Vielä siihen kääntymis hommaan, autoni ei kesällläkään kääntynyt oikealle vaikka kiinni oli xl-5 nopari ja titan 12t moottori. Mutta kun käänsi vasemmalle, oikea eturengas nousi ilmaan ja auto spinnasi. Eli auto ei ole oikeastaan koskaan kääntynyt ja nyt se häiritsee jo oikeastikin koska käytän nykyään lipola.
Se kääntyvyys löytyy vasemman etusormen koukistaja lihaksesta.
Kaasussa on monta muutakin asentoa kuin on/off.
Ja siis TÄH vasemmalle kääntäessä OIKEA eturengas nousee??
Toi on fysiikan lakien vastaista.
Vaan kerronpa nyt miten itse olen noita ongelmia vähentänyt.
Li-Po akulla Stampeden etupää kevenee aika paljon, eli siellä mekaaninen pito vähenee siitä mitä se ni-mh akuilla on.
Itse painotin etupäätä laittamalla sinne 70g lyijyä, ohjaus parani huomattavasti tästä ja auto keulii ihan niinkuin ennenkin.
Myöskin hieman haritusta lisäämällä eturenkaisiin kääntyvyys voi parantua.
Ja usko nyt se kääntyvyys ja pyörahtely vasemmalle on OMINAISUUS ei VIKA.