RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: jeejee - 10.06.04 - klo: 09.25
-
Joo eli onko kellään tietoo milloin tulee suomeen noita? Varsin hieno ja 2 moottoria + 3 vaihetta niin lähteekin aika nätisti ja HIENO toi ilman otto pömpeli! Hintakin tulee olemaan suht korkea :!: :| KYOSHON FOORUMI: http://www.kyoshofrance.com/forum/viewtopic.php?mode=viewtopic&forum=13&topic=5253&start=25 http://www.kyoshofrance.com/forum/viewtopic.php?mode=viewtopic&forum=13&topic=5639&start=0
http://kyosho.fr/forum/gigan_01.jpg
http://kyosho.fr/forum/gigan_02.jpg
http://kyosho.fr/forum/gigan_08.jpg
http://kyosho.fr/forum/gigan_07.jpg
Lisää kuvia: http://www.pbase.com/mmakino/radiocon_show_shizuoka&page=2
No mitä mieltä porukka on autosta?
http://www5f.biglobe.ne.jp/~bigfoot/joyful2/img/874.jpg Menee akseli sinne hammasrattaita on täällä ja tuolla no ei oo kuiteskaan muovisii! Mutta monimutkainen on auto ja pitää purkaa puolet jos jotain halua vaihaa!
http://www.kyosho.co.jp/web/download/movie/2004shizuoka_hs/giga-j.html Video!
-
Heh heh Kyosho on näköjään laittanut polttismonstereiden maineen uusiksi..! On se kyllä hiano peli täytyy alkaa säästää siihen!! :mrgreen:
-
Tosi makee vehe :D ei varmaaa tuu suomee ollenkaa noita vehkeitä.
-
Joo, tuntuis että ei toi ois selanen kuin rcx madi että häippäsee sitten niin toivotaan että joku tois suomeenkin noita!
-
Jos ei tuu suomeen niin mä TILAAN :mrgreen: , tai pakotetaan koko rc-netin väki Hobbylinnaa maahantuomaan noita..! :lol:
-
Hinta on varmaan siinä 600-800e paikkeella. :mrgreen:
-
Kumpa tuo rantautuisi Suomen maahan. Pitänee kuitenkin ensin lukea arvosteluja, ennen kuin ostaa. Mahtaa olla kyllä hieno menopeli!! :P
-Mutta Kyoshon kiskurihinnathan tunnetaan... :cry:
-
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LE3215&P=1 Tuossa Ofnan kaksi moottorinen polttismonsteri... Kattokaapas tuon hintaa nyt ja miettikää paljonko maksaisi kun laittaisi HL:n kautta tilaukseen. :roll: Tuon Kyoshon hinta voipi olla 600-900€
-
Onkohan tuossa Kyöstin uudessa Giga Crusherissa pakki :?:
Epäilen, ettei ole, mutta onkohan siihen mahdollista saada sellainen.
-
Tuskin on ja tuskin saa, sen pitäs olla aika kestävä!
-
Ei taida olla toi monsteri mikään nuhapumppu :mrgreen:
Nyt tulikin vaikea päätös eteen: Inferno vai Giga Crusher :?:
-
Onkohan miten vaikee säätää noi kaks konetta
sais olla jaettu kaasari olis helpompi.
-
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LE3215&P=1 Tuossa Ofnan kaksi moottorinen polttismonsteri... Kattokaapas tuon hintaa nyt ja miettikää paljonko maksaisi kun laittaisi HL:n kautta tilaukseen. :roll: Tuon Kyoshon hinta voipi olla 600-900€
Ei tuota pysty tilaamaan HL:n kautta Towerista. Tuotteen kohdalla on selkeästi merkintä: "Size / Weight Restriction, can only ship within the US or to Canada". Eli siis koon taikka painon takia ei toimiteta kuin Jenkkeihin taikka Kanadaan.
-
Tuossahan saa olla kokoaika mukana muutaman tyypin tiimi kun tuolla ajaa..
Miettikää vaikka koneiden sisäänajoa/säätämistä! :shock: :mrgreen:
-
Mitä jos ajaa yhen koneen kerallaan sisään ja säätää sitten samoille säädöille kummatkin?
-
Mitä jos ajaa yhen koneen kerallaan sisään ja säätää sitten samoille säädöille kummatkin?
Eikös se yks kone kerrallaan kuulukki ajaa sisää. Mutta ei se välttämättä aina oikee onnistu, et laittaa just saman verran neuloja auki molemmista, ku joka kone on yksilö ja tarvitsee omat säädöt. Voihan ne säädöt aina tarkastaa käyttämällä vain toista konetta kerrallaan. Kai niitä voi käytellä erikseenkin. :roll:
-
Hieno on todellakin :P Voi olla suht miehekkäät äänetkin kahella koneella :)
-
Siis miksen mä saa toimimaan noita linkkejä, ei toimi vaikka klikkaan, tai vaikka avaisin uudessa ikkunassa, kun se ei edes aukase uutta ikkunaa, sori OT :lol:
Tossa on noi vaihteet ainakin piilossa niin ei pitäisi kiviäkään lenellä sinne!
-
Jos tota ei muuten saa suomeen, niin palasina!, vaikka 20 palasen paketeissa..! :mrgreen:
-
Mitä mieltä? Kun suurin osa ei näköjään saa autoa edes yhdellä koneella kuntoon, säätöihin, pysymään ehjänä jne. ja neuvoisin pysymään aika kaukana moisesta. Tietyssä mielessä hieno K:n insinöörien taidonnäyte, mutta that's it.
Sitä paitsi 2-moottoria ei tee autosta nopeampaa, sen tekevät välitykset. Toki sanottakoon että kaksi mottia pystyy tietysti vääntämään suurempia välityksiä etenkin alakierroksilla; kuitenkin huippunopeuden määräävät tekijät ovat:
- koneen max rpm (2 moottia luultavasti jopa laskee tätä)
- renkaan halkaisija
- kytkinkello : spur gear -suhde
Eli käytännössä tuskin paljoa kovempaa menee. Vaikka joku saattaisi niin kuvitella, ja nopeushan se kuitenkin eniten kiinnostaa eikö niin. Tietty hehtaarifillareilla pystyy 2:lla motilla kasvattamaan tuota maksimia paremmin kuin yhdellä... :wink:
-
Nii-in, mutta onko nopeudella väliä... Tuo on just niinkuin tuo että kumpi menee paremmin suolla, panssarivaunu vai urheiluauto.
Tosiaan tuo kaksimoottoria antaa varmasti enemmän vääntöä ja ääntä. Eli tuo on varmasti sellainen möyrimis monsteri. Että yritämpä työntää tuon kiven :D
-
Mä en kyllä oikein usko vieläkään että möyrimiseen tehtäisiin polttismonsteria, jollei sitten kyseessä olisi jokin valtavavääntöinen matalakierroksinen moottori ja jokin muu kytkinsysteemi kuin nykyinen yleisesti käytössä oleva. Eli toisin sanoen ukon että tuo laite tulee kilpailemaan samasta yleisöstä kuin aiemmatkin poltismonsterit, ja suunnilleen samoilla eväillä.
Se on kyllä totta että kahden moottorin kanssa tappelevien avautumisia tullaan kuulemaan vielä reilusti, jos laitteita maahan ajautuu. Kannattaa muistaa myös sellainen asia että kaksi moottoria merkitsee kaksi kertaa enemmän kuluvia osia moottorissa, ja sen myötä tuplakustannuksia. Vaikea on myöskään kuvitella kuinka tehopainosuhteessa päästäisiin poikkeuksellisiin arvoihin, kahden sylinterin ympärille tarvitaan yhteensä enemmän rautaa kuin yhden, eli mistä mahdollinen hyöty moisessa ratkaisussa muodostuu?
Ainoa hiukankaan mönkimishenkinen laite taitaa olla edelleen Nitro Blizzard?
-
Onhan tossa 3 vaiheta ja ykkösellä saattaa olla aika mukavakin vääntö möyrimiseen mutta tuskin tuokaan missään suossa on tarkotus ajella jossa on hyvä kun pääsee kävelemällä!
-
Nii-in, mutta onko nopeudella väliä... Tuo on just niinkuin tuo että kumpi menee paremmin suolla, panssarivaunu vai urheiluauto.
Tosiaan tuo kaksimoottoria antaa varmasti enemmän vääntöä ja ääntä. Eli tuo on varmasti sellainen möyrimis monsteri. Että yritämpä työntää tuon kiven :D
Heh, eka juttu mitä kysytään aina on PALJON KULKEE? Sitten seuraavaks vaikka mikä auto olis kyseessä tela-autoista lähtien ruvetaan virittää että saadaan lisää nopeutta. ELI kyllä nopeudella on väliä. Sen olen huomannut tässä viimeisen 3-4 vuoden aktiivisen harrastuksen aikana täällä forumissakin. Toki onhan siinä muutakin. Edelleen Clodzin kanssa samoilla linjoilla jatkaakseni, unohtakaa koko homma ja hankkikaa joku hieman helpompi "normaali" monsu, vaikka se Asson / TT:: Monster GT. Ihan eri planeetalta.
-
Edelleen Clodzin kanssa samoilla linjoilla jatkaakseni, unohtakaa koko homma ja hankkikaa joku hieman helpompi "normaali" monsu, vaikka se Asson / TT:: Monster GT. Ihan eri planeetalta.
Laitetaan nyt vielä että kaikki tietää mitä Mika tarkottaa, TT:n MTA4 tai
Asson Monster GT, sama auto.
-
Niinpä, tai vaikka GS:n SUT! Savagen nyt kaikki tuntee jo muutenkin.
-
Palataan aiheeseen! Mad Forcekin kiihtyy aika kivasti videoiden mukaan ja tossa on kans 3 vaihetta ja 2 moottoria eli kiihty luultavasti ainakin yhtä hyvin kuin madi vaikka painoo onkin enemän(luultavasti)!
-
http://www.kyosho.co.jp/web/download/movie/2004shizuoka_hs/giga-j.html Nyt on video saatavilla!
-
Palataan aiheeseen! Mad Forcekin kiihtyy aika kivasti videoiden mukaan ja tossa on kans 3 vaihetta ja 2 moottoria eli kiihty luultavasti ainakin yhtä hyvin kuin madi vaikka painoo onkin enemän(luultavasti)!
Rupee jos sutimaan, että tarvii kauheet renkaat että kiihtys hyvin. Sit se rupeekin jo keulimaan :mrgreen:
-
Mutta ei pitäs nniin helposti keiluu kun moottoritkin on aika eessä.
-
Ainakin kun tuota videota katteli niin sen nimeksi tulis Giga Crusher ja kaksi .26 konetta ;/.
-
Se nimi on Gigan Crusher ja siinä on vissiinkin 5 hevosvoimaa ja 1 hevosvoima kiloa kohtin. Se pitäis kulkea jotain 100km/h.
Oliskohan ollut uus Vauhdin Maailma missä on ensinmäisellä aukeamalla kyoshon monstereita(Mad Force, Twin Force ja Gigan Crusher) ja jokaisesta on oma "selostus" :wink:
-
Se nimi on Gigan Crusher ja siinä on vissiinkin 5 hevosvoimaa ja 1 hevosvoima kiloa kohtin. Se pitäis kulkea jotain 100km/h.
Oliskohan ollut uus Vauhdin Maailma missä on ensinmäisellä aukeamalla kyoshon monstereita(Mad Force, Twin Force ja Gigan Crusher) ja jokaisesta on oma "selostus" :wink:
Nopeutta tuntuu löytyvän aivan liikaa. Mad forceakin on vaikea hallita yli kun ajaa yli 40km/h. Mutta savage on eri maata! kulkee tasaisesti ja hallitusti :wink:
-
Se nimi on Gigan Crusher ja siinä on vissiinkin 5 hevosvoimaa ja 1 hevosvoima kiloa kohtin. Se pitäis kulkea jotain 100km/h.
Oliskohan ollut uus Vauhdin Maailma missä on ensinmäisellä aukeamalla kyoshon monstereita(Mad Force, Twin Force ja Gigan Crusher) ja jokaisesta on oma "selostus" :wink:
Ai uudessa vauhdin maailmassa? :O
-
Se nimi on Gigan Crusher ja siinä on vissiinkin 5 hevosvoimaa ja 1 hevosvoima kiloa kohtin. Se pitäis kulkea jotain 100km/h.
