Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - matecci

Sivuja: 1 2 [3]
61
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 08.08.08 - klo: 22.35 »
Kiitoksia,nyt onnistuin. Jousen palojen ympärille saaminen oli todella vaikeeta koska kun palat olivat jonkin verran jo kuluneet niin se jousi ei oikeen tahtonut mennä uralleensa. Eli se palan pinta oli hiukan levinnyt uran reunojen yli.

63
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 08.08.08 - klo: 17.15 »
Nyt kaipais vinkkiä että miten hitossa tuon uuden jousen saa kakspalaisen kytkimen ympärille!!??
Kun ei sitä voi muljauttaakkaan kun se menee vain palojen päistä sisään siihen uraan... :huh: :huh: :huh:

64
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 04.08.08 - klo: 21.11 »
Pitää kokeilla sitä a3 tulppaa. Mitäs löpöjä kärryillenne syötätte?
Itelläni on se Model Technics 25% Big Bang...vois vaihtaa kyllä toiseen mutta mihin??..Ainakaan polttoaineista keskustelussa ei ollut hirveesti positiivistä sanomista porukoilla kyseisestä eväästä.Konehan mulla on se gxr.21

65
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 30.07.08 - klo: 21.52 »
Mitäs tulppia te infernoissanne käytätte? Itselläni on Inferno 7.5 sp3 ja edelleen koneen äkilliset sammumiset ja huono tyhjäkäynti tuottaa tuskaa,toimiessaan kulkee kyllä hyvin ja säädöt on kohillaan. Käytin aikasemmin os no.8:n tulppia mutta ne kärähti jo jopa yhden tankillisen jälkeen. Nyt oon ajellu sillä tulpalla joka oli ostettaessa koneessa,(mikä lienee edes),mutta edellä mainittuja ongelmia on paljon. Onko kokemuksia vastaavasta ja millä tulpalla vois ongelmat parantua?

66
RC-kerhot ja -radat / Vs: Kuopiossa harrastajia?
« : 25.05.08 - klo: 12.16 »
Nyt oon käyny ajaa pöljällä,yhen kaverin naapurilla on pojallesa tehty crossi rata siellä hyvillä hypyillä :evil: Heinjoella oleva junnu rata vois olla myös hyvä,ei vaan vielä ole tullut käytyä siellä.Myös uusia ajopaikka vinkkejä otetaan ilolla vastaan :wink:
Itselläni on Kyosho Inferno 7.5 sp3,mutta joskus kuhan pikkasen kertys ylimäärästä niin FG:t kiinnostas todella paljon :grin: varsinkin se monster beetle..

67
Polttisautot / Vs: .21 Offroad-moottorit
« : 24.05.08 - klo: 00.39 »
Se OS.21V-Spec alkaa vaikutta todella hyvälle,mutta törmäsimpäs myös tällaiseen koneeseen kuin OS Max 30VG. Onko kenelläkään kokemuksia? Tehokkaampi tuo kai on mutta ihmetyttää kun on kuitenkin halvempi kuin v-spec.. :huh:

68
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 23.05.08 - klo: 20.46 »
Joo enpä ole öljyä sinne laittanut,autokin on tosin vasta 1kk vanha. Joo kertokaa vaan mitä öljyä sinne pitää laittaa ja kuinka usein?

69
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 23.05.08 - klo: 18.35 »
Joudun siis ensimmäistä kertaa vaihtamaan sen spurrin,tuleeko olemaan hankala homma? Joutuu ilmeisesti kaikki jarru tsydeemit purkamaan ainakin? :huh:

70
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 23.05.08 - klo: 18.07 »
Mistäs sais tilattua uuden teräksisen rattaan mahdollisimman nopeasti?? Meno haluja ois hirveesti :grin: Onkos niitä kytkinkelloja eri hammastuksella olemassa? Eli oisko viri mahdollisuutta siinä?

71
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 23.05.08 - klo: 17.21 »
Nyt tuli sellanen ongelma että meni kivi sen keskidiffin muovisen ison rattaan ja rungon väliin ja se perkule söi kaikki hampaat siitä :cry: Myyjä suositteli että ota uusi muovinen ratas koska se antaa periksi enemmän kuin metallinen ja ei siksi riko muuta,mutta eikös metallinen olis parempi vai miten se nyt menee???

72
Polttisautot / Vs: .21 Offroad-moottorit
« : 23.05.08 - klo: 13.21 »
Varmaan menis sit kaikki vaihtoon autosta,eli niin kallista että uusi auto vois tulla halvemmaks..? :azn: Jos nyt kuitenkin pysyttelisin .21 kisakoneissa niin mitä pitäisi ainakin uusia voimansiirrossa että kestäs kisakoneen hyvin? Varmaan se muovinen isoratas,(anteeksi hunosta ilmaisusta) pitäisi ainakin vaihtaa metalliseen?

73
Polttisautot / Vs: .21 Offroad-moottorit
« : 23.05.08 - klo: 13.06 »
Mielessä on välillä kävässyt myös että mitä jos laittasin .28 offroad kisakoneen autooni,onkohan mitään järkee? Saakohan sitä edes laitettua Inferno 7.5 sp3:een? Minkäänlaisiin kisoihin ei ilmeisesti olisi kyllä mitään asiaa..

74
Polttisautot / Vs: .21 Offroad-moottorit
« : 23.05.08 - klo: 12.37 »
Kyllähän tuota v-speciä on kilpaa kehuttu :grin: Onkohan siinä mitään huonoja puolia?
Mitä muita merkkejä olisi jotka olisivat ns. "bad ass" koneita? :wink:
Aika aloittelija olen niin varmatoimiset ja tehokkaat tietty eniten kiinnostas..

75
Polttisautot / Vs: .21 Offroad-moottorit
« : 23.05.08 - klo: 11.04 »
Kyllähän se paremman koneen hankinta jossain vaiheessa tulee,nälkä kasvaa syödessä :wink:
Sitä OS V-Spec:iä olen ajatellut,onkohan miten "vaativa" mylly säädöiltään?

76
Polttisautot / Vs: .21 Offroad-moottorit
« : 23.05.08 - klo: 10.23 »
Säädöt tuntuisi olevan aika hyvät,pääneula 3-2,5 kierrosta auki ja alaneula vähän alle kaasarinrungon,lähtee hyvin täydellä kaasulla liikkeelle,ei booaa eikä rypellä. Lämpötiloja en tarkemmin ole seurannut kun ei ole mittaria,mutta noin epämääreisesti sanottuna kunnon ajelun jälkeen koneen kansi on polttavan kuuma,ei kärsi sormea pitää siinä kuin korkeintaan sekunnin.

77
Polttisautot / Vs: .21 Offroad-moottorit
« : 23.05.08 - klo: 10.02 »
Kyllä on 21.Mulla ainakin tuo 25% toimii loistavasti! En kyllä 20% ole kokeillutkkan kun sitä ei ole täällä Kuopiossa heti saatavilla..

78
Polttisautot / Vs: .21 Offroad-moottorit
« : 23.05.08 - klo: 09.48 »
Mulla on se Kyosho Inferno 7.5 sp3 ja siinä se gx21r kone ja käytin 16% soppaa,ongelmia riitti vaikka muille jakaa...tyhjäkäynti ei pelannut ollenkaan,auto kulki huonosti ja käynnistäminen oli usein todella ongelmallista.Vetari hajos about 5-6 kertaa kun sai yleensä yli 30min repiä käyntiin.
Mutta nyt vaihdoin 25% polttoaineeseen,eka vetäsyllä käyntiin,tyhjäkäynti toimii moitteettomasti ja autokin tuntuisi kulkevan paljon kovempaa. Eli voiko tulla ongelmia koneen kanssa kun se 16% oli kuitenkin se jota suositellaan tolle motille? Tulppana on OS no.8,onko syytä vaihtaa muuhun kun on nyt paljon "jytympää" menovettä? Olisin kiitollinen mielipiteistä,aloittelija kun olen :wink:

79
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 22.05.08 - klo: 19.32 »
 Vaihdoimpa tuon polttoaineeni joka oli 16% niin 25%:seen ja KAIKKI ongelmani katosivat!!:D Ja auto kulkeekin PALJON kovempaa!! Voi kuin vaan ois heti tajunnu vaihtaa niin ois säästyny paljolta hermoilulta:D

80
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 18.05.08 - klo: 10.53 »
Mulla on siinä OS no.8 tulppa,eikös se ole suht kuuma vai? vois kokeilla kylmempää,on mulla myös toki se vakiotulppa joka tuli auton mukana,siitä en tiedä mikä tulppa edes lienee..

81
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 18.05.08 - klo: 10.28 »
Tyhjäkäyntiä olen säätänyt vain noin 5min kerrallaan mutta silti se ei tunnu asettuvan kohdilleen,vaikuttaako pääneula tyhjäkäyntiin oleellisesti? Jos renkaat pyörii auto ilmassa niin onko se pitemmän päälle pahaksi koneelle?

82
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 18.05.08 - klo: 10.03 »
No niin,auto alkaa olla aika hyvällä mallilla,kestää kunnon kierroksia ja kulkee ihan kivastikkin.Tyhjäkäynti vaan edelleen tuottaa hankaluuksia,ei pysy käynnissä kuin korkeintaan 10s tyhjäkäynnillä,olen laittanut tyhjäkäynnin ruuvia niin että kaasarinluisti jää enempi auki mutta sitten alkaakin renkaat pyöriä villisti,kun taas pikkasen pienemmällä ei pysy käynnissä...eihän se menoa radalla haittaa mutta pitäshän sekin saada kohdilleen.

83
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 17.05.08 - klo: 14.26 »
Miten se nyt käytännössä vaikuttaa moottoriin sen pääneulan säätäminen?
Ja mistä sen tunnistaa pitääkö sitä aukaista vai sulkea?
Tiedän tyhmiä kysymyksiä mutta alottelija olen ja perusasiat yritän saada kondikseen..:)

84
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 17.05.08 - klo: 12.50 »
joo pitää vaihtaa tuota sammutus keinoa.En usko että ainakaan liian laihalla ajan koska soppaa tulee putkesti niin pirusti,liian rikkaalla usein (ilmeisesti) ollut koska jos painan kaasun pohjaan kuuluu vaan "booouuuu" ja siihen tyssää..mut siitä alaneulaa pienemmälle niin alkaa pelaa paremmin.Vaikuttaako pääneula myös alaneulaan paljonkin? Itsellä pääneula yleensä auki noin 3-4 kierrosta.

85
RC-kerhot ja -radat / Vs: Kuopiossa harrastajia?
« : 17.05.08 - klo: 12.07 »
Päivää,tässä olisi uusi harrastaja Kuopiossa,ostin ensimmäisen polttis krossarin vajaa kuukaus sitten. Hyviä ajopaikkoja tosin olen etsiskellyt,olisiko ehdotuksia? Heinjoen junnurata vaikuttas ihan hyvältä mut taitaa näinä aikoina olla aika paljon motocrossi käytössä.
Myös Juankosken ajopaikat kiinnostaa koska muutan sinne heti kun olen saanut nykyisen asuntoni myytyä:)

86
Polttisautot / Vs: Kyosho Inferno MP
« : 17.05.08 - klo: 10.17 »
Päivää taloon,ostin noin kolme vko sitten ensimmäisen polttis autoni Kyosho Inferno 7.5 sport 3:sen ja en tiedä että onko ihan vaan alottelijan ongelmia mutta koneen säädöt ei tunnu asettuvan kohdalleen millään...jos esimerkiksi sammutan koneen lämpimänä polttoaineletkusta puristamalla se ei käynnisty ellei laita takas todella rikkaalle..Käynnistäminen yleensäkin on aika hankalaa ja hermojen menetystä,yleensä aina saa laittaa tulpan alle lirauksen soppaa ennenkun on edes toivoa..ja tyhjäkäyntikin tuntuu useasti olevan yhtä tuskaa,olen laittanut tyhjäkäynnin ruuvia enemmän auki mutta sitten alkaa renkaat pyöriä todella villisti ilmassa,ja pienemmällä ei tahdo pysyä käynnissä...
Vetokäynnistinkin on hajonnut varmaan 5-6 kertaa kun se palautusjousi tahtoo murtua aina siitä mihin se alkupää laitetaan kiinni siihen suojaosaan,olen lukenut sellasesta Tiger Drive käynnistimestä,jolla akkuporakoneella vois laittaa käyntiin,oisko jollain kokemuksia sellasesta? Olisin todella kiitollinen jos kokeneemmat harrastajat voisivat antaa vähän neuvoja tämän auton säätöihin.
Kone on se perus gx.21 ja polttoaineena Model Technics Qwikfire 16%,tulppana os no.8
Jeesatkaa niin pääsis nauttimaan kunnolla tästä harrastuksesta:)

87
Yleinen keskustelu / Aloittelija Kuopiosta
« : 07.05.08 - klo: 11.27 »
Elikkä ostin ensimmäisen polttis autoni ja nyt rupee jo pihapiirissä ajeleminen pikkasen tympimään ja olisin halunnut tietää että missä Kuopiolaiset harrastajat käyvät ajamassa?
Mistä löytyisi hyviä krossi paikkoja?? Autona Kyosho Inferno 7.5 sports 3

Sivuja: 1 2 [3]