Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - MarGox

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10]
271
Polttisautot / Diffit tiiviiksi ?
« : 09.07.04 - klo: 12.07 »
Kuinka alla oleva rako (ks. kuva), joka on suoraan yhteydessä laakereihin -saadaan pölytiiviiksi?

272
Polttisautot / Omasta kokemuksesta.
« : 08.07.04 - klo: 11.36 »
Ja näin jälkeen päin ajateltuna kun on tuo Kyosho Inferno MP-7.5 Sports RTR (ReadyToRun=ReadySet) tallissa, kuten ylempänä mainitsin:
Ja het kättelyssä suosittelen akkuja+latureita. -hinta noin 11-15€/4kpl paketti (tarvitset siis 12kpl), hyvä laturi n. 50€
Diffirasvat ja öljyt paikalleen viimestää 10 tankillisen jälkeen. -Diffirasvaksi vaikka huoltoasemalta jotain grafiittipohjaista "vaseliinia", hinta n.5€ pötikkä, jolla pärjää vuosia. Diffiöljyä (1000-7000jäykkää) pari pulloa n.6-8€/plo (eteen vaikka 1000-2000/keskelle 4000-7000 ja taakse 2000-4000-esimerkiksi).
Parit laakerit (2€/kpl), pinjoni(n.14€) ja se isoratas(n.45€), pääratas(n.20€) ja kytkinkello(n.20€) sekä insertillä olevat renkaat (alkaen 15€kierros vanteineen+ pikaliimaa) mukaan, ni jo vot - pääsee hienosti alkuun.
Niin, ja tulppia (5-12€). Niin, joo ja ilmanputsarisysteemi (n.12,50€)suodattimineen (1€/kpl) ja sopivaa öljyä siähen (crossimotskarin) -Moottoripyöräliikkeestä, vaikka BelRay n.14€.
Nitrometanolia (n.30€/gallona), hehku(n.17€) ja tankkauspullo(muutaman €) -nää saa tinkimällä kaupanpäälle kaupasta kun kaupasta.
JOS_omistaa_Luottokortin, on ulkomaailmassa netinkautta tilattuna jo aika huokeaa, merkistä riippumatta. Tuo lista on sellainen joka tulee luultavimmin jo ensimmäisen (puolen)gallonan aikana ajankohtaiseksi mainitsemallani automallilla. Mutta ei niitä välttämäti kannata varastoon, mutta jos rahaa olisi autoa ostaessani ollut ja huomattavasti enemmän tietämystä, nuo olisin ostanut.
HINTA-ARVIONI ON SUOMESTA OSTETTUNA JA NOIN HINTOJA !
Ja IME netistä KAIKKI mahdollinen tieto. Mikä jottei kirjastostakin, mutta tärkeintä on kokemuspohjainen Tieto.

273
Polttisautot / Lontoon murre vaaditaan...
« : 07.07.04 - klo: 15.58 »
4WD Krossarin puolesta;
Mie mänin sitte ihte laittamaan tällatten kesän alussa:  
http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=141   -eikä se IHAN tuosta vaan toiminu, mut erittäin pienellä kaasarin säätämisellä se siittä läht mäneen (ohjeet, ohjeet) - on jo muuten kahella kaverillaki samallaiset :)
Ja het kättelyssä suosittelen akkuja+latureita. Diffirasvat ja öljyt paikalleen viimestää 10 tankillisen jälkeen. Parit laakerit, pinjonit ja se isoratas, pääratas ja kytkinkello sekä insertillä olevat renkaat mukaan, ni jo vot - pääsee hienosti alkuun. Niin, ja tulppia. Niin, joo ja ilmanputsarisysteemi suodattimineen ja sopivaa öljyä siähen (crossimotskarin).
Oikein mielenkiinnon herättämiseksi:   http://www.kyosho.co.jp/movie/inferno/wmp/inferno_bb-e.wmv
ps. tarvii myöntää jotta kokoajan on jottai korjattavaa (vielä etupäässä kulutusosia), mutta on tällane sen väärti. HAUSKAA hommaa, näin vanhemmallekki alottelijalle. Menee muuten monenlaisessa maastossa.

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10]