Oliskohan ollut uus Vauhdin Maailma missä on ensinmäisellä aukeamalla kyoshon monstereita(Mad Force, Twin Force ja Gigan Crusher) ja jokaisesta on oma "selostus" :wink:
Ai uudessa vauhdin maailmassa? :O
Niin se tais olla :roll:
-
http://www.kyosho.co.jp/web/products/car_bike/monster_truck/26engine/giga_crusher/gigacrusher_s-j.html Tota saa näköjään yhdellä ja kahdella moottorilla, tohonyhden moottorin versioon saa vissiin toisenkin moottorin jos haluaa. http://www.kyosho.co.jp/web/products/car_bike/monster_truck/26engine/giga_crusher/gigacrusher_d-j.html
-
Tänään näin oiken ajossa tuollaisen kaksi moottorisen version....
Ihan kivasti se meni, vaikka oli sisäänajossa vielä! :mrgreen:
Kolme vaihdetta eteen ja taksen, niin ky pitäis mennä....
-
Onks siinä pakkikin vai onks se sellaine QRC systeemi?? :shock:
-
Onks siinä pakkikin vai onks se sellaine QRC systeemi?? :shock:
Ei tommoisessa varmaankaan mikään QRC systeemi voi kestää. Luulisin pakin olevan ihan semmonen, että rattaat siirtyvät rattaalta toiselle, jolloin vaihtuu reverse päälle. (niinku savagessa) Tämmöistä ratassysteemiä ei tosin voi vaihtaa vauhdissa ollenkaan. Tiedä sitten. :roll:
-
En tiä! Voin yrittää katsoa....
-
Joo Kuopion askartelukulmassa on tuollainen näytillä. Ei kun ihailemaan ;)
Apero
-
Ai onko niitä jo 2 suomessa vai onko se sama auto??? Helkatti kun oltais nyt menossa Kuopioon :D
-
Ai onko niitä jo 2 suomessa vai onko se sama auto??? Helkatti kun oltais nyt menossa Kuopioon :D
Kyosho Turussa on ollut sellainen jo yli viikon....
-
Se nimi on Gigan Crusher ja siinä on vissiinkin 5 hevosvoimaa ja 1 hevosvoima kiloa kohtin. Se pitäis kulkea jotain 100km/h.
100 km/h .. välityksistähän toi on kiinni, mutta voihan se olla kolmiportaisella loppuvälitys olis noinkin pitkä kun tehoa on ja renkaat isot. Moottori ei kuitenkaan kierrä enempää kuin sen 35.000 - 40.000 max ja epäilenpä ettei tohon päästä kyllä isoillakaan renkailla ja pitkillä välityksillä; Super Nitro rallyssa oli lähes monsun renkaat, moottori kiersi 40000 ja kello oli 18T (vakio 13T) ja siltikään ei ylittynyt tuo 60-65 km/h
-
Se nimi on Gigan Crusher ja siinä on vissiinkin 5 hevosvoimaa ja 1 hevosvoima kiloa kohtin. Se pitäis kulkea jotain 100km/h.
Vois olla monsulla aika vaappuvat ajo-ominaisuudet noissa nopeuksissa. :mrgreen:
-
Nii'in, ei sitä enää mikään hallitse :|
-
100km/h iskis jarrut lukkoon niin vetäis parit voltit.. Onko noita autoja jo 2 suomessa?
-
Onks siinä pakkikin vai onks se sellaine QRC systeemi?? :shock:
Ei tommoisessa varmaankaan mikään QRC systeemi voi kestää. Luulisin pakin olevan ihan semmonen, että rattaat siirtyvät rattaalta toiselle, jolloin vaihtuu reverse päälle. (niinku savagessa) Tämmöistä ratassysteemiä ei tosin voi vaihtaa vauhdissa ollenkaan. Tiedä sitten. :roll:
Systeemi on sellainen että kolmannen kanavan servo vaihtaa autoa pakille ja eteenpäin! Sitä tuskin kannattaa ihan vauhdeissa tehdä. :wink: Jos ei ole kolmea kanavaa niin auto ei mene eteen ja taakse, QRC:ssä tämä on mahdollista!
-
mitä ne suomessa maksaa??? :D :D :D
-
Tampereen rc-tapahtumassa oli oikeen ajossa tuo malli.
Videota jossa tuo auto menee löytyy täältä:
Valitse täältä auto video 70mt (http://www.rc-harrastus.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1047&start=90)
Kulki ihan kivasti, mutta kun oli Kyoshon esittelykappale, putosi ruuveja sieltä sun täältä, muuten oli makeet saundit kun 2 moottoria pauhasi yhtäaikaa.
-
Tampereen rc-tapahtumassa oli oikeen ajossa tuo malli.
Videota jossa tuo auto menee löytyy täältä:
Valitse täältä auto video 70mt (http://www.rc-harrastus.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1047&start=90)
Kulki ihan kivasti, mutta kun oli Kyoshon esittelykappale, putosi ruuveja sieltä sun täältä, muuten oli makeet saundit kun 2 moottoria pauhasi yhtäaikaa.
Niin se tuli sinne rtr:rränä??
-
Juu niin tuli
-
Juu niin tuli
Mitä muuten sille nyt tehään että onko se siellä liikkeessä vai myydäänkö se vai mitä??
-
Tais mennä Kyosholle takaisin kun oli vaan esittelyauto
-
Se nimi on Gigan Crusher ja siinä on vissiinkin 5 hevosvoimaa ja 1 hevosvoima kiloa kohtin. Se pitäis kulkea jotain 100km/h.
100 km/h .. välityksistähän toi on kiinni, mutta voihan se olla kolmiportaisella loppuvälitys olis noinkin pitkä kun tehoa on ja renkaat isot. Moottori ei kuitenkaan kierrä enempää kuin sen 35.000 - 40.000 max ja epäilenpä ettei tohon päästä kyllä isoillakaan renkailla ja pitkillä välityksillä; Super Nitro rallyssa oli lähes monsun renkaat, moottori kiersi 40000 ja kello oli 18T (vakio 13T) ja siltikään ei ylittynyt tuo 60-65 km/h
En mene väittämään että tuo kulkisi 100 km/h, mutta ei pelkästään kello ja spur gear + renkaat määrittele nopeutta. Myös vaihteisto ja perävälitys vaikuttaa ihan yhtä paljon.
Oma autoni, Ultima RB Racing sillä sinun entisellä Epic-moottorilla kulkee aika vihaisesti 18T-kellolla... Joskus laskin kokonaisvälitykset, ja nopeutta kertyy aikas kivasti...
-
Se nimi on Gigan Crusher ja siinä on vissiinkin 5 hevosvoimaa ja 1 hevosvoima kiloa kohtin. Se pitäis kulkea jotain 100km/h.
100 km/h .. välityksistähän toi on kiinni, mutta voihan se olla kolmiportaisella loppuvälitys olis noinkin pitkä kun tehoa on ja renkaat isot. Moottori ei kuitenkaan kierrä enempää kuin sen 35.000 - 40.000 max ja epäilenpä ettei tohon päästä kyllä isoillakaan renkailla ja pitkillä välityksillä; Super Nitro rallyssa oli lähes monsun renkaat, moottori kiersi 40000 ja kello oli 18T (vakio 13T) ja siltikään ei ylittynyt tuo 60-65 km/h
En mene väittämään että tuo kulkisi 100 km/h, mutta ei pelkästään kello ja spur gear + renkaat määrittele nopeutta. Myös vaihteisto ja perävälitys vaikuttaa ihan yhtä paljon.
Oma autoni, Ultima RB Racing sillä sinun entisellä Epic-moottorilla kulkee aika vihaisesti 18T-kellolla... Joskus laskin kokonaisvälitykset, ja nopeutta kertyy aikas kivasti...
Siis Kyosho kirjoittaa et se kulkee 100km/h mut en tiedä sitte pitääkö paikkaansa...
-
http://www.rcmart.com/catalog/product_info.php?cPath=420_328&products_id=9464 Luulin että ois ollut paljon kalliimpi..
-
Ja sitten vielä kunnon voimaservot...
-
Onko muuten tietoa kenelläkään, että onko kyseisessä ärjyssä nivelvetareita vakiona. Kun ei ole silmiini sattunut kuvaa, jossa saisi selville tilanteen.
-
Onko muuten tietoa kenelläkään, että onko kyseisessä ärjyssä nivelvetareita vakiona. Kun ei ole silmiini sattunut kuvaa, jossa saisi selville tilanteen.
Minusta ei ole nivelvetareita, mutta voin tässä tänään vielä tarkistaa asian!
-
Ei ollut nivel vetareita joittenkin kuvien perusteilla.. Mutta aattelin että pelkkä auto on siinä 700 paikkeilla.
-
Onkos Suomessa myytävän likimain hinta missään selvillä ja onkohan noita jo ihan saatavilla Suomessa.
-
Onkos Suomessa myytävän likimain hinta missään selvillä ja onkohan noita jo ihan saatavilla Suomessa.
Hinta on selvillä, en vain muista mikä se on! :D
Autoja ei vielä ole saatavilla suomessa.
Tarkastin sen vetari jutun, ei ollut nivelvetareita!
-
ON se raju laite! tänään näin sen ajossa, kiersi rataa kuin krossari ei kaatunut ja hypytkin menivät mallikkaasti. Ja se voima ja ääni sai vanhankin suupielet kaarelle. Hieno on laite.
T:Rami
-
Vau, jos Rami näin sanoo niin sitten on p a k k o uskoa!
-
Kukahan on eka onnellinen omistaja suomessa tollasella? Muakin haluttaa mutta ekaks polttikseks 2 mottii :D ja kauhee löbö syöppö, kiitos ei. Crossi raalla voi olla tosiaan hyvä, toi on vähän niinkö sut että menee crossi raalla..
-
Tuotahan voisi ruveta miettimääm vakavamminkin...
Mikäli on parempi, kuin Savage 25.
Tuossa Giga Crusherissa on pakkikin vakiona ja kuulemma se on toteutettu erilaisella tekniikalla kuin QRC-vaihtajat, mitkä lukemani perusteella tuppaavat leviämään... :|
Pitää vaan myydä sitten Mad Force ja Nitro Tracker pois, koska mahtaa nimittäin maksaa melkoisesti tuo. :cry:
3-kanvainen radiokin pitää ostaa.
-
Tuotahan voisi ruveta miettimääm vakavamminkin...
Mikäli on parempi, kuin Savage 25.
Tuossa Giga Crusherissa on pakkikin vakiona ja kuulemma se on toteutettu erilaisella tekniikalla kuin QRC-vaihtajat, mitkä lukemani perusteella tuppaavat leviämään... :|
Pitää vaan myydä sitten Mad Force ja Nitro Tracker pois, koska mahtaa nimittäin maksaa melkoisesti tuo. :cry:
3-kanvainen radiokin pitää ostaa.
Ei savagessakaan ole QRC-systeemiä. Rattaat vaan siirtyy rattaalta toiselle, eli ei voi ollenkaan vauhdissa vaihtaa, eikä ole mikään kauhean nopea, mutta oikein käytettynä kestävä.
-
Ei savagessakaan ole QRC-systeemiä. Rattaat vaan siirtyy rattaalta toiselle, eli ei voi ollenkaan vauhdissa vaihtaa, eikä ole mikään kauhean nopea, mutta oikein käytettynä kestävä.
Kirjointinpa sitten epäselvästi... En tarkoittanutkaan, että Savagessa olisi QRC. Tarkoitin lähinnä Mega Forcea ja niitä muita Kyoshon truckeja, mutta kuinkahan paljon halvemmaksi kävisi tilata tuo auto esim. jostain muusta EU-maasta. Esim. täällä se on paljon halvempi, mitä Suomessa, mutta paljonko tulee sitten lisä hintaa esim. postikuluista sun muusta http://www.mikes-modellwelt.de/index.php?section=products&kind=brands&mainid=10&show=product&productid=31142&PHPSESSID=6365ff968d60ba87ff22d68a2a787abd
-Viisaammat valistakoon... :wink:
-
Kyseistä autoa myydään rcmartissa http://www.rcmart.com/catalog/product_info.php?cPath=420_328&products_id=9464
-
Sludge: Siis minä kirjoitin epäselvästi. En olettanutkaan, luulisit savagessa olevan QRC-systeemiä. Tarkoitin viestini oikeestaan kaikille muillekkin.
Kaverilta muuten meni savagesta tosta reverse modulesta yksi ratas palasiksi. Se ei meinaan kestä sitä, että aina vaihdetaan vauhdissa päälle ja jopa välillä painetaan kaasua, ennen kuin vaihde on kerennyt mennä päälle, ni rattaat huutaa tyhjää.
-
Tietonikkariin tulee tätä autoa :wink: http://www.tietonikkari.fi/niks/uutuus.htm
-
...865.00 euroa...
Mikä kumma noissa Kyoshoissa oikein maksaa. :| Samaa rautaa ne ne ovat muidenkin valmistajien ajokit, vaan paljon halvempia ja parempiakin usein. Onkos tietoa teillä, miten käyttäytyy tämä auto asfaltilla tai yleensäkin kun ajetaan suurilla nopeuksilla ja sitten käännetään kovasti. Lentääkö katon kautta ympäri kuten Madi. :?
Ja onkohan tässä Giga Crusherissa metalliset iskarit?
-
Mut eikös tuo mee tuon Gigan Crusherin mukaan:
Gigan Crusher - Tuplasti kaikkea, myös hintaa :wink:
-
Koskahan tulee vertailu testi giga crusher vs twin truczilla? Onko savagen pammuissa enemmän heposia.
-
Joo-o en ole ostamassa... Ostan Savitsun paljon mielummin ku ton... Siis hintaahan tulee yli 900€ ohjauslaitteineen...
HUH HUH... :|
-
Kyöshö se ossaa ottaa ihmisiltä rahaa pois. Ei ollu Towerissakaan mikään hirveän halpa. :?
-
Laitetaan nyt vielä että kaikki tietää mitä Mika tarkottaa, TT:n MTA4 tai
Asson Monster GT, sama auto.[/quote]
Tuollasen mta omanneena voin sanua että ei hullumpi peli,
-
Hobby Hiltuselle on tullut Giga Crusher!!! Siellä se oli hyllyssä ku kävin eilen. :wink:
-
Näyttäis olevan kärkkäisellläkin
850Eur
Giga Crusher (http://www.karkkainen.com/lelu/tuotteet.php?vaid=1911&tyyppi=19220&aid=1782&laj=)
-
No on kyllä vähän tyyriimpi auto. Tietääkö kukaan kuinka paljon tuo painaa? Onko tehoa tosiaan 2 x 2.5 heppaa? Kuulostaa "melko" paljolta :D
-
Useiden lähteiden mukaan tuo Dual Engine -versio painaa huimat noin 6,3 kg. :mrgreen: Ei ole kiva, jos osuu jalkaan tuommonen jossain 80 km/h vauhdissa. :mrgreen:
Lisäys: Tästä sivusta luettuna (tosin saksaksi) autossa on 2x2.3HV/moottori (jotka ovat iskutilavuudeltaan 4,7 kuutiosenttiä). Eli yhteensä 4,6 heppaa.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=37119&item=3746913076&rd=1
-
No on kyllä vähän tyyriimpi auto. Tietääkö kukaan kuinka paljon tuo painaa? Onko tehoa tosiaan 2 x 2.5 heppaa? Kuulostaa "melko" paljolta :D
Kyosho on kirjoittanut VM lehteen että se painaa noin 5 kiloa ja siinä on 5 hp yhteensä eli 1hp per kilo.
Ja nopeudeks ne on ilmoittanut 100km/h.
-
Kyllähän joku kyosho tyyppi sanoi madinkin nopeudeks 100kmh
Valetta sanon minä
-
Kyllähän joku kyosho tyyppi sanoi madinkin nopeudeks 100kmh
Valetta sanon minä
Voi olla... :roll:
-
Kyllähän joku kyosho tyyppi sanoi madinkin nopeudeks 100kmh
Valetta sanon minä
Helppo teidän on sano, kun ette ole edes ajaneet kyseisellä vehkeellä! Oletteko edes kädessä pitäneet tuollaista?? :mrgreen: Kyllä se kulkee aika pirusti, mutta keulaa ei kaasulla saa ylös, koska auto painaa aika paljon..
-
Tux, oletko jo ajellut kyseisellä vempeleellä tai nähnyt omin silmin miten se menee? Onko hyvä handling asfaltilla ja radalla. Kaatuileeko kuten Mad Force?
-
Tux, oletko jo ajellut kyseisellä vempeleellä tai nähnyt omin silmin miten se menee? Onko hyvä handling asfaltilla ja radalla. Kaatuileeko kuten Mad Force?
Olen pitänyt auto käsissä ja katsellut kun toiset ajaa sillä...
Itsekki olen sillä pienissä määrin ajanut...
Radalla sillä pääsee yllättävän nopeasti, eikä kaadu samalla tavalla kuin Mad Force!
-
Tiedätkös onko se miten laadukas kestävyydeltään ja minkälaisia ovat nuo iskarit. Ovatko alumiinia vai jotain muovia.
Lisäys: Minkälainen on esim. Savageen verrattuna?
-
Tiedätkös onko se miten laadukas kestävyydeltään ja minkälaisia ovat nuo iskarit. Ovatko alumiinia vai jotain muovia.
Lisäys: Minkälainen on esim. Savageen verrattuna?
Ollaan ajettu aika varovasti, ettei mitään hajoa, koska varaosia ei saannut vielä hetki sitten lainkaan! Iskarit ovat alumiinia ja ovat tuttua kyosho laatua! (eli parhaat) :mrgreen:
En voi verrata savangeen, koska en ole savangea lähemmin päässyt tutkimaan....
-
Parhaat ja parhaat... hmm... :mrgreen: Mutta hieno homma että ovat kuitenkin metallia, sillä kuvien perusteella näytti vähän muovisilta, mutta hyvä niin. Tukivarret ja sideplatet taitaa olla kuitenkin muovia? :|
-
Parhaat ja parhaat... hmm... :mrgreen: Mutta hieno homma että ovat kuitenkin metallia, sillä kuvien perusteella näytti vähän muovisilta, mutta hyvä niin. Tukivarret ja sideplatet taitaa olla kuitenkin muovia? :|
No perskuta... Runko on iskarissa muovia, mutta "alahattu" on alumiinia!
-
Kestääköhän ne sitten paljoa mitään, kun kaverilla Ultimassa ja itselläni toisessa autossa on ultimate sports -vaimentimet, jotka ovat jotain Kyoshon halpis muovia, missä ei ollut edes minkäänlaisia o-renkaita siellä alaosassa eristämässä vartta rungosta, jolloin ajanmittaan sieltä valui kaikki iskunvaimennin näljät ulos. Kyllä harmittaa vähän jos pitää olla heti ostamassa kahdeksan uutta iskunvaimenninta jo muutenkin "hieman hintavan" -puoleiseen autoon. :(
Madissa on kuiteskin nuo alu-iskarit ihan kivasti pelittäneet ja on nesteetkin pysyneet sisällä kunnon eristyksen ansiosta, eivätkä valu vartta pitkin ulos.
