Kirjoittaja Aihe: Kyosho Giga Crusher  (Luettu 43090 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sludge

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/sludge
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #90 : 12.09.04 - klo: 20.36 »
Parhaat ja parhaat... hmm... :mrgreen: Mutta hieno homma että ovat kuitenkin metallia, sillä kuvien perusteella näytti vähän muovisilta, mutta hyvä niin. Tukivarret ja sideplatet taitaa olla kuitenkin muovia?  :|
Nikko on kirosana!

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #91 : 12.09.04 - klo: 20.43 »
Lainaus käyttäjältä: "Sludge"
Parhaat ja parhaat... hmm... :mrgreen: Mutta hieno homma että ovat kuitenkin metallia, sillä kuvien perusteella näytti vähän muovisilta, mutta hyvä niin. Tukivarret ja sideplatet taitaa olla kuitenkin muovia?  :|


No perskuta... Runko on iskarissa muovia, mutta "alahattu" on alumiinia!
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Sludge

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/sludge
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #92 : 12.09.04 - klo: 21.04 »
Kestääköhän ne sitten paljoa mitään, kun kaverilla Ultimassa ja itselläni toisessa autossa on ultimate sports -vaimentimet, jotka ovat jotain Kyoshon halpis muovia, missä ei ollut edes minkäänlaisia o-renkaita siellä alaosassa eristämässä vartta rungosta, jolloin ajanmittaan sieltä valui kaikki iskunvaimennin näljät ulos. Kyllä harmittaa vähän jos pitää olla heti ostamassa kahdeksan uutta iskunvaimenninta jo muutenkin "hieman hintavan" -puoleiseen autoon.  :(
Madissa on kuiteskin nuo alu-iskarit ihan kivasti pelittäneet ja on nesteetkin pysyneet sisällä kunnon eristyksen ansiosta, eivätkä valu vartta pitkin ulos.
Nikko on kirosana!

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #93 : 13.09.04 - klo: 07.11 »
Lainaus käyttäjältä: "Sludge"
Kestääköhän ne sitten paljoa mitään, kun kaverilla Ultimassa ja itselläni toisessa autossa on ultimate sports -vaimentimet, jotka ovat jotain Kyoshon halpis muovia, missä ei ollut edes minkäänlaisia o-renkaita siellä alaosassa eristämässä vartta rungosta, jolloin ajanmittaan sieltä valui kaikki iskunvaimennin näljät ulos. Kyllä harmittaa vähän jos pitää olla heti ostamassa kahdeksan uutta iskunvaimenninta jo muutenkin "hieman hintavan" -puoleiseen autoon.  :(
Madissa on kuiteskin nuo alu-iskarit ihan kivasti pelittäneet ja on nesteetkin pysyneet sisällä kunnon eristyksen ansiosta, eivätkä valu vartta pitkin ulos.


Mutta onhan savagessakin muovi iskarit..
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #94 : 13.09.04 - klo: 07.39 »
Tollasia laittaa 2 gigaan nini mahtais olla potkua. ;)

(onko kuvat liian isoja?)
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Beris

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Re: Kyosho Gigan Crusher
« Vastaus #95 : 13.09.04 - klo: 18.28 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Joo eli onko kellään tietoo milloin tulee suomeen noita? Varsin hieno ja 2 moottoria + 3 vaihetta niin lähteekin aika nätisti ja HIENO toi ilman otto pömpeli! Hintakin tulee olemaan suht korkea :!:  :|   KYOSHON FOORUMI: http://www.kyoshofrance.com/forum/viewtopic.php?mode=viewtopic&forum=13&topic=5253&start=25    http://www.kyoshofrance.com/forum/viewtopic.php?mode=viewtopic&forum=13&topic=5639&start=0


http://kyosho.fr/forum/gigan_01.jpg
http://kyosho.fr/forum/gigan_02.jpg
http://kyosho.fr/forum/gigan_08.jpg
http://kyosho.fr/forum/gigan_07.jpg


Lisää kuvia: http://www.pbase.com/mmakino/radiocon_show_shizuoka&page=2

No mitä mieltä porukka on autosta?

http://www5f.biglobe.ne.jp/~bigfoot/joyful2/img/874.jpg Menee akseli sinne hammasrattaita on täällä ja tuolla no ei oo kuiteskaan muovisii! Mutta monimutkainen on auto ja pitää purkaa puolet jos jotain halua vaihaa!

http://www.kyosho.co.jp/web/download/movie/2004shizuoka_hs/giga-j.html Video!


