Kirjoittaja Aihe: Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!  (Luettu 26450 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anzka

  • Veteraani
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« : 12.11.05 - klo: 20.16 »
Eli kirjottakaa tänne tai laittakaa video jos on että mikän on ollut pahin kolari        
jossa on mennyt osia rikki SÄHKÖAUTOLLA.
Heh vähä outo topik :roll:  :roll: .
Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #1 : 12.11.05 - klo: 21.05 »
No tänään ihan vähän aikaa sitten, mä tuhosin ainakin yhden auton ja omani, kun en kerennyt laittamaan pitoaineita renkaisiin, joten yhdessä radan käännöksessä asson rc10L4 1:12 tuli eteen ja en kerennyt kääntyä niin mun auto meni seinää päin ja toisen tyypin auto, mun auton ja seinän välissä... Toisen tyypin autosta meni taka-akseli rikki, ja uusia ei enää valmisteta, mutta hänellä kuitenkin oli toinen varalla. Mulla taas meni samassa rytäkässä etudiffin ulostulo ja sitten etu-tukivarsi rikki, joten mun ajot ainakin oli siltä osin päättyneet :( Toi kolari tais olla pahin mitä mä oon aiheuttanu :?
- Tapsa

Poissa Anzka

  • Veteraani
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #2 : 12.11.05 - klo: 21.20 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
No tänään ihan vähän aikaa sitten, mä tuhosin ainakin yhden auton ja omani, kun en kerennyt laittamaan pitoaineita renkaisiin, joten yhdessä radan käännöksessä asson rc10L4 1:12 tuli eteen ja en kerennyt kääntyä niin mun auto meni seinää päin ja toisen tyypin auto, mun auton ja seinän välissä... Toisen tyypin autosta meni taka-akseli rikki, ja uusia ei enää valmisteta, mutta hänellä kuitenkin oli toinen varalla. Mulla taas meni samassa rytäkässä etudiffin ulostulo ja sitten etu-tukivarsi rikki, joten mun ajot ainakin oli siltä osin päättyneet :( Toi kolari tais olla pahin mitä mä oon aiheuttanu :?


Oho :shock:  :shock:  :shock:  se vasta oli rytäkkää.
No muutama vuosi takaperin ostin kisa videän schumacher crossi. Voi poijjat meni lujaa. No annoin isoveljeni ajaa. Se tulee täydet yhdestä osjasta. No siinähän oli asvaltin reunaa ja arvaatte mitä tapahtui. Kuulu vaan napsahdus ja sumi lentää 5-7 volttia ja maahan pystyyn. Katoin niin tukivarsi meni poikki. Ja hemsketti ku siihen ei enää saanu tukivartta. No minun isoveljeni meni hallille ja väänteli alumiinista tukivarren :shock: .
Sit tunnin päästä se tuli ja anto sen mulle. Ruuvasin kiinni ja kokeelin niin ihmettelin oikeen kun ei edes kirrannu sinne puolelle jossa oli se alumiininen tukivarsi. Et semmonen tarina tälläkertaa. Niin ja talvella vaihdoin jonkun osan tohon isoveljeni polttikseen. Hän lähti kauppaan ja antoi sitten luvan kokeilla sitä.No sain sen kiinni helposti.Täräytin käyntiin ja samassa isoveljeni tulee autolla ja menee sisälle. Juuri kun ovi paukahtaa kiinni niin ajan keulapystys puuhun ja tukivarsi hajalle :wink:  :wink:
Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #3 : 12.11.05 - klo: 21.43 »
KalleK kanssa ajettiin viime perjantaina nokka kolari UBAssa, hänellä oli jokin ihme häikkä ohjaus servossa ja hän ajautui pääsuoralle tietysti vastoin suuntaa ja minä taas tulin täydellä vauhdilla suoraan hänen nokkaansa ja pum mikä paukku ja ei mitään matka jatkoi minun osalta siitä ja minä luulen että Kalle lopetti sen sen servon takia ajot siihen. Eli mitään ei mennyt rikki vaikka pelkäsin pahinta.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Anzka