-
Kestääköhän ne sitten paljoa mitään, kun kaverilla Ultimassa ja itselläni toisessa autossa on ultimate sports -vaimentimet, jotka ovat jotain Kyoshon halpis muovia, missä ei ollut edes minkäänlaisia o-renkaita siellä alaosassa eristämässä vartta rungosta, jolloin ajanmittaan sieltä valui kaikki iskunvaimennin näljät ulos. Kyllä harmittaa vähän jos pitää olla heti ostamassa kahdeksan uutta iskunvaimenninta jo muutenkin "hieman hintavan" -puoleiseen autoon. :(
Madissa on kuiteskin nuo alu-iskarit ihan kivasti pelittäneet ja on nesteetkin pysyneet sisällä kunnon eristyksen ansiosta, eivätkä valu vartta pitkin ulos.
Mutta onhan savagessakin muovi iskarit..
-
(http://www.rccaraction.com/pics/sirio/sirio23_1.jpg) (http://www.rccaraction.com/pics/sirio/sirio23_2.jpg) Tollasia laittaa 2 gigaan nini mahtais olla potkua. ;)
(onko kuvat liian isoja?)
-
Joo eli onko kellään tietoo milloin tulee suomeen noita? Varsin hieno ja 2 moottoria + 3 vaihetta niin lähteekin aika nätisti ja HIENO toi ilman otto pömpeli! Hintakin tulee olemaan suht korkea :!: :| KYOSHON FOORUMI: http://www.kyoshofrance.com/forum/viewtopic.php?mode=viewtopic&forum=13&topic=5253&start=25 http://www.kyoshofrance.com/forum/viewtopic.php?mode=viewtopic&forum=13&topic=5639&start=0
http://kyosho.fr/forum/gigan_01.jpg
http://kyosho.fr/forum/gigan_02.jpg
http://kyosho.fr/forum/gigan_08.jpg
http://kyosho.fr/forum/gigan_07.jpg
Lisää kuvia: http://www.pbase.com/mmakino/radiocon_show_shizuoka&page=2
No mitä mieltä porukka on autosta?
http://www5f.biglobe.ne.jp/~bigfoot/joyful2/img/874.jpg Menee akseli sinne hammasrattaita on täällä ja tuolla no ei oo kuiteskaan muovisii! Mutta monimutkainen on auto ja pitää purkaa puolet jos jotain halua vaihaa!
http://www.kyosho.co.jp/web/download/movie/2004shizuoka_hs/giga-j.html Video!
--------------------------------------------------------------------------------------
Joopa on nätti paketti jo suomessa. (viis heppaa ja kaikki 8) ) Koitin turun liikkeen myyjältä kysellä hintoja mut ei se itekkää tienny...
-
Joo eli onko kellään tietoo milloin tulee suomeen noita? Varsin hieno ja 2 moottoria + 3 vaihetta niin lähteekin aika nätisti ja HIENO toi ilman otto pömpeli! Hintakin tulee olemaan suht korkea :!: :| KYOSHON FOORUMI: http://www.kyoshofrance.com/forum/viewtopic.php?mode=viewtopic&forum=13&topic=5253&start=25 http://www.kyoshofrance.com/forum/viewtopic.php?mode=viewtopic&forum=13&topic=5639&start=0
http://kyosho.fr/forum/gigan_01.jpg
http://kyosho.fr/forum/gigan_02.jpg
http://kyosho.fr/forum/gigan_08.jpg
http://kyosho.fr/forum/gigan_07.jpg
Lisää kuvia: http://www.pbase.com/mmakino/radiocon_show_shizuoka&page=2
No mitä mieltä porukka on autosta?
http://www5f.biglobe.ne.jp/~bigfoot/joyful2/img/874.jpg Menee akseli sinne hammasrattaita on täällä ja tuolla no ei oo kuiteskaan muovisii! Mutta monimutkainen on auto ja pitää purkaa puolet jos jotain halua vaihaa!
http://www.kyosho.co.jp/web/download/movie/2004shizuoka_hs/giga-j.html Video!
--------------------------------------------------------------------------------------
Joopa on nätti paketti jo suomessa. (viis heppaa ja kaikki 8) ) Koitin turun liikkeen myyjältä kysellä hintoja mut ei se itekkää tienny...
-
joo.. oon ajanut tolla KYOSHON kaksmoottorisella.. ja kyllähän se ihan siisti peli on. pysyy pystyssä iha hyvi ku alustan vaa säätää. ääni on hieno ku 2 moottoria käy eri tahtiin. aika hyvin tuntuu voimaa olevan noilla vakio koneillakin.
-
Miten tuossa on tuo voiman siirto toteutettu?
Meinaan jos toinen käy eri tahtiin jne...?
-
Miten tuossa on tuo voiman siirto toteutettu?
Meinaan jos toinen käy eri tahtiin jne...?
Eiköhän niissä ole molemmissa oma kytkin...
Eli ei haittaa toimintaa vaikka toinen olis ihan pielessä eikä kävis ollenkaan.
Paitsi että tietysti tehoa ei ole niin paljoa.
Moottorit ovat siis molemminpuolin isoaratasta ja molemilla oma kytkin.
-
Kyllä mä sen tajusin, en nyt ole niin tyhmä miltä näytän. Mutta jos toinen pyörii lujempaa toinen kytkin luistaa. Ainakin kuvittelisin niin, :?
-
Kyllä mä sen tajusin, en nyt ole niin tyhmä miltä näytän. Mutta jos toinen pyörii lujempaa toinen kytkin luistaa. Ainakin kuvittelisin niin, :?
Joo siis en mä tyhmäks luullukkaan.
Jos se toinen pyörii lujempaa niin sehän vaan ikäänkuin pakottaa toisenkin pyörimään lujempaa. Siinä ei siis kytkin luista välttämättä yhtään vaan se on vähän kuin tekis moottorijarruruksen alamäessä oikeella autolla jolloin moottori edelleenkin pyörii kovaa mutta se jarruttaa, vaikka jokin muu sitä kovempaa pyörittää.
En nyt taas tiedä saiko tosta mitään tolkkua mutta siis se hitaampi kone vaan roikkuu mukana eikä auta vetämisessä.
-
Ei vetämisessä, mutta kiihdytyksissä kyllä :wink: :roll:
-
Jeejee mikäs kone tuo on?
Eipä näyttäny vireossa hirveen "sulava" liikkeiseltä.
Jäykän näköinen.
Edit. Onko tuossa vetostartti kummallekin koneelle vai onko se jotenkin yhdistetty?
-
Jokin sirio, ei tarkkaa tietoa.