--------------------------------------------------------------------------------------

Joopa on nätti paketti jo suomessa. (viis heppaa ja kaikki 8) ) Koitin turun liikkeen myyjältä kysellä hintoja mut ei se itekkää tienny...
Turkulainen voittaa aina!

Poissa Beris

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Re: Kyosho Gigan Crusher
« Vastaus #96 : 13.09.04 - klo: 18.29 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Joo eli onko kellään tietoo milloin tulee suomeen noita? Varsin hieno ja 2 moottoria + 3 vaihetta niin lähteekin aika nätisti ja HIENO toi ilman otto pömpeli! Hintakin tulee olemaan suht korkea :!:  :|   KYOSHON FOORUMI: http://www.kyoshofrance.com/forum/viewtopic.php?mode=viewtopic&forum=13&topic=5253&start=25    http://www.kyoshofrance.com/forum/viewtopic.php?mode=viewtopic&forum=13&topic=5639&start=0


http://kyosho.fr/forum/gigan_01.jpg
http://kyosho.fr/forum/gigan_02.jpg
http://kyosho.fr/forum/gigan_08.jpg
http://kyosho.fr/forum/gigan_07.jpg


Lisää kuvia: http://www.pbase.com/mmakino/radiocon_show_shizuoka&page=2

No mitä mieltä porukka on autosta?

http://www5f.biglobe.ne.jp/~bigfoot/joyful2/img/874.jpg Menee akseli sinne hammasrattaita on täällä ja tuolla no ei oo kuiteskaan muovisii! Mutta monimutkainen on auto ja pitää purkaa puolet jos jotain halua vaihaa!

http://www.kyosho.co.jp/web/download/movie/2004shizuoka_hs/giga-j.html Video!


--------------------------------------------------------------------------------------

Joopa on nätti paketti jo suomessa. (viis heppaa ja kaikki 8) ) Koitin turun liikkeen myyjältä kysellä hintoja mut ei se itekkää tienny...
Turkulainen voittaa aina!

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
giga
« Vastaus #97 : 25.09.04 - klo: 13.55 »
joo.. oon ajanut tolla KYOSHON kaksmoottorisella.. ja kyllähän se ihan siisti peli on. pysyy pystyssä iha hyvi ku alustan vaa säätää. ääni on hieno ku 2 moottoria käy eri tahtiin. aika hyvin tuntuu voimaa olevan noilla vakio koneillakin.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #98 : 11.11.04 - klo: 14.14 »
Miten tuossa on tuo voiman siirto toteutettu?
Meinaan jos toinen käy eri tahtiin jne...?

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #99 : 11.11.04 - klo: 15.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Miten tuossa on tuo voiman siirto toteutettu?
Meinaan jos toinen käy eri tahtiin jne...?

Eiköhän niissä ole molemmissa oma kytkin...
Eli ei haittaa toimintaa vaikka toinen olis ihan pielessä eikä kävis ollenkaan.
Paitsi että tietysti tehoa ei ole niin paljoa.

Moottorit ovat siis molemminpuolin isoaratasta ja molemilla oma kytkin.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #100 : 11.11.04 - klo: 16.27 »
Kyllä mä sen tajusin, en nyt ole niin tyhmä miltä näytän. Mutta jos toinen pyörii lujempaa toinen kytkin luistaa. Ainakin kuvittelisin niin, :?

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #101 : 11.11.04 - klo: 16.50 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Kyllä mä sen tajusin, en nyt ole niin tyhmä miltä näytän. Mutta jos toinen pyörii lujempaa toinen kytkin luistaa. Ainakin kuvittelisin niin, :?

Joo siis en mä tyhmäks luullukkaan.

Jos se toinen pyörii lujempaa niin sehän vaan ikäänkuin pakottaa toisenkin pyörimään lujempaa. Siinä ei siis kytkin luista välttämättä yhtään vaan se on vähän kuin tekis moottorijarruruksen alamäessä oikeella autolla jolloin moottori edelleenkin pyörii kovaa mutta se jarruttaa, vaikka jokin muu sitä kovempaa pyörittää.

En nyt taas tiedä saiko tosta mitään tolkkua mutta siis se hitaampi kone vaan roikkuu mukana eikä auta vetämisessä.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #102 : 11.11.04 - klo: 17.22 »
Ei vetämisessä, mutta kiihdytyksissä kyllä :wink:  :roll:

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #103 : 11.11.04 - klo: 17.26 »
Jeejee mikäs kone tuo on?

Eipä näyttäny vireossa hirveen "sulava" liikkeiseltä.
Jäykän näköinen.

Edit. Onko tuossa vetostartti kummallekin koneelle vai onko se jotenkin yhdistetty?

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #104 : 11.11.04 - klo: 17.28 »
Jokin sirio, ei tarkkaa tietoa.
Lainaus
Jeejee mikäs kone tuo on?

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #105 : 11.11.04 - klo: 19.26 »
Tais olla joku 2* gs26, korjatkaa.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #106 : 11.11.04 - klo: 19.32 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Tais olla joku 2* gs26, korjatkaa.
Puhe oli tuosta ylhäällä näkyvästä Sirion moottorista :wink:

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #107 : 11.11.04 - klo: 19.45 »
No oisitte heti sanononut että se on tuolla ylhäällä oleva. 27....  Mika kerkes eka niin turhaa laittaa.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #108 : 11.11.04 - klo: 21.03 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Ei vetämisessä, mutta kiihdytyksissä kyllä :wink:  :roll:


 :mrgreen:
Autossahan aina puhutaan vedosta. Vetopyörästö, vetoakseli, etuveto, takaveto, nelinkontinveto...
Ei siis kiihdytys pyörästö tai muukaan vastaava.
Ja jaruttaahan se hitaampi moottori täydessävauhdissa vieläenemmän jotan kiihdytyksessä se on avuks mutta kun heikosta loppuu kierrosten kasvu niin se alkaa jarruttamaan sitä nopeampaa. :wink:

Poissa Rcjussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #109 : 11.11.04 - klo: 21.28 »
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Lainaus käyttäjältä: "Sludge"
Tux, oletko jo ajellut kyseisellä vempeleellä tai nähnyt omin silmin miten se menee? Onko hyvä handling asfaltilla ja radalla. Kaatuileeko kuten Mad Force?


Olen pitänyt auto käsissä ja katsellut kun toiset ajaa sillä...
Itsekki olen sillä pienissä määrin ajanut...
Radalla sillä pääsee yllättävän nopeasti, eikä kaadu samalla tavalla kuin Mad Force!

Vai että Mad Force kaatuu. Ehkä kaatuukin jos on ihan vakio jossa ei ole maavaraa säädetty. Minulla ei kaadu mitenkään vaikka kuinka kääntää :evil:  Olen nimittäin säätänyt jousia hieman niin että auton korkeus laskee mutta jousto varat pysyvät samoina. Itelläni ainakin on painopiste melkein alempana kuin savagessa.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #110 : 11.11.04 - klo: 21.43 »
[Ot] Ei tietenkään madi kaadu se puskee suoraan!
Sitäpaitsi, kunhan madi on tarpeeksi romu (kuten kaverillani) siitä hajoaa diffit, renkaiden liimaukset ja kori ennen ensimmäistä mutkaa. [Ot]
[Ot]Tomppa kyllä tietää, millainen on rumu madi, sai kerran nilkkaansa ja...[Ot]

Eikö Ot:n tilalle voisi laittaa [Pj] (p*****j********)

Poissa Rcjussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #111 : 12.11.04 - klo: 15.59 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
[Ot] Ei tietenkään madi kaadu se puskee suoraan!
Sitäpaitsi, kunhan madi on tarpeeksi romu (kuten kaverillani) siitä hajoaa diffit, renkaiden liimaukset ja kori ennen ensimmäistä mutkaa. [Ot]
[Ot]Tomppa kyllä tietää, millainen on rumu madi, sai kerran nilkkaansa ja...[Ot]

Eikö Ot:n tilalle voisi laittaa [Pj] (p*****j********)


Ei ole mulla ainakaan diffit hajonnnu :shock:  ja taitaa olla oma syy jos renkaiden liimaukset ei pidä :lol:   Eikä mun kori ole hajonnut paljoa vaikka autokin on ajanut sen päältä  :evil:

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #112 : 12.11.04 - klo: 16.13 »
Minun viestin perään sopisi vielä tämä  :)

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #113 : 14.11.04 - klo: 22.31 »
Jostain luin että autossa olisi kaksi GS .26 O.S konetta eli ossitko?  :oops:

Voiko joku joka tietää kertoa pitääkö tämä paikkaansa?

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #114 : 15.11.04 - klo: 07.36 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Jostain luin että autossa olisi kaksi GS .26 O.S konetta eli ossitko?  :oops:

Voiko joku joka tietää kertoa pitääkö tämä paikkaansa?


Siinä on kaksi Kyosho GS 26. mottia!!!
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #115 : 15.11.04 - klo: 17.11 »
Ossit taitaa olla, mutta Kyosho on lyönyt leimansa vaan päälle. Ei siinä mitään erikoista ole, että iso valmistaja lyö toisen valmistajan tuotteeseen oman leimansa päälle.

Ja älkää vaan sanoko, että moottorit ovat sittenkin Kyoshon omaa tuotantoa. Meinaan vaan, että tulee epätoivoista moottorinsäätöä niille, jotka erehtyvät ostamaan sen ;).
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #116 : 15.11.04 - klo: 17.27 »
Kone auki niin kampiakselissa lukee OS

Mika R

  • Vieras
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #117 : 03.01.05 - klo: 10.13 »
Lainaus
Nätistihän tuo menee ja kulkee.

Koneissa ei ole ollut mitään ongelmia, säädöt löytyi lähes heti. Tai ei niitä tarvinnut edes ettiä.

Konet lähtivät muutamalla nykäsyllä käyntiin.

Ja kyllä ne kaksi konetta antaa ihan nätisti tehoa. Kiekuu kuin pieni eläin.
Ohjattavuus on todella hyvä noinkin isoksi autoksi, toisinkuin luulisi!

Jopa maasto-ominaisuudet yllättivät! Kulkee ketterästi kiveikössö!

Eli ihan mukava peli!


Kuulostaa hyvältä Jartsa! Ota kesällä mukaan Lavankoon jos jaksat ja heitä tyypit.

Tois ilmanputsarisysteemi on kyllä nätti, ja auto muutenkin!

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #118 : 03.01.05 - klo: 12.47 »
Veljelläni on myös giga crusher.
Hän osti sen messutarjouksella helsinki mötörshöwstä.

Kivasti liikkuu ja sisäänajot oli helpot.
Säädötkin löytyivät ihmeen helposti. Kuvittelin että kyoshon koneet ovat helvetillisiä, mutta tähän saakka ovat yllättäneet positiivisesti.

Itsekkin muutaman kerran ( :mrgreen: ) autoa kokeilleena, niin siinä on sitä jotain voimaa. Ei tule sellasta boooo ääntä vaan vääntöä riittää yli kaiken.
Komeesti nappaa keulaa ilmaan ku vaihtaa kakkoselta kolmoselle.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Mika R

  • Vieras
Kyosho Giga Crusher
« Vastaus #119 : 03.01.05 - klo: 12.49 »
Kappas vaan!