crono ja 2 hobby techiä..
Juu tulihan se itekkin radalla huomattua että ihan fiksu vehe on painopiste alhanen ja nopea huoltaa. tosin ainoa miinus oli että oliko kasaus vaiheessa tai tehtaalla otettu huomioon että vetoakseleitten niveltapit eivät pysy paikallaan... luultavasti kuitenkin virhe on tapahtunut kasausvaiheessa, mutta muistaakseni ne akselit olivat jo valmiiks kasattuna kun sait sen no pain vai muistanko väärin?
Mulla sama homma, rupesin ihmettelemään että mitä ihmettä kun etupyörä jää vähän väliä jumiin ja sitten jo takaakin ja huomatiin että tapit ulkona ja hankaa vastaan. Mitenhän noi parhaiten sais ? purkaa kokonaan ja ruuvilukitetta peliin.
Mulla sama homma, rupesin ihmettelemään että mitä ihmettä kun etupyörä jää vähän väliä jumiin ja sitten jo takaakin ja huomatiin että tapit ulkona ja hankaa vastaan. Mitenhän noi parhaiten sais ? purkaa kokonaan ja ruuvilukitetta peliin.
Lukitusmutterit auki, varovasti lukitetta ja takaisin kiinni. Sen jälkeen huoletonta ajoa, ei löysty enää. Tämän takia siinä varaosapaketissa on varaosat vetoakselien niveliin, kun tehdas huomasi ettei kaikissa akseleissa ole lukitetta :smiley:
Heittäisin vielä yhden asian yleensä diffikoteloiden tiiveystarpeesta: On aika vaikea saada siitä 100% vesitiivistä, jolloin sisäänpäässyt kosteus ei myöskään pääse ulos tai saati olisi tuuletusta että kuivaisi. Toiseksi en usko, että tiiveydellä on suurta merkitystä hammaspyörien kulumiseen, itse jätin jo ajat sitten kaiken maailman rasvat pois kulmavaihteesta ja avot alkoipa kestää, joten so what jos vähän likaa rattaisiin pääseekin, onhan kytkinkellokin avoin ja tosi harvoin pääratas hajoaa.
Huom! tämä siis yleensä diffikotelon tiiveystarpeesta!! ei siis nimenomaan Team Magiciin liittyen!! :smiley:
kommentteja
Itse en tiedä ongelmatapauksia FASST järjestelmän kanssa, mutta HRS järjestelmän kanssa olen ollut todistamassa muutaman upouuden Sanwan kärähtämistä.Futaban FASST järjestelmässä valitaan radiosta käyttääkö PPM- vai HRS-moodia. HRS:ää ei saa käyttää kuin Futaban digiservojen kanssa, muuten on ongelmia tiedossa.
Jos joutuu vaihtama kiden tai kytkemään ponderin (vuokra) nopeasti niin joutuu suorittamaa ylimääräisiä purkutoimintoja vaikkakin irrotetaan vain sokat, kuten irrottamaan tankin ja radiolevyn (huom. servo huovat irrotettava). Nyt vasta pääse itse vastarin kotelokannen ruuveihin käsiksi.
- Vastaottimeen sijoitus?
Kaasu/jarru vipu rajoittaa kannen avautumista, aukene noin 45°.
- Akku kotelon kannen avautuminen?
Ajatus hyvää mutta jonkinmoinen riski, mitäs jos koteloon mene kivi?
- Keskidiffin ison hammaspyörän alla oleva suojakotelo?
Säädetään kiristämällä kuusiokolo ruuveja mitkä puristavat sylinterimäisiä pintoja toisiinsa. Jotenkin tunnoton säädettävä ja miten käy jos kitkalevyt joutuvat ääri olosuhteisiin (erän mestarin keskidiffi finaalin jälkeen 146°C :grin:)
- Diffien säätö kitkalevyillä?
Pieni kylläkin mutta synnyttää ylimääräisen turhan vääntömomentin iskarin rakenteisiin.
- Islarin kiinnitys pisteitten ja iskarimännän liikesuunan välinen kulmaero?
- Etu- ja takajarrun välisen tehoeron säädön puuttuminen.
Sanoisin että autosta näkee että suunnittelussa on pyritty painopisteen saamiseks mahdollisemman matalaksi.
Mielestään nerokkaat ratkaisut ovat:Ei tarvi purkaa tukivarsien rakenteita.
- Alatukivarsien sisätappien kiinitys/laakerointi
- Suhteellisen nopea pääsy diffeihin käsiki
- Diffikoteloitten tiiveys
- Etuiskarien yläosien suojaus
- yms.
Sorry!!, jos viestini on tulkittu kiihkeiksi ja asiaan perehtymättömiksi. :sad: En todellakaan ole tarkoittanut niitä sellaiseksi, vaan keskustelun pohjaksi. :smiley:
Uudet innovatiiviset ratkaisut kiinnostavat aina, mutta kyllä niiden pitää kestää kritiikkiä.
Tuollaista asian tuntevaa ja selkeästi asiaan perehtynyttä keskustelua on mukava lukea.
Nyt ajelen tällä ja laitan hyvän kamat kiinni ja sitten kun kelit sallii niin joku enemmän autoista tietävä saa testailla autoa. Ois ihan ok päästä joskus Lavangon radalle mutten edes tiedä missä se on mutta ehkä joskus sinne pyyhällän.
Justiin matkahuolto ilmoitti että tuu hakemaan kassis eli maalit on tullut ja pääsen räpeltämään. Seuraavan korin saa maalata "ammattilainen" kun itellä ei graafiset lahjat sprayn kanssa puhkea kukkaan eikä oikeen pensselikään kulje.
Harmi kun on lapset flunssassa ja ei voi jättää mammaa kipeänä pulaan, muuten pihakrossi ois jo käynnissä. No kelatkaa nyt mikä tilanne, juuri uusi auto kasattu ja uusi moottori ja pilli kiinni tai oikeastaan kaikki uudet vehkeet servoja myöten uuteen uskoon mutta ei pääse ajamaan. Auttaiskohan mielialalääkkeet :mrgreen:
Painele SEL-painiketta, kunnes valikosta tulee eteen REV-ST, valitse CH-painikkeella ja paina + tai - nappia, jotta näytössä lukee REV-TH ja ylävalikossa "on".
Eli käännät kaasuservon toiminnan käänteiseksi. Tarvittaessa voit tehdä saman ohjaukselle.
2 kertaa otsikkoon laittanut kosmeettisista syistä, otsikot sen verran isolla ettei häiritse lukemista.
Onko sinulla joku syy miksi laitat kaiken huomiolle tarkoitetun tekstin yliviivatuksi?
Itse käytän sitä aivansamaaneri tarkoitukseen ja siksi sesopiihäiritsee tekstiä lukiessa.
- Hount
2 kertaa otsikkoon laittanut kosmeettisista syistä, otsikot sen verran isolla ettei häiritse lukemista.
Onko sinulla joku syy miksi laitat kaiken huomiolle tarkoitetun tekstin yliviivatuksi?
Itse käytän sitä aivansamaaneri tarkoitukseen ja siksi sesopiihäiritsee tekstiä lukiessa.
- Hount
Pitipä sitten mennä maalaamaan kori itse, järkyttävän näköinen :lol: taidan kohta tilata uuden korin ja maalauttaa jollain joka haltsaa homman.
Älä vielä keitä, vaan tarkkaile postiasi! Jos olet ollut kiltti, voi Pukki yllättää :wink:
Joo, sitä mä vähän katselin että ulkopuolelta maalattu, ja niinhän sitä ei pidä tehdä, maalausta ei kyllä millä muulla kuin spraylla ylipäätänsäkään. About 5 euroo olis riittänyt korin maalaukseen ja ylikin olis maalia jäänyt ;-)
Älä vielä keitä, vaan tarkkaile postiasi! Jos olet ollut kiltti, voi Pukki yllättää :wink:
Tuli aivan karseeks maalattua, noh vähän pitää antaa itelleen anteeks kun eka kerta. Ikkunasta näkyy että ei oo eka maalaus vaan maalin poistoo myös treenailtu ja tankkitivolikin puuttuu korista.
(http://img405.imageshack.us/img405/7458/m1bomavriml8.png)
Jarruista sen verran kun tässä on hitusen erilainen jarrutus systeemi kun muissa buggyissa niin nyt on jarru erittäin etuvoittoinen, eli etujarrut jarruttaa huomattavasti kovemmin. Eikö sen pitäisi olla enemmän takavoittoinen että ohjaus toimii täysillä jarruttaessa myos ?
Riippuu ajotyylistä. Mä en osaa ajaa jos etujarrua on liikaa. Mulla jarrut on säädetty niin että takajarrut menee lukkoon ja etujarru on ikäänkuin abs. Silloin auto ei kaadu röykyissä kun jarruttaa ja auton saa käännettyä jarrulla, ja sen saa myös tarvittaessa pysähtymäänkin.
Degani ajaa kans yleensä niin, ja voittihan se yhdet MM kisatkin
Kyllä ainakin Xrayn siiven ja Himoton ero ajossa on käytännössä lähes olematon. Pitkissä hypyissä on jonkinlaista eroa havaittavissa. Kestävyydessä taas onkin sitten eroa kuin yöllä ja päivällä Xrayn hyväksi.. En ymmärrä mistä se kestävän maine on Himotolla lähtöisin,siitähän katkeaa ne ylä ja alatason väliset tuet ihan muutaman mitättömän kaadon jälkeen. Kun taas Xrayn siipi korkeintaan vähän vääntyy,rikki en ole sellaista saanut vielä koskaan.
Kyllä ainakin Xrayn siiven ja Himoton ero ajossa on käytännössä lähes olematon. Pitkissä hypyissä on jonkinlaista eroa havaittavissa. Kestävyydessä taas onkin sitten eroa kuin yöllä ja päivällä Xrayn hyväksi.. En ymmärrä mistä se kestävän maine on Himotolla lähtöisin,siitähän katkeaa ne ylä ja alatason väliset tuet ihan muutaman mitättömän kaadon jälkeen. Kun taas Xrayn siipi korkeintaan vähän vääntyy,rikki en ole sellaista saanut vielä koskaan.
Himotolla on useampia kuin yksi siipimalli.
Eroa normi siiven ja Himoton välillä on tullut huomattua.
Ero on tosiaan aika mitätön itse ajossa, mutta isoissa hyndissä ero on kyllä huomattava.
Esim itse jouduin viimekesänä lavangon kisassa ottamaan himoton pois ja laittamaan HoBaon hyper 8 siiven.
Johtuen hyppyreihin tultaessa olevasta vastatuulesta auto pyrki nostamaan keulaa ilmalennon aikana.
Jarrulla kun korjasi niin keulaa sai kyllä alas, mutta auto oli kuin ilmapatjan päällä ja tuli alas kuin putoava lehti.
Vaihtamalla hieman vähemmän daunforssia tarjoavan siiven, sain auton lentämään juuri oikeasssa asennossa, eikä jarrua edes tarvinnut painaa.
Toisinpäin sitten taas turussa.
Sillä isossa pöytähyndässä auto meinasi aina tulla keula edellä alas ja ilmassa oli pakko polkea kaasua... Himoto paikalleen ja auto lensi ilman mitään korjausliikkeitä täydellisesti alastuloon.
Hypyn aikana siis ero on kyllä huomattava mikäli auto muuten on balanssissa... Ajon aikana ero on pieni eikä sitä ihan heti krossissa huomaa.
En ymmärrä mistä se kestävän maine on Himotolla lähtöisin,siitähän katkeaa ne ylä ja alatason väliset tuet ihan muutaman mitättömän kaadon jälkeen. Kun taas Xrayn siipi korkeintaan vähän vääntyy,rikki en ole sellaista saanut vielä koskaan.
Himotolla on useampia kuin yksi siipimalli.
No shit :roll:
En ymmärrä mistä se kestävän maine on Himotolla lähtöisin,siitähän katkeaa ne ylä ja alatason väliset tuet ihan muutaman mitättömän kaadon jälkeen. Kun taas Xrayn siipi korkeintaan vähän vääntyy,rikki en ole sellaista saanut vielä koskaan.
Himotolla on useampia kuin yksi siipimalli.
No shit :roll:
Tarkoitin tuolla että ei kaikki varmasti ole samanlaisia kun testaamasi Himoto (vissiin yhtä mallia olet vain testannut), mutta ajele vaan Xray:n siivellä vaikka pilviin jos tuntuu että se on hyvä sun ajoon niin pidä se...
Itse puhun Himoton ekasta mallista.
Itse puhun Himoton ekasta mallista.
Minä myös ja varmaan kaikki muutkin. No pain ei vaan jostain syystä halua sitä ymmärtää :mrgreen:
siitähän katkeaa ne ylä ja alatason väliset tuet ihan muutaman mitättömän kaadon jälkeen.
olen saanut Himoton siivistä varsin kestävän käsityksen
Prototyyppikuvat uudesta M8:sta näyttäis ihan autolta... :grin: Ilmeisesti muutamat M1:n ratkaisut eivät sitten kuitenkaan toimineet halutulla tavalla vaan on suosiolla siirrytty normaalimpaan lähestymistapaan esim. iskareitten osalta.
Osta valkoinen ja anna spray purkin laulaa :)
Osta valkoinen ja anna spray purkin laulaa :)
Tämä ei varsinaisesti kuuluu tänne, mutta halusin ottaa kantaa koska siiven väri ei aina ole vain sen ulkonäkö kysymys.
On huomattu, että väri vaikuttaa tuotteen kestoon. Muoveissa väriaineella on vaikutusta perusaineen (muovin) kemialliseen koostumukseen ja sitä kautta mekaanisiin ominaisuuksiin.
En tarkoita pintamaalauksia vaan jos väriaine lisätään tuotteen valmistus vaiheessa, eli raaka-aineen sulatus vaiheessa.
Tossa oli jo joku aika sit ulkomaisissa foorumeissa puhetta et TM:ltä tulee taas uusi buggy..ei ilmeisesti tuo ulkonäkö ollut monen mieleen ja oliko sitten nuo kaikki tekniset ratkaisutkaan niin toimivia kun niitä jo muutetaan..
..en ole kyllä paljon nähnyt voittoja otettavan tm:llä, ei niitä yleensä näy edes koko tulos listoissa, saati kärkipäässä..
lainaus red rc:stä:
Our partners Auto RC in Spain have the first production pictures of the new M8 buggy by Team Magic. The front and rear of the car now sport big bore shock absorbers, mounted to the top instead of the side of the shock cap and the car now sports a more conventional buggy look. There are also new strengthened front and rear wishbones, adjustable rear uprights, new geometry and new CVD’s. Along with new differentials, a new style bodyshell and a lowered centre of gravity, its safe to say that this is another completely new buggy from TM.
http://www.redrc.net/2008/02/team-magic-m8-buggy/