Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - uijui

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 20
91
Mitäs on mieltä M8e kuskit, ajatteko tuolla kuskimäärällä kilpaa?

Kyllähän sitä vois ajaa..

92
Ihmeen vähän on vielä tuossa tuubissa porukkaa. Itse en ilmottautunut tuubbiin koska en ehtinyt tehdä autoa ajettavaan kuntoon.

Kun tuossa noista varaosista oli jo juttua, niin TeamC varaosat on mulla messissä noissa kisoissa molempiin 2&4wd.

93
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 20.05.13 - klo: 07.09 »
Varaosat näihin laitteisiin Jyväskylän SC kisoista ensiviikonloppuna löytyy multa!

94
Tuleekos sitä M8e luokkaa? Kyselen ettei tulis ihan hirveä hoppu kun työreisussa melkein koko viikon pe-la yöhön asti....

95
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 18.05.13 - klo: 20.46 »
Testasin tänään Louise Maglev softeja. Hyvä rengas savibaanalle, hieman sutii suoraan kiihdyttäessä, mutta mutkissa todella hyvä. Supersoft samaisesta kumista lienee erittäin hyvä kisarengas. TS4TE autoon kannattaa laittaa perään hieman lisää painoa. TeamC 60g lisäpaino on passeli.

96
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 08.05.13 - klo: 22.34 »
Tänään sain autosta ensimmäiset osat rikki, kun auto tippui suoraan nokalleen pari metrin korkeudesta. Hinge pin ja iskarin alakiinnike edestä. Kokonaisuudessaan olen yllättynyt miten hyvä auto on ajaa lähes vakiosetupissaan, kääntyvyyttä riittää todella hyvin. Alkuun epäilin ettei auto kestäisi koska se on kevyt ja enemmän nelivetocrossarin oloinen kuin sc-auton. Mutta kestää ja hyvin!

97
Team C / Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 04.05.13 - klo: 23.03 »
Eteen vaihdoin laitteen omat jouset, takana losin punaiset. Nyt on hyvä ajaa ja nopea. Pirun kevyt auto, hypystä voi tulla ylipitkäksi ja ei edes pomppaa ilmaan.

98
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 01.05.13 - klo: 21.11 »
Ajettiin ekat reenit ulkoradalla. Sama setuppi kun sisällä. Kääntyy todella hyvin ja pysyi nopean tuubbirossin kyydissä helposti. Lupaa hyvää kulkua, omasta mielestäni todella hyvä ajaa, varsinkin kun ei ole liikaa tehoa.

99
Janne ymmärsit väärin....koska muotoilin hölmösti..elikkä mulla SC4-10 pääluokkana, tuubbi ehkä....mutta jos M8e myös niin ajan senkin.

100
Yksi lisää viivalle. Mulla on patterikasi, voin ajaa yhdessä sc4-10.

101
Kilpailijoiden kanava / Vs: SC Summer Cup 2013
« : 12.04.13 - klo: 21.46 »
Jaa enpä ole nuin ajatellut asiaa. Millaiset on säännöt maailmalla? Olen vähän huono varmaan kommentoimaan, koska ajoin viimevuonna autolla joka oli periaatteessa laiton. Eli TLR 22T autosta tehty RCRD pohjalla oleva laite, joka oli millin ylileveä keulasta.

102
Kilpailijoiden kanava / Vs: SC Summer Cup 2013
« : 12.04.13 - klo: 21.25 »
Sama se mulle vaikka joku tuommoisella ajais, mutta sitten voisin ittekin vissiin kaivaa Losin kasikrossini naftaliinistä ja tehdä siitä corrin? Vai mitä se Soo ajaa tuolla takaa, eikös samalta valmistajalta löydy auto valmiina tähän luokkaan? 1/9 on yhtäkuin erisuuri kuin 1/10 kuten 1/8:kin.

104
Ainakin TeamC TS4TE autossa kääntää hyvin pyöriä juuri tuo servo.

105
Kilpailijoiden kanava / MYLAPS tiedote
« : 07.04.13 - klo: 15.35 »
Mulla on kerran ollut ongelmia, tampereella sc kisassa, ponderi oli vasten alumiinistä pohjalevyä. Ponderi mylaps rc4 hybrid japan edition. Alkoi toimimaan kun siirsi pois alumiinilevyn päältä.

107
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 05.04.13 - klo: 22.59 »
Tuli ajettua sisäradalla muutama sata läppiä. Keskidiffi 30000 -> 100000 ja hyvin kulkee. Mitään ei hajonnut.

108
Team C / Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 01.04.13 - klo: 21.33 »
Tässäpä meidän pieneltä sisäradalta testipätkää:

http://youtu.be/oyrI7iPGOsE

109
Tällaisia oli parikin kappaletta peräkkäin ennen ja kun kamaa kertyi liikaa, niin upgreidasin Mega Hauleriin
Vastaavia laukkuja löytyy useammaltakin valmistajalta.

Samanlainen on siis tuo mun "varikkopakki" eli 1/8 autolle tehty pakki johon 1/8 auto pitäisi mennä ylälaatikkoon, mut mulla se on täynnä romua.

110
Näppärästi menee kaksi autoa tuommoisen perässävedettävän varikkopakin päällä. Nostoremmi pitää ne paikallaan siinä. Sc autoissa on kantokahvakin vakiona :D

111
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 31.03.13 - klo: 23.49 »
Laittelin autoa huomista reeniä varten, ja tajusin, miksi auto pyörähti pari kertaa rajussa kallistuksessa pääsuoranpäässä. Jos takaiskarit ovat sisemmässä reiässä alatukivaressa, vetarit ottavat kiinni diffin ulostuloihin iskarien ollessa kokoonpuristetut (melko reilusti ottaa kiinni). Kaksi iskarinvarren tiiviste o-rengasta rajoittamassa liikettä poisti ongelman.

112
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 31.03.13 - klo: 20.04 »
Pidetäämpä mielessä. Nivelten erilaisuudesta en tiedä, täytyy selvittää.

Kävin kuitenkin äsken ajamassa autolla ensimmäistä kertaa. Ajoin neljä akkua putkeen cutoffiin ja välissä samantien uusi akku kiinni. Sähköt pysyivät kädenlämpöisinä ja voimanpuutteesta ei tuo 3400 4 pole kone kyllä kärsinyt. Auto oli ns. pakettisetupissa pois lukien jouset ja iskariöljyt, ja oli yllättävän nopea! Huomenna lisää testausta, täytyy vähän muuttaa keskidiffin öljyä alkuun. Ja säätimestä hieman äkäisempi kaasukäyrä.

113
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 31.03.13 - klo: 09.39 »
Käsittääkseni näihin ei ole olemassa omia, joten käyttänen tuosta durangon osaläjästä. Meidän rata on pölyinen ja kuluttaa äkkiä iskarinvarret ja cvd:t. Sähköinä mulla on Hobbywing Xerun SctPro ja Xerun 3656SD 3400kv SCT.

114
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 30.03.13 - klo: 15.48 »
Seuraavana kokeilussa viritellä shock ja driveshaft bootit paikalleen.

115
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 29.03.13 - klo: 21.24 »
Sain oman juuri valmiiksi ja paino minipinneillä karvan yli 2400 kaikki rensselit kiinni. Kevyt on!

116
Just eilen pyörittelin tuommoista ja mielestäni softassa ei ollut sensorista mitään. Toimii ilman sensoria. Itse käytin kylläkin sensorin kanssa.

117
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 24.03.13 - klo: 15.32 »
Eikös Hannes sulla ollut siinä ihan keulassakin vielä punttia?

118
Karvahattu ja pilkkihaalarit päälle  :afro: Ei siellä oikeasti kylmä ole tämmöselle entiselle jääratakuskille.......  kannattaa tietty mietiskellä kun kopioi jotain kalifornian poikien iskariöljysetuppeja....

119
Kilpailijoiden kanava / Vs: Cactus classic
« : 17.03.13 - klo: 19.51 »
Mistä sä Riku katoit tuon?

120
Team C / Vs: Team C TM2
« : 17.03.13 - klo: 17.45 »
Mulle vantaa on ihan tarpeeksi lähellä sitä ihteään.

Alkuperäiseen aiheesen, miten tuo käyttäytyy versus keskimoottoriauto?

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 20