Kirjoittaja Aihe: Mitä öljyä Revoon?  (Luettu 1236 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mitä öljyä Revoon?
« : 02.08.09 - klo: 20.59 »
Pieni ongelma pitäis ratkaista  :huh: Sain vihiä et mun pitäis vaihtaa "diffi öljyt" kun renkaat eivät pyöri sileen kevyesti,,,,kun pyörittää niin aika nihkeästi rallaavat siis tarkoitan et kun pidän toisesta etufillarist kiinni ja pyöritän toista niin silloin rullaa nihkeesti. Pitääkö näin olla sitä en osaa sanoa itse??? Ja tämä "ongelma" on edessä ja takana.Ja jos pitää vaihtaa niin mitä öljyä laitan ja kuinka paljon?  Kiitos paljon neuvoista  :afro:

Poissa matecci

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mitä öljyä Revoon?
« Vastaus #1 : 02.08.09 - klo: 21.29 »
Täysin aloittelija olen ja Revosta ei mitään kokemusta,joten siirrän vastuun lukijalle,mutta diffiöljyähän sinne pistellään ja ei ihan täyteen,noin 80% täytetään. Kuhan rattaat juuri peittyvät. Itselleni aikoinaan suositeltiin jäykkyyksiksi 5000-7000-2000,lueteltuna edestä taakse. Omani tosin on crossari,joten en ole ollenkaan varma toimivatko Revossa miten hyvin.

Jos et ole koskaan diffiöljyjä vaihtanut ja siellä edelleen tehdasrasvat ovat,niin todellakin kannattaisi vaihtaa öljyt sisään!

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Mitä öljyä Revoon?
« Vastaus #2 : 03.08.09 - klo: 10.36 »
Pieni ongelma pitäis ratkaista  :huh: Sain vihiä et mun pitäis vaihtaa "diffi öljyt" kun renkaat eivät pyöri sileen kevyesti,,,,kun pyörittää niin aika nihkeästi rallaavat siis tarkoitan et kun pidän toisesta etufillarist kiinni ja pyöritän toista niin silloin rullaa nihkeesti. Pitääkö näin olla sitä en osaa sanoa itse??? Ja tämä "ongelma" on edessä ja takana.Ja jos pitää vaihtaa niin mitä öljyä laitan ja kuinka paljon?  Kiitos paljon neuvoista  :afro:


hei revo palstakin on olemassa eti sieltä vastauksia joko poltis puolelta tai sähkö kummassakin on revo aihe.. etusivulla on olemassa hakukone.

ei tulis turhia viestiketjuja.  :evil:
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Mitä öljyä Revoon?
« Vastaus #3 : 03.08.09 - klo: 10.59 »