Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - ilvessalo

Sivuja: [1] 2 3 4
2
Tulokset / Vs: Fintracktour IV Kiiminki
« : 21.03.16 - klo: 21.44 »
Kiitokset myös omasta ja seurakuhien puolesta. Hyvät kisat oli.

Pisteenä iin päälle olisi jos jostakin löytyisi vielä oppimateriaalia videoiden muodossa omasta ja toisten ajeluista.

3
Kiitos muuten itänaapurille joka viimeisen finaalin viimeisellä kierroksella pudotti mut tuloksissa neljä sijaa.
Rata oli mainio ja oli kiva ajaa kisaa.
Kohtalotovereita ollaan, vaikkakin mut ajeltiin hieman aikaisemmin tyylipuhtaasti takapuskuriin sijalta 4 ...
Hauskaa oli anyway. Auto toimi, mieskin välillä ja varikolla lensi hurtti huumori.

Eikun pipo syvemmälle päähän ja kohti uusia pettymyksiä ja Laukaata :)

4
Tulokset / Vs: DHI 2013 11-13.1.2013
« : 29.09.12 - klo: 18.48 »
Mukana ollaan. Listalla tällä hetkellä 59 super stock kuskia ja 58 mod kuskia.

5
Maallikon ja perusharrastajan silmissä 50€ säätimien uskottavuus paranee kummasti kun podiumilla keikkuvien kuskien autoissa on sellaisen, eikä "ihan samoilla ominaisuuksilla" olevaa 200€ säädintä.
Tähän vielä kommenttina: ETS sarjassa juuri tämä "ihan samat ominaisuudet" on eliminoitu vakiosäätimellä, sinetöidyllä moottorilla ja maksimivälityksellä = kuski ja auton säädöt ratkaisevat..

6
Säännöistä en juurikaan mitään ymmärrä, kuten paljon muustakaan, mutta yksi asia hieman hämmästyttää. Vakuutellaan että niillä 50€ säätimillä ajetaan ihan yhtä kovaa kun 200€ säätimillä ja erot on marginaalisia. Miksi sitten kärkipään kuskit käyttää niitä 200€ säätimiä jos 50€ säätimillä ajaa samalla tavalla?

Maallikon ja perusharrastajan silmissä 50€ säätimien uskottavuus paranee kummasti kun podiumilla keikkuvien kuskien autoissa on sellaisen, eikä "ihan samoilla ominaisuuksilla" olevaa 200€ säädintä.

Yleensä podiumilla keikkuvat kuskit ovat jo harrastaneet lajia jonkin aikaa ja haluavat myös saada autonsa kulkemaan maksimaalista vauhtia parhaalla mahdollisella tuntumalla. Jos säännöt eivät säädintä rajoita ja kukkaro kestää niin kukapa ei ostaisi parasta mahdollista säädintä? Ikuisuuskysymys kuuluukin onko reilua että ne joilla on varaa viimeisimpään kalustoon ovat etulyöntiasemassa - vaikkakin vain pienessä.

Ero kalliimmpien ja halvempien säätimien välillä on ehkä enemmän säätöjen määrässä kuin suoranopeudessa.
Kalliimmissa säätimissä voi säätää jarrun voimakkuutta, automaattista jarrua, kaasutuntumaa jne.
Halvemmissa säätimissä ainoa säätö on jarrun voimakkuus - jos sitäkään. Stanuluokissa kyseisten säätöjen merkitys ei tosin ole niin merkityksellinen kuin nopeammissa luokissa.

Kalliimmaan säätimen ostaminen voi olla myös perusteltua, jos aikoo myöhemmin hypätä ajamaan tehokkaampia luokkia. Ei tarvitse sitten uutta säädintä ostaa kun on riittävän kestävä säädin jo autossa valmiina.

Maksimivälitys olisi mielestäni tämän keskustelun pohjalta hyvä muutos sääntöihin.
Nopeudensäätimen vaikutusta ei näemmä koeta niin merkitykselliseksi.

Mitä jos PKSRCA kokeilisi maksimivälitystä helmikuun A8 kilpailussa?

7
Herää vain kysymys että missä se ongelma onkaan mitä näillä sääntömuutoksilla haluttaisiin korjata...?
En keksi.
Siellä jätkien käymässä ETS kisassa missä ajelivat stockia EI 0 ennakkosäätimillä, ymmärrän asiat oikein hyvin.
Meidän 0 ennakkosäätimien kanssa en ymmärrä missä on ongelma mikä pitäisi korjata.
ETS Stock-kisat ajetaan kyllä halvoilla SP Cirtix 0-ennakkonopareilla.

Anteeksi...

Mikäs luokka se oli mihin Lasse treenas 17.5 koneella ja vapaalla säätimellä...?
Pro stock?
Kyllä - Pro Stock, mutta ei ETS vaan DHI - Cup.

Itse olisin ehdottomasti ajanut mielummin esim 13.5 tai 10.5 koneella ja 0-ennakkosäätimellä. Mm SP Cirtix olisi kelvannut ihan hyvin 0-ennakkosäätimeksi. Koneita kun "suli" vaikka ajettiin valmistajan susittelemilla säätimen asetuksilla ja välityksillä...

8
Lainasäätimien ja/tai moottorien jakaminen kisoissa ei mielestäni ole mielekästä jo täällä esille tulleiden syiden takia: aiheuttaa vaan turhanpäiväistä jumppaa kun niitä kolvaillaan ees/taas ja jollain sitä pitää reenatakkin. Edelleen jos saat kisaan esim. allekirjoittaneen kolvaustaidoilla edellisissä karkeloissa väkerretyn paketin, niin mikä takaa ettei se uuvahda kesken kaiken  :grin: Kaikki mikä toimii isoissa kisoissa ulkomailla ei välttämättä suoraan tänne siirrettynä ole se paras tai optimaalisin malli, mutta antaa toki pohjaa keskusteluille ja vaihtoehtojen pohtimiselle.
Eiköhän vuokrasäätimet ole tarkoitettu omien säätimien lisäksi, jos 50-80e panostus säätimeen tuntuu liian isolta, niin voi tulla kokeilemaan noin 10e panostuksella. Samalla tavalla toimitaan nytkin ponderien osalta, joten miks ei säätimien osalta myös.
Niinpä, ja jos halutaan tehdä aloittaminen vielä helpommaksi, laitetaan vuokralle säädin - moottorikomboja pinjonin kera. Ei kolvausta , vain kaksipuoleinen teippi ja moottori kiinni :evil:

9
No onko tuo 4.0 nyt sellainen välitys että sillä on järkevää ajaa esim hyvinkään ulkoradalla kilpaa???
Vai onko autojen nopeudet niin hitaat siellä mutkaosuuksillakin että kaasua ei startin jälkeen hellitetä pohjasta ennenkuin maaliintulon jälkeen???

Puhuin ainoastaan sisäradasta, en ulkoradasta. Ulkoradoille asettaisin juurikin mainitsemastasi syystä oman maksimivälityksen. Stanukuskit tietävät varmaankin parhaiten mikä on ulkona järkevä välitys ettei kalusto kuole ylivälitykseen.

10
Eniveis... eihän tämä todellakaan mene niinkuin edellä ovat jotku hommaa kuvailleet. "mene kauppaan ja kerro ajavasi stanua... millä autolla ajat = myyjä latasee spurrin ja pinionin tiskiin... Muita et tarvitse"
Kannatat siis kiinteää välitystä  :tongue:

Käytännössä esim ETS kisoissa 4.5 maksimivälitys on kaikilla kuskeilla käytössä ja se toimii sekä syheröllä että suoralla 13.5 lankaisella koneella.
Jos koneena käytetään 17.5 lankaista niin uskon että joku 4.0 hujakoilla oleva välitys toimisi varsin hyvin kaikilla sisäradoilla oli syheröä tai ei sillä kone vääntää riittävän hyvin alhaalta saakka.

