Kirjoittaja Aihe: HPI RS4 PRO4  (Luettu 1263 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
HPI RS4 PRO4
« : 20.06.04 - klo: 23.37 »
totanoin, tilasin tollasen pelin sakemannista.  Tuliko susi ostos? Mikä koppa siihen kannattaa pistää? Ja sitten olen hieman pihalla noista kumeista mitä nykyään käytetään, eli minkälaiset ne pitäisi olla, muutakuin mustat ja pyöreet?

Sit löysin kotoa Novak 410-HPc säätimen, kaippa silläkin auto kulkee moottorin kanssa eteenpäin. Muistaakseen jossain mulla on sellanen musta läpyskä Corally nopeudensäädin kans....Mitäs hauskaa näissä nykysissä säätimissä on, jotain ohjelmoitavuuttako ??

Jake
Vastaheitolla voittoon.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
HPI RS4 PRO4
« Vastaus #1 : 21.06.04 - klo: 17.13 »
Jos aiot joskus osallistua kisoihin niin kannattaa ostaa Protoformin Dodge Stratus koriksi ja Take Off CS-27 renkaat - niillä ajetaan kisaa ja ne ovat varmoja valintoja ja ihan ok hinnaltaan.

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
HPI RS4 PRO4
« Vastaus #2 : 22.06.04 - klo: 12.23 »
Ok, täytyypä pistää tollaset tulemaan. Mitenkäs nuo renkaat, paljonko niillä nykyään ajaa? Montako akkua?

Jarkko
Vastaheitolla voittoon.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
HPI RS4 PRO4
« Vastaus #3 : 22.06.04 - klo: 12.32 »
Mitä tuohon nyt sanoisi. Itse ajan yksillä renkailla yhdet kisat (~ 8 akullista) ja sitten seuraavien kisojen treenit (~ 10 akullista). Tämän jälkeen sitten seuraaviin kisoihin uudet renkaat. Enemmänkin varmasti pystyy ajamaan, mutta tietysti paras terä renkaista häviää tässä touhussa varsin nopeasti. Kyseessä siis asfalttiradalla ajaminen. Mattoradalla renkaiden ikä on tietenkin hieman pidempi. Uskoisin kuitenkin että renkailla pystyy ajamaan enemmänkin, mutta koska itselläni ei tällä hetkellä ole mahdollisuutta ajaa enempää kuin kisat ja hieman treenata niitä ennen, niin en osaa tarkemmin sanoa.

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
HPI RS4 PRO4
« Vastaus #4 : 22.06.04 - klo: 16.54 »
Renkaiden kestävyys tietenkin riippuu myös siitä ajatko viriä vai stanua. Copter ajaa stanua ja sielloin renkaat kestävät hyvin nuo ajomäärät.  Virillä sitten alkaakin olemana siinä ja siinä.
Tiim Lahti | S-grafix