...Eli veikkaan, että sinulla vuotaa tankki tai letkut jostain kohtaa....
Juu, .. Tankissa ei ollut vuotoa mutta tankki-kaasari letkussa oli todellahieno vuoto. Löytyihän se ja samalla vaihdettu kaikki letkut (letkua on hyvä olla varalla - huomaan).
Nyt on toinen moottori ja toinen "penkissä" kasattavana. Luulin jo saaneeni säätöihin tämän "varman päälle" moottorin kun jo tankilisen sillä tuhosin, mutta. . . Nyt se lähtee Todella hyvin käyntiin - käy muutaman sekunnin ja sammuu - tai vaihtoehtoisesti pääneulan kääntelyn jälkeen se ei siedä kaasua yhtään . . ? Ja tarkasteltuani tuo paineletku täyttyy polttoaineesta . . sekä letkustoon ilmestyy ilmakuplia . .
(sivuiltasi on jo ohjeet printattu, ja ratkonta jatkuu . . mutta tälläkertaa hajosi vetokäynnistin..) -seuraavaksi vaihdetaan koko moottori taas, ja jatketaan siitä . . Se toinen motti onkin aivan eri säädöissä ja on todellakin erimoottori vaikka onkin samanlainen.
Todella suuri edistysaskel minulle on se, jotta moottori lähtee "kertalinttuusta" käyntiin. (tai lähti, kunnes vetokäynnistin jumahti)
- Tätä voi jo sanoa harrastukseksi -