Täytyy muistaa että tässä aloittelijoiden luokassa tulisi opettaa kuskeille radan mutkaosuuksien ja auton säätöjen tärkeys - eihän viriluokissakaan suoralla ohitella...
Jos auto tuntuu menevän liian hiljaa suorilla ja mutkatkaan eivät mene pitkiksi ja läppiajat ovat kympän sisällä toisistaan niin pitää tietenkin olla mahdollisuus siirtyä nopeampaan luokkaan- joka ei sitten enää olekaan  aloittelijoita varten. Ei ehkä kuitenkaan hyppyä suoraan viriluokkaan :azn:


Negatiivisista muutoksista.
ETS säännöt toimivat erittäin hyvin. Sen näkee myös kasvavista kilpailijamääristä. ETS järjestäjät muuttavat myös sääntöjä kilpailijoilta saadun palautteen perusteella. AKK ei ehkä kuitenkaan voi olla yhtä sukkela liikkeissään  :smiley: 

Jos ajatellaan puhtaasti kilpailijaa, väitän että
- renkaissa ei voida mennä huonompaan suuntaan tasalaatuisuuden ja kestävyyden suhteen.
ETS käytettäville RIDE renkaile 1 ääni vuoden 2013 rengasvalinnoissa. Ne ovat kestävät ja tasalaatuiset. 30 akullista ajaa kevyesti yhdellä setillä.
- yksityyppisäädin: 50€ investointi ei voi viedä ketään konkurssiin, samat säätimet > ajotaito ratkaisee
- yksityyppimoottori maksimivälityksellä: yksi moottori kestää koko kauden harjoituksineen, samat moottorit > ajotaito ratkaisee

En siis oikeastaan näe yhtään negatiivista puolta AJAJAN kannalta katsottuna em sääntömuutoksissa.

11
Ps: mulle ei ole vieläkään auennut että miten ihmeessä tuo maksimivälitys asia muka hoidettaisiin.
Isoilla ulkoradoilla se sääntöjen määräämä välitys voipi olla naurettavan lyhyt ja radasta mennään 99% kaasu pohjassa... Tiukimmalla sisäradalla sitten taas saatetaan olla hieman turhan pitkän puolella... tosin isolla turbiinilla niistä lämmöistä selvitään.
Maksimivälitys on välitys, jota pidemmäksi autoa ei saa välittää.
Se EI rajoita lyhyemmän välityksen käyttämistä. Syheröllä voi siis halutessaan kiinnittää pienempää pinjonia..

Jos tuntuu että autot eivät liiku ulkona riittävän vauhdikkaasti - voi miettiä olisiko ulkona hieman pidempi maksimivälitys radan pituudesta johtuen paikallaan (Hyvinkää). Välityksen ei kuitenkaan tule olla niin pitkä että laitteisto sulaa.
Maksimivälityksen yksi suurista hyödyistä aloittelijalle (ja muillekin) on mielestäni se että sähköt pysyvät ehjänä kun on jo testattu välityksen vaikutukset moottorilämpöihin.

12
TSS-10 -luokkaan kommentit:

-0-ennakot: ehdottomasti ok
-yksityyppimoottori: ehdottomasti ok
-yksityyppisäädin: ei ok!
-maksimivälitys: ei ok!
-Lisäksi vain yksi rengaskerta sallituksi myös ulkokisoissa!

Perustelut:
-Yksityyppisäädinten kanssa tulisi käymään niin, että niitä pitäisi ostaa repullinen ja testata yksilöerot. Näin kävisi, mikäli määrääväksi tekijäksi otettaisiin hinta. Halvoissa vehkeissä yksilöerot ovat suuria halpojen komponenttien epätasaisesta laadusta johtuen. Ei-ohjelmoitavat 0-ennakkosäätimet ilman tiettyä brändipakkoa olisi ehkä askel oikeaan suuntaan ja jotenkin hyväksyttävissä. Tosin useampaa säädintä tulisi varmasti kokeiltua ja kyllä niistäkin se nopein etsittäisiin... ;)

-Maksimivälitys veisi mahdollisuuden opetella yhden tärkeän säätöparametrin käyttöä. Täytyy kuljettajilla ja mekaanikoilla olla mahdollisuus polttaa kone ylivälittämällä, jos sellaisen riskin on valmis ottamaan.

-Maksimivälitys johtaisi akkujen merkityksen lisääntymiseen. Akkukulut ovat joka tapauksessa suuremmat jo nyt kuin koneista tai säätimesta aiheutuvat kulut.

Heitänpä oman lusikkani soppaan  :roll:
- 0-ennakot: ehdottomasti ok
- yksityyppimoottori: ehdottomasti ok
- yksityyppisäädin: EHDOTTOMASTI OK
- maksimivälitys: EHDOTTOMASTI OK!
- Lisäksi vain yksi rengaskerta sallituksi myös ulkokisoissa - EHDOTTOMASTI OK

Yksityyppisäädin ja moottori
Koska auton kulkuun erittäin paljon vaikuttava tekijä lienee säädin - tulisi sen olla kaikille sama.
Laadukkaita säätimiä saa 49€ hintaan eikä niitä tarvitse olla vaihtamassa joka kisan jälkeen sillä tuo MAKSIMIVÄLITYS käytännössä estää säätimien ja koneiden polttamisen. Kokemuksesta voin sanoa että 45€ säätimellä ja 13.5 koneella ajetaan melkein samaa vauhtia kuin virikoneella ja 200€ säätimellä, kunhan puikoissa on osaava kuljettaja. Auton säätämiseen keskittyminen on paljon oleellisempaa kuin maksimaalisen suoranopeuden saavuttaminen.

Yksi rengaskerta
Toimii, kunhan on rengas, joka kestää läpi kisan. ETS kiertueella ajetaan samalla renkaalla (RIDE32) sisällä ja ulkona. Vain insertti on eri ulkona. Jopa viriluokassa huippukuskit ajoivat yhdellä setillä läpi kisan.
Suomessa voisi olla RIDE25 renkaat, jos tuntuu että 32 seos on liian kova.

Akuista
Mielestäni akun eroa on aiemmin tässä viestiketjussa liioiteltu. Voisin melkein väittää että kiina-akun ja  "pro"-akun ero aloittelevalla kuskilla kallistuu kiina-akun puolelle sillä mahdollinen "potku" aiheuttaa kuskille vain päänvaivaa mutkaosuudella missä ymmärtääkseni myös kisat ratkaistaan,
Lisäksi nykypäivänä hyvän akun saa 60€ hintaan.

Ehdottomasti siis moottori ja säädin vakioksi + maksimivälitys.

Jotta aloittelijan aloitus olisi mahdollisimman helppoa, voisivat kauppiaat lisäksi varautua autokohtaisesti riittävään määrään oikean kokoisia spurreja ja pinjoneita maksimivälityksen saavuttamiseksi. Ei tarttisi sitäkään sitten aloittelijan miettiä...

Hienoa olisi jos jokin taho (esim sponsori) voisi ostaa nipun säätimiä ja moottoreita ja myydä niitä lähes nollakatteella kisapaikalla stanukuskeille. Kauppiaat eivät tästä luonnollisestikaan pidä :grin:

Jos lajia halutaan oikeasti viedä eteenpäin tarvitaan lisää aloittelijoita mukaan kisoihin. Jos aloittaminen on tehty helpoksi ja edulliseksi on kynnys huomattavasti pienempi...

Kustannukset
Alla vielä yhteenvetona kustannukset stanulaitteistolle Maksimivälityksellä, vakiosäätimellä ja moottorilla. Listassa alla vain Moottorin ja nopeudensäätimen kustannukset olisivat "subventoituja", muut OVH hintoja.
- Hyvä akku: 50€
- Moottori: n. 50€ ( ovh 70-80€ SP 17.5 tai LRP 17.5 )
- Nopeudensäädin: n 35€ (ovh 49€, esim SP Cirtix)
- Spurri: 7€
- Pinjoni: 7€

Yhteensä: noin 150€.

Nykyään jotkut sijoittavat "turhaan" yli 150€ pelkkään nopeudensäätimeen....


13
Tulokset / Vs: LRP Master 2012
« : 10.01.12 - klo: 13.15 »
Ilmoittauduin mukaan kisaan Open Stockiin.

Lassen nimi näytti olevan Master-luokan puolella. Tuossa ilmoittautumisformissa oli jogu bugi, kun siitä ei Open Stock valintaa edes löytynyt. Laitoin lisätietona, katsotaan meneekö oikein.
Loistavaa  :grin: Ei muuta kun lentoja varaamaan.. Torstai -iltana kannattaa lähteä, ellei sitten löydy lentoa, jolla olisi 9 aikoihin pe aamuna Frankfurtissa.

14
Tulokset / Vs: LRP Master 2012
« : 04.01.12 - klo: 11.29 »
Villi veikkaukseni on että EFRA säännöt ovat melkolailla samat kuin suomen FTT säännöt.
LRP skaboissa on luonnollisesti pakotettu X12 kone ..

15
Tulokset / LRP Master 2012
« : 04.01.12 - klo: 08.49 »
LRP Masters 2012 ajetaan taas 30.3. - 1.4.2012 Eppelheimissa Saksassa.

Ulkomaalaisille kuskeille on avoinna Masters (Viri) ja Open Stock 10.5 (poro) luokat.

Ilmoittautuminen on avattu eilen klo 19. Nyt kannattaa ilmoittautua , jos haluaa mukaan huippukilpailuun - paikat loppuvat  perinteisesti erittäin nopeasti!

Vain yhteen luokkaan voi osallistua :(

Suomalaisista ilmoittautunut tällä hetkellä:
- Miko Teponoja (Masters)
- Lasse Ilvessalo (Open stock)

http://tcm2012.lrp.cc/

16
Pitäiskö tuonne järjestäjille lähettää meidän nimet jos halutaan istua yhdessä? Eivät varmana voi tietää ketkä kaikki on Suomesta?

Kyllä he varmaan tietävät Suomalaiset osanottajat kun osanottajalistauksen voi sortata maan mukaan :)
Mutta toki varmuudeksi on hyvä lähettää toive.

17
Yritän laittaa noita finaaleja mitä kuvasin niin tubeen jossain vaiheessa.
Isot kiitokset.
Jerzi
Ehditkö laittaa vidoita tuubiin? Kaikki varmasti haluaisivat innosta hihkuen nähdä videot  :afro:

18
Nostestaas vielä ylös, jos kiinnostuneita löytyy. Halukkaille paikka käytännössä varma.

Lähden edustamaan Suomen Stock osaamista 1:10 luokkaan.

Kuka / ketkä lähtisi mukaan? Jos ei muuta niin on ainakin lämmin keli Madridissa tuohon aikaan vuodesta :)

Asiallahan ei ole mitenkään kiire, mutta huomiseen mennessä pitäisi tietää..

19
Tänks. Krossia ajetaan Schumacherin minipinnillä. Eli ei tarvii erikseen rengas testejä koska sama pyörä millä meidän kisoissa on ajettu. Nyt lähti kyllä lämpenee sen verta et saattais lähteä hengaa pappa luokkaan ;) Laittakaas tarkempia tietoja lennoista ja majoituksista! Odense on jo tuttu kesältä kun samoilla huudeilla ajettiin krossin PM-kisat.
Torstaina lähdetään Blue One neljän lennolla Kööpenhaminaan. Takaisin tullaan sunnuntain lennolla 22:40.
Tuolento on valitettavasti loppuunmyyty, mutta puoli tuntia aikaisemmin lähtee Finskin lento,jolla paluu Sunnuntaina  20:05. Hinta oli jossain 100 euron paikkeilla.
Asutaan OdenseeCongress centerissä radan vieressä.

20
Öööhh. Millä renkaalla nää ajaa krossia? Oisko näistä kisoista jotain oikeeta kilpailukutsua... tuolta feisbuukista osaa katella...

Nettisivut: http://www.dhi-cup.dk

Off-Roadissa näemmä  EFRA Rules.

http://www.dhi-cup.dk/dhi_cup_2012.pdf

Facebookissa voit kysyä renkaista. Ehkä joku on jo kysynytkin..
https://www.facebook.com/DHICUP

21
En ole yli 20 vuoteen ajanut minkäänlaisella "tasamaan kulkialla" radalla.
Jos nyt ajatellaan että haluaisi mukaan touring touhuihin, mistä alkaa. Missä luokkissa on eniten osanotajia
Löytyykö jostain koostettua aloittelijan tietopakettia luokkien säännöistä ja sopivista autoista? (VTR:n löysinkin jo ihan ite, mutta ei taida olla niitä suosituimpia)
TSS luokka on sopiva vauhdiltaan ja mukava ajella ekan kauden. Mukaan pääsee järkevästi jopa 2-3v vanhalla autolla ja kisalaillisella moottorilla sekä säätimella. Mazda6 koriks (ei speed6) niin puskee sopivasti että on helppo ajaa. Hups ja akku kans efra/roar laillinen.

Kisoiksi kannattaa mennää kaikkiin kerhoskaboihin sekä FTT sarjaan.
Olikos se niin että kerhokisoissa ei tarvi lisenssiä eikä niitä satasen=efra roar akkuja kun aloittelija voi körötellä halvemmallakin.
Renkaat piti kumminkin ostaa paikan päältä että voi vedota huonoon menestykseen (kun tulikin ei täydellinen sarja).
Melko helppoa se ei ole lähteä kaverin pystymetsästä ajelemaan kisaa kun ekana pitää osata säätää auto, ostaa leimatut ja speksatut nopari ja akut, ihmetellä siinä kaiken tohinan keskellä vielä pidottamisen mystistä maailmaa.
Toden näköisesti  tulee paljon muitakin asioita eteen, ei se varmaan ole kisapaikallakaan pelkästään että ajaa ja nostaa seuraavassa lähdössä.
Suosittelen että ennen kisaa käyt treenaamassa ja kysyt rohkeasti säätöapua paikallaolevilta "kisakuskeilta".
Näin saat autoosi hyvät säädöt ja voit keskittyä ajamiseen.
Jos touring auto ei ole hyvin säädetty on sillä ajaminen melko haastavaa.

Eli vinkki numero 1: Kysy kokeneemmilta - siinä ei ole mitään hävettävää ja uskon että saat apua sillä kaikki ovat joskus olleet aloittelijoita.

Roar akkuja et kerhokisaan tarvitse. Kunhan on turvallinen ja kovakuorinen LIPO niin varmasti saat kilpailla.

22
Mutta kyseinen tapahtuma ja paikalla vallinnut leppoisa fiilis osoitti ainakin sen ettei turistikisaaminen (aina?) ole sellaista pipojenkiristelyä kuin joskus saattaa kirjoituksista syntyä.
.. Ai niin - unohdin mainita perusteluihin KV kisoissa:

Kisaärjestäjien leppoisa fiilis! Diskauksia ei jaella jos siipi on 0,1mm vinossa erän jälkeen..  :roll:

23
Kapitalistisessa järjestelmässämme määrää kysynnän ja tarjonna laki.

Kysymys kisakuskeille:
Mikä touring -kisa on antanut parhaimman vastineen rahoillesi ja perusteluita? Voi olla kerho-, alue-, FT- tai KV-kisa.
Ehdottomasti parhaan vastineen rahoille saa kansainvälisestä touring kisasta. Jos yksi kisa pitää mainita niin ehkä se on DHI-CUP 2011. Saksan ETS kisa olisi hyvä kakkonen. DHI voittaa kun pääsin A-finaaliin ...
Perustelut:
- tunnelma on ihan eri luokkaa kuin Suomessa kun kuskeja on paljon
- radat ovat poikkeuksetta olleet isoja
- kokemus karttuu kun näkee "isojen poikien" rällästystä
- oheistoiminta ja iltamenot :)
- näkee oman nopeutensa Eurooppa -tasolla

Suosittelen KV kisoja lämpimästi.

24
Kisassa mukana 9 suomalaista.
Poutiainen August TSM
Kuusinen Matias TSM
Ilvessalo Lasse TSM,TSS
Kuronen   Pekka TSS
Louhi   Jaakko TSM
Haapsaari   Sami TSM
Söderholm   Juha TSS
Toivonen   Axel TSS
Sojakka   Thomas TSS

Lennot sinne ja takaisin noin 100 euroa.
Tällä hetkellä 75 kuskia virissä ja 90 stockissa.
Majoitus aivan radan vieressä vähän yli 100€ / nuppi 3 yötä 2h huoneessa.
Mukaan mahtuu ja ehtii vielä hyvin.
Lomapäiviäkään ei tarvitse ottaa sillä perjantai 6.1. on joka tapauksessa vapaapäivä.
Anna itsellesi joululahjamatka kansainväliseen RC kilpailuun. Et varmasti pety!

Muokkaus: Krossikuskit huom! Tänä vuonna myös Krossia tarjolla. Nyt mukana jo yli 100 kuskia.

25
RENKAAT
Ensi kauden rengasvalintaan voitaisiin ehdokkaaksi lisätä myös RIDE32 tai RIDE28 renkaat.
ETS kisoissa ajettiin RIDE32 versiolla ja kokemus oli varsin innostava.
Renkaat ovat tasalaatuisia ja erittäin kestäviä. Koko kisan pystyi ajamaan kevyesti yhdellä setillä. Pitoakin oli enemmän kuin riittävästi. Kisat ajettiin messumatolla.
Renkaan hinta noin 23€.

26
Ilmoittautuminen on kovassa vauhdissa alettuaan runsas tunti sitten. Äsken 61 ilmoa jo sisällä.

Ilmot tänne
http://www.rc-timing.ch/en/home.html

Suomesta vasta listoilla:
August Poutiainen,  touring modified
Matias Kuusinen,  touring modified

DHI-Cup on aivan erinomainen kisatapahtuma, jota voi suositella lämpimästi.

Ilmo jätetty Stock ja Modified luokkiin  :laugh:

27
Nyt on nimi maksettujen listoilla (huraa PayPal!! ) ja lennot varattu.

Suomesta mukana nyt
- Kutvonen (Modified)
- Mairue (Modified)
- Kuronen (ProStock)
- Levänen (Modified)
- Ilvessalo (Modified + ProStock)

28
Kun vertasin noita ETS kilpailuviikonloppuja kotimaan kalenterin kanssa, huomasin että Oulun ja Laukaan kisat menee päällekkäin ETS-kisojen kanssa (Gran Kanaria ja Puola), joten tässä nyt joutuu tekemään niitä kuuluisia valintoja.

Lokakuun lopussa oleva Saksan kisa sattuisi aika mukavasti samalle viikolle, kun olen muutenkin Saksassa työreissulla, joten voiskohan siinä olla ideaa? Olisko kukaan lähdössä saksan maalle 28.-30.10.2011, vissiin Viljami ainakin?
Eipä taida saksaan enää mahtua. Jonossa on jo 81 kuskia...

29
Liput ostettu Juhan kanssa
Loistavaa! Nyt vielä papoille rossiautot alle niin johan on säpinät :)

30
Tulokset / Vs: DHI Cup 2011, 7.1. -9.1.2011
« : 16.09.11 - klo: 22.08 »
Muistaako kukaan kuka otti lentokentällä videoo?
Ei muistu mieleen

Sivuja: [1] 2 3 4