Jeejee mikäs kone tuo on?
-
Tais olla joku 2* gs26, korjatkaa.
-
Tais olla joku 2* gs26, korjatkaa.
Puhe oli tuosta ylhäällä näkyvästä Sirion moottorista :wink:
-
No oisitte heti sanononut että se on tuolla ylhäällä oleva. 27.... Mika kerkes eka niin turhaa laittaa.
-
Ei vetämisessä, mutta kiihdytyksissä kyllä :wink: :roll:
:mrgreen:
Autossahan aina puhutaan vedosta. Vetopyörästö, vetoakseli, etuveto, takaveto, nelinkontinveto...
Ei siis kiihdytys pyörästö tai muukaan vastaava.
Ja jaruttaahan se hitaampi moottori täydessävauhdissa vieläenemmän jotan kiihdytyksessä se on avuks mutta kun heikosta loppuu kierrosten kasvu niin se alkaa jarruttamaan sitä nopeampaa. :wink:
-
Tux, oletko jo ajellut kyseisellä vempeleellä tai nähnyt omin silmin miten se menee? Onko hyvä handling asfaltilla ja radalla. Kaatuileeko kuten Mad Force?
Olen pitänyt auto käsissä ja katsellut kun toiset ajaa sillä...
Itsekki olen sillä pienissä määrin ajanut...
Radalla sillä pääsee yllättävän nopeasti, eikä kaadu samalla tavalla kuin Mad Force!
Vai että Mad Force kaatuu. Ehkä kaatuukin jos on ihan vakio jossa ei ole maavaraa säädetty. Minulla ei kaadu mitenkään vaikka kuinka kääntää :evil: Olen nimittäin säätänyt jousia hieman niin että auton korkeus laskee mutta jousto varat pysyvät samoina. Itelläni ainakin on painopiste melkein alempana kuin savagessa.
(http://koti.mbnet.fi/rc1/Hpim0199.jpg)
-
[Ot] Ei tietenkään madi kaadu se puskee suoraan!
Sitäpaitsi, kunhan madi on tarpeeksi romu (kuten kaverillani) siitä hajoaa diffit, renkaiden liimaukset ja kori ennen ensimmäistä mutkaa. [Ot]
[Ot]Tomppa kyllä tietää, millainen on rumu madi, sai kerran nilkkaansa ja...[Ot]
Eikö Ot:n tilalle voisi laittaa [Pj] (p*****j********)
-
[Ot] Ei tietenkään madi kaadu se puskee suoraan!
Sitäpaitsi, kunhan madi on tarpeeksi romu (kuten kaverillani) siitä hajoaa diffit, renkaiden liimaukset ja kori ennen ensimmäistä mutkaa. [Ot]
[Ot]Tomppa kyllä tietää, millainen on rumu madi, sai kerran nilkkaansa ja...[Ot]
Eikö Ot:n tilalle voisi laittaa [Pj] (p*****j********)
Ei ole mulla ainakaan diffit hajonnnu :shock: ja taitaa olla oma syy jos renkaiden liimaukset ei pidä :lol: Eikä mun kori ole hajonnut paljoa vaikka autokin on ajanut sen päältä :evil:
-
Minun viestin perään sopisi vielä tämä :)
-
Jostain luin että autossa olisi kaksi GS .26 O.S konetta eli ossitko? :oops:
Voiko joku joka tietää kertoa pitääkö tämä paikkaansa?
-
Jostain luin että autossa olisi kaksi GS .26 O.S konetta eli ossitko? :oops:
Voiko joku joka tietää kertoa pitääkö tämä paikkaansa?
Siinä on kaksi Kyosho GS 26. mottia!!!
-
Ossit taitaa olla, mutta Kyosho on lyönyt leimansa vaan päälle. Ei siinä mitään erikoista ole, että iso valmistaja lyö toisen valmistajan tuotteeseen oman leimansa päälle.
Ja älkää vaan sanoko, että moottorit ovat sittenkin Kyoshon omaa tuotantoa. Meinaan vaan, että tulee epätoivoista moottorinsäätöä niille, jotka erehtyvät ostamaan sen ;).
-
Kone auki niin kampiakselissa lukee OS
-
Nätistihän tuo menee ja kulkee.
Koneissa ei ole ollut mitään ongelmia, säädöt löytyi lähes heti. Tai ei niitä tarvinnut edes ettiä.
Konet lähtivät muutamalla nykäsyllä käyntiin.
Ja kyllä ne kaksi konetta antaa ihan nätisti tehoa. Kiekuu kuin pieni eläin.
Ohjattavuus on todella hyvä noinkin isoksi autoksi, toisinkuin luulisi!
Jopa maasto-ominaisuudet yllättivät! Kulkee ketterästi kiveikössö!
Eli ihan mukava peli!
Kuulostaa hyvältä Jartsa! Ota kesällä mukaan Lavankoon jos jaksat ja heitä tyypit.
Tois ilmanputsarisysteemi on kyllä nätti, ja auto muutenkin!
-
Veljelläni on myös giga crusher.
Hän osti sen messutarjouksella helsinki mötörshöwstä.
Kivasti liikkuu ja sisäänajot oli helpot.
Säädötkin löytyivät ihmeen helposti. Kuvittelin että kyoshon koneet ovat helvetillisiä, mutta tähän saakka ovat yllättäneet positiivisesti.
Itsekkin muutaman kerran ( :mrgreen: ) autoa kokeilleena, niin siinä on sitä jotain voimaa. Ei tule sellasta boooo ääntä vaan vääntöä riittää yli kaiken.
Komeesti nappaa keulaa ilmaan ku vaihtaa kakkoselta kolmoselle.
-
Kappas vaan!
-
Eipä vaan nappaa ilmaan lumella ;)
Kun ei ole pitoa niin paljon.
Voin se lavankoon ottaa kesällä sitten! :D
-
Eipä vaan nappaa ilmaan lumella ;)
Kun ei ole pitoa niin paljon.
Voin se lavankoon ottaa kesällä sitten! :D
-
Jartsa, asfaltilla ottaa.
-
Kärkkäisellä (www.karkkainen.com) giga crusher maksaa 850€. Mutta siinä ei oo mainittu että olis rtr.
-
Kärkkäisellä (www.karkkainen.com) giga crusher maksaa 850€. Mutta siinä ei oo mainittu että olis rtr.
Eihän se olekkaan RTR. Ainakaan minun tietääkseni.
-
Ja mitä nyt pääsin muutaman tankillisen sillä päräyttämään Jartsan luona voin sanoa että kaikin puolin upea luomus! (Tahtoo tahtoo)
Tehoa riittää yllin kyllin ja jos asvaltti näkyy se keulii. Meinaan lumella se vain suti ja suti ja ampaisi matkaan. Aivan mieletön teho siinä autossa. Ja kyllä tuo tuplamoottoriviritys tuntuu ihan toimivalta, vaikka aluksi hieman skeptinen sen suhteen olinkin. Mutta kokemus tuo lisää tietoa!
Toivottavasti kesällä olisi sitten itselläkin jokin mielettömän tehokas monsteri jotta voi piestä Jartsan Gigaa ;)!
-
näyttäisi olevan vähän unohdettu toi giga grusher. olen aikeissa ostaa sellaisen. Jos olette enemmän niillä ajaneet niin miten ovat pitemmän päälle toimineet. Heikkoudet ja muutenkin verratuna esim: savageen tai genesikseen? :D
-
Hyvät Giga Crusher-omistajat, tarvitsisin kipeästi kaiken mahdollisen kokemuksen kautta hankkimanne tiedon GC:n käytöstä:
- mitä hehkutulppaa ja polttoainetta käytätte?
- miten olette säätäneet moottorit, toisiinsa nähden identtisesti vai yksilöllisesti?
- oletteko hankkineet option-osia, jos niin mitä?
- säädittekö vaihteistoa, jos niin miten?
- kuinka tarkasti putsaatte auton ajon jälkeen ja miten?
- onko skooppi säilynyt ehjänä katonkautta-pyörähtämisen jälkeen?
- sammuuko toinen moottori kesken ajon?
No joo...siinä tais olla kysymyksiä jo liikaakin. Olisin todella kiitollinen vastauksista! Ja jos täällä Helsingissä tai jossainpäin pääkaupunkiseutua asuu joku GC:n omistaja, voisitko ottaa yhteyttä? Olisi mukavaa tavata autojen kera ja vaihtaa kokemuksia ja kertoa vinkkejä(taitaisin kyllä olla enemmänkin kuuntelevana osapuolena=) ja tietysti ajella muutama tankillinen yhdessä vielä kun kesää on jäljellä!
Kiitoksia jo etukäteen vaivannäöstänne!
T:Janne
-
Siinä vaiheessa kun omassa Giga Crusherissa oli vielä alkuperäiset moottorit käytin Infinityn tulppia, koska ne ovat lyhyitä, vähän niinkuin OSsin tulpat.
Moottorit olen aina säätänyt yksitellen, tietysti sitten kun ne käyvät nätisti kahdestaan niin voi niitä siinäkin säätää. Alkuperäiset koneen olivat parhaimmat säätää!!
Ei siihen optio-osaa tarvitse! Se on kuitenkin kyoshon hienoiten tehty monsteri! Ainoa osa minkä olen rikkonut niin yhden rattaan vaihteistosta. Rattaita tuli pussissa kaksi ja se maksoi joku 7 euroa helsingistä!
Eipä tuo giga paljoa likaannu, mitä nyt takapuskuri koska varsinkin sisään ajo vaiheessa löpöä tippuu putkista puskurille. Muuten vain paineilmalla kaikki kasaan.
Skoopissa minulla on tasan yksi naarmu :) Kyllä se kestää!
Eipä ne koneet sammu kun sen kerran ole säätänyt!!
Itse asun Keravalla.!
-
Kuinka iso tankki tossa on?
-
Kuinka iso tankki tossa on?
Molemmille moottoreille oma 125cc tankki muistaakseni.
-
Kyllä, ne on SuperTenin (fw04) 1/9 rata-auton tankit uusiokäytössä ;-)
-
Onko autossa tilaa laittaa isompia tankkeja?
-
varmaan jos on vaivaa vähän väsäämiseen :mrgreen:
-
niin pitäis tiettää tommosen säädöt kun kaverilla on tommonen
-
Netistä löytyy ohjekirjat sähkösessä muodossa...no, jeesataan vaikka helppo nuo on itsekin kuukkeloida. :wink: Tossa pari haku tulosta..
http://www.kyoshoamerica.com/manuals.php?category_id=1
http://rcdocuments.com/?page=30&rpp=20&so=Alphabetical
-
jepa jee ja giga kulkee jo vakiona kahdella 26 motilla aikasten lujaa ja kun sinnä on 1-2 vaihteen välitukset samat kuin igt ssä + kolmosvaihde niin menoa piisaa. ja jos muka isommat renkaat jotenkin hidastaa kiihtyvyyttä niin toinen motti kyllä tuon kompen soi:)
ja minulla on sellainen käsitys että jos autossa on isommat renkaat niin kulkee muos kovenpaa. jos väärässa niin korjatkaaspa perusteden kera :shocked:
-
isommat renkaat halkaisijaltaan = isommat välitykset
kulkee kovempaa, jos kone jaksaa kiertää minkä voi.
.w
-
mistä niitä Giga Crusisereita saa mistä saa varaosia onko moottori
vaikeempi säätää kun mad forcessa
-
mistä niitä Giga Crusisereita saa mistä saa varaosia onko moottori
vaikeempi säätää kun mad forcessa
moottoreita on kaksi, joten ne tulis olla samoissa säädöissä. Eli tätenollen on vaikeampi säätää.
Noin muuten lienevät yhtä säädettävissä kuin mikä tahansa moottori.
.w
-
Olisiko joku mahdollisesti voinut neuvoa mitä palikoita pitäisi hankkia kun hommasin LRP:n Z.28R spec2 moottorin ja haluisin asentaa sen gigaan. Tai tarkoitus olisi laittaa kaksi moista myllyä. Eli moottori on ilman vauhtipyörää.. siis sellainen ja mitä muuta?? Ja mistä mahtais saada. Olisin todella kiitollinen vastauksista!! Tarkoitus olisi saada auto kuntoon heti lumien sulettua.
-
Oon ostamassa tuota Kyosho giga crusher df:ää, niin onko siinä 3 vaihdetta?
-
Oon ostamassa tuota Kyosho giga crusher df:ää, niin onko siinä 3 vaihdetta?
Kolme vaihdetta eteen ja yksi taakse.
-
Oon ostamassa tuota Kyosho giga crusher df:ää, niin onko siinä 3 vaihdetta?
Kolme vaihdetta eteen ja yksi taakse.
Kolme taakse. :azn: