No yleensä se on niin ku joku kysyy et olisko vaikka MP777 hyvä, niin joku hoobao mies tulee samantien selittää et ei kannata osta kyoshoa, vaan hobaon... Tai sitten tulee joku sellainen kirjottamaan, kenellä ei ole kokemusta kummastakaan autosta, vaan kirjoittaa lukemiensa juttujen perusteella...
Oivoi... Yleensä se vaan on mennyt niin että kyössö hemmot hehkuttaa kuinka paljon laadukkaampia kyöstin osat on...
Hoba kuski tulee ja sanoo että laadussa ei ole mitään eroa mutta hinnassa on tajuton ero.
Ja kuten on edellä mainittu niin kyoshon muoviosat tulee hobaolta, eli missä laatuero????
Ja tämäkin topicki lähti ihan suoraan ensinmäisistä viesteistä liikkeelle sillä kuinka paljon parempi kössö on...
Se kun ei vaan ole yhtään sen parempi.
Ja mikä ihmeen idea on aina vääntää aiheesta kumpi on parempi, Kyosho vai HoBao??? Missäs on Xray, Mugen GS ym.
Kun nyt olen noita autoja päässyt ihmettelemään pikkusen enemmän niin jos laatua verrataan autojen välillä niin reiska kyllä tulee heti esiin...
Ei vaan mikään muu auto ole niin viimeistelty kuin reiska.
Ero on pienehkö, mutta se on silti ero... Muut on kyllä niin samaa tasoa että on ihan turha edes ihmetellä.
Testejä on ihan turha edes katsella koska niistä ei todellakaan tule ilmi autojen suoritus erot... Ainoastaan se mikä auto sattuu olemaan parhaassa setupissa kuskille. Eikä autoja ole edes koskaan sen ihmeemmin säädetty.
Jos jokaiseen autoon laittaa saman setupin niin jokainen on ihan erilainen, koska jokaisessa on jousitusgeometriat yms niin erilaiset että ei vaan toimi samoilla säädöillä.
Kuskien mieltymykset ovat erilaiset, eli sekään puoli ei välttämättä osu omaan ajotyyliin kohdilleen.