  • Veteraani
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #4 : 12.11.05 - klo: 21.54 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
KalleK kanssa ajettiin viime perjantaina nokka kolari UBAssa, hänellä oli jokin ihme häikkä ohjaus servossa ja hän ajautui pääsuoralle tietysti vastoin suuntaa ja minä taas tulin täydellä vauhdilla suoraan hänen nokkaansa ja pum mikä paukku ja ei mitään matka jatkoi minun osalta siitä ja minä luulen että Kalle lopetti sen sen servon takia ajot siihen. Eli mitään ei mennyt rikki vaikka pelkäsin pahinta.
Jerzi


Kyllä nää rc-autot kestää sit joskus niin ihmeen hyvin.
Ja stampedellä tänään ajelin niin hypin koivun vierestä. Tulin niin lujaa ku spedestä lähti ja vähä vinos hyppyriin  ja toinen rengas puuhun. Ajattelin eka et ajoloppu siihen mutta ei loppunukkaan.Se olis pitäny saada videolle.
Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

Poissa kallek

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.hut.fi/~kkyyro
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #5 : 12.11.05 - klo: 22.24 »
jerzi, en mä sen kolarin takia lopettanu. Mun ohjausservo oli jo hajalla ennen kolaria. Sen takiahan mä sinne suoralle eksyinki  :)  Se servo on nyt totaalisen entinen.

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #6 : 12.11.05 - klo: 22.24 »
Tolla B3:lla sillon alkuaikoina vähän rällästin :P
Eka kerta auton ratissa, sisällä, foamit alla, tietysti kovista vauhdeista noparin töppäyksen avustamana seinään -> tukivarsi.
Toinen ajokerta, jälleen noparin avustamana seinään -> tälläkertaa bulkhead edestä -> suurempi remppa..
Ekaa kertaa ulkona, ohjausvirheen ansiosta keinuntolppaan -> tukivarsi...
Että noin alkuun tuntu että tukivarsia ja muita meni vähän turhankin usein :D

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #7 : 12.11.05 - klo: 22.33 »
Ainoa sähköauto mitä on ollut on joku nikko,sain sellasen ajettua laiturilta alas mereen kun lähti vähän lapasesta  :mrgreen:
RB,the power of champions.

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #8 : 12.11.05 - klo: 22.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Ainoa sähköauto mitä on ollut on joku nikko,sain sellasen ajettua laiturilta alas mereen kun lähti vähän lapasesta  :mrgreen:
Väsyneenä tämmösetki naurattaa :) Nikko lähti lapasesta :D
| Academy | Axial |

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #9 : 12.11.05 - klo: 23.03 »
Lainaus käyttäjältä: "Futaba"
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Ainoa sähköauto mitä on ollut on joku nikko,sain sellasen ajettua laiturilta alas mereen kun lähti vähän lapasesta  :mrgreen:
Väsyneenä tämmösetki naurattaa :) Nikko lähti lapasesta :D
No sen olisi juosten saanut kiinni,mutta ei oikeen kiinnostanut kun muutenkin laiska olen  :mrgreen:  Eli se siis jatkoi OMAA tahtoaan mereen...
RB,the power of champions.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #10 : 12.11.05 - klo: 23.56 »
Noh, sprintti ei oo kyl vielä suurempia kärsiny. Kerran meinas käydä sähköille huonosti kun ajelin tuossa tiellä. Tien vieressä oli melko syvä oja, kaasu pohjassa ihan kiitettävää vauhtia, vähän jarrua ja perä lähti alta. Siitä sitten perä päin ojaa, siinävaihessa ei lievä mitään hätää mutta sitten tuli aika jarruttaa. Kaasuahan sitä olis pitäny painaa kun mennään 50km/h pakilla ojaa päin mutta polttiksiin tottuneena jarru pohjaan (pakki)... siitä sitten vauhdilla syvän ojan pohjalle, juosten ojan reunalle katsomaan. HUH, Oja oli kuiva!!!  :mrgreen:  normaalisti tuolta ojasta löytyy muutama kymmenen senttiä vettä.  :D

Kaverin sähköllä kans ajelin pari kesää sitten, Auto Tamiya Blackfoot mekaanisella noparilla. Lähdin siitä sitten kaasu pohjassa peltoa pitkin poispäin, kantomatka loppu ja kun oli mekaaninen nopari niin auto jatkaa menoaan. Siitä sitten juosten perään, kiinnihän sitä ei tietenkään saatu mutta ihmeteltiin sitten kun yhtäkkiä pysähty... Akun liitin ei yhdistäny  :mrgreen:  Noin vuotta myöhemmin sitten selvis sekin miks kantomataka loppu melko lyhyeen, antenni oli juurestaan poikki...

Poissa Anapoli

  • Veteraani
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #11 : 13.11.05 - klo: 00.08 »
Mulla taitaa pahin olla tähän mennessä CEN:in st2, ku hypin semmosesta metrin korkeesta loivasta vanerihyppyristä. Tulin hana auki siihen ja hölläsin vähä ennen hyppyriä ja taas kaasu pohjaan. Vaneri oli liukas ja lähti perä alta ja se tuli kylki edellä maahan ja pyöro "kärrynpyörää" 10 metriä ja paukahti puuhäkkiin. Diffin ulostulo pamahti keskeltä kahtia.

PS. Ajoin viel ilman koppaa et pahemminki olis voinu käydä.

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #12 : 13.11.05 - klo: 00.21 »
Ei oo pahempia sattunu, mutta ajelin yhden auton (henkilöauton) levysellä tiellä n. 60km/h pure ten alphalla. Siitä alko luisu ja takapyörä edellä jalkakäytävän reunaan. Toinen takavetoakseli väänty.  :|
| Academy | Axial |

Poissa Kuula

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://ilmaisajelijat.info
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #13 : 13.11.05 - klo: 01.26 »
Kerran droppasin omalla stadiumilla sellasen 1.5m katolta alamäkeen. Auto ei ollut suinkaan tasapainoinen ja tuli keula eellä alas huolimatta siitä kuinka koitin tasapainottaa kaasulla/jarrulla. Ohjauspalat petti ja autossa oli aika uniikki ohjaus systeemi. Ripustuksesta lohkes palanen ja lenti jonnekkin. Parhaalla mahdollisella tuurilla tämä 5mm x 3mm muovipalanen oli jäänyt lehden päälle ja pisti silmään suht kivuttoman etsimisen jälkeen. Ei muuta kuin epoxia peliin ja hyvin meni :D Voi jo sanoa että aika tuuri kävi osan kanssa.

Monia tapaturmia toki löytyy kun tulee esim. radiohäiriö ja auto posottaa katukivetykseen ym. Onneks näissä ei ole varsinaisesti hajonnut mitään, tukivarret vaan lentänyt paikoiltaan ku alusta vääntyy/joustaa :D
*Life is 2 short, so live it to the MAX!!!*

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #14 : 13.11.05 - klo: 01.36 »
Lainaus käyttäjältä: "Anapoli"
Mulla taitaa pahin olla tähän mennessä CEN:in st2, ku hypin semmosesta metrin korkeesta loivasta vanerihyppyristä. Tulin hana auki siihen ja hölläsin vähä ennen hyppyriä ja taas kaasu pohjaan. Vaneri oli liukas ja lähti perä alta ja se tuli kylki edellä maahan ja pyöro "kärrynpyörää" 10 metriä ja paukahti puuhäkkiin. Diffin ulostulo pamahti keskeltä kahtia.

PS. Ajoin viel ilman koppaa et pahemminki olis voinu käydä.
Nyt oli kysymys sähköautoista,st2 on polttis ;)
RB,the power of champions.

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #15 : 13.11.05 - klo: 01.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Lainaus käyttäjältä: "Anapoli"
Mulla taitaa pahin olla tähän mennessä CEN:in st2, ku hypin semmosesta metrin korkeesta loivasta vanerihyppyristä. Tulin hana auki siihen ja hölläsin vähä ennen hyppyriä ja taas kaasu pohjaan. Vaneri oli liukas ja lähti perä alta ja se tuli kylki edellä maahan ja pyöro "kärrynpyörää" 10 metriä ja paukahti puuhäkkiin. Diffin ulostulo pamahti keskeltä kahtia.

PS. Ajoin viel ilman koppaa et pahemminki olis voinu käydä.
Nyt oli kysymys sähköautoista,st2 on polttis ;)

Sillä tuskin hirveästi väliä, törmäys kumminkin..... Samalla tavalla ne hajoo... (melkeen) :D
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #16 : 13.11.05 - klo: 09.33 »
Takatukivarsi, ylälinkki, iskarin runko ja koritolppa hajalle yhdellä osumalla. Puolapuu 1 - 0 Xray.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #17 : 13.11.05 - klo: 11.35 »
Tämä tapaus liittyy sekä polttis-että sähköautoihin. Ei ole paha, mutta on oma pahin.

Olimme veljeni ja hänen kavereidensa kanssa ajamassa autoillamme(minulla Carson F1 polttisformula ja veljellä Traxxas Bandit). Ajoimme asvalttiin piirtämäämme kasirataa kisaa, kunnes eräässä mutkassa ajoimme ristiin ja Bandit rysäytti suoraan kylkeen. Tukivarret oliva tietenkin muovisia. Katsoin ensin, että mitään ei käynyt ja jatkoin ajamista, kunnes huomasin että oikeanpuolimmainen eturengas hyppii vaan itsekseen. Silloin oli kyllä niin p*ska olo että tuli veljelle rähjättyä ihan tosissaan ja salaa kävin heittämässä sen Banditin roskiin :D mutta tuli omantunnontuskia ja hain sen pois. Jose.92 onneksi ystävällisesti teki alumiinista tukivarret ja auto pelaa nyt muuten hyvin paitsi että se ei lähde käyntiin..tulppa varmaan p*skana.
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #18 : 13.11.05 - klo: 11.41 »
Joo. Olihan ne poikki. Mulla nyt ei ole mitään mennyt rikki vielä mutta yllättävän kestävä tuo micro minusta. Vaikka miten ajaa seinään niin ei mene oikeen rikki millään. Etu alatukivarren oon saanut ois paikoiltaan pari kertaa
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa Anzka

  • Veteraani
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #19 : 13.11.05 - klo: 16.49 »
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Lainaus käyttäjältä: "Anapoli"
Mulla taitaa pahin olla tähän mennessä CEN:in st2, ku hypin semmosesta metrin korkeesta loivasta vanerihyppyristä. Tulin hana auki siihen ja hölläsin vähä ennen hyppyriä ja taas kaasu pohjaan. Vaneri oli liukas ja lähti perä alta ja se tuli kylki edellä maahan ja pyöro "kärrynpyörää" 10 metriä ja paukahti puuhäkkiin. Diffin ulostulo pamahti keskeltä kahtia.

PS. Ajoin viel ilman koppaa et pahemminki olis voinu käydä.
Nyt oli kysymys sähköautoista,st2 on polttis ;)



Joo no onhan tää sähköautoille mutta laittakaa ny polttiksistakin juttua.
Nois polttiksis ihmeen helposti tapahtuu jotain kauheampaa jos ei oo koppaa. Iso veljeni kanssa oltiin hiekkamontulla ajelemassa. No se tulee team losilla  sieltä lujaa juuri ennen  pientä nyppylää se vaihtaa kakkosen ja laittaa nokan pystyyn.
No sehän menee katolleen ja ilmanputsari lentää ja imaisee jonkun määrän hietaa. No hän yritti uudelleen käyntiin. Se lähti mutta kun laitto kaasun pohjaan niin paukahti aina sammuksiin. Et semmonen stori tällä kertaa.
Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

Poissa mece

  • Jäsen
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #20 : 13.11.05 - klo: 23.05 »
Yleensä kamat kestää hyvin mutta skeittiparkissa sain yhdellä hypyllä B3FT:n etutukivarsi poikki, iskarintuki poikki, iskari väännetty sekä nopari, vastari ja moottori irti. Asvaltti on kovaa.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #21 : 13.11.05 - klo: 23.15 »
Laittakaa kuvia vaurioista jos on tallessa!

HIljattain piti vähä esittää kaverille (kukaan muuhan sitä ei tee... :lol: )
kuinka LST kulkee ja hyppää, kaahasin hiekka kasasta n.3metriä
korkeen hypyn joka meni muuten hienosti, mutta alastulo suoraa
etutukivarsi edellä trukkilavan nurkkaan, poikki meni tukivarsi
+iskarin varsi ja ohjauksen vanttiruuvi meni kieroon, mutta hauskaa oli :mrgreen:

Ei nyt just tuu pahempia mieleen...

edit. sori unohdin että kyse oli sähköautoista kun mietin niin kauan
ja yksinkertasesti en oo saanu yhtä tai kahta pientä osaa enempää
sähköautolla rikki, kun on ollu niin kevyitä ja laadukkaita sähköautoja :shock:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #22 : 14.11.05 - klo: 07.13 »
Mulla ei oo menny savagessa oikeastaan muuta kuin se moottori. Serkku sain alatukuvarren ja vetoakselin rikki, kun bostasi ja ajoi pylvästä päin. Moottori meni kun ajoin savagella boxiin enkä nähnyt alastuloa. Siintä sitten suoraan selälleen ja lohkon kylestä palanen irtos. Uutta etsitään. Todellakin tämä keskustelu on vain sähkö autoille joten taitaa mennä nyt off topicicsi
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #23 : 14.11.05 - klo: 15.10 »
Muistin vanhan topicin ja löysin sen haulla http://rc10.fi/viewtopic.php?t=6411&start=90&postdays=0&postorder=asc&highlight=pahin+onnettomuus  Siellä voi kirjoittaa enemmän polttiksistakin...

rc-juhis

  • Vieras
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #24 : 14.11.05 - klo: 15.11 »
No mä oon saanu ajettuu oikean eturenkaan patterien putkien alla ja etutukivarsi poikki.
sit on ajanu rautapaaluun mut auto vaan pyörähteli

Poissa hairbrushless

  • Jäsen
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #25 : 23.11.05 - klo: 17.12 »
Jose.92!! Olekko muuten huomannu että sulla lukee tossa allekirjoituksessa "ei kiroilulla rajaa kun savagella JAA". Ei sitten mitään jos se on tarkoituksella... :wink:

Tämä siis ohi aiheen... :oops:

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #26 : 23.11.05 - klo: 17.52 »
Yksityisviesti hiukan parempi keino ?
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa .tomih.

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.elisa.net
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #27 : 23.11.05 - klo: 19.00 »
En nyt pahasi ole mihinkään törmäillyt, mutta postilaatikon reunaan olen ajanut suoraan nokka edellä.Mitään ei mennyt hajalle mutta hyvin tärähti kylläkin :mrgreen:
no terve terve...

Poissa hairbrushless

  • Jäsen
    • Profiili
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #28 : 24.11.05 - klo: 14.47 »
m@sse, ei ole... 8)

Jos nyt sitten aiheesta kirjoittaisin ettei mene kellään herne nenuun... krhm.

Kertaalleen tälläsin turistin niin että meni tukivartta poikki ja akku pääsi siirtymään senverran että jouduin juottaa uudelleen. Retkahti kennot sillee irti toisistaan... Ei kallista mutta vi...tti juottaa uuvestaa... :lol:

Kummasti nuo vehkeet kyllä kestää....

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Pahimmat törmäykset SÄHKÖAUTOLLA!!!!
« Vastaus #29 : 24.11.05 - klo: 17.04 »
Poikani ajoi Kyöstini niin kovaa tukin pään alle, että runko taittui ja vaihteiston kuori halkesi...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg