Kirjoittaja Aihe: HPI Savage 21 / 25 / SS  (Luettu 157965 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #120 : 06.07.03 - klo: 22.41 »
Lainaus
Ja toinen kysymys: sopiiko pro-linen velocity vanteet suoraan savageen siis onko sopiva HEXindexi


ai tälläiset, Pro-Line Velocity 6 Off-Set Chrome Wheel ?
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXBAT1&P=7
Nuo käy kyllä, eli samat käy kuin t-maxiin !!!
Taas kehissä.. ;)

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #121 : 08.07.03 - klo: 12.54 »
jos autoa on ajanut 15% coolpowerilla ja vaihtaa 20%:ksi niin mitä säädöksiä pitää tehdä?

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #122 : 08.07.03 - klo: 17.39 »
en usko että ei mitään...  :roll:
Taas kehissä.. ;)

Mika R

  • Vieras
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #123 : 08.07.03 - klo: 21.41 »
pientä säätöä, ehkä vähän rikkaammalle, sen sitten näkee käytännössä - tavoitehan on että kulkee vähän kovempaa about samoilla säädöillä, vai?

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #124 : 08.07.03 - klo: 23.03 »
sitä cool poweria ei taida saada 20%  :?:  joutuu varmaan itse lisäämään esim. 15% löpöön sitä nitroa.. haittaakohan se mitään, ku ei lisää öljyä yhtään...
Taas kehissä.. ;)

Poissa Heikkri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #125 : 08.07.03 - klo: 23.38 »
Pieni on kokonaisnestemäärän muutos jos 15:sta tekee 20:stä.
Nitroa ei nääs paljon tarvita.
Vrt. Itsesekoilijan kaava tämän topicin sivulla 4.
Tuskin on paljon merkitystä. Varman päälle pelaajat varmaan lirauttaisivat hyppysellisen risiiniöljyä sekaan, mutta tuntuu jo varmuuden maksimoimiselta. Tosin risiiniöljy lienee liemistä paras ja sitä olisi hyvä olla aina hiukkasen, jos laihentelu menee liiallisuuksiin.

Poissa @rcman@

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.geocities.com/rcman1000/rc.html
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #126 : 09.07.03 - klo: 09.21 »
kyl on 20% cool boveria.
mut se on sitä punasta kisa fuilia.
näin juuri sellaista pro hobbyssä.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #127 : 09.07.03 - klo: 13.39 »
ohhoh.. paljos se maksaa gallona ?
Taas kehissä.. ;)

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #128 : 09.07.03 - klo: 15.39 »
Onko sillä muuten niin väliä ajaako Savagea 20, 15 vai 10% löpöllä?

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #129 : 09.07.03 - klo: 16.34 »
ainakin koneen manuaalissa kehoitetaan ajamaan 20%.  itse ajoin ja ajan vieläkin 15%:lla.  Tulppa meni jo 1 litran ajon jälkeen. mistäkähän moinen johtuu. kaitpa se minunkin pitää ostaa sitä irtonitroa ja sekoittaa sitä mukaan.

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #130 : 09.07.03 - klo: 16.52 »
Voikohan tulppa mennä siitä jos ajaa pienemmällä nitroprosentilla?  :?  Ajattelin vaa, koska jos ite ostan ton auton nii ei huvittais alkaa sekottelee mitää löpöjä.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #131 : 09.07.03 - klo: 17.00 »
lähteex muilla hyvin kuumana käyntiin ? Eihän se vaikeaa oo lisätä nitroa, esim. 15% löpöä 1 gallona, siihen vaan vähän alle 2 desiä nitroa lisää, ni sit on 20% ainetta..  :D  jos en nyt ihan väärin laskenut.
Taas kehissä.. ;)

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #132 : 09.07.03 - klo: 17.02 »
oijoi.. tuo alku teksti tuli väärään aiheeseen..  :oops:
Taas kehissä.. ;)

Mika R

  • Vieras
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #133 : 09.07.03 - klo: 17.58 »
sä voit muokata viestiä tolla painikkeella jos ei vielä ole tullut tutuksi..

Poissa janikn

  • Tulokas
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #134 : 09.07.03 - klo: 18.16 »
Kuumana käynnistys on todellakin pienoinen ongelma. Mistähän moinen vois olla kiinni?. Kylmänä käynnistyy hyvin.

Poissa Sludge

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/sludge
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #135 : 09.07.03 - klo: 21.20 »
Kuumassa moottorissa bensa höyrystyy helposti kaasuttimessa ja ei mene riittävän hyvin perille. Kaasuttimen materiaali kertoo paljon. Muovikaasutin ei kuumene niin pahasti, kuin metallikaasutin. :wink:
Nikko on kirosana!

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #136 : 09.07.03 - klo: 22.18 »
juups, tiedän et pystyy muokkaamaan  :P
Tänään maxi toimi jo paremmin, ku vähän sääti. Ja olihan siel kylmempi ilma, ja märkää  :mrgreen: Pysty ajaa paljon kauemin.. :)
Taas kehissä.. ;)

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #137 : 10.07.03 - klo: 20.19 »
1.)Voiko kone sammua normaalissa ajossa tuon kaasarihöyrystymisen takia?

     Ajelin tuossa normaalihyppyjä kokeilin ja yhtäkkiä auto vaan sammui. auto ei kaatunut sitä ennen, siis oli normaaliajossa(ettei esim. saanu ilmakuplia löpöletkuun.

  tuo on tapahtunut muutaman kerran.

  1.)No ei kai se mitään vaikka sammuuki  mut sen jälkeen motti on sikakiree. ei enään viittis vetarin-narua katkaista. onkohan koneen ollessa kuuma puristukset kovemmat?

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #138 : 10.07.03 - klo: 20.26 »
Yleensä puristukset häviävät mitä kuumemmaksi tullaan. Ainakin niin minulla tapahtuu, mutta koneenakin on kyoshon rutku! Niin olen ainakin ymmärtänyt, että puristukset häviävät kuumana käydessä.
Ei tuo mitään harvinaista ole, siis että sammuu kesken ajon. Se voi tietenkin ylikuumentua, mutta todennäköisesti polttoaine on höyrystynyt kuumassa metallikaasarissa.
Puhallin olisi varmaan asiaa, joka puhaltaisi ilmaa kaasarille ja kannella!
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #139 : 10.07.03 - klo: 20.43 »
No mikähän siinä on kun yrittää vetää käyntiin niin on pirun tiukka?

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #140 : 10.07.03 - klo: 21.20 »
Joo kyllä se sammui siksi kun meni tulppa. jo toisen kerran ja litran ajon aikana mennyt 2 tulppaa?  

  osaisiko kukaan neuvoa mikä maksaa minun autossa kun noita tulppia menee?  onkohan vika säädöissä vai polttoaineessa kun ajan 15% nitrolla vaikka pitäisi olla 20%?


   neuvokaa te ´jotka tiedätte asiasta :!:

  ja siinä tulpan hehkulangassa ei ole mitään vikaa ja hehkuttimessa on kyllä virtaa joten voiko se tulppa olla jotenkin muuten rikki vaikka oisi lanka kunnossa?

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #141 : 11.07.03 - klo: 08.54 »
HPI julkaisee uuden version Savagesta.



Savage SS on koottava itse ja siinä ei tule mukana radioita.
Lisätietoja tästä!

HPI:n USA:n kotisivun artikkeli Savage SS:ästä

I'd say extremely cool! I'm going to buy one as soon as possible! Then I'll come and kick your *** whit it!  :lol:
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #142 : 11.07.03 - klo: 11.20 »
sehän kulkee samanverran kuin t-maxx.. tollanen pitää saada  :P
Taas kehissä.. ;)

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #143 : 11.07.03 - klo: 12.09 »
Ja näyttää aika menevältä peliltä. Siitähän saa aika helposti katuversionkin madaltamalla iskareita.
Tässä on näköjään niin paljon kaikkea uutta, että oikein hirvittää. Mihinköhän hinta sijoittuu? Ainakin sivuilla sanottiin, että ei tule radioita mukana jotta saataisiin hintaa alemmas. Roto startti on lisävarusteena ja kaikkea muuta mukavaa seuraa mukana! Toivottavasti saadaan pian suomeen! Nyt heti säästämään rahaa!
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #144 : 11.07.03 - klo: 12.13 »
Vois alkaa säästää toho. En välttämättä ostakaan tota
"alkuperäistä" Savagea. Ton hinta kyl tulee varmaan olee aika kova.  :?

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #145 : 11.07.03 - klo: 12.26 »
Ku mul ei oo sitä ensimmäistäkään... Tuskin se kuitenkaan on yli 600 euron. Siinähän ei tuu minkäänlaista radiohärpätintä mukana! Ne radiot ei kovin paljoa maksa verrattuna autoon, joten se saattaa kyllä nousta aika kovaks. Lähetin sähköpostia Hobbylinnaan ja kyselin jos ne ottaa tuota autoa myyntiin.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #146 : 11.07.03 - klo: 12.50 »
Eiks siihe pitäis ostaa kolmikanavainen radio jos aikoo saada toimimaan pakin ja jarrun samanaikasesti? Ja kolmikanavaradiot on aika kalliita.

Mika R

  • Vieras
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #147 : 11.07.03 - klo: 13.10 »
Pakki tosiaankin edellyttää 3-kanavaisen hankintaa (jarru ei). RTR radiossa on tämä fiitseri ja pakki lisävarusteessa tulee kolmas servo mukana ymmärtääkseni. Ehkä tuo SS on enemmänkin racing käyttöön?

Uskoakseni hinta lähestyy jotain 700-800 luokkaa.. tossa on kuitenkin isompi ja tehokkaampi motti plus 2-vaihteinen ym

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #148 : 11.07.03 - klo: 15.56 »
Lainaus käyttäjältä: "mike_87"
Joo kyllä se sammui siksi kun meni tulppa. jo toisen kerran ja litran ajon aikana mennyt 2 tulppaa?  

  osaisiko kukaan neuvoa mikä maksaa minun autossa kun noita tulppia menee?  onkohan vika säädöissä vai polttoaineessa kun ajan 15% nitrolla vaikka pitäisi olla 20%?


   neuvokaa te ´jotka tiedätte asiasta :!:

  ja siinä tulpan hehkulangassa ei ole mitään vikaa ja hehkuttimessa on kyllä virtaa joten voiko se tulppa olla jotenkin muuten rikki vaikka oisi lanka kunnossa?

Poissa mike_87

  • Veteraani
    • Profiili
HPI Savage 21 / 25 / SS
« Vastaus #149 : 16.07.03 - klo: 17.51 »
Minulla "pyörii läpi" kaasarista keskineula ja alaneula. siis jos toista kiristää niin toinen löysääntyy. ruuvit ovat vastaikkain toisiinsa nähden kaasarin kummallakin puolella.

   Onko toi normaalia ja miten asian saisi korjattua